quote:je bent een rund als je met de politie stund
In Rotterdam heeft een 17-jarige jongen gisteravond een vuurpijl naar een agent afgevuurd. Hij deed dat nadat hij door de politieman op het Brabantseplein was aangesproken over het afsteken van vuurwerk.De 31-jarige agent raakte door de vuurpijl gewond aan zijn achterhoofd. De dader is vastgezet wegens poging tot zware mishandeling
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:33 schreef PLAE@ het volgende:
that's my kind of guy.aanpakken die juten
Zeg nou zelf, normaal doet blauw toch geen ruk op straat, wat moeten ze dan opeens op straat? Dan krijg je dat he
Laat die kids lekker vuurwerk afsteken, ze zijn zelf ook jong geweest (toen zaten ze te spelen met de piemel van de leraar, terwijl er iets werd opgebiecht, de schandknaapjes
)
quote:Mag ik bij jou ff een betonstrijker in je hol rammen.... want ik speel graag met vuurwerk.
Op dinsdag 30 december 2003 19:38 schreef Premiejager het volgende:
Opzich wel humorZeg nou zelf, normaal doet blauw toch geen ruk op straat, wat moeten ze dan opeens op straat? Dan krijg je dat he
Laat die kids lekker vuurwerk afsteken, ze zijn zelf ook jong geweest
(toen zaten ze te spelen met de piemel van de leraar, terwijl er iets werd opgebiecht, de schandknaapjes
)
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:40 schreef TheGhost het volgende:[..]
Mag ik bij jou ff een betonstrijker in je hol rammen.... want ik speel graag met vuurwerk.
quote:Ik voel een wrok wou je zelf ook bij de politie en ben je afgewezen???
Op dinsdag 30 december 2003 19:38 schreef Premiejager het volgende:
Opzich wel humorZeg nou zelf, normaal doet blauw toch geen ruk op straat, wat moeten ze dan opeens op straat? Dan krijg je dat he
Laat die kids lekker vuurwerk afsteken, ze zijn zelf ook jong geweest
(toen zaten ze te spelen met de piemel van de leraar, terwijl er iets werd opgebiecht, de schandknaapjes
)
quote:GEWELDIG!!! Zet het op video!!!!!!!
Op dinsdag 30 december 2003 19:40 schreef TheGhost het volgende:[..]
Mag ik bij jou ff een betonstrijker in je hol rammen.... want ik speel graag met vuurwerk.
Haha Ik wil alleen maar zeggen dat het hier ook zo had kunnen gtebeuren en dat dit soort dingen niet alleen in de grote steden.
quote:Integendeel
Op dinsdag 30 december 2003 19:43 schreef lenin het volgende:[..]
Ik voel een wrok wou je zelf ook bij de politie en ben je afgewezen???
Dus opzouten naar je politieopleiding dus stakker
quote:Ik voel een nog grotere wrok wou je bij de plisie maar zag je dat die mongolen niet konden schieten dat niemand respect voor ze had en dat dat terecht is omdat ze maf optreden en hun training niets voorstelt+dat een paar die niets voorstellende training moeilijk vinden.
Op dinsdag 30 december 2003 19:43 schreef lenin het volgende:[..]
Ik voel een wrok wou je zelf ook bij de politie en ben je afgewezen???
Solly iets te hard verwoord maar ik vind dat agenten iets moeten doen waar ze mensen wel echt mee helpt i.p.v. Schoffies oppakken die Haast niets trug kunnen doen..
[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 30-12-2003 19:57]
quote:Het is toch van de zotten om iemand een vuurpijl naar zijn hoofd te schieten? Maar omdat het een agent is mag het opeens wel? Denk eens na, man...
Op dinsdag 30 december 2003 19:48 schreef Premiejager het volgende:
IntegendeelMaar ik merk dat jij wel enige binding hebt met die kutwouten? Anders begin je er niet over lijkt me.
quote:Jij bent echt erg zeg
Op dinsdag 30 december 2003 19:49 schreef Drakire het volgende:[..]
Jammer dat die juut niet beschadigd is voor z'n hele leven dan voelt ie wel dat ie mischien iets moest doen waar je mensen wel echt mee helpt i.p.v. Schoffies oppakken die Haast niets trug kunnen doen..
quote:Inderdaad, premiejager moet maar op premies gaan jagen. Dat levert vast meer op dan raaskallen.
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Het is toch van de zotten om iemand een vuurpijl naar zijn hoofd te schieten? Maar omdat het een agent is mag het opeens wel? Denk eens na, man...
quote:En terecht en terecht.
Op dinsdag 30 december 2003 19:52 schreef toska het volgende:[..]
Jij bent echt erg zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 30-12-2003 19:54]
quote:Voor jou zouden ze vijftig jaar terug mogen in de tijd. Elke agent een gummiknuppel, en de macht om hem te mogen gebruiken.
Op dinsdag 30 december 2003 19:48 schreef Premiejager het volgende:
IntegendeelMaar ik merk dat jij wel enige binding hebt met die kutwouten? Anders begin je er niet over lijkt me.
Dat respect voor oom agent moet er letterlijk weer ingemept worden heb ik zo het idee.
quote:Jammer dat jij zuurstofgebrek hebt gehad bij je geboorte.
Op dinsdag 30 december 2003 19:49 schreef Drakire het volgende:[..]
Jammer dat die juut niet beschadigd is voor z'n hele leven dan voelt ie wel dat ie mischien iets moest doen waar je mensen wel echt mee helpt i.p.v. Schoffies oppakken die Haast niets trug kunnen doen..
quote:Solly Was te hard verwoord zo meende ik het niet ik wou zeggen dat slecht 28% van de overvallen werd opgelost en i.p.v. daar xtra man op te zetten zetten ze extra mensen op jochies van 17 dat is toch te zot voor woorden.
Op dinsdag 30 december 2003 19:54 schreef DaZilva het volgende:[..]
Jammer dat jij zuurstofgebrek hebt gehad bij je geboorte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |