quote:Je ijlt.
Op dinsdag 30 december 2003 20:22 schreef Daphne85 het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat mensen iemand alleen mooi of knap vinden als die persoon een goed gezicht heeft (of beter gezegd: een goed gezicht is alles wat je nodig hebt om 'mooi' te zijn) Alsof de rest van zijn/haar lichaam er niet toe doet. Is dit een soort van ongeschreven regel of ijl ik maar?
Tenen hebben dat meestal niet enzo.....
quote:Van wie of wat krijg je dat idee?
Ik krijg vaak het idee dat mensen iemand alleen mooi of knap vinden als die persoon een goed gezicht heeft (of beter gezegd: een goed gezicht is alles wat je nodig hebt om 'mooi' te zijn) Alsof de rest van zijn/haar lichaam er niet toe doet. Is dit een soort van ongeschreven regel of ijl ik maar?
Mensen kijken nu eenmaal eerst naar het gezicht, en dan naar de rest, waardoor je eerste indruk altijd heeft te maken met je gezicht.
Dan je stem of gezichtsuitdrukking en dan je lichaam.
Daar zijn hele studies van gemaakt trouwens
quote:Ben trouwens iemand die eerst naar gezicht kijkt, dan pas 'verder' kijkt.
Op dinsdag 30 december 2003 20:23 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Je ijlt.
quote:Dat zeggen alleen lelijke mensen
Misschien zit schoonheid ook wel van binnen...wel eens over nagedacht??
quote:En jij bent niet lelijk?
Op dinsdag 30 december 2003 20:32 schreef DaDemoMan het volgende:[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen
quote:Oh, ik kijk altijd eerst naar d'r tieten, zo verder naar onderen en dan naar d'r kop. Daar past nog wel een zak over..
Op dinsdag 30 december 2003 20:30 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ben trouwens iemand die eerst naar gezicht kijkt, dan pas 'verder' kijkt.
quote:en een rotlijf
Op dinsdag 30 december 2003 20:29 schreef Viperdesign het volgende:
Jij hebt dus een rotkop?
quote:Komt vast wel goed
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Daphne85 het volgende:[..]
en een rotlijf
quote:Foto's?
en een rotlijf
quote:Als iemand geen tieten heeft maar wel een mooi gezicht dan zeggen mensen nog steeds dat ze mooi is...
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen van een erg dik meisje zelden dat ze knap is. Slaat meer op een mooi figuur + mooi gezicht.
quote:Borsten zijn zelden uitstraling bepalend.
Op dinsdag 30 december 2003 20:47 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Als iemand geen tieten heeft maar wel een mooi gezicht dan zeggen mensen nog steeds dat ze mooi is...
quote:Aan een lelijk lichaam kun je meer sleutelen...
Op dinsdag 30 december 2003 20:46 schreef Linz het volgende:
wat waarderen jullie meer: een lelijke kop met een lekker lichaam of een knappe kop met een wat minder lekker lichaam?
quote:Hieruit concludeer ik dat jij iemand pas knap vindt als die persoon een mooie uitstraling hebt.
Op dinsdag 30 december 2003 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
Borsten zijn zelden uitstraling bepalend.
Leg me eens uit wat (positieve) uitstraling is
quote:Geen woorden in me mond leggen
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Hieruit concludeer ik dat jij iemand pas knap vindt als die persoon een mooie uitstraling hebt.
Leg me eens uit wat (positieve) uitstraling is
quote:knappe kop
Op dinsdag 30 december 2003 20:46 schreef Linz het volgende:
wat waarderen jullie meer: een lelijke kop met een lekker lichaam of een knappe kop met een wat minder lekker lichaam?
Maar knap slaat idd op het gezicht. Het is gewoon een woord dat bedacht is om uit te drukken dat je iemand zijn gezicht mooi en aantrekkelijk vindt. Mooi en knap vind ik wel anders klinken... mooi past naar mijn idee meer bij een lief gezicht dat je door een goede uitstraling (+ en enkele zachte/fijne elmenten in het gezicht) kan krijgen... en knap gebruik je meer als je vindt dat het geheel klopt (dus idd als het symetrisch en fijn is)... maar de uitstraling hoeft je niet perse aan te staan (kan ook arrochant zijn).
echt knapheid draait om het totaal pakket, dus gezicht + lichaam
ik vind mezelf een redelijk gezicht hebben alleen *een starende en onzekere uitstraling* wat me in geen jaren gelukt is die te veranderen.
Ik probeer dat te compenseren door te fitnessen en een gevormd gespierd lichaam te krijgen waardoor ik er sportiever uitzie. Ik heb altijd redelijk veel aan sport gedaan en sport vrij veel maar heb van nature geen sportieve bouw of aanleg voor een gespierd lichaam.
formule:
If Symmetrie(0-10) + Uitstraling gezicht (0-10) = > 16 = knap gezicht
Lekker lichaam is voor mij een vrouw met een mooi uitziend buikje, hoeft niet helemaal strak te zijn vind ik dat ik d'r ribben d'r doorheen kan zien. Als d'r borsten de juiste maat hebben die passen bij haar lengte en figuur en ze is niet extreem wit maar heeft een mooi kleurtje dan vind ik het een lekker lichaam
quote:Dus jij wou zeggen dat als je intelligent bent maar er uit ziet als een of andere lelijke nerdo bent met de uitstraling van een pak melk, je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht?
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Koolraap het volgende:
Wat een gezeur, hebben jullie dan nog niet in de gaten dat de evolutie ons brengt naar een optimale mentale gesteldheid, waarbij de fysieke gesteldheid verwaarloosd wordt? Het gaat om kennis en intelligentie. Fysieke specificaties worden steeds minder belangrijk. Ja, we gaan richting het tijdperk waar de nerds de rambo's van twintig jaar geleden zullen zijn.
quote:Dikke meisjes hebben dan ook bijna altijd een dikke pofkop.
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen van een erg dik meisje zelden dat ze knap is.
Lichaam is zeker van belang voor mij, knap gezicht is niet alles.
Bij dikke meisjes zeg ik wel vaak, als ze nou een paar kilo's minder had was ze wel lekker geweest. Soms kom je naar een paar jaar weer mensen tegen die door afvallen of aankomen ineens veel minder lekker of juist wel lekker zijn geworden.
quote:Omdat die geen goede uitstraling hebben.
Op donderdag 1 januari 2004 19:54 schreef Daphne85 het volgende:
Als uitstraling zo belangrijk is, waarom worden oudere vrouwen dan niet mooi gevonden?
quote:Uitstraling is toch leeftijdsloos? Maar dan nog, als een vrouw van vijftig een mooie uitstraling heeft, denken jullie nog steeds: nee, dank je.
Op donderdag 1 januari 2004 19:55 schreef Kaensterle het volgende:
Omdat die geen goede uitstraling hebben.
Just my 50 cents
quote:is het wel in verhouding, en das dan wel weer knap
en een rotlijf
quote:denk dat je ijlt...
quote:Goh ik zal maar geen open deuren intrappen over jouw intelligentie of uitstraling
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Koolraap het volgende:
Wat een gezeur, hebben jullie dan nog niet in de gaten dat de evolutie ons brengt naar een optimale mentale gesteldheid, waarbij de fysieke gesteldheid verwaarloosd wordt? Het gaat om kennis en intelligentie. Fysieke specificaties worden steeds minder belangrijk. Ja, we gaan richting het tijdperk waar de nerds de rambo's van twintig jaar geleden zullen zijn.
quote:Ik denk dat dat onbewust gewoon maar meelopen met de meer algemene normen, net als dat dik/mollig nu not done is, in tegenstelling tot een paar honderd jaar geleden.
Op donderdag 1 januari 2004 19:54 schreef Daphne85 het volgende:
Als uitstraling zo belangrijk is, waarom worden oudere vrouwen dan niet mooi gevonden?
Voor mij is knap overigens puur naar gezicht/uitstraling kijken, da's voor mij ook het belangrijkste. Ik zou eerder wat met een knap maar mollig meisje doen dan met een lelijke met een geweldig lichaam zeg maar.
quote:neucken?
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Daphne85 het volgende:en een rotlijf
Ze zeggen zoals iemand eerder dat al zei dat knap op het gezichtje gericht is.... en lekker over ja de rest.
Maar knap meisje dan bedoel je dus ook alles...
En anders moet je zeggen: ze heeft een knap gezichtje
quote:Je bedoeld dus: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Op maandag 5 januari 2004 23:24 schreef fafyoe het volgende:
je kan ook een PLORK zijn (Prettige Lichaam Ontzetende Rotkop):N
En dan heeft ze dus gewoon een lekker lichaam... maar met een gaar hoofd erop
[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 05-01-2004 23:34]
quote:Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat de ontwikkelingen daar naartoe gaan. Op dit moment is dat niet zo, maar gaandeweg zal het schoonheidsideaal zich aanpassen. Het schoonheidsideaal ligt ongeveer daar, waar de meeste overlevingskansen zijn. We weten allemaal dat kennis en wetenschap de langzaam maar zeker de plaats innemen van fysieke domme kracht. Als de mens wil overleven, dan moet de mens zich concentreren op zijn intelligentie en niet zijn fysieke staat. Daar komt dan uiteraard bij, dat mensen die daar aan voldoen, ook de meeste mogelijkheden tot reproductie krijgen.
Op woensdag 31 december 2003 16:37 schreef rexi het volgende:[..]
Dus jij wou zeggen dat als je intelligent bent maar er uit ziet als een of andere lelijke nerdo bent met de uitstraling van een pak melk, je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht?
Haha, denk het niet. Een meisje hoeft van mij helemaal niet intelligent te zijn, als ze maar uitstraling heeft wat impliceerd dat ze er leuk uit ziet en we moeten wel op een lijn zitten. Een hogere mate van intelligentie zal haar ook echt niet aantrekkelijker maken.
quote:Intressant...
We hadden 't er vandaag nog over in de klas, gozer vond alleen tieten belangrijk, en ik met me mening, alleen koppie telt, en verder het innerlijk... naja, alles beetje in goede formaat aanwezig, klaar...
ALs ik een meisje knap vind, heb ik het dus over haar koppie, want de rest maakt me niet echt zo veel uit... Lekker valt bij mij meer op het ding dat alles er goed uitziet
quote:Dat absoluut
Op dinsdag 6 januari 2004 22:59 schreef denise-d het volgende:
maar uiteindelijk is t innerlik toch wel wat belangrijker of niet??????
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 06-01-2004 23:25]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |