quote:Mijn baas zegt dan gewoon dat je maar ander werk moet zoeken.
Op woensdag 31 december 2003 14:48 schreef Koolraap het volgende:
Bedrijven waar ik dienst ben geweest hadden allemaal een aparte ruimte gecreeerd, waar men mocht roken. Dat vond ik altijd een bijzonder pluspunt. Als ik wel ergens een hekel aan heb, is het in de rook van een ander te zitten. Ik vind dat het die ander zijn probleem is, en hij of zij zal dan maar gewoon een oplossing moeten zoeken. Niet ik. Kom nou zeg.
quote:Bij jou niet zo gezellig zo te horen...
Op dinsdag 30 december 2003 22:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn baas rookt dus dikke sigaren en heeft al aangekondigd dat hij nooit zal stoppen en dat het ,omdat het zijn bedrijf zelf wel uitmaakt waar hij zijn sigaren opsteekt. Als iemand een probleem heeft moet ie maar onstslag nemen en mensen die niet roken neemt ie ook gewoon niet aan zegt ie. "veur 'n zeur is daar dn deur" zegt ie altijd. Ook zegt ie dat een rookverbod niet geldt in zijn bedrijf om dat HIJ de baas is en HIJ dus bepaalt wat er gebeurt en anderen daar niks over te zeggen hebben.Hoe is het bij jou op het werk?
gewoons tiekem de keuringsdienst van waren bellen
quote:Dan zit jou baas ernaast... hij dient zich conform de wet als werkgever te gedragen
Op zaterdag 3 januari 2004 12:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Mijn baas zegt dan gewoon dat je maar ander werk moet zoeken.
k heb vaak genoeg rokend achter dat schropapparaat gestaan ![]()
maar das al meer dan een half jaar geleden... vraag me af of et verandert is inmiddels....denk et niet
Zo nu ff iets lekkers vouwe.
He je kunt je baas stiekem aangeven:
http://www.rokenendewet.nl/ Hier is een klachtenformulier die in kunt vullen
quote:Bassie en Adriaan!!!!
Op woensdag 31 december 2003 14:45 schreef Solitarias het volgende:
Drommels, drommels, en nog eens drommels!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |