abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15845426
Nou heb ik op het Fok! Forum nogal wat posts gedaan over relaties enzo, sommige dingen uit mezelf, soms voor anderen, maar altijd onder mijn eigen naam. Vandaag sprak mijn ex mij erover aan... terwijl die nooit op dit forum komt. Het had het gehoord van iemand die ik niet ken maar zijzelf dus wel. Ik vond het nogal sick gedrag, aangezien die gast gewoon probeert mij na te trekken (dingen die ik doe enzo) en dat dan door gaat geven. Heeft hij geen leven ofzo?

Ik hoop dat ie dit leest, kan ie eens gaan nadenken over zijn eigen stupide gedrag

pi_15845486

kusje voor de troost

Buikpijn van het lachen!
pi_15845500
laat ze lekker zeiken, je moet gewoon jezelf kunnen zijn, en mogen praten over de dingen waar je over wil praten.. laat ze lekker
pi_15845515

Zo zie je maar weer... toch oppassen met wat je op internet gooit!!!

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15845528
SHAME ON YOU

gene die TS natrekt!

pi_15845534
En dit is pas de eerste keer dat dit jou gebeurd? Welkom op fok!
pi_15845543
Volgens mij doen mensen dat bij mij ook. De mensen die dat doen zullen mij nooit meer spreken.

Femke en Aldo

pi_15845548
Ja je gooit het hier openbaar dus moet je het ook niet erg vinden als het "openbaar" wordt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_15845561
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:23 schreef Biancavia het volgende:

Zo zie je maar weer... toch oppassen met wat je op internet gooit!!!

Heus niet, het zijn geen geheime dingen die ik post... het gaat alleen om het idee dat iemand die ik niet ken dat allemaal gaat opzoeken enzo

I was not amused...

Maar ik heb lekker geklaagd, lucht altijd op

woensdag 31 december 2003 @ 01:25:20 #10
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_15845567
trekt de zaak even na...
FourX Bitter
pi_15845576
opzich is dat wel een beetje het "gevaar" van openlijk deelnemen aan publieke fora enzo.. zelf ook wel eens een beetje over na zitten denken (want ik ben wel her en der "online actief" (god wat klinkt dat suf )), en ookal is het fenomeen 'natrekken' jammer, al dat wat je achterlaat kan je gewoon nog eens op je bord krijgen. best vervelend eigk
pi_15845586
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:22 schreef patty het volgende:

kusje voor de troost

Mag ik die wel voor het kotsen please?
pi_15845605
Het wordt pas leuk als mensen denken dat je een topic over hun hebt geopend, terwijl het over iets heel anders ging.

*Zwaait naar Lisa

pi_15845610
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:24 schreef Fixxxer het volgende:
Ja je gooit het hier openbaar dus moet je het ook niet erg vinden als het "openbaar" wordt.
Tuurlijk niet man! Hij post het met in z'n achterhoofd het id dat z'n vriendin het niet zou lezen.. En nu heeft één of andere mongool vanalles vertelt aan z'n vriendin. Die kerel is vast jaloers ofzo...

Suc6 met je klopjacht..

woensdag 31 december 2003 @ 01:27:57 #15
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_15845650
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:26 schreef -Blaze- het volgende:

[..]

Tuurlijk niet man! Hij post het met in z'n achterhoofd het id dat z'n vriendin het niet zou lezen.. En nu heeft één of andere mongool vanalles vertelt aan z'n vriendin. Die kerel is vast jaloers ofzo...

Het gaat er niet om dat mijn ex het nu weet, maar wel om de manier WAAROP ze het hoort. Zeker als het dan nog uit de context wordt gehaald ook...
pi_15845667
Sorry, zal niet weer gebeuren!
.
pi_15845883
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:26 schreef Stranger het volgende:
Het wordt pas leuk als mensen denken dat je een topic over hun hebt geopend, terwijl het over iets heel anders ging.

*Zwaait naar Lisa

Of als ze denken dat het over iets gaat, maar stiekem gaat het toch over iets heel anders

Mja, die moet ik zelf nog eens nalezen...

pi_15847090
Hoe kom je erbij dat die gast je probeert na te trekken

Iemand kan toch heel makkelijk toevallig jouw posts gelezen hebben en jouw gezicht herkend hebben. Zelfs ik heb een idee hoe je eruit ziet. Je foto in ander topic gepost is en jouw site met foto's gewoon staat aangegeven in jouw profiel. (En met een topic als 'ben ik breezer' vraag je er gewoon om dat mensen daar even naar kijken).

Dat deze persoon het meteen doorvertelt is wat anders, maar waar jij vandaan haalt dat iemand je probeert na te trekken is mij een raadsel

Of heb ik perongeluk over iets heengelezen?

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 31-12-2003 02:59]

Krekker is de bom!
pi_15847112
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:24 schreef Conflict het volgende:
Volgens mij doen mensen dat bij mij ook. De mensen die dat doen zullen mij nooit meer spreken.

Femke en Aldo

dies duidelijk
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_15847143
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:54 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe kom je erbij dat die gast je probeert na te trekken

Iemand kan toch heel makkelijk toevallig jouw post gelezen hebben en jouw gezicht herkennen aangezien jouw foto in ander topic gepost is en jouw site gewoon staat aangegeven in jouw profiel.

Dat deze persoon het meteen doorvertelt is wat anders, maar waar jij vandaan haalt dat iemand je probeert na te trekken is mij een raadsel

Of heb ik perongeluk over iets heengelezen?

1) Het gaat over meerdere post, daar moet je toch minstens 4 keer voor klikken, 5 pagina doorspitten en er dan waarschijnlijk nog overheen kijken ook

2) De persoon in kwestie ken ik niet en hij kent mij niet. Hij kende alleen iets als nightspirit en heeft daar op eigen houtje Fok! bij gevonden.

3) De manier waarop hij het verteld heeft (al maanden geen contact gehad en dan even bellen met dit soort info) is erg laag.

pi_15847189
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

1) Het gaat over meerdere post, daar moet je toch minstens 4 keer voor klikken, 5 pagina doorspitten en er dan waarschijnlijk nog overheen kijken ook

2) De persoon in kwestie ken ik niet en hij kent mij niet. Hij kende alleen iets als nightspirit en heeft daar op eigen houtje Fok! bij gevonden.

3) De manier waarop hij het verteld heeft (al maanden geen contact gehad en dan even bellen met dit soort info) is erg laag.

Had m'n post al ge-edit

Ik bedoelde dus dat het heel makkelijk kan dat iemand meerdere posts van een andere user leest. Genoeg users die op een meerdere subfora veel topics bijhouden.

Punt 2 had je volgens mij niet eerder vermeld.

Punt 3 ben ik het over eens, maar daar ging het mij niet om.

Krekker is de bom!
pi_15847222
wat is er ziek aan aftrekken
pi_15847225
quote:
Had m'n post al ge-edit
was ik net iets te snel (of te langzaam)
quote:
Punt 2 had je volgens mij niet eerder vermeld.
Dat klopt... kende ik hem maar, dan zou ik heel even agressief worden Doet ie anders nooit hoor ^^
pi_15847237
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Maar het kan toch makkelijk dat de persoon in kwestie al een user of lurker was op Fok en dus niet op eigen houtje Fok heeft gevonden bij 'nightspirit', maar 'nightspirit' toevallig tegenkwam op fok?
Krekker is de bom!
pi_15847279
quote:
Op woensdag 31 december 2003 03:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar het kan toch makkelijk dat de persoon in kwestie al een user of lurker was op Fok en dus niet op eigen houtje Fok heeft gevonden bij 'nightspirit', maar 'nightspirit' toevallig tegenkwam op fok?

Zou hij zo slim zijn denk je?

On-topic: Heb je wel gelijk in, maar dan zou het wel erg knap zijn om zonder zoek-functie alle negatieve posts van mij te vinden...

pi_15848552
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:22 schreef patty het volgende:

kusje voor de troost

ieeeeee... eerst kotst ze met die mond en daarna wil ze je er nog mee kussen ieeeeeee..

woensdag 31 december 2003 @ 08:31:17 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15848592
Zo is Fok!
Als je iemand pissig maakt in ONZ, kan het ineens gebeuren dat alle serieuze dingen die je in LIF of R&P gepost hebt, ineens in ONZ tegen je gebruikt worden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_15850201
quote:
Op woensdag 31 december 2003 03:04 schreef Schranz het volgende:
wat is er ziek aan aftrekken
Het is een beetje onfatsoenlijk om iemand al aftrekkend achter na te lopen
Buikpijn van het lachen!
pi_15850470
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:06 schreef patty het volgende:

[..]

doet rené ook wel eens
pi_15857009
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:06 schreef patty het volgende:

[..]

Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt
pi_15857112
Ach. Ik ben verantwoorlijk voor alles wat ik zeg. En sta er ook achter natuurlijk. Dus het boeit me weinig als ze me er mee gaan confronteren of alles na gaan trekken. Weten ze gelijk hoe ik over bepaalde dingen denk.
pi_15857180
Ben er ook wel mee bekend ja. Ooit wel mee geconfronteerd
Ach, nu boeit het me niet meer..
  woensdag 31 december 2003 @ 15:10:05 #34
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15857239
Neem een kloon als je "gevoelige" posts post?
pi_15879174
Mensen natrekken op Internet heerscht

* StefanP wacht op de eerste collega/buurman die hij in de Scat-catacomben vindt... blackmailen!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 1 januari 2004 @ 17:10:18 #36
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15879210
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:24 schreef Stranger het volgende:
En dit is pas de eerste keer dat dit jou gebeurd? Welkom op fok!
Precies.

Ik word door minstens 4 afhankelijke partijen nagetrokken hier op Fok! Join the club.

Maargoed, 't is een openbaar forum he.

pi_15879234
Best ziek idd.. maar boeiend.. het is tenslotte openbaar...
pi_15879256
Ik pleeg altijd antecedentenonderzoek via Google.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 1 januari 2004 @ 17:31:05 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15879668
Geen idee of iemand dat bij mij doet. Ik vind het allemaal wel best
Lekker belangrijk. Toch leuk als iemand z,n tijd wil vrij maken voor zo iets triests. Dat zegt meer over de persoon die het doet dan over jou
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  FOK!fossiel donderdag 1 januari 2004 @ 17:39:50 #40
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15879852
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Zo is Fok!
Als je iemand pissig maakt in ONZ, kan het ineens gebeuren dat alle serieuze dingen die je in LIF of R&P gepost hebt, ineens in ONZ tegen je gebruikt worden
Welkom op FOK! .
Erg triest, dat wel.

Ik zorg altijd dat ik 'n beetje uitkijk met persoonlijke dingen. Genoeg mensen die weten dat ik hier rondhang met deze nick...

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15880084
Ik doe bij deze de groeten aan Mookie, m'n vriendin

p.s. Wat vinden jongens onaantrekkelijk aan een meisje?

donderdag 1 januari 2004 @ 17:53:33 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15880114
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forum

Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15880143
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:52 schreef JoeDank het volgende:
Ik doe bij deze de groeten aan Mookie, m'n vriendin

p.s. Wat vinden jongens onaantrekkelijk aan een meisje?

Wat doe jij nou joh? Mgoed, ik zou het ook best kloten vinden. Daarom zou ik hier ook nooit dingen vertellen die niet de hele wereld mag weten. De hele wereld zou immers mee kunnen lezen.
pi_15880236
ok, even duidelijker. M'n vriendin weet sinds kort m'n nickname en zoekt soms om te kijken of ik niet over de schreef ga / rare dingen doe / waar ik mee bezig ben.

Dus geheel niet off-topic, dacht ik zo

pi_15880378
Ik gooi 'm toch maar even naar GC.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_15880393
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:58 schreef JoeDank het volgende:
ok, even duidelijker. M'n vriendin weet sinds kort m'n nickname en zoekt soms om te kijken of ik niet over de schreef ga / rare dingen doe / waar ik mee bezig ben.

Dus geheel niet off-topic, dacht ik zo

Absoluut niet, dus vandaar die slijmpost
pi_15880425
Triest
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15880633
Misschien vond de persoon in kwestie je wel leuk na het zien van je foto in het fotoboek.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 1 januari 2004 @ 18:20:06 #49
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_15880721
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat mijn ex het nu weet, maar wel om de manier WAAROP ze het hoort. Zeker als het dan nog uit de context wordt gehaald ook...

als je ex zonder meer anderen geheel gelooft als zij iets over jou vertellen... tja dan is het belachelijk dat ze niet even stilstaat dat het verhaal ook wel eens verdraait kan zijn en past ze het principe van hoor en wederhoor niet toe...

tja je moet je dan afvragen of ze het dan nog waard is om in jouw categorie "serieus te nemen en respect-waardige personen" te bivakkeren

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
  donderdag 1 januari 2004 @ 18:20:35 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15880736
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 18:16 schreef Lucille het volgende:
Misschien vond de persoon in kwestie je wel leuk na het zien van je foto in het fotoboek.
Wat de TS zegt. ZIEK is die persoon die dat doet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15880754
tja daarvoor nemen veel mensen een kloon; dit omdat er gewoon veel zieke geesten zijn die het niet waarderen dat jij met je vragen, ideen etc op het internet gaat zitten....

zoals patty al zegt

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_15922468
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 18:20 schreef Modafinil het volgende:

[..]

als je ex zonder meer anderen geheel gelooft als zij iets over jou vertellen... tja dan is het belachelijk dat ze niet even stilstaat dat het verhaal ook wel eens verdraait kan zijn en past ze het principe van hoor en wederhoor niet toe...

tja je moet je dan afvragen of ze het dan nog waard is om in jouw categorie "serieus te nemen en respect-waardige personen" te bivakkeren

Dat heb ik haar ook even uitgeled (voordat je het had gezegd) en achteraf gezien vond ze ook wel dat ze wat te snel reageerde. Dat probleem is dus in ieder geval uit de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')