thnx
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-12-2003 20:33]
quote:lijkt me goede hoofdtelefoon, zelf heb ik een px-100 en ik moet zeggen sennheiser maakt hele goede hoofdtelefoons, veel beter dan sony dopjes...
Op dinsdag 30 december 2003 18:18 schreef Bignelis het volgende:
Wie heeft deze koptelefoon en kan me zeggen offie bevalt, ik wil hem gebruiken voor mijn minidiscspeler, of kan ik beter gaan voor sonydoppen met een vergulde plug?thnx
quote:ehh die sennheiser reeks is niet zo duur hoor, en zeker beter dan menig philips die ik heb gehoord, ik heb dan wel de px-100 maar dan nog het geluid van een sennheiser is gewoon erg goed, en duur zijn ze helemaal niet..
Op dinsdag 30 december 2003 18:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
sennheiser... geld teveel?!
Ik heb de Philips SBCHS900 gekocht, en het geluid is vind ik minimaal evengoed als de sennheiser apparatuur! maar koptelefoons zijn altijd beter dan dopjes. bijna altijd
quote:Ik weet dat ze prijzig zijn, maar heb nu een adresje waar ze vanwege faillissement errug goedkoop weg gaan. Daarbij ben ik iemand die ook graag betaald voor een goed merk.
Op dinsdag 30 december 2003 18:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
sennheiser... geld teveel?!
Ik heb de Philips SBCHS900 gekocht, en het geluid is vind ik minimaal evengoed als de sennheiser apparatuur! maar koptelefoons zijn altijd beter dan dopjes. bijna altijd
quote:in dat geval: gaan met die banaan!
Op dinsdag 30 december 2003 18:23 schreef Bignelis het volgende:[..]
Ik weet dat ze prijzig zijn, maar heb nu een adresje waar ze vanwege faillissement errug goedkoop weg gaan. Daarbij ben ik iemand die ook graag betaald voor een goed merk.
quote:zeker doen dan, weinig geld voor een top merk, buitenkansje
Op dinsdag 30 december 2003 18:23 schreef Bignelis het volgende:[..]
Ik weet dat ze prijzig zijn, maar heb nu een adresje waar ze vanwege faillissement errug goedkoop weg gaan. Daarbij ben ik iemand die ook graag betaald voor een goed merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |