quote:Nooit ?
Op donderdag 1 januari 2004 17:29 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wanneer had je van nintendo de 2de mail gekregen
en in die mail staat 28 dagen max, dus zal wel ergens half januari zijn bij mij
Let's talk GameCube
quote:jama kwil nie wachten
Op donderdag 1 januari 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we die disc discussies afkappen? Iedereen moet gewoon even afwachten, hij komt echt wel hoorLet's talk GameCube
quote:whehehehe,... het zou bijna een eigen topic moeten krijgen
Op donderdag 1 januari 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we die disc discussies afkappen? Iedereen moet gewoon even afwachten, hij komt echt wel hoorLet's talk GameCube
het vreemde is echter dat ik mijn Gamecube al meer dan een jaar heb
quote:pas net de sterren ervoor opgehaald?
Op vrijdag 2 januari 2004 11:38 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kreeg een paar dagen een leuk mailtje van Nintendo waarin ze me feliciteerden met de aanschaf van mijn Gamecubehet vreemde is echter dat ik mijn Gamecube al meer dan een jaar heb
quote:nee ook niet, die had ik allang.
Op vrijdag 2 januari 2004 11:48 schreef kiw het volgende:[..]
pas net de sterren ervoor opgehaald?
quote:Dat had ik ook! En ik heb de sterren dus al een maand of 10 geleden gebruikt.
Ik kreeg een paar dagen een leuk mailtje van Nintendo waarin ze me feliciteerden met de aanschaf van mijn Gamecubehet vreemde is echter dat ik mijn Gamecube al meer dan een jaar heb
Kan iemand misschien een samenvatting geven van het grootste game nieuws van de afgelopen 2 weken?
quote:Zo'n beetje alle grote titels zijn uitgesteld!
Op vrijdag 2 januari 2004 13:04 schreef BMH het volgende:
Wee ik ben weer thuis van me vakantie, dus kan nu weer een hoop sites helemaal door gaan pluizen.
Kan iemand misschien een samenvatting geven van het grootste game nieuws van de afgelopen 2 weken?
quote:Dit mailtje kreeg ik ook. Ik denk dat het komt door die vragenlijst waar een paar topics geleden naar gelinkt werd. Deze vragenlijst was namelijk speciaal voor nieuwe gamecube bezitters dus als je die lijst hebt ingevuld nemen ze aan dat je ook een nieuwe gamecube bezitter bent.
quote:Mooi kunnen we lekker met z'n allen flink doorsparen!
Op vrijdag 2 januari 2004 13:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Zo'n beetje alle grote titels zijn uitgesteld!
quote:Hier was ie gratizzzzz....
Op vrijdag 2 januari 2004 14:05 schreef gamecube_master het volgende:
shit hé, je kunt in zweden de bonus-disc van alle zelda's voor maar 6 dollar halen op de site van nintendo
(mits blablabla)
quote:dan haal je em toch uit zweden
Op vrijdag 2 januari 2004 14:05 schreef gamecube_master het volgende:
shit hé, je kunt in zweden de bonus-disc van alle zelda's voor maar 6 dollar halen op de site van nintendo
Check filmpje
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:01 schreef BMH het volgende:
Metal Gear Solid: The Twin Snakes blijft maar cooler wordenCheck filmpje
quote:dat is zeker een leuk spel
Op vrijdag 2 januari 2004 15:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb deze kerst mijn broertje monkey ball kado gedaan, leuk spel
quote:went nog wel
Op vrijdag 2 januari 2004 17:55 schreef JK het volgende:
Heb Metroid Prime gekocht, aardige titel al vind ik het jammer dat je die gele stick niet kan gebruiken. Of misschien kan dat in de toekomst, maar was misschien wel makkelijk als strafe ipv eerst die L indrukken
quote:Je leert het spel geweldig te vinden. Ik vond em bij het begin ook niet zo zuper, maar als je eenmaal door hebt hoe alles werkt en je wat bazen tegen komt is het een instant-classic
Op vrijdag 2 januari 2004 17:55 schreef JK het volgende:
Heb Metroid Prime gekocht, aardige titel al vind ik het jammer dat je die gele stick niet kan gebruiken. Of misschien kan dat in de toekomst, maar was misschien wel makkelijk als strafe ipv eerst die L indrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |