Dat is dus knap
quote:Heb je de rest ook gelezen?
Op woensdag 31 december 2003 13:28 schreef johndavis het volgende:
toevallig heb ik er een docu over gezien op discovery channel. en het is bewezen wat de defenitie van knap is. Dat is als je gezicht symetrisch is.Dat is dus knap
Maar daar heb ik dus ook docu's gezien, met best wel verbluffende resultaten: symetry is goed. Bij knappe mensen is indd heel vaak die 1:1,618 verhouding terug te vinden. Ook is bij knappe mensen een driehoeken / lijnen patroon terug te vinden.
Best vaag trouwens dat de natuur ervoor zorgt dat de verhoudingen in allemaal dingen precies 1:1,618 is (waarom nou net dat getal )
quote:Hmm, dan ben ik lelijk..
Op woensdag 31 december 2003 13:28 schreef johndavis het volgende:
toevallig heb ik er een docu over gezien op discovery channel. en het is bewezen wat de defenitie van knap is. Dat is als je gezicht symetrisch is.Dat is dus knap
quote:Dat is de evolutie die ons steeds weer aanpast aan onze natuurlijke omgeving. Over 250 jaar kan dat wel weer heel anders zijn. Daarom is schoonheid relatief. Het is zo veranderlijk. Misschien hebben we over 500 jaar wel allemaal letterlijk vierkante hoofden.
Op woensdag 31 december 2003 13:35 schreef ConQuestador het volgende:
Oke ik geef het toe: ik kijk ook teveel discoveryMaar daar heb ik dus ook docu's gezien, met best wel verbluffende resultaten: symetry is goed. Bij knappe mensen is indd heel vaak die 1:1,618 verhouding terug te vinden. Ook is bij knappe mensen een driehoeken / lijnen patroon terug te vinden.
Best vaag trouwens dat de natuur ervoor zorgt dat de verhoudingen in allemaal dingen precies 1:1,618 is (waarom nou net dat getal
)
quote:Echte schoonheid is tijdloos.
Op woensdag 31 december 2003 14:44 schreef Koolraap het volgende:
Daarom is schoonheid relatief.
Over 100 jaar luistert niemand meer naar Bløf, de doorsnee trance muziek of vage liedjes van Beatles (je mag het wel denken, maar de meeste liedjes van de Beatles zijn echt zeer tijdsafhankelijke liedjes zonder geweldige melodiën), maar 'November Rain' van Guns N' Roses zullen ze dan ook nog steeds mooi vinden
Bij menselijke schoonheid is het vergankelijke element inderdaad veel meer aanwezig, maar toch...... kan me niet voorstellen dat er een generatie gaat komen waar ze Marilyn Monroe lelijk gaan vinden...
quote:Ik ben lid
Op dinsdag 30 december 2003 20:50 schreef Beasjtie het volgende:
http://www.mensa.org/
quote:ik houd absoluut niet van symmetrie
Op dinsdag 30 december 2003 20:45 schreef Phuturistixxx het volgende:
Symmetrie is heel erg belangrijk bij het oordeel of iemand knap is !!
quote:Als jij aan de ene kant net zo lelijk bent als aan de andere kant, dan ben je niet knap.
Op dinsdag 30 december 2003 20:45 schreef OldJeller het volgende:
Wanneer je (gezicht) symmetrisch is, wetenschappelijk bewezen dat die mensen als knap worden beschreven door anderen.
quote:Ik hoop dat je er niet zo uit ziet als je avatar... anders moet je het nog wat meer aan photo-shoppen... (er is een mirror tool in elk grafisch programma om je gezicht geheel symmetrisch te maken
Op woensdag 31 december 2003 15:57 schreef Dakota het volgende:
symetrisch, een egaal gezicht grote ogen en een egale haarkleur.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 15:59 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Als jij aan de ene kant net zo lelijk bent als aan de andere kant, dan ben je niet knap.
quote:high-five!
Op woensdag 31 december 2003 15:59 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Als jij aan de ene kant net zo lelijk bent als aan de andere kant, dan ben je niet knap.
quote:Ik hoef niet knap te zijn.
Op woensdag 31 december 2003 15:59 schreef RondFokker het volgende:[..]
Ik hoop dat je er niet zo uit ziet als je avatar... anders moet je het nog wat meer aan photo-shoppen... (er is een mirror tool in elk grafisch programma om je gezicht geheel symmetrisch te maken
)
En wanneer jij leert hoe je goede zinnen moet maken, dan zal ik wel een keer fotosoep aanslingeren
quote:Genoeg gesoepte foto's in mijn fotoalbum.
Op woensdag 31 december 2003 16:05 schreef RondFokker het volgende:
sorry "het" = "er" in mijn post
En ik snapte de intensie van je gebrabbel wel hoor
quote:Ik vind je wel lief
Op woensdag 31 december 2003 16:07 schreef Dakota het volgende:[..]
Genoeg gesoepte foto's in mijn fotoalbum.
En ik snapte de intensie van je gebrabbel wel hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Godlike02 op 31-12-2003 16:10]
quote:haha lief komt al helemaal niet in mijn woordenboek voor
Op woensdag 31 december 2003 16:09 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Ik vind je wel lief
Ook al ben je niet helemaal symmetrisch
[Dit bericht is gewijzigd door DaBoaz op 31-12-2003 17:58]
quote:dat, National Geographic, Animal Planet en BBC2 zijn dan ook de enige interessante kanalen op televisie.
Op woensdag 31 december 2003 13:35 schreef ConQuestador het volgende:
Oke ik geef het toe: ik kijk ook teveel discovery
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |