abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15836251
Ik krijg vaak het idee dat mensen iemand alleen mooi of knap vinden als die persoon een goed gezicht heeft (of beter gezegd: een goed gezicht is alles wat je nodig hebt om 'mooi' te zijn) Alsof de rest van zijn/haar lichaam er niet toe doet. Is dit een soort van ongeschreven regel of ijl ik maar?
pi_15836272
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:22 schreef Daphne85 het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat mensen iemand alleen mooi of knap vinden als die persoon een goed gezicht heeft (of beter gezegd: een goed gezicht is alles wat je nodig hebt om 'mooi' te zijn) Alsof de rest van zijn/haar lichaam er niet toe doet. Is dit een soort van ongeschreven regel of ijl ik maar?
Je ijlt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:23:32 #3
46511 Linz
held der helden
pi_15836273
ongeschreven regel
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15836317
Jaja, wat heb jij een knappe tieten zeg...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_15836338
tieten tellen ook mee
pi_15836362
sommige topics zijn ook knap
pi_15836379
Gezicht = uitstraling

Tenen hebben dat meestal niet enzo.....

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15836389
symmetrie is the key en dat rijmt
pi_15836394
gezicht slaat op knap
lichaam slaat op lekker

zo zit het volgens mij

pi_15836397
nou nee hoor het hele pakket moet toch wel door de beugel kunnen voor die uitspraak. Misschien een knap koppie dat zou dan alleen op het gezicht slaan maar knap alleen vanwege het gezicht not where i come from
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:27:36 #11
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15836425
Ik vraag op straat ook altijd even aan mensen of ze hun kleren kunnen uittrekken zodat ik ze kan beoordelen
De hele grote gemene wereld in!
pi_15836433
Iemand is 'knap' slaat op alles, niet alleen op het gezicht maar wel vooral natuurlijk. Als je gezicht helemaal symetrisch is ben je knap, een keer gelezen..
pi_15836457
quote:
Van wie of wat krijg je dat idee?
Misschien zit schoonheid ook wel van binnen...wel eens over nagedacht??

Mensen kijken nu eenmaal eerst naar het gezicht, en dan naar de rest, waardoor je eerste indruk altijd heeft te maken met je gezicht.
Dan je stem of gezichtsuitdrukking en dan je lichaam.
Daar zijn hele studies van gemaakt trouwens

pi_15836489
Jij hebt dus een rotkop?
pi_15836531
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:23 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Je ijlt.

Ben trouwens iemand die eerst naar gezicht kijkt, dan pas 'verder' kijkt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:32:44 #16
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_15836632
quote:
Misschien zit schoonheid ook wel van binnen...wel eens over nagedacht??
Dat zeggen alleen lelijke mensen
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_15836671
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:32 schreef DaDemoMan het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen lelijke mensen

En jij bent niet lelijk?
Imagination fills the void of my existence
pi_15836676
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:30 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ben trouwens iemand die eerst naar gezicht kijkt, dan pas 'verder' kijkt.

Oh, ik kijk altijd eerst naar d'r tieten, zo verder naar onderen en dan naar d'r kop. Daar past nog wel een zak over..

dinsdag 30 december 2003 @ 20:37:09 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_15836783
Ze zeggen van een erg dik meisje zelden dat ze knap is. Slaat meer op een mooi figuur + mooi gezicht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_15836789
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:29 schreef Viperdesign het volgende:
Jij hebt dus een rotkop?
en een rotlijf
pi_15836914
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

en een rotlijf

Komt vast wel goed .
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:46:59 #22
46511 Linz
held der helden
pi_15837164
wat waarderen jullie meer: een lelijke kop met een lekker lichaam of een knappe kop met een wat minder lekker lichaam?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15837186
quote:

[..]

en een rotlijf

Foto's?
Dan keuren we je gelijk
pi_15837199
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen van een erg dik meisje zelden dat ze knap is. Slaat meer op een mooi figuur + mooi gezicht.
Als iemand geen tieten heeft maar wel een mooi gezicht dan zeggen mensen nog steeds dat ze mooi is...
pi_15837267
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:47 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Als iemand geen tieten heeft maar wel een mooi gezicht dan zeggen mensen nog steeds dat ze mooi is...

Borsten zijn zelden uitstraling bepalend.
Tenzij ze erg extreem zijn
en dan word het vaak als niet knap gezien
pi_15837369
Nou ben ik alleen nog nooit een echt dik meisje tegengekomen met een echt mooi gezicht...
pi_15837393
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:46 schreef Linz het volgende:
wat waarderen jullie meer: een lelijke kop met een lekker lichaam of een knappe kop met een wat minder lekker lichaam?
Aan een lelijk lichaam kun je meer sleutelen...
pi_15837648
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
Borsten zijn zelden uitstraling bepalend.
Hieruit concludeer ik dat jij iemand pas knap vindt als die persoon een mooie uitstraling hebt.

Leg me eens uit wat (positieve) uitstraling is

pi_15837851
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Hieruit concludeer ik dat jij iemand pas knap vindt als die persoon een mooie uitstraling hebt.

Leg me eens uit wat (positieve) uitstraling is

Geen woorden in me mond leggen
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:30:05 #30
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_15838582
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:46 schreef Linz het volgende:
knappe kop
pi_15840359
Mooi slaat op beiden... je kan ook iemand z'n lichaam mooi vinden en bijv z'n hoofd niet...

Maar knap slaat idd op het gezicht. Het is gewoon een woord dat bedacht is om uit te drukken dat je iemand zijn gezicht mooi en aantrekkelijk vindt. Mooi en knap vind ik wel anders klinken... mooi past naar mijn idee meer bij een lief gezicht dat je door een goede uitstraling (+ en enkele zachte/fijne elmenten in het gezicht) kan krijgen... en knap gebruik je meer als je vindt dat het geheel klopt (dus idd als het symetrisch en fijn is)... maar de uitstraling hoeft je niet perse aan te staan (kan ook arrochant zijn).

dinsdag 30 december 2003 @ 22:45:38 #32
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_15841016
Als iemand een mooie kop heeft en een lichaam van heb ik jou daar noem ik hem niet knap hoor...
als het gezicht daarentegen redelijk is en echt een mooi lichaam zal ik hem denk ik lekker noemen..
Knap gaat dus meer over het gezicht en lekker over het lichaam uitstraling enz
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:06:14 #33
46511 Linz
held der helden
pi_15841599
knap gaat gewoon om de aantrekkelijkheid van het gezicht, klaar.

echt knapheid draait om het totaal pakket, dus gezicht + lichaam

pi_15841669
euh ... de vrouwen die ik tegenkomen hebben veelal kleren aan de eerste 20 minuten dan. dus ik moet meestal uitgaan van wat ik zie... vaak vind ik de handen niet echt knap, dus oordeel ik maar over het gezicht
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_15842853
Soms zie je een meisje wat een heel mooi lichaam heeft van achter en als er dan zo'n lelijke kop op zit dan knap ik daar wel op af. Ze moet wel een mooi koppie en een mooi lichaam hebben.
Dikke mensen hebben per definitie een lelijk gezicht, dik lichaam -> dikke kop = lelijk.
  woensdag 31 december 2003 @ 08:28:26 #36
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_15848577
Dit is uiteraard per individu verschillend

ik vind mezelf een redelijk gezicht hebben alleen *een starende en onzekere uitstraling* wat me in geen jaren gelukt is die te veranderen.
Ik probeer dat te compenseren door te fitnessen en een gevormd gespierd lichaam te krijgen waardoor ik er sportiever uitzie. Ik heb altijd redelijk veel aan sport gedaan en sport vrij veel maar heb van nature geen sportieve bouw of aanleg voor een gespierd lichaam.

formule:
If Symmetrie(0-10) + Uitstraling gezicht (0-10) = > 16 = knap gezicht

Lekker lichaam is voor mij een vrouw met een mooi uitziend buikje, hoeft niet helemaal strak te zijn vind ik dat ik d'r ribben d'r doorheen kan zien. Als d'r borsten de juiste maat hebben die passen bij haar lengte en figuur en ze is niet extreem wit maar heeft een mooi kleurtje dan vind ik het een lekker lichaam

keep up the good work!
  woensdag 31 december 2003 @ 08:31:23 #37
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_15848593
Wat een gezeur, hebben jullie dan nog niet in de gaten dat de evolutie ons brengt naar een optimale mentale gesteldheid, waarbij de fysieke gesteldheid verwaarloosd wordt? Het gaat om kennis en intelligentie. Fysieke specificaties worden steeds minder belangrijk. Ja, we gaan richting het tijdperk waar de nerds de rambo's van twintig jaar geleden zullen zijn.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_15859662
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Koolraap het volgende:
Wat een gezeur, hebben jullie dan nog niet in de gaten dat de evolutie ons brengt naar een optimale mentale gesteldheid, waarbij de fysieke gesteldheid verwaarloosd wordt? Het gaat om kennis en intelligentie. Fysieke specificaties worden steeds minder belangrijk. Ja, we gaan richting het tijdperk waar de nerds de rambo's van twintig jaar geleden zullen zijn.
Dus jij wou zeggen dat als je intelligent bent maar er uit ziet als een of andere lelijke nerdo bent met de uitstraling van een pak melk, je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht?
Haha, denk het niet. Een meisje hoeft van mij helemaal niet intelligent te zijn, als ze maar uitstraling heeft wat impliceerd dat ze er leuk uit ziet en we moeten wel op een lijn zitten. Een hogere mate van intelligentie zal haar ook echt niet aantrekkelijker maken.
pi_15860280
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:37 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen van een erg dik meisje zelden dat ze knap is.
Dikke meisjes hebben dan ook bijna altijd een dikke pofkop.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 31 december 2003 @ 17:41:20 #40
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_15861587
Mensen die zeggen dat schoonheid van binnen ziet zijn omgelult of zelf lelijk.

Lichaam is zeker van belang voor mij, knap gezicht is niet alles.

Bij dikke meisjes zeg ik wel vaak, als ze nou een paar kilo's minder had was ze wel lekker geweest. Soms kom je naar een paar jaar weer mensen tegen die door afvallen of aankomen ineens veel minder lekker of juist wel lekker zijn geworden.

pi_15883108
Als uitstraling zo belangrijk is, waarom worden oudere vrouwen dan niet mooi gevonden?
pi_15883126
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:54 schreef Daphne85 het volgende:
Als uitstraling zo belangrijk is, waarom worden oudere vrouwen dan niet mooi gevonden?
Omdat die geen goede uitstraling hebben.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15883620
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:55 schreef Kaensterle het volgende:
Omdat die geen goede uitstraling hebben.
Uitstraling is toch leeftijdsloos? Maar dan nog, als een vrouw van vijftig een mooie uitstraling heeft, denken jullie nog steeds: nee, dank je.
pi_15883929
Volgens mij vergeten jullie ook dat de neus (reuk) een belangerijke factor is in wat we wel en niet aantrekkelijk vinden.

Just my 50 cents

"This is the point, reality is nothing, perception is everything." "The mice think they are right, but my cat eats them any way
pi_15885211
quote:

[..]

en een rotlijf

is het wel in verhouding, en das dan wel weer knap
Doei.
pi_15888424
quote:
denk dat je ijlt...
  maandag 5 januari 2004 @ 22:45:25 #47
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_15995467
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Koolraap het volgende:
Goh ik zal maar geen open deuren intrappen over jouw intelligentie of uitstraling
  maandag 5 januari 2004 @ 22:53:22 #48
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_15995764
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:54 schreef Daphne85 het volgende:
Ik denk dat dat onbewust gewoon maar meelopen met de meer algemene normen, net als dat dik/mollig nu not done is, in tegenstelling tot een paar honderd jaar geleden.

Voor mij is knap overigens puur naar gezicht/uitstraling kijken, da's voor mij ook het belangrijkste. Ik zou eerder wat met een knap maar mollig meisje doen dan met een lelijke met een geweldig lichaam zeg maar.

pi_15996139
quote:

en een rotlijf

neucken?
don't be shy, learn to fly.
pi_15996504
Jij bent knap van ver, en verre van knap!
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_15996623
Je gezicht zorgt voor je uitstraling, de eerste indruk. Btw die regel over symmetrie geldt alleen voor mannen, bij vrouwen gaat dit niet op.
  maandag 5 januari 2004 @ 23:20:24 #52
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15996678
Knap is over het geheel bekeken... maar dan kan je ook lekker zeggen.

Ze zeggen zoals iemand eerder dat al zei dat knap op het gezichtje gericht is.... en lekker over ja de rest.

Maar knap meisje dan bedoel je dus ook alles...
En anders moet je zeggen: ze heeft een knap gezichtje

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_15996781
je kan ook een PLORK zijn (Prettige Lichaam Ontzetende Rotkop):N
  maandag 5 januari 2004 @ 23:27:43 #54
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15996890
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:24 schreef fafyoe het volgende:
je kan ook een PLORK zijn (Prettige Lichaam Ontzetende Rotkop):N
Je bedoeld dus: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop

En dan heeft ze dus gewoon een lekker lichaam... maar met een gaar hoofd erop

[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 05-01-2004 23:34]

80 maakt je buurt weer prachtig
  dinsdag 6 januari 2004 @ 05:43:56 #55
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_16001238
Iemand "knap" vinden is subjectieve beoordeling.
Ieder mens is verschillend en ieder mens zal andere maatstaven verbinden aan het wel of niet aantrekkelijk vinden van een persoon.
Het gezicht is hierbij centraal. Zo kan het voorkomen, dat iemand een persoon knap vindt o.b.v. het gezicht. Indien echter daarna het lichaam wordt gezien, kan men zeggen: Nee, toch maar niet.
Omgekeerd kan ook. Men ziet een lekker ding van achteren en mede door het figuur en evt. de haardos denkt men: Wouw!
Draait de betreffende persoon zich om, dan blijkt het een enorme teleurstelling te zijn.
Iemand knap vinden is denk ik een combinatie van verschillende factoren. Hierbij speelt ook uitstraling een rol.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  dinsdag 6 januari 2004 @ 18:41:25 #56
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16016613
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:37 schreef rexi het volgende:

[..]

Dus jij wou zeggen dat als je intelligent bent maar er uit ziet als een of andere lelijke nerdo bent met de uitstraling van een pak melk, je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht?
Haha, denk het niet. Een meisje hoeft van mij helemaal niet intelligent te zijn, als ze maar uitstraling heeft wat impliceerd dat ze er leuk uit ziet en we moeten wel op een lijn zitten. Een hogere mate van intelligentie zal haar ook echt niet aantrekkelijker maken.

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat de ontwikkelingen daar naartoe gaan. Op dit moment is dat niet zo, maar gaandeweg zal het schoonheidsideaal zich aanpassen. Het schoonheidsideaal ligt ongeveer daar, waar de meeste overlevingskansen zijn. We weten allemaal dat kennis en wetenschap de langzaam maar zeker de plaats innemen van fysieke domme kracht. Als de mens wil overleven, dan moet de mens zich concentreren op zijn intelligentie en niet zijn fysieke staat. Daar komt dan uiteraard bij, dat mensen die daar aan voldoen, ook de meeste mogelijkheden tot reproductie krijgen.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16020486
quote:
Intressant...

We hadden 't er vandaag nog over in de klas, gozer vond alleen tieten belangrijk, en ik met me mening, alleen koppie telt, en verder het innerlijk... naja, alles beetje in goede formaat aanwezig, klaar...

ALs ik een meisje knap vind, heb ik het dus over haar koppie, want de rest maakt me niet echt zo veel uit... Lekker valt bij mij meer op het ding dat alles er goed uitziet

Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_16023194
niemand kan dr egt antwoord geven het is dan ook een behoorlijke hypothetische veronderstelling..
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_16023292
maar uiteindelijk is t innerlik toch wel wat belangrijker of niet??????
pi_16023889
Het lichaam is over het algemeen toch wel bij velen ongeveer het zelfde. Tuurlijk, de een is wat dikker, heeft dikkere tieten of ene mooiere kont, maar vaak als het koppie je bevalt is de rest ook wel in orde.
Iemand die wat molliger is heeft ook een iets dikkere kop.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:59 schreef denise-d het volgende:
maar uiteindelijk is t innerlik toch wel wat belangrijker of niet??????
Dat absoluut

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 06-01-2004 23:25]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')