Soms ben ik ook helemaal niet principieel, want ik had beloofd een brief naar een mesije te sturen eind jaren 80 en dat heb ik nog steeds niet gedaan,, terwijl ik normaal gesproken beloofd is beloofd als principe handteer. Ook heb ik ooit beloofd een meisje te trouwen, die belofte heb ik ook niet gestand kunnen doen.. (ik ben wel voor het oog met haar getrouwd, maar nooit op papier) dit door omstandigheden.
ontopic:
meestal selectief principieel
ontopic
principes zijn wel goed, maar je moet er ook weer niet te veel hebben.
ohja je had natuurlijk ook je fooi kunnen ophalen en zelf naar het leger des heils of iets anders kunnen brengen na afloop. Maar dat is nu denk ik te laat om het daar over te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Pharkus op 30-12-2003 18:12]
on-topic: nee nooit, heeft met economie te maken. Juist door het op te halen verdien ij het. Mensen die een beetje zielig zitten te zijn op de grond, hun handje op houden en het heel erg moeilijk hebben ja, het klinkt heel hard Die "verdienen" het niet, omdat ze geen output creeren. Natuurlijk moet er voor deze mensen een sociaal vangnet zijn, maar ze horen geen bonus te krijgen. Jij wel, want jij had hard gewerkt!
omg, heb ik serieus gereplied op een post van BHFH? volgens sunchaser's column word ik nu helemaal weggeflamed
quote:ja dat laatste klopt, maar ik was ook wat lui die deuren langs te gaan voor die fooi, dus dat principe kwam me ook wel goed uit..
Op dinsdag 30 december 2003 18:10 schreef Pharkus het volgende:
offtopic ik mis het lieve hondje ook:(ontopic
principes zijn wel goed, maar je moet er ook weer niet te veel hebben.ohja je had natuurlijk ook je fooi kunnen ophalen en zelf naar het leger des heils of iets anders kunnen brengen na afloop. Maar dat is nu denk ik te laat om het daar over te hebben.
quote:En deze is nu weer terug
Op dinsdag 30 december 2003 18:11 schreef Beluga het volgende:
BHFH heeft een nieuwe avatar!![]()
![]()
![]()
je oude was juist zo mooi
[..]
[..]
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Soms ben ik ook helemaal niet principieel, want ik had beloofd een brief naar een mesije te sturen eind jaren 80 en dat heb ik nog steeds niet gedaan,, terwijl ik normaal gesproken beloofd is beloofd als principe handteer. Ook heb ik ooit beloofd een meisje te trouwen, die belofte heb ik ook niet gestand kunnen doen.. (ik ben wel voor het oog met haar getrouwd, maar nooit op papier) dit door omstandigheden.
quote:Uit deze 2 voorbeelden constateer ik eigenlijk luiheid.
Op dinsdag 30 december 2003 18:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik soms wel, zo heb ik vroeger een krantenwijk gehad en vond ik op een gegeven moment dat gezeur aan die deuren om geld, terwijl je toch al niks te kort kwam belachelijk. Ik ging dan ook vamnaf dat moment ook geen kerstfooien ophalen meer bij de deuren.. en de mensen dachten dat ik ziek was, ik werd er zelf op aangesproken en achternagezeten dat ik mn fooi nog moest krijgen, toen zei ik dat ze het maar aan iemand anders moesten geven die het meer verdiende...Soms ben ik ook helemaal niet principieel, want ik had beloofd een brief naar een mesije te sturen eind jaren 80 en dat heb ik nog steeds niet gedaan,, terwijl ik normaal gesproken beloofd is beloofd als principe handteer. Ook heb ik ooit beloofd een meisje te trouwen, die belofte heb ik ook niet gestand kunnen doen.. (ik ben wel voor het oog met haar getrouwd, maar nooit op papier) dit door omstandigheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |