Maar jammer genoeg de laatste met Stephanie Marchquote:Op maandag 24 januari 2005 13:38 schreef Cheiron het volgende:
Goede serie! Door Special Victims Unit ben ik ook de gewone L&O gaan volgen, maar dit blijft toch wel mijn favoriet.
De aflevering van gisteren was misschien wel de beste die ik er van heb gezien.
Diane Neal die ervoor in de plaats komt is ook niet mis hoorquote:Op maandag 24 januari 2005 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg de laatste met Stephanie March.
helemaal mee eens, wat een superaflevering!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:38 schreef Cheiron het volgende:
Goede serie! Door Special Victims Unit ben ik ook de gewone L&O gaan volgen, maar dit blijft toch wel mijn favoriet.
Jammer gemistquote:Op maandag 24 januari 2005 13:38 schreef Cheiron het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 24 januari 2005 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg de laatste met Stephanie March.
Ok, nu ik haar in kleur (met rood haar) heb gezien, schrap het blondje dan maarquote:Op maandag 24 januari 2005 15:28 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Diane Neal die ervoor in de plaats komt is ook niet mis hoor![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, nu ik haar in kleur (met rood haar) heb gezien, schrap het blondje dan maar.
maar das geen l&o svuquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is wel zo
ze gaat wel in drie nieuwe films spelen, die allemaal dit jaar worden opgenomen..
namelijk:
Flannel Pajamas (2005)
Social Grace (2005)
Mr. and Mrs. Smith(2005)
nee ik weet, we moeten gewoon wachten totdat de andere seizoenen op dvd komen, tot nu toe is alleen seizoen 1 hiero daar zat ze nog niet in......quote:
bittorrentquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee ik weet, we moeten gewoon wachten totdat de andere seizoenen op dvd komen, tot nu toe is alleen seizoen 1 hiero daar zat ze nog niet in......
I miss her.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |