Inmiddels is de datum EN de locatie bekend: 2 - 4 Januari, in het Kruithuis te Delft. Hoe je daar komt moet je zelf even kijken: http://www.kruithuis.nl
En zie ook jullie mailbox verdomme!
Wie organiseert het eigenlijk?
Anthraxx, klachten kun je bij hem kwijt. Fanmail ook. Huwelijksaanzoeken bij mijn ouders en dates moet je me even persoonlijk voor aanspreken
Wie wilt er nog even over nadenken waar Delft eigenlijk ligt?
Valk
Wie wilt er buiten het nadenken over het feit waar Delft ligt ook nog even overdenken of hij met een stel zwaar gefrustreerden Fok!kers een heel weekend opgesloten wil worden?
Valk
Wie komen er?
Anton
Dwerg
PdeHoog
Liejannuh
Litpho
Evil
MuadDib
Diverse_Reality
Seborik
Vork
Menjo
Anthraxx
Jane
Arma_Angelus
Summoner
Mini_Rulez
Man_in_a_shed
FLIPNEUS
Tijn
OProg
Ik blijf overigens niet slapen . Ik heb de week erna een drukke week op kantoor voor de boeg en ik voel me nu al best brak. Zo'n weekend wordt dan geen succes. Ik loop daarom netjes elke avond 15 minuten naar huis
(of ik pak de auto
).
* PdeHoog geeft toe dat het nu niet echt is
Kwestie van prio's stellen. Vind het heel jammer, maar hoop dat dit beter is. Beetje "best of both worlds". Heb er nl. wel zin in
Pluspunt: ik kan nu wel makkelijk voor het ontbijt op zaterdag zorgen . Ik woon nl. boven een warme bakker.
quote:Oke, is natuurlijk goed... OProg zal ook wel wat Zorn meenemen.
Op woensdag 31 december 2003 01:19 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand gaat er natuurlijk wel iets van John Zorn meenemen, toch? Ben benieuwd waar iedereen het nou over heeft
quote:Als dat maar nie zo vroeg wordt als 2 gekken vorig jaar gedaan hebben....
Op woensdag 31 december 2003 01:19 schreef PdeHoog het volgende:Pluspunt: ik kan nu wel makkelijk voor het ontbijt op zaterdag zorgen
. Ik woon nl. boven een warme bakker.
Als we dan toch aan verzoeknummers doen:
Summoner, zou je Fallen Angel van King Crimson mee willen nemen??
quote:Bakker gaat niet voor half 8 open. Kwart voor acht?
Op woensdag 31 december 2003 09:49 schreef Evil het volgende:[..]
Als dat maar nie zo vroeg wordt als 2 gekken vorig jaar gedaan hebben....
![]()
quote:Das wel vroeg hoor als je pas om 05.00 uur je bed in gaat....
Op woensdag 31 december 2003 10:45 schreef PdeHoog het volgende:Bakker gaat niet voor half 8 open. Kwart voor acht?
diverse: wil jij oi polloi eens meenemen, mischien moet ik het nog een luisterbeurt geven, ik zal tragedy & wolfpack meenemen.
quote:Nu zit je er aan vast.
Op woensdag 31 december 2003 01:19 schreef PdeHoog het volgende:
Pluspunt: ik kan nu wel makkelijk voor het ontbijt op zaterdag zorgen. Ik woon nl. boven een warme bakker.
Oh trouwens, hebben jij en Litpho al besloten wanneer er gereden wordt vrijdag?
quote:Geen ramp hoor. Hij zit echt beneden voor de flat
Op woensdag 31 december 2003 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Nu zit je er aan vast.
quote:Litpho en ik hebben om 13.00 afgesproken op een nog nader te definieren lokatie in Harderwijk. 't Is ongeveer een half uur tot drie kwartier rijden naar Utrecht (en ja, ik doe dat op m'n dooie gemakkie
Oh trouwens, hebben jij en Litpho al besloten wanneer er gereden wordt vrijdag?
quote:05.00 uur? ROFL.
Op woensdag 31 december 2003 10:47 schreef Evil het volgende:[..]
Das wel vroeg hoor als je pas om 05.00 uur je bed in gaat....
Ikke niet hoor . Ga niet voor niks thuis slapen. Wil nog wel een beetje een fatsoenlijke nacht maken
quote:Ik was zelf van plan om mee te nemen:
Op woensdag 31 december 2003 09:49 schreef Evil het volgende:[..]
Als we dan toch aan verzoeknummers doen:
quote:Nou alleen nog ff waar? Zet maar op de mail aub.
Op woensdag 31 december 2003 12:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb in principe vrijdag de hele dag vrij dus ik denk dat ik 2 uur wel haal.
quote:Ik heb het album op mp3 staan, dus het is niet alsof ik het nog nooit gehoord heb, maar neem vooral mee.
Op woensdag 31 december 2003 12:06 schreef PdeHoog het volgende:Norah Jones - Come Away With Me (speciaal voor Litpho )
planning voor cd's is (maar kan uiteraard elk moment veranderen):
quote:Jawel, maar misschien kan OProg of Muad die beter meenemen... Das helemaal hun ding.
Op woensdag 31 december 2003 09:49 schreef Evil het volgende:
Summoner, zou je Fallen Angel van King Crimson mee willen nemen??
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:06 schreef PdeHoog het volgende:Transsiberian Orchestra - Beethoven's Last Night (op verzoek van iemand, maar weet niet meer wie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |