heel het jaar hoor je overal dat iedereen het zuiniger aan doet en minder geld uitgeeft dan vorige jaren mede dankzij de economie (en vooral de Euro) ... dan doen ze 1 keer per jaar wat extra (is het uberhaupt meer dan vorig jaar?) en ineens gaat het goed met de economie.
quote:Omdat er veel geld aan vuurwerk is uitgegeven zal het wel meevallen met de slechte tijden
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef hroswith het volgende:
Dit jaar voor 50 mln euro aan vuurwerk besteed in Nederland. Beetje veel in tijd waarin iedereen aan het klagen is dat het zo slecht gaat. Zal dus wel mee vallen met de slechte tijden.
quote:In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
Op woensdag 31 december 2003 13:51 schreef QOnline het volgende:[..]
Omdat er veel geld aan vuurwerk is uitgegeven zal het wel meevallen met de slechte tijden
Waaruit concludeer je dat dan?
quote:Hoeveel is dat per huishouden gemiddeld en wordt bedrijfsvuurwerk hier ook bijgerekend?
Op woensdag 31 december 2003 13:52 schreef hroswith het volgende:[..]
In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
quote:Dat is geen antwoord op mijn vraag
Op woensdag 31 december 2003 13:52 schreef hroswith het volgende:[..]
In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
quote:Dit soort getallen gaan meestal gewoon over particulieren die vuurwerk kopen. En je zei zelf al dat het ongeveer 7 Euro per huishouden was. Dat is niet veel.
Op woensdag 31 december 2003 13:54 schreef Monidique het volgende:[..]
Hoeveel is dat per huishouden gemiddeld en wordt bedrijfsvuurwerk hier ook bijgerekend?
quote:Uiteraard tellen die wel mee. Maar kijk eens om je heen. Denk je nou werkelijk dat er zoeel mensen zijn die het veel slechter hebben dan een jaar geleden? Ga eens in de kroeg kijken, ga eens vlak voor feestdagen in de winkels kijken.
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef QOnline het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
. Laat ik hem anders stellen: op het moment dat er 50 miljoen wordt uitgegeven aan vuurwerk, wat niet drastisch veel meer is dan andere jaren, tellen de miljarden die door de slechte economie dit jaar verloren zijn gegaan niet meer mee?
quote:In andere talen, beetje met handen en voeten, moet lukken.
Op woensdag 31 december 2003 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe leg je dat in Afrika uit?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef Posdnous het volgende:
Kwestie van prioriteiten stellen he.
quote:Niet. Wij hoeven geen verantwoording af te leggen aan landen die liever wapens dan voedsel van Europees geld kopen.
Op woensdag 31 december 2003 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe leg je dat in Afrika uit?
quote:Je hebt gelijk, 50 miljoen is niks bij de miljarden voor een JSF waar je geen fuck aan hebt.
Op woensdag 31 december 2003 14:00 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Niet. Wij hoeven geen verantwoording af te leggen aan landen die liever wapens dan voedsel van Europees geld kopen.
quote:Ook 50 miljoen.
Op woensdag 31 december 2003 14:03 schreef sp3c het volgende:
maar hoeveel is er nu vorig jaar aan vuurwerk uitgegeven?
quote:bron??
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef hroswith het volgende:
Dit jaar voor 50 mln euro aan vuurwerk besteed in Nederland. Beetje veel in tijd waarin iedereen aan het klagen is dat het zo slecht gaat. Zal dus wel mee vallen met de slechte tijden.
quote:Staat al een tijdje op de telex.
Op woensdag 31 december 2003 14:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
bron??
en is dit inclusief of exclusief illegaal vuurwerk?
quote:rot op
Op woensdag 31 december 2003 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Je hebt gelijk, 50 miljoen is niks bij de miljarden voor een JSF waar je geen fuck aan hebt.
quote:ja maar ik zit nu niet achter de teletext.
Op woensdag 31 december 2003 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Staat al een tijdje op de telex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |