quote:Ah! Da's deze. Schitterend indeed
Op woensdag 31 december 2003 15:38 schreef Sevein het volgende:
andere kippevelplaat komt ook nog... nr 84die piano is geweldig in dit nummer...
Ik kon me ff het liedje niet voor de geest halen bij de titel, maar dit is een goeie
en er komen nog veel meer juweeltjes...
Clocks van Coldplay is via "open stemming" tot de lijst doorgedrongen en die mocht wel, want die was rustig genoeg. Nirvana zou zijn geweigerd.
En als ik dan hoor dat Queen gemiddeld beter scoort dan The Beatles en Krezip hoger staat dan geweldige songs van diezelfde Beatles, maar ook R.E.M., Neil Young, Bob Dylan en Lou Reed....
quote:Dan neem ik de lijst voor mezelf niet serieus meer als iets waar ik naar zou moeten gaan luisteren.
Op woensdag 31 december 2003 15:54 schreef Riert het volgende:
dan?
Ik vind het leuk voor alle mensen die er plezier aan beleven, maar ik kan er weinig mee.
Op TV vind ik het dan wel weer grappig om te zien, helemaal gisteren met Rick de Leeuw.
is dat een reclame van radio 2
want hij wordt ingesproken door iemand van 538, om de nummer 1 alvast te verklappen ?
quote:Onder het mom van 'Varieren kun je leren' (Honig)
Op woensdag 31 december 2003 16:00 schreef mitt het volgende:
Wat is nou het doel van die reclame van het lustrum van Queen met Bohemian Rhapsody bla bla..is dat een reclame van radio 2
want hij wordt ingesproken door iemand van 538, om de nummer 1 alvast te verklappen ?
quote:Ach, alle kranten hebben de nummer 1 al afgedrukt en die kan je elk jaar weer intekenen. Varieren kan je leren, wel mooi ja. Variatie op nummer 1 is nooit weg.
Op woensdag 31 december 2003 16:00 schreef mitt het volgende:
Wat is nou het doel van die reclame van het lustrum van Queen met Bohemian Rhapsody bla bla..is dat een reclame van radio 2
(de cover van R.E.M. is trouwens nog mooier
)
quote:Mwoah, beetje flauwe plaat vind ik
Op woensdag 31 december 2003 16:07 schreef joris007 het volgende:
super nummerOne van U2...
quote:En One van Metalica dan?
Op woensdag 31 december 2003 15:51 schreef methodmich het volgende:Clocks van Coldplay is via "open stemming" tot de lijst doorgedrongen en die mocht wel, want die was rustig genoeg. Nirvana zou zijn geweigerd.
quote:Van Johnny Cash?
Op woensdag 31 december 2003 16:08 schreef spacemangraig het volgende:
Ik hoor liever die andere One
Ik beschouw deze lijst ook niet als representatief.
Meer als één lange arbeidsvitaminen.
En verdomme vandaag al 3 keer Blöf door m'n strot geduwd gekregen. ![]()
quote:Waarom zou Dire Straits de beste band ter wereld moeten zijn? Ze staan toevallig met 3 hits heel hoog. De Beatles heeft 5x zo veel hits in de top 2000
Op woensdag 31 december 2003 15:04 schreef Jane het volgende:[..]
Natuurlijk! Wie raakt er nou niet gefrustreerd als de beste band ter wereld ineens Dire Straits blijkt te zijn?! Maar goed, het is niet anders, we moeten ermee leren leven...
quote:Ken ik niet. Die van Metallica.
Op woensdag 31 december 2003 16:10 schreef Meadowmeal het volgende:[..]
Van Johnny Cash?
quote:Ik zou de stemmenaantallen wel eens willen weten...dan kun je pas echt vergelijken
Op woensdag 31 december 2003 16:11 schreef Vamos het volgende:[..]
Waarom zou Dire Straits de beste band ter wereld moeten zijn? Ze staan toevallig met 3 hits heel hoog. De Beatles heeft 5x zo veel hits in de top 2000
Yeah! ELO, I love this song! Grappig ook hoe het maar niet wil ophouden aan het eind
quote:Metallica.
Op woensdag 31 december 2003 16:10 schreef Meadowmeal het volgende:[..]
Van Johnny Cash?
En erg jammer dat Nirvana wordt geweigerd.
Child in time is "harder" imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |