Wie moet de nieuwe TD van Feijenoord worden?
quote:Hoe zat het dan eigenlijk met spelers als Kezman e.d. in hun begintijd bij b.v. PSV?
Op dinsdag 30 december 2003 16:50 schreef Hakkert het volgende:
Lazovich ( of hoe je het ook schrijft ) moet gewoon meer aan spelen toekomen! Dat is nou volgens mij echt een toptalent en dat wordt dan niet gebruikt
quote:Mja of Maaskant hard genoeg is voor Feyenoord is lastig te beantwoorden, het lijkt mij wel een coach die hard kan zijn gezien zijn uitstraling en houding tijdens interviews als het even wat minder gaat. En daarnaast is het iemand die erg gedreven is, en absoluut de top wil bereiken. Althans als je dit leest dan wordt die indruk bij mij gewekt.
Op dinsdag 30 december 2003 16:37 schreef Viper-X het volgende:
Idd, maar dit is een hele andere groep in een hele andere situatie en daarbij komt ook de ervaring van assistent-bondscoach....
Wel een boeiend stukje ja.. Opzich zou ik hem ook wel bij Feyenoord aan het werk willen zien, maar ik weet niet of Maaskant 'hard' genoeg voor een topclub is, die ook nog is op de rails gezet moet worden.
quote:Maar zoals je al aangaf de situatie is niet te vergelijken, al blijf ik wel van mening dat Feyenoord eens serieus moet gaan kijken naar deze optie maar dat hebben ze vast al wel gedaan.
Door velen reeds jaren geleden een grote toekomst voorspeld ook door hemzelf overigens. 'Bondscoach worden', antwoordde hij ooit op de vraag wat zijn ambitie als trainer was. Het zal hem altijd blijven achtervolgen, maar tot op heden heeft hij die droom nog niet hoeven opbergen.
quote:Jol is trouwens ook wel okay.
Op dinsdag 30 december 2003 16:50 schreef methodmich het volgende:
Brands TD, Jol trainer. Zo klaar als een klontje.
Feyenoord moet een nieuw team bouwen, hoe logisch is het dan dat een scheidend coach de fundamenten mag / moet leggen??
quote:martin van geel lijkt mij ook de beste.
Op dinsdag 30 december 2003 16:45 schreef sqlsmurft het volgende:
Tweede optie Martin van Geel maar die zal alleen willen als Cootje mee gaat en die wil niet
quote:Die begon volgens mij direct te scoren.
Op dinsdag 30 december 2003 16:54 schreef Viper-X het volgende:[..]
Hoe zat het dan eigenlijk met spelers als Kezman e.d. in hun begintijd bij b.v. PSV?
quote:24 intikkers in zijn eerste seizoen.
Op dinsdag 30 december 2003 17:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die begon volgens mij direct te scoren.
Lazonic staat al op 1, mag ie wel opschieten na de winterstop.
quote:Hij heeft ook niet vaak gespeeld.. Dat vergeet je er dan even bij te vertellen
Op dinsdag 30 december 2003 17:44 schreef methodmich het volgende:[..]
24 intikkers in zijn eerste seizoen.
Lazonic staat al op 1, mag ie wel opschieten na de winterstop.
We moeten nu een coach krijgen die ons in de volgende jaren minimaal een kampioenschap geeft.
Zes miljoen is er geïnvesteerd in een speler die niet eens wekelijks speelt, laat staan in het veld wordt gebracht tijdens een wedstrijd.
quote:Wat wil je als je geblesseerd bent.
Op dinsdag 30 december 2003 18:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hij heeft ook niet vaak gespeeld.. Dat vergeet je er dan even bij te vertellen
quote:Ja, omdat hij er weinig van kan. Begon in de basis, al snel naar de bank en door Bert zelden gebruikt. Da's niet voor niets.
Op dinsdag 30 december 2003 18:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hij heeft ook niet vaak gespeeld.. Dat vergeet je er dan even bij te vertellen
quote:Het duo Brands / Jol is stiekem de grootste kandidaat.
Op woensdag 31 december 2003 11:10 schreef Elmotje het volgende:
In ad stonden vandaag belachelijke kanditaten zeg.
Bij td stond zelfs leo b
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:10 schreef Elmotje het volgende:
In ad stonden vandaag belachelijke kanditaten zeg.
Bij td stond zelfs leo b
quote:voetbal.nl
Martin van Geel wordt niet de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De 43-jarige directeur voetbalzaken van AZ werd na het ontslag van Rob Baan genoemd als opvolger. "Ik ben niet benaderd en al word ik benaderd, ben ik niet beschikbaar. Ik heb het bij AZ prima naar mijn zin", aldus de oud-speler van de Rotterdammers op az.nl.Van Geel vindt een vertrek bij AZ op dit moment ook niet het juiste moment. "Ik ben vorig jaar met veel enthousiasme en ambitie bij AZ begonnen. We zijn in Alkmaar met een goed stel mensen gestart aan de klus om van AZ een structurele subtopper te maken. Ik ben er de man niet naar om aan het begin van dat proces de club te verlaten."
Wim Jansen zegt niet op voorhand 'nee' tegen een eventuele aanbieding van Feyenoord om terug te keren bij zijn grote liefde. De ex-international, die tijdens de kerstdagen terugkeerde van een twee jaar durend verblijf in Japan, weet dat hij in de ogen van het legioen de ideale kandidaat is om Rob Baan op te volgen. Uit alle enquêtes komt hij als grote overwinnaar uit de bus.
Wat de achterban van Feyenoord echter volop bezighoudt, is of het realistisch is om te denken dat Jansen nog een keer kan terugkeren in de Kuip. De problemen met voorzitter Jorien van den Herik in het verleden zouden een te groot obstakel vormen.
Maar 'Mister Feyenoord' - Jansen speelde 524 officiële wedstrijden voor de Stadionclub, won de Europa Cup en de wereldbeker - zegt vandaag in deze krant: ,,Ik ben een professional. Elke aanbieding die ik krijg, beoordeel ik op zijn waarde. Bij dingen die tien jaar geleden zijn gebeurd, sta ik niet meer stil.''
Jansen bestrijdt ook dat er nog altijd een conflict bestaat. ,,Ik heb een paar jaar geleden bij een jeugdwedstrijd korte tijd heel normaal met Van den Herik over jeugdvoetbal staan praten. Daarna heb ik de mensen van Feyenoord niet meer gezien. Dus is het ook onzinnig om te stellen dat er ruzie zou zijn.''
Feyenoord zette begin deze week een punt achter de samenwerking met Rob Baan, die in de ogen van de clubleiding niet meer het vertrouwen genoot voor de sportieve toekomst van Feyenoord. Tegelijkertijd besloten Feyenoord en Bert van Marwijk na dit seizoen met elkaar te breken. Achter de schermen is voorzitter Jorien van den Herik hard bezig met het zoeken naar een opvolger voor Baan én een nieuwe trainer.
Een delegatie van de supportersvereniging had al aangeboden te bemiddelen tussen Van den Herik en Jansen. Die hulp zou door de voorzitter waarschijnlijk nooit zijn aangenomen, omdat Van den Herik zijn eigen boontjes altijd wel kan doppen. Maar ook Jansen geeft nu aan dat er van zijn kant geen problemen bestaan en dat dergelijke bemiddelingspogingen niet hoeven te worden ondernomen.
Als Feyenoord ooit nog de kans heeft om Wim Jansen terug te halen naar de Kuip, dan is nu het juiste moment. Precies tien jaar na zijn vertrek als technisch directeur - met de kerstdagen was hij in 1993 verdwenen - zit men in Rotterdam-Zuid te schreeuwen om een nieuwe, sterke man die Feyenoord terug op de rails moet zetten. Jansen is beschikbaar, hij is net terug uit het verre Oosten, en hij woont op een steenworp van het stadion.
De vraag is alleen of de leiding van Feyenoord een knieval wil maken voor de man die de club begin jaren negentig uit het diepste dal in geschiedenis haalde en Feyenoord nog geen twee jaar later weer landskampioen maakte. Het is immers goed mogelijk dat Van den Herik, zijn adviseur(s) en zijn medebestuurders al een andere kandidaat op het oog hebben.
In dat geval zou men recht tegen de wensen in gaan van de publieke opinie, die vindt dat Jansen de uitgesproken kandidaat is om als trainer of technisch directeur Feyenoord in 2004 weer omhoog te stuwen.
Aan de komst van Jansen zullen voor de huidige beleidsbepalers nogal wat haken en ogen zitten. 'Mister Feyenoord' heeft andere ideeen en een andere visie dan het gros van de technisch directeuren of voetbaltrainers in Nederland. Zijn hele carrière gaat hij al zijn eigen gang, maar bijna overal waar hij werkte stond hij garant voor kwaliteit.
Wim Jansen (57 inmiddels), die wars is van sterallures en in de loop der jaren vele aanbiedingen, waaronder die van Oranje-bondscoach, heeft afgewimpeld, is altijd afgegaan op zijn gevoel. Toen de Rotterdamse autodealer John van Dijk hem vroeg om van SVV iets moois te maken, bracht hij die club samen met Dick Advocaat voor het eerst en voor het laatst in de eredivisie.
Celtic
In 1998 koos hij voor een avontuur in Schotland, waar hij Celtic meteen naar de eerste Schotse landstitel sinds tien jaar leidde. In Glasgow zijn honderdduizenden Celtic-supporters hem ook nog eeuwig dankbaar dat hij Henrik Larsson als spits binnenbracht.
Een totaal verschil van inzicht deed hem aan het einde van dat eerste jaar tot verbazing van velen ook meteen weer zijn koffers pakken. Jansen keerde terug naar Nederland en volgde twee seizoenen lang voor zijn plezier en vanwege zijn rood-witte hart alle jeugdelftallen van Feyenoord. Hij volgde op de voet de ontwikkeling (of de stagnatie) van vele talenten en er was weinig dat op Varkenoord niet aan zijn kritisch oog voorbij ging.
Met zijn op- of aanmerkingen heeft Wim Jansen nooit te koop gelopen. Hij heeft zich zelden of nooit negatief uitgelaten in de publiciteit over zaken, die in zijn ogen beter wellicht beter hadden gemoeten op Varkenoord en in de Kuip. Evenmin is hij met zijn verleden en 'gewicht' als 65-voudig international, Europa Cup- en Wereldbeker-winnaar en twee WK-finales, ooit een obstakel geweest voor een trainer van Feyenoord.
Belang van Feyenoord
Toch is Jansen een van de weinige voetbalautoriteiten die van mening is dat alles moet wijken voor het belang van de rood-witte club. Eigenbelang telt niet en wie daar anders over denkt, past in zijn ogen niet bij Feyenoord.
In de afgelopen twee jaar werkte Wim Jansen als veldtrainer samen met Hans Ooft bij de Japanse club Urawa Red Diamonds. Zonder grote namen won de club dit seizoen de beker en eindigde men in de subtop. Een derde jaar zag het duo echter niet meer zitten in Japan.
Twee opties
Feyenoord heeft, mocht het besluiten met Jansen in zee te gaan, twee opties. Voor de korte termijn is een technisch directeur nodig, komende zomer een nieuwe trainer. Veel belangrijker is welke visie de club heeft ontwikkeld en wie de koers van de club, nu Rob Baan is vertrokken, verder uitzet. Bert van Marwijk maakt het seizoen af en concentreert zich slechts op zijn eigen toekomst als trainer.
Dat betekent dat drie partijen zich nu zullen buigen over het technisch plaatje van de club. Dat is in de eerste plaats het bestuur (Van den Herik, Scholten en Smits), ten tweede adviseur Jan D. Swart en verder het management van de club. In die laatste groepering zit de enig overgebleven ex-voetballer van de hele Feyenoord-top: Sjaak Troost. Het is belangrijker dan ooit dat Feyenoord een juiste keuze maakt voor de toekomst.
Daarbij zullen vele vragen moeten worden beantwoord of worden ingevuld.
· Welke mensen ontwikkelen thans de visie voor de lange termijn?
· Bepaalt de nieuwe technisch directeur ook wie de nieuwe trainer wordt?
· Wie krijgt de verantwoording over de scouting?
· Gaat Feyenoord zijn scouting uitbreiden om betere spelers binnen te halen?
· Moet een nieuwe technisch directeur al zijn aandacht houden bij het tot op heden vruchteloze project in Ghana?
· Houdt Feyenoords nieuwe technische man vast aan de samenwerking met Excelsior?
Het woord is aan de club.
Goede artikelen de laatste tijd, waarbij de nodige kanttekeningen worden geplaatst bij het bestuur van de club.
Ruud Gullit en Feyenoord zijn met ingang van komende zomer een overeenkomst van twee jaar aangegaan. Van den Herik verwacht geen problemen met de KNVB. Ruud heeft in het weekend een persoonlijk en goed gesprek met Henk Kesler gevoerd en we kennen de verdienste van Gullit voor het Nederlands voetbal, dus zal hem deze positieverbetering ongetwijfeld worden gegund.
Ook Ruud Gullit weet bijna zeker dat de KNVB op soepele wijze zijn medewerking zal verlenen. Ik heb altijd graag bij Feyenoord als trainer willen werken. Die club heeft altijd een bijzondere plaats bij me ingenomen. Dat weet men in Zeist en ik weet bijna zeker dat de KNVB mij die unieke kans niet zal ontnemen. Er is een half jaar de tijd om voor mij een geschikte opvolger te vinden bij Jong Oranje.
Mark Wotte, die de eerder deze maand vertrokken Rob Baan opvolgt, wordt technisch manager en geen directeur. Van den Herik: De posities van directeuren worden pas ingevuld als de NV-structuur is doorgevoerd. We hebben bij Feyenoord nu een managementstructuur, waarbinnen een team met een grote mate van zelfstandigheid verantwoordelijk is voor de dagelijkse disciplines, ieder op zijn eigen vakgebied. Vandaar ook dat we met Mark Wotte als technisch manager een contract hebben afgesloten van twee seizoenen. Daarna evalueren we.
Wotte: Ik was in de gelukkige positie om de laatste weken uit enkele aanbiedingen te kunnen kiezen. Toen Feyenoord kwam, heb ik daar natuurlijk niet lang over hoeven nadenken. Ik vind het een voorrecht om mij voor mijn oude club te kunnen inzetten, en ik realiseer me ook dat dit voornamelijk strategisch en organisatorisch op de achtergrond zal zijn. Het is een omvattende taak, maar ik heb er veel zin in en ik ben blij dat Willem II zo soepel heeft meegewerkt.
bron
En Ruud Gullit.... tja
Over Wotte heb ik zo'n mijn twijfels, ben nooit echt onder de indruk geweest van Wotte, vraag me ook af of hij de kwaliteiten heeft.
Dat het bestuur voor hem heeft gekozen, is denk ik niet zo vreemd. Wotte lijkt me niet de persoon met veel ruggegraat.
Maar ja, de keuzes zijn gemaakt, de tijd zal moeten uitwijzen of het de goede zijn geweest..
quote:Moet altijd wel een beetje lachen als ik dit soort dingen op feyenoord.nl lees.
Op maandag 5 januari 2004 00:52 schreef DaPinky het volgende:
Het feit dat Gullit en Wotte in hun jonge jaren bij Feyenoord hebben gevoetbald en beiden de cultuur van de club kennen heeft natuurlijk ook een rol gespeeld, aldus voorzitter Jorien van den Herik,
quote:Ik kan mij van ene R. Koeman ook zoiets herinneren... Daar zijn jullie toch ook zo blij mee??
Op maandag 5 januari 2004 10:23 schreef StarGazer het volgende:
Wat hebben de Feyenoorders toch met Ruud? Een speler die voor de centen van Feyenoord naar Pisvee is gegaan, daar zou ik geen sympathie voor op kunnen brengen. Als ik supporter van feyenoord geweest zou zijn that is.
Ik ben btw wel blij met Gullit...
quote:Ruud was gewoon een zeer goede voetballer, en voor veel Feijenoordsupporters de speler waar ze van droomden. Hun idool.
Wat hebben de Feyenoorders toch met Ruud? Een speler die voor de centen van Feyenoord naar Pisvee is gegaan, daar zou ik geen sympathie voor op kunnen brengen. Als ik supporter van feyenoord geweest zou zijn that is.
Goede keus van Feyenoord om voor Gullit te gaan. Maar Mark Wotte als TD.......beetje een licht gewicht als je het mij vraagt. Maar dat heeft vd Herik niet gedaan.
Maar lekker voor jullie dat er eindelijk eens goed nieuws is voor jullie.
Gefeliciteerd.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:58 schreef SCH het volgende:[..]
Je kan het wel
quote:Ik heb dat nooit gezegd. Ik vind het een goede trainer, maar aan de andere kant zie ik hem nog steeds als een verrader. Rechtstreeks van Ajax naar een concurrent gaan DOE je gewoon niet.
Op maandag 5 januari 2004 10:30 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik kan mij van ene R. Koeman ook zoiets herinneren... Daar zijn jullie toch ook zo blij mee??
Ik ben btw wel blij met Gullit...
Maar goed, Feyenoorders > Gefeliciteerd. Een goede keus die Gullit, dat zeker.
quote:Daar gaat het om!!
Op maandag 5 januari 2004 11:02 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ik vind het een goede trainer...
Echter, dat hij zo succesvol is bij Chelsea is vind ik meer te danken aan zijn invloeden op het veld, dan z'n trainerskwaliteiten. Ik denk dat Ruud dan ook meer echt iemand is die tussen de groep moet staan, gelijk met zijn spelers. Dat kon bij Chelsea met behulp van z'n spelerskwaliteiten en momentum, dat kan bij Jong Oranje, maar bij Feyenoord, wat toch best een ontspoorde spelersselectie heeft?
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:32 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Daar gaat het om!!
Hij kwam toch alleen niet omdat ie niet onder Baan en Van Marwijk wou spelen ?/.
quote:Johan C
quote:JC is niet voor de centen gegaan. JC had ruzie met het bestuur en loste dat op zijn geheel eigen wijze op.
Op maandag 5 januari 2004 18:12 schreef DAMH het volgende:[..]
Johan C
quote:jah ruzie over centuh hahaha
Op maandag 5 januari 2004 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
JC is niet voor de centen gegaan. JC had ruzie met het bestuur en loste dat op zijn geheel eigen wijze op.
quote:ik bedoel het niet negatief ofzo.
Op maandag 5 januari 2004 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Johan heeft ons wel kampioen gemaakt (samen met Gullit dan).
kvind het alleen lomp dat een ajacied zeikt over Gullit vanwege geld terwijl JC hetzelfde heeft gedaan ongeveer ...
quote:Heeft ie niet
Op maandag 5 januari 2004 18:52 schreef DAMH het volgende:[..]
ik bedoel het niet negatief ofzo.
kvind het alleen lomp dat een ajacied zeikt over Gullit vanwege geld terwijl JC hetzelfde heeft gedaan ongeveer ...
Hopelijk krijg wel Kees wel een verdiend afscheid in tegenstelling tot andere spelers...
quote:Schandalig dat Paul Bosvelt daar nog steeds op wacht!
Op maandag 5 januari 2004 19:55 schreef Staanplaats het volgende:Hopelijk krijg wel Kees wel een verdiend afscheid in tegenstelling tot andere spelers...
quote:Bij mijn weten een ruzie of-ie het niveau nog wel aankon. Harmsen vond dat het tijd was om afscheid te nemen. Johan wist beter.
Op maandag 5 januari 2004 18:50 schreef DAMH het volgende:[..]
jah ruzie over centuh hahaha
quote:Klopt en uit rancune is Johan daar gegaan waar hij nooit had mogen gaan en speelde hij 1 seizoen de pannen van de hemel.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:58 schreef Doc het volgende:[..]
Bij mijn weten een ruzie of-ie het niveau nog wel aankon. Harmsen vond dat het tijd was om afscheid te nemen. Johan wist beter.
quote:sja dat klinkt allemaal mooier dan dat je zegt dat Ajax hem dat salaris wat ie vroeg niet wou betalen en Feyenoord wel...
Op dinsdag 6 januari 2004 15:58 schreef Doc het volgende:[..]
Bij mijn weten een ruzie of-ie het niveau nog wel aankon. Harmsen vond dat het tijd was om afscheid te nemen. Johan wist beter.
misschien is dit niet de hoofdfactor maar het heeft op zekers wel mee gespeeld, en zoals ik zelf van mening ben gaat het uiteindelijk altijd om poen
en volgens mij was JC in die tijd bijna falliet na dat geintje in de US
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kwam hem net tegen, en ik moest hem ff posten:
quote:Gracias!
Op dinsdag 6 januari 2004 19:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik wist niet dat Puma nog shirtsponsor is geweest van Feyenoord. Maja kheb die tijd ook niet meegemaakt
quote:De historie van het NL's voetbal is niet echt aan je besteed geloof ik
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef DAMH het volgende:[..]
sja dat klinkt allemaal mooier dan dat je zegt dat Ajax hem dat salaris wat ie vroeg niet wou betalen en Feyenoord wel...
misschien is dit niet de hoofdfactor maar het heeft op zekers wel mee gespeeld, en zoals ik zelf van mening ben gaat het uiteindelijk altijd om poen
quote:zwaai lekker naar jezelf frits
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef twi het volgende:[..]
De historie van het NL's voetbal is niet echt aan je besteed geloof ik
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:52 schreef twi het volgende:[..]
GoudenGids, here we come!
quote:Is misschien iets voor een mooi spandoek?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:43 schreef Staanplaats het volgende:
Vind eigenlijk wel dat Ruud die Rasta haren en die snor wel moet laten aangroeien
quote:Maar jij meent ook dat F'noord een leuke club is, dus aan jouw mening hecht ik niet al te veel waarde
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef DAMH het volgende:misschien is dit niet de hoofdfactor maar het heeft op zekers wel mee gespeeld, en zoals ik zelf van mening ben gaat het uiteindelijk altijd om poen
quote:Niet dus
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef DAMH het volgende:
quote:Dat jullie binnen 2 weken alles uit handen gegeven hebben wil nog niet zeggen dat je direct uitvliegt hoor
Op dinsdag 6 januari 2004 20:52 schreef twi het volgende:
GoudenGids, here we come!
quote:zal Estelle blij mee zijn
Op dinsdag 6 januari 2004 22:43 schreef Staanplaats het volgende:
Vind eigenlijk wel dat Ruud die Rasta haren en die snor wel moet laten aangroeien
quote:/me geeft Tony een gratis setje quootjes
Op woensdag 7 januari 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat jullie binnen 2 weken alles uit handen gegeven hebben wil nog niet zeggen dat je direct uitvliegt hoor
Mierenneuker *kijkt naar PI*....mierenneuker
quote:
Feyenoord gaat met een flink uitgedunde selectie op trainingskamp in Turkije. Coach Bert van Marwijk moet zes spelers missen, door verschillende omstandigeheden.
Jorge Acuña en Alfred Schreuder hadden blijde redenen om af te zeggen voor de trip naar Antalya. Beide middenvelders verwachten binnenkort een kind (erbij) te krijgen. Acuña reist daarvoor terug naar zijn geboorteland, Chili.Ook Anthony Lurling moest vanwege familieomstandigheden een streep halen door het trainingskamp, zij het dat de Bossche aanvaller daarvoor trieste redenen opvoerde.
Naast het drietal moet Van Marwijk ook Ferne Snoyl (achillespees), Gérard de Nooijer (knie) en Leonardo (knie) missen. Danko Lazovic (knie) en Peter van den Berg (enkel) reizen wel mee, maar het is nog maar de vraag of zij in actie kunnen komen
bron
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 07-01-2004 17:20]
quote:nee liverpool is wat hahaha
Op woensdag 7 januari 2004 12:46 schreef Doc het volgende:[..]
Maar jij meent ook dat F'noord een leuke club is, dus aan jouw mening hecht ik niet al te veel waarde
[..]Niet dus
nee vandaar dat ie nog op ze 40ste moest voetballen omdat een investering in de us nogal in de soep was gelopen ..
dit verzin ik niet zoek het maar op, ennuh nog maals ik heb niks tegen JC ofsow ik help alleen onwaarheden uit de weg
nahh en omdat niemand me gelooft, heb ik het dus ff opgezocht..
quote:dit was nadat ie gestopt was !! maar doordat ie door een investering in het ooitje was genomen was ie dus bijna falliet..
Cruijff treedt voor het eerst aan in het shirt van de Los Angeles Aztecs. Cruijff werd door financiële redenen gedwongen weer te voetballen en in de VS kon hij bij de New York Cosmos aan de slag.
quote:Nog maals hij wou centen zien, Ajax wou ze nie geven Feyenoord wel case closed
Feyenoord toont interesse in Cruijff en mengt zich op 29 april 1983 in de miljoenenstrijd die rond hem losbarst.
bron: www.cruijf.com
[Dit bericht is gewijzigd door DAMH op 07-01-2004 17:31]
quote:Waarom denk je dat die Italianen wouden komen naar Chelsea?
Op woensdag 7 januari 2004 15:50 schreef sqlsmurft het volgende:
Hij schijnt een enorme joekeloekes te hebben waarmee hij behoorlijk indruk maakte op de andere spelers als hij ze in het badlokaal efkes tot orde riep. Dus ik denk dat Estelle hoe dan ook wel gecharmeerd van hem blijft....
Dat moederconcern Fortis de sponsoring van de BVO's in Nederland dit jaar zou evalueren was reeds bekend.
Het bedrijf besloot naar aanleiding van deze evaluatie dat men niet verder zal gaan als shirtsponsor van Excelsior, zo meldt het Rotterdams Dagblad.
In een artikel over Excelsior en de samenwerking van Excelsior met Feyenoord, weet de krant te melden dat Stad Rotterdam Verzekeringen, onderdeel van Fortis, niet alleen bij Excelsior zal stoppen als hoofdsponsor, maar dat het bedrijf ook zal stoppen als shirtsponsor van Feyenoord.
De krant weet zelfs te melden dat Feyenoord al op zoek is naar een nieuwe shirtsponsor ondanks dat men bij Feyenoord nog niets vernomen heeft van de huidige hoofdsponsor.
"Als gevolg van een koerswijziging bij moederbedrijf Fortis, trekt Stad Rotterdam Verzekeringen zich na dit seizoen zowel bij Feyenoord als Excelsior terug als voornaamste geldschieter. Voorlopig zijn beide clubs, los van elkaar, op zoek naar een nieuwe shirtsponsor. Excelsior is reeds met een gegadigde in gesprek" aldus het Rotterdams Dagblad.
Op basis van dit bericht zou de naam Fortis dus ook geen optie zijn op het nieuwe shirt van Feyenoord.
In hoeverre het Rotterdams Dagblad het bij het rechte eind heeft is nu nog onbekend.
Op Feyenoord.nl maakt de club geen medling over het beëindigen van van de sponsoring van Stad Rotterdam Verzekeringen.
Iets waar Gullit mee kan helpen?
quote:Nu is de naam Gullit opeens wel belangrijk, denk ik. Hij is toch een zeer bekende naam met een goede uitstraling. Nu noghopen dat ie die slappe hap weer aan het voetballen krijgt, en de wereld wordt nog wel eens mooi.
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat wordt een nieuwe sponsor aantrekken wellicht!Iets waar Gullit mee kan helpen?
Maarja, misschien komt er nog iets leuks langs Zolang de tekst maar mooi past bij het shirt
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:37]
Opel zou leuk zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:41]
quote:Lastig als je net met VW een sponsorcontract hebt!
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Sloggi het volgende:Opel zou leuk zijn.
Dat Shell maar eens gaat sponsoren!
Maar zonder dat logo dan A.U.B.!
Op de een of andere rare manier was ik wel gecharmeerd van die gele Gouden Gids-balk. Maar ja, onwarschijnlijk dat ze 't doen met hun eigen divisie
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:46]
quote:Palm
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat wordt een nieuwe sponsor aantrekken wellicht!Iets waar Gullit mee kan helpen?
Een echt typisch Rotterdams bedrijf.... tjah?
Feyenoord is vanochtend met een uitgedunde selectie van 'slechts' 21 spelers vertrokken naar Antalya, waar de Rotterdammers zich tot en met donderdag 15 januari voorbereiden op de tweede helft van het seizoen. Trainer Bert van Marwijk kan in de Turkse badplaats niet beschikken over Leonardo, Gérard de Nooijer, Ferne Snoyl, Alfred Schreuder, Jorge Acuna en Anthony Lurling. De Braziliaan Jean Carlos Dondé gaat wél mee naar Turkije.
De linksback krijgt van Van Marwijk in Antalya een eindelijk weer eens een kans om te laten zien wat hij kan. Dondé, voormalig Braziliaans jeugdinternational, maakte afgelopen zomer tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zijn opwachting bij Feyenoord, maar werd bij terugkeer in Rotterdam al snel teruggezet naar het tweede elftal. ,,Ik vind dat hij daar vooruit gaat,'' sprak Van Marwijk gisteren. ,,Vandaar dat ik hem wel weer een week bij de selectie wil zien.''
Dondé vervangt Ferne Snoyl, die aan zijn onderbeen geblesseerd raakte toen hij door een glasplaat heenviel. Naast de langdurig geblesseerden Leonardo en De Nooijer zijn ook Danko Lazovic (knie) en Peter van den Berg (enkel) niet geheel fit. Laatstgenoemde is echter bijna hersteld, zodat Van Marwijk voor hem geen vervanger (jeugdspeler Reinhard Breinburg) heeft opgeroepen.
Anthony Lurling moet de trip aan zich voorbij laten gaan vanwege droeve familieomstandigheden. Acuna en Schreuder blijven thuis om getuige te kunnen zijn van de geboorte van hun kind. De Chileen Acuna, wiens vrouw op het punt staat te bevallen van hun eerste kind, is om die reden gisteren naar zijn vaderland vertrokken. Schreuder hoopt zeer binnenkort voor de derde keer vader te worden. De kans bestaat dat hij zich daarna alsnog voegt bij de Feyenoord-selectie in Turkije.
Onze Braziliaans jeugdinternational mag het eindelijk weer eens proberen.
Overigens vind ik het vreemd dat Breinburg niet mee gaat.
vd Berg nog steeds lichtgeblesseerd en niet in vorm plus daarbij komt doordat van wonderen na dit seizoen stopt, Breinburg een mogelijke vervanger kan worden.
Waarom laat je zo jongen dan niet in dit soort oefenpotjes meedoen??
[Dit bericht is gewijzigd door Vikingo op 08-01-2004 16:58]
quote:Brazilie U21, dat kan toch geen rotzooi zijn lijkt me nog altijd!?
Op donderdag 8 januari 2004 16:51 schreef Vikingo het volgende:Onze Braziliaans jeugdinternational mag het eindelijk weer eens proberen.
quote:Ja, Liverpool is WEL een leuke club.
Op woensdag 7 januari 2004 16:37 schreef DAMH het volgende:
nee liverpool is wat hahaha![]()
quote:Als je volgende keer teksten leest op een site doe het iets nauwkeuriger.
Op woensdag 7 januari 2004 16:37 schreef DAMH het volgende:
nee vandaar dat ie nog op ze 40ste moest voetballen omdat een investering in de us nogal in de soep was gelopen ..dit verzin ik niet zoek het maar op, ennuh nog maals ik heb niks tegen JC ofsow ik help alleen onwaarheden uit de weg
nahh en omdat niemand me gelooft, heb ik het dus ff opgezocht..
[..]dit was nadat ie gestopt was !! maar doordat ie door een investering in het ooitje was genomen was ie dus bijna falliet..
bron: www.cruijf.com
Je zegt dat-ie tot z'n 40e moest voetballen, maar Cruyff is in 1984 gestopt: hij was toen net 26 geworden.
Ik weet heus ook wel dat-ie wegens financiële problemen weer ging spelen, echter die waren VOOR het avontuur in de US. Je opmerking
quote:was dus onzin.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef DAMH het volgende:
Na dat avontuur had-ie weer wat pegels.
quote:36 bedoel je, anders had hij al op z'n 6e moeten debuteren
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Doc het volgende:Je zegt dat-ie tot z'n 40e moest voetballen, maar Cruyff is in 1984 gestopt: hij was toen net 26 geworden.
quote:Ja dat heb ik ook altijd gedacht.
Op donderdag 8 januari 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Brazilie U21, dat kan toch geen rotzooi zijn lijkt me nog altijd!?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Gewoon een heele rijke sponser die toch geld te veel heeft.( Microsoft ) Im dreaming on .
quote:Na dat geintje bedoel ik ook niet het voetballen zelf ... maar een investering die ie daar had gedaan via een franse investeerder ofsow ...
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Doc het volgende:
was dus onzin.Na dat avontuur had-ie weer wat pegels.
ja d0h dat ie na het voetballen daar weer pegels kreeg ik zeg ook nergens van niet ...
Heineken als sponsor en gelijk een lobby starten voor echt bier in de Kuip. voor zover je Heineken echt bier ken noemen
quote:Ik geloof dat het iets met een varkens fokkerij was of weet ik veel. Maar was dat iets in de USA dan? Effe aan Tong80 vragen. Die weet het vast.
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef DAMH het volgende:[..]
Na dat geintje bedoel ik ook niet het voetballen zelf ... maar een investering die ie daar had gedaan via een franse investeerder ofsow ...
quote:lijkt me eerder, joriens vastgoedmakelaars company
Op donderdag 8 januari 2004 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe sponsor: Joriens eigen dakdekkersbedrijf??Heineken als sponsor en gelijk een lobby starten voor echt bier in de Kuip. voor zover je Heineken echt bier ken noemen
ik zag bij me favorieten feyenoord netwerk staan, ik dacht laat ik es kijken, kom je dit tegen:
Weet iemand of de tune van Feyenoord Youngters als ringtone te krijgen is? Ik kan hem nergens vinden!!!
Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Petrovic wordt genoemd als assistent van Gullit volgend seizoen.Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:Tsja Been snap ik wel een beetje. Die flierefluiter lijkt serieus aan de weg te timmeren. Metgod snap ik minder goed. Ik heb weinig op met hem. Als voetballer vond ik het al niks ook al heeft hij in de absolute top gespeeld, maar als assistent vind ik het nog minder. Die enkele keer dat je een quote van hem hoort denk je ook dat je Boeve hoort praten.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
quote:bron?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Petrovic wordt genoemd als assistent van Gullit volgend seizoen.Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:www.fr-fans.nl
Op vrijdag 9 januari 2004 13:17 schreef Luni het volgende:bron?
quote:In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ja dat heb ik ook altijd gedacht.
Maarja Bert kwam na een paar weken tot de ontdekking dat zo'n jonge Braziliaan erg storrend was voor de trainingen omdat hij niet alles direct begreep.
Ook had hij zich na een paar weken nog niet volledig aangepast aan zijn nieuwe omgeving.
Dus dan stuur je zo'n Braziliaans jeugdinternational die nog aardig wat gekost heeft maar naar het tweede, zonder hem een kans te geven.
quote:In het begin speelde hij inderdaad erg zwak, maar ik denk dat dit meer door aanpassingsproblemen (het wennen aan een totaal nieuwe voetbalcultuur) komt.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:[..]
In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...
Op een aantal Engelse websites is het gerucht ontstaan dat Feyenoord interesse zou hebben in een jonge Oostenrijkse middenvelder. Het zou om Jurgen Samuel gaan, die op dit moment speelt voor Sturm Graz. De speler wordt in eigen land gezien als het grootste talent van zijn lichting. Feyenoord bekeek het talent tijdens een wedstrijd tussen Jong Engeland en Jong Oostenrijk. Samuel maakte indruk, hij scoorde zelfs. Ook scouts van Manchester United, Liverpool en Aston Villa zouden achter de middenvelder aanzitten.
Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Ik vind Braziliaanse backs altijd perfect geschikt om 3-5-2 te spelen.
quote:Daar zou je heel goed gelijk in kunnen hebben, aangezien hij ook een typische braziliaanse back is.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het meer het aloude verhaal is:Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Maar de kans is groot dat Feyenoord zich zelf zelfs drie keer tegen dezelfde steen gestoten heeft, typerend voor het (hopelijk) oude beleid van Feyenoord.
Maar zoals gezegd hij heeft nog geen echte kans gehad dus heb ik nog steeds de hoop dat het wat is.
quote:Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het meer het aloude verhaal is:Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Dan zou je zoiets krijgen:
Lodewijks
van Wonderen - Paauwe - van den Berg (Breinburg)
Song (Swerts) - Schreuder - van Persie (Pardo) - Ono - Snoyl (Jean)
Buffel - Kuijt
Maar Buffel zou ik dan op het middenveld zetten en Lazovic daarvoor in de plaats. Song kan weg dan mag Ono rechts en Buffel dus centraal.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.
Dan zou je zoiets krijgen:
Lodewijks
Breinburg - van Wonderen(Loovens, volgend jaar) - Paauwe
Song (Swerts) - Schreuder - van Persie - Ono - Snoyl (Jean)
Buffel(Lazovic) - Kuijt(Lazovic)
Vond het al zo vreemd dat er allemaal porsche's en audi TT's voor de deur stonden daarro
quote:Is dat nog ergens live te bekijken?
Op zondag 11 januari 2004 16:07 schreef Heero het volgende:
Feyenoord - Club Brugge: 1-1 bij de rust. Goals van Saeternes en Smolarek.
quote:Mathijsen is wel een aardige speler, zie ik wel graag komen spelen bij Feijenoord...
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Hardnekkige geruchten vertellen dat Joris Mathijsen Wotte naar de Kuip volgt...
quote:Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Hardnekkige geruchten vertellen dat Joris Mathijsen Wotte naar de Kuip volgt...
quote:allebei subtop voetballers vinik
Op zondag 11 januari 2004 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.
quote:Is transfervrij, net als Joris, die volgens mij de voorkeur heeft (kan zowel centraal als op de vleugel uit de voeten, is jonger).
Later meer
quote:Pardo doet het in mijn ogen steeds beter!
Op zondag 11 januari 2004 17:08 schreef Vikingo het volgende:
Ik snap niet dat zo'n jongen als Ghally niet meer speelminuten krijgt.
Het is echt een effectieve speler die Pardo hopelijk ziet Bert nu ook eindelijk eens in dat die man gewoon VAST in de basis hoort.
quote:Ghaly schijnt niet zo zijn best te doen, o.a. om de taal te leren.
Op zondag 11 januari 2004 17:08 schreef Vikingo het volgende:
Ik snap niet dat zo'n jongen als Ghally niet meer speelminuten krijgt.
Het is echt een effectieve speler die Pardo hopelijk ziet Bert nu ook eindelijk eens in dat die man gewoon VAST in de basis hoort.
quote:Het was toch ook een goede vriend van Mido?
Op zondag 11 januari 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:[..]
Ghaly schijnt niet zo zijn best te doen, o.a. om de taal te leren.
quote:Ja, volgens de overlevering wel.
Op zondag 11 januari 2004 17:26 schreef Doc het volgende:[..]
Het was toch ook een goede vriend van Mido?
Die sprak wel een beetje Vlaams trouwens.
quote:subtiel
Op zondag 11 januari 2004 17:26 schreef Doc het volgende:[..]
Het was toch ook een goede vriend van Mido?
Is Swerts geblesseerd of wordt Song de vaste rechtsback de tweede seizoenshelft.
quote:Kijk, zo moet dat nou ajax; winnen van Club Brugge.
Op zondag 11 januari 2004 17:05 schreef Vikingo het volgende:
LAZOVIC MAAKT RENTREE MET OVERWINNING
Danko Lazovic heeft zijn rentree in het eerste van Feyenoord kunnen vieren met een oefenoverwinning op Club Brugge. In Turkije werd het 2-1 (1-1) voor de Rotterdammers. De aanvaller deed vijftien minuten mee, maar kwam niet tot scoren. Dat moest hij overlaten aan Smolarek en Pardo. Sæternes scoorde tegen voor de Belgen. Woensdag speelt Feyenoord de volgende wedstrijd, tegen het Turkse Besiktas.
Feyenoord - Club Brugge 2-1 (1-1)
2' Sæternes 0-1, 37' Smolarek 1-1, 55' Pardo 2-1.
Opstelling Feyenoord:
Lodewijks; Song, Van Wonderen, Paauwe, Van Haaren; Kuyt (75' Lazovic), Pardo, Ono (80' Ghaly), Smolarek; Van Persie en Buffel.
Later meer
Iemand die weet hoe Feyenoord speelde?
quote:Opstelling Feyenoord:
Op zondag 11 januari 2004 18:30 schreef Viper-X het volgende:Iemand die weet hoe Feyenoord speelde?
quote:Wij hebben ook gewonnen met 2-0 zelfs
Op zondag 11 januari 2004 18:30 schreef Viper-X het volgende:[..]
Kijk, zo moet dat nou ajax; winnen van Club Brugge.
.
Iemand die weet hoe Feyenoord speelde?
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Opstelling Feyenoord:
Lodewijks; Song, Van Wonderen, Paauwe, Van Haaren; Kuyt (75' Lazovic), Pardo, Ono (80' Ghaly), Smolarek; Van Persie en Buffel.
quote:Dat was in die 'goede' ouwe tijd toen de ajacieden
Op zondag 11 januari 2004 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
Wij hebben ook gewonnen met 2-0 zelfs
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 11-01-2004 18:37]
quote:Er staat nog geen verslag op Internet volgens mij, dus ik zou het echt niet weten!
Op zondag 11 januari 2004 18:35 schreef Viper-X het volgende:
. Dat zag ik ja. Maar was het een terechte overwinning?
Maar ja, het is en blijft gewoon maar een oefenduel!
quote:Klopt, maar een voorbereiding zegt vaak best wat over hoe het gaat met een team, en Brugge is nou niet echt een superklein clubje ofzo.
Op zondag 11 januari 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar ja, het is en blijft gewoon maar een oefenduel!
Van Clubbrugge.be :
quote:Wel goed iig dat Lazovic weer een kans krijgt. Weet ook niet waarom, maar heb nog steeds best een goed gevoel over die jongen, en hoop dat Gullit er volgend jaar wat mee kan.
Club werkte vandaag zijn eerste duel in Turkije af tegen Feyenoord. Stijn Stijnen nam de plaats in van Dany Verlinden die eerder deze week terugkeerde door het overlijden van zijn moeder. Marek Spilar stond voor het eerst sinds lange tijd terug in de ploeg. Saeternes kreeg de voorkeur op de herstelde Mendoza.Club begon goed aan de wedstrijd en kwam na drie minuten al op voorsprong via Saeternes. Doelman Lodewijks kon een kopbal van Lange redden maar de goed gevolgde Saeternes kon de bal binnen tikken. Net voor het einde van de eerste helft maakte Feyenoord gelijk via Smolarek. Aan de rust werd Spilar vervangen door Rozehnal. Feyenoord kwam al vlug in die tweede helft op voorsprong via Pardo.
Club kreeg nog twee kansen via Lange maar kwam niet meer tot scoren. Een strafschop voor handspel werd niet gegeven.
Club speelt morgen om 14u Belgische tijd tegen Dynamo Moskou.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 11-01-2004 18:47]
quote:Die twee wedstrijden kan je totaal niet met elkaar vergelijken...
Kijk, zo moet dat nou ajax; winnen van Club Brugge
quote:Dat weet ik ook wel, het was ook maar een geintje.
Op zondag 11 januari 2004 19:01 schreef Heero het volgende:
Nou, weer die domme scheidsrechters.
[..]Die twee wedstrijden kan je totaal niet met elkaar vergelijken...
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:22 schreef Heero het volgende:
Daarmee bedoelde ik dus niet dat ik Ajax beter vindt dan Feyenoord.
quote:Heero.
Op zondag 11 januari 2004 19:22 schreef Heero het volgende:
Daarmee bedoelde ik dus niet dat ik Ajax beter vindt dan Feyenoord.
Dat Club Brugge maar kampioen mag worden.
quote:Idd. Maar dat mogen ze van mij sowieso al, want het is een beetje het Feyenoord van Belgie.
Op zondag 11 januari 2004 19:36 schreef RedGuy het volgende:[..]
Heero.
.
quote:De meest kutte ploeg van Belgie dus?
Op zondag 11 januari 2004 19:38 schreef Viper-X het volgende:[..]
Idd. Maar dat mogen ze van mij sowieso al, want het is een beetje het Feyenoord van Belgie.
.
Jep, klopt.
quote:Tyft ff snel een eind op. Brugge het Feijenoord van België, laat me niet lachen. Er is maar een Feijenoord en die zit in Rotterdam.
Idd. Maar dat mogen ze van mij sowieso al, want het is een beetje het Feyenoord van Belgie.
.
quote:Nou... Ik zou al heel blij zijn met 2e plaats. 18 punten achter...
Heero. .
quote:Te vergelijken met wat Feyenoord hier in NL is, bedoel ik.
Op zondag 11 januari 2004 20:21 schreef Cart_man het volgende:[..]
Tyft ff snel een eind op. Brugge het Feijenoord van België, laat me niet lachen. Er is maar een Feijenoord en die zit in Rotterdam.
quote:tuurlijk loekje, noem is 1 reden wrm dat zo zou zijn....
.
quote:Mmm.. dan mag van mij lekker blijven waar die zit, is al over z;n hoogtepunt heen heb ik het idee.
quote:Nee ik geloof niet dat een Loovens, of Sprockel het slechter zouden doen
Op maandag 12 januari 2004 15:09 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Mmm.. dan mag van mij lekker blijven waar die zit, is al over z;n hoogtepunt heen heb ik het idee.
Vind hem niks beter dan de jeugdige alternatieven die we hebben.
quote:In Loovens of Olfers heb ik wel vertrouwen, maar Sprockel is denk ik niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord.
Op maandag 12 januari 2004 15:19 schreef Luni het volgende:[..]
Nee ik geloof niet dat een Loovens, of Sprockel het slechter zouden doen
quote:Loovens the best!!
Op maandag 12 januari 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:[..]
In Loovens of Olfers heb ik wel vertrouwen, maar Sprockel is denk ik niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord.
quote:Bert blijft bij zijn leest...wordt helemaal niks de 2de helft van het seizoen..
Op dinsdag 13 januari 2004 18:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Nou mensen, wat gaat Bert doen?Gaat hij een ander speelsysteem introduceren?
quote:valt ook weinig mee te doen als er te weinig kwaliteit is....
Op dinsdag 13 januari 2004 18:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Bert blijft bij zijn leest...wordt helemaal niks de 2de helft van het seizoen..
quote:Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:07 schreef F1Bas het volgende:[..]
valt ook weinig mee te doen als er te weinig kwaliteit is....
Je mag best negatief doen over feijenoord maar je moet geen onzin brabbelen omdat de resultaten tegenvallen.
quote:Hij doet het prima bij Excelsior.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat geforceerd dwepen met die Loovens toch, van sommige Feyenoord-fans. Olfers en Breinburg okee, maar Loovens... Staat altijd verkeerd, die jongen.
quote:ik weet nog tegen ranger's 2 jaar terug hij had die spits heelemaal in ze zak zitten. alleen jammer van die penalty maar voor de rest hij was toen echt super .
Op dinsdag 13 januari 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat geforceerd dwepen met die Loovens toch, van sommige Feyenoord-fans. Olfers en Breinburg okee, maar Loovens... Staat altijd verkeerd, die jongen.
quote:In de Gouden Gids Divisie tegen gemankeerde spitsen ja...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:[..]
Hij doet het prima bij Excelsior.
quote:Dus moeten er andere spelers in en wie moet er dan uit?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.
quote:Lijkt mij toch echt de schuld van de spelers. Een echte voetballer hoef je niet te motiveren, die gaat er zelf voor. Zie Buffel, Kuyt en Acuña. Dat een Kuyt en in mindere mate Acuña (mijn mening) over te weinig kwaliteit beschikken om de werklust in goede daden om te zetten is iets waar een trainer weinig aan kan doen. Daarom leg ik de schuld van deze malaise ook bij het bestuur neer, de aankopen, en niet bij de trainer.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Cart_man het volgende:Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik BvM meteen een goede trainer vind. Ongeveer 2/3 jaar geleden heb ik al lang mijn vertrouwen in hem opgezegd. Dat ik daarnaast ook niet zo blij ben met Gullit en Wotte is iets wat waarschijnlijk het komende jaar gaat blijken. Al hoop ik natuurlijk van niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Spaans op 14-01-2004 04:06]
Afgetest bij Feyenoord, contract bij Fulham
13/1/2004 16:51
Fulham heeft de Amerikaanse international Carlos Bocanegra vastgelegd. De 24-jarige verdediger tekende voor drie jaar bij de Engelse club. Vorig seizoen werd hij nog afgestest door Feyenoord.
Bocanegra is afkomstig van Chicago Fire, waar na drie jaar met pijn in het hart afscheid neemt. 'Maar het is tijd voor me om verder te gaan en het spelen in het Premiership is altijd een droom van mij geweest.' De linksbenige verdediger vertrekt transfervrij naar Fulham, nadat zijn contract met de overkoepelende MLS-organisatie was afgelopen.
Zijn toekomstige coach Chris Coleman ziet Bocanegra's toekomst positief. 'Hij heeft een goede prestaties neergezet in internationale wedstrijden. Dus ik heb geen twijfel dat hij snel zijn plaats zal vinden in het Premiership.'
14/1/2004 8 :43
Gábor Babos is de nieuwe doelman van Feyenoord. De Hongaarse keeper stapt komende zomer over naar de Rotterdamse club, waar hij volgens de Volkskrant al een vierjarig contract heeft getekend.
Dat zou Babos zelfs al in oktober 2003 hebben gedaan. Destijds maakte de international bekend dat hij een aanbieding van Feyenoord op zak had. 'Ik heb nog niets getekend. Maar ik wil wel hogerop. Daarnaast wil ook NAC me kwijt, omdat mijn salaris te zwaar op de begroting drukt', vertelde de doelman destijds aan Omroep Brabant.
De naam van Babos wordt al lange tijd in verband gebracht met Feyenoord. Sinds Jerzy Dudek in de zomer van 2001 vertrok naar Liverpool, viel de naam van de 29-jarige Hongaar al als dé vervanger van de Poolse publiekslieveling. Maar een overgang ketste af vanwege de transfersom die NAC Breda eiste. Die was te hoog volgens Feyenoord. Ook in de zomer van 2003 meldden de Rotterdammers zich bij NAC voor Babos. Opnieuw tevergeefs.
Een transfersom blijkt dit keer geen hindernis, want het contract van Babos bij NAC Breda loopt na dit seizoen af. Bij Feyenoord zou hij een vierjarig contract hebben getekend. Bij de Rotterdamse club loopt de verbintenis van de huidige eerste doelman Patrick Lodewijks af, terwijl die van Edwin Zoetebier nog een seizoen doorloopt.
Overigens is Babos zo goed als hersteld van de blessure die hem dit seizoen al drie maanden uit het doel hield. Tijdens de return tegen Newcastle United in de UEFA Cup brak hij de ellepijp van zijn rechterarm. Afgelopen zondag mocht hij voor het eerst tijdens een training van NAC weer in het doel staan.
quote:Ben benieuwd wat met Lodewijks (contract loopt dit seizoen af) en Zoetebier (1 jaar contract nog) gaat gebeuren na dit jaar, beide zullen niet genoegen nemen met een 2e plaats achter Babos!
Op woensdag 14 januari 2004 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
'Babos is de nieuwe doelman van Feyenoord'
De bevestiging van Babos, doet me wel goed overigens. Was dat ongeveer het laatste kunstje van Baan?
quote:Dan nodigt Den Haag ze uit voor een gesprek, maar komen ze iig niet naar Den Haag.
Op woensdag 14 januari 2004 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat gaat er met Mario Been en John Metgod gebeuren als Petrovic assistent van Gullit wordt?
Petrovic is wel 1 van de leukste personen uit de voetballerij.
quote:Petrovic is toch die ouwe grappen maker van rkc ??.
Op woensdag 14 januari 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:[..]
Dan nodigt Den Haag ze uit voor een gesprek, maar komen ze iig niet naar Den Haag.
Petrovic is wel 1 van de leukste personen uit de voetballerij.
En beste vriend van Ono??.
Ja die zie ik graag komen.
echt een toffe gast toen die vorig jaar scoorde en heel stoer ging doen dat ie dat nog kon op zen 37''ste ofzo .
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:53 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Petrovic is toch die ouwe grappen maker van rkc ??.
En beste vriend van Ono??.
Ja die zie ik graag komen.
echt een toffe gast toen die vorig jaar scoorde en heel stoer ging doen dat ie dat nog kon op zen 37''ste ofzo
.
quote:Laten we het hopen, Zoetebier keepte in het UEFA Cup jaar fantastisch, maar na zijn blessure nooit meer de oude geworden. Lodewijks daarentegen is een fantastische keeper (ondanks z'n leeftijd)
Op woensdag 14 januari 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks heeft meermalen verklaard best reservedoelman achter Babos te willen worden en hem te helpen zich aan Feyenoord aan te passen. Zoetebier zal wel weg gaan dan.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef mitt het volgende:
Petrovic? hoe wat waar
quote:
Zeljko Petrovic assistent van Ruud Gullit
Bron: Vi.nlZeljko Petrovic is volgend seizoen de rechterhand van Ruud Gullit, zo meldt de nieuwe Voetbal International. De middenvelder van RKC Waalwijk gaat als assistent-coach aan de slag bij Feyenoord.
De 38-jarige Montenegrijn voetbalt momenteel nog bij RKC, waar hij ook nog werkzaam is als jeugdtrainer. De populaire Petrovic heeft er nooit een geheim van gemaakt na zijn spelersloopbaan als coach aan de slag te willen.'Dat hoor en lees ik', liet Petro afgelopen weekeinde nog weten via het Brabants Dagblad. 'Maar zelf ben ik nog helemaal niet gevraagd. Het zou voor mij een verrassing zijn, want Feyenoord is een ploeg met een prachtige historie. En Gullit is een grote naam. Als ik daar zou kunnen gaan werken, zou ik heel blij zijn.'
Petrovic is bezig aan zijn laatste seizoen, zijn zesde in Waalwijkse dienst. Voorts droeg hij in Nederland ook nog de shirts van FC Den Bosch en PSV, en in het buitenland die van Sevilla, Urawa Red Diamonds, Dinamo Zagreb en Buducnost Titograd.
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 14-01-2004 16:17]
quote:Als jongen in de groep ja, maar als assistent trainer?
Op woensdag 14 januari 2004 14:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Petrovic, wereldgozer, een absolute versterking
quote:hoe langer hoe beter
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Blessure Lurling valt overigens mee, slechts 4 weken uitgeschakeld!
quote:Tsjaa, die zal op den duur ook wel zelf hoofdtrainer willen worden.
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Vikingo het volgende:
Het gerucht gaat dat Metgod hoofdtrainer van RBC wordt.
Toch jammer als het zo is, vind 'm een relaxte gast!
quote:Ik denk het wel, zeker als ik ex-teamgenoten van hem mag geloven. Hij heeft een goed inzicht en kan mensen motiveren. Hoofdtrainer komt nog te vroeg voor hem, maar assistent is een verstandige keuze van Feyenoord, ik had hem zelf graag bij de technische staf van PSV gezien
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef twi het volgende:
Als jongen in de groep ja, maar als assistent trainer?
quote:Reactie John: Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt...
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Vikingo het volgende:
Het gerucht gaat dat Metgod hoofdtrainer van RBC wordt.
quote:Jippie de pippie.
LAZOVIC SCHIET FEYENOORD LANGS BESIKTAS
Feyenoord heeft het trainingskamp in Turkije afgesloten met een knappe overwinning op Besiktas. Tegen de Turkse koploper werd het 2-1 (0-0). De overwinning was voor een groot deel te danken aan invaller Danko Lazovic die Feyenoord in de laatste minuut verdiend langs de Turken schoot. Eerder had Thomas Buffel de Rotterdammers al op voorsprong gebracht, maar door een treffer van Sergen leek het duel uit te draaien op 1-1. Maar opeens was daar Lazovic die Feyenoord alsnog liet winnen.
Feyenoord - Besiktas 2-1 (0-0)
59' Buffel 1-0, 79' Sergen 1-1, 90' Lazovic 2-1.
Opstelling Feyenoord:
Zoetebier; Song (80' Swerts), Van Wonderen, Paauwe, Van Haaren; Smolarek, Pardo, Ono, Van Persie (86' Jean); Buffel (70' Lazovic) en Kuyt.
Het moet niet gekker worden zeg.
quote:NOS TT
Op woensdag 14 januari 2004 19:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb trouwens alleen hier gehoort dat Babos naar feyenoord gaat.Iemand verder nog een bron.
In de nieuwe Voetbal International valt te lezen dat het sportkledingmerk Puma zeer geïnteresseerd is in het tenue van Feyenoord. Puma zou Feyenoord erg graag willen sponsoren. Op dit moment heeft Feyenoord nog een contract tot 2005 met het Italiaanse Kappa. Puma sponsorde Feyenoord al eerder, toen Ruud Gullit nog in de Kuip speelde. Het merk sponsort op dit moment onder andere: Lazio Roma, AS Monaco, Kameroen en Fc Utrecht.
quote:is dat het seizoen 2004/2005 of 2005/2006?
Op woensdag 14 januari 2004 19:55 schreef Vikingo het volgende:
Puma wil Feyenoord sponsorenIn de nieuwe Voetbal International valt te lezen dat het sportkledingmerk Puma zeer geïnteresseerd is in het tenue van Feyenoord. Puma zou Feyenoord erg graag willen sponsoren. Op dit moment heeft Feyenoord nog een contract tot 2005 met het Italiaanse Kappa. Puma sponsorde Feyenoord al eerder, toen Ruud Gullit nog in de Kuip speelde. Het merk sponsort op dit moment onder andere: Lazio Roma, AS Monaco, Kameroen en Fc Utrecht.
quote:Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Op woensdag 14 januari 2004 19:38 schreef Vikingo het volgende:
2 goede overwinningen op trainingskamp,Jean mag zowaar 4 minuten meedoen,Lazovich die scoort,Babos de nieuwe keeper,Lurling voor een lange tijd uitgeschakeld..Het moet niet gekker worden zeg.
quote:Gelukkig valt er over smaak niet te twisten..
Op woensdag 14 januari 2004 22:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb liever Kappa dan Puma, die shirtjes van Kappa worden elk jaar mooier.
quote:Dat is, maar het geeft wel wat zelfvertrouwen en dat kan geen kwaad. Er waren al beelden van de wedstrijd bij het Sportjournaal om 19.05 uur. Dat begint nu weer op ned 2.
Op woensdag 14 januari 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Puma zal mooi zijn, vind ik veel mooier dan Kappa, shirts van Kappa zien er welaardig uit maar de kwaliteit is drama, maar laat er voor volgend seizoen eerst maar eens een goeie hoofdsponsor komen.
Vraagje, welk stadion is die VW Golf reclame opgenomen?
quote:Ze zitten heel leuk met een Feyenoordpetje op, maar het is in ieder geval niet de Kuip. Hij zit zeker met zn silvercard in een uitvak
Op woensdag 14 januari 2004 22:37 schreef Luni het volgende:[..]
Vraagje, welk stadion is die VW Golf reclame opgenomen?
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 14-01-2004 22:44]
quote:www.assists.nl
Op woensdag 14 januari 2004 22:55 schreef enkay het volgende:
waar kan ik zien wie de assists heeft gegeven?
of anders feyenoord.nl of herhaling van het sportjournaal
quote:Het bestaat wel?
Op woensdag 14 januari 2004 23:10 schreef Vikingo het volgende:[..]
of anders feyenoord.nl of herhaling van het sportjournaal
Wat is er met OM...dat ze gek waren wist ik al.
quote:Ik hoef dat k@nkerventje van een lurling een tijdje niet meer te zien. Door deze twee oefenwedstrijden heeft Pardo waarschijnlijk een basis plaats en hoef ik ook niet meer naar die alfred jodokus te kijken en zal ik hoogstwaarschijnlijk Petra ook nooit meer achter eeen bal aan zien rennen.
Op woensdag 14 januari 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Dat zijn toch echt drie grote zwaluwen die het voorlopig voor mij stukken zonniger maken.
quote:Dat heb ik neergezet naar aanleiding van een aantal zaken waar ik me echt over kan opwinden, zoals die zaak met die nederlandse militair in irak.
Op woensdag 14 januari 2004 23:14 schreef Cart_man het volgende:[..]
Wat is er met OM...dat ze gek waren wist ik al.
quote:Wel heel toevallig dat hij een kans krijgt als Baantje net is ontslagen....
Jean Carlos Dondé heeft de kans die coach Bert van Marwijk hem heeft gegeven gepakt. De Braziliaan keert definitief terug in de a-selectie van Feyenoord.
'Ik wilde nu zelf eens beoordelen hoe hij er voor stond. En die jongen heeft me niet teleurgesteld', verklaarde Van Marwijk op de website van zijn club. 'Hij heeft in anderhalve week laten zien dat hij is gegroeid. En wat misschien nog belangrijker is: hij straalt nu ook veel meer spelplezier uit. Hij verdient nu een tweede kans.'Jean maakte een valse start in Rotterdam. Enkele weken nadat Jean zich in augustus bij Feyenoord had gemeld, zette Van Marwijk de twintigjarige linkspoot al terug naar de tweede selectie. Zowel voetballend als mentaal was hij nog niet goed genoeg voor het grote Feyenoord.
In het Jong Feyenoord van coach Mario Been richtte Jean zich weer op. En omdat coach Van Marwijk enkele spelers moest thuislaten voor het trainingskamp in Turkije, besloot hij de Braziliaan nog een kans te geven. Hij kreeg in Turkije de mogelijkheid zich te bewijzen.
'Hij is me goed bevallen deze week', legde Van Marwijk uit in het Rotterdams Dagblad. 'Hij is agressiever en verdedigt beter, al weet ik nog niet precies op welke positie ik hem het beste kan gebruiken.' Jean kwam woensdagavond nog in actie tegen Besiktas. Hij mocht in de laatste vier minuten het veld in als vervanger van Robin van Persie.
Bron
quote:Maar BvM heeft hier toch niets mee te winnen?
Op donderdag 15 januari 2004 11:18 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Wel heel toevallig dat hij een kans krijgt als Baantje net is ontslagen....
Jorien noemde Jean bij name als iemand die door Baan is gehaald en die niet speelt, terwijl hij erg veel geld heeft gekost. En ineens kan hij het wel.... luchtje aan...
Laat Jeam maar een keertje in de basis beginnen, vond Van Haaren ook niet echt denderend spelen!
Pardo sowieso in de basis!
quote:Daar dacht ik idd ook aan ja. Alleen nog maar positief nieuws de laatste weken en verassingen (zoals Jean). Zou dit het begin zijn van een nieuwe (goede) periode of is het nog te vroeg om dat te concluderen?
Op donderdag 15 januari 2004 13:02 schreef DivineJester het volgende:
De oefenresultaten lijken erop dat er misschien wel weer eens een goede twede helft aan zit te komen.
Misschien niet geheel toevallig dat het team nu, met een aantal afwezigen, beter draait dan tevoren.
Manchester United wil graag dat Luis Saha eerst een weekje stage loopt bij Feyenoord voordat ie in aanmerking komt voor een contract.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:30 schreef F1Bas het volgende:
Kon het gewoon niet laten, die quote uit het wereldtjeManchester United wil graag dat Luis Saha eerst een weekje stage loopt bij Feyenoord voordat ie in aanmerking komt voor een contract.
Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.
John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.
Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.
quote:Goeie zaak.
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:
15-01-2004: 'Mogelijk ook Fräser naast Gullit'
[Bron: Rijnmond.nl]Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.
John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.
Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.
BRON: Sponsor Magazine
Volgens de doorgaans zeer goed geinformeerde hoofdredacteur van Sponsor Magazine zal Fortis een contract als shirtponsor voor de komende drie jaar ondertekenen met een optie op nog een jaar. Volgens hoofdredacteur Maatjens zou Fortis alle sponsoractiviteiten in het voetbal gaan concentreren op Feyenoord. Daardoor zouden de andere Nederlandse clubs die gesponsord worden door een van de dochtermaatschappijen van Fortis hun sponsor verliezen. Daarentegen zouden al die gelden nu naar Feyenoord kunnen gaan. Dat zou kunnen betekenen dat het huidige sponsorbedrag van 4,5 miljoen euro verhoogd wordt met nog eens 2,5 euro, aldus Maatjens.
quote:Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.
Op donderdag 15 januari 2004 22:15 schreef Vikingo het volgende:[..]
Goeie zaak.
Ik vind het alleen jammer dat Been waarschijnlijk weg gaat.Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.
quote:http://www.sponsoronline.nl/ hier staat het nog niet, misschien in het blad zelf wel, wat is jou bron?
Op donderdag 15 januari 2004 22:16 schreef Vikingo het volgende:
"Fortis voor 3 jaar shirt-sponsor Feyenoord; sponsorbedrag flink verhoogd"
Mario moet inderdaad blijven.
quote:Ik zit eigenlijk helemaal niet op die Petrovic te wachten, vind het maar raar ventje. Iets teveel praatjes als je het mij vraagt..
Op donderdag 15 januari 2004 22:24 schreef RedGuy het volgende:[..]
Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.
quote:Nu de resultaten nog
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef Viper-X het volgende:
En het positieve nieuws blijft komen..
quote:Idd. Om de lijn nog ff door te zetten :
Op donderdag 15 januari 2004 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Nu de resultaten nog
quote:
Operatie Leonardo goed verlopenLeonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.
De aanvaller van Feyenoord werd in het Amerikaanse Vail geopereerd. Leonardo ging onder het mes bij dokter Steadman, die eerder ook al Ruud van Nistelrooij en Giovanni van Bronckhorst opereerde.
De Braziliaan liet op de website van Feyenoord weten blij te zijn met het slagen van de operatie.
quote:dat zeggen ze altijd
Op donderdag 15 januari 2004 22:57 schreef Viper-X het volgende:[..]
Operatie Leonardo goed verlopen
Leonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.
[..]
quote:www.feyenoord.netwerk.to
Op donderdag 15 januari 2004 22:37 schreef Elmotje het volgende:[..]
wat is jou bron?
quote:En wat is het voordeel van Fortis om alles op een paard te wedden? Een paard dat dit seizoen soms kreupele trekjes vertoont?
Op donderdag 15 januari 2004 23:02 schreef Vikingo het volgende:[..]
Echter vind ik het heel jammer, als Mario Been plaats moet maken en dus Feyenoord gaat verlaten!
Laat ze voorlopig maar trainer worden bij een andere club en vroeg of laat komen ze misschien wel terug als trainer van het eerste.
Kan me nog een jolige bende worden dan
quote:Zou ik zeker een goeie zaak dat Fräser komt, vind het jammer dat Metgod en vooral Been weggaan, maar ik denk dat het geen kwaad kan een compleet nieuwe staf. Fräser kna ook wat extra aandacht besteden aan de verdedigers en ze de fijne kneepjes bijbrengen.
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:
15-01-2004: 'Mogelijk ook Fräser naast Gullit'
[Bron: Rijnmond.nl]Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.
quote:Die les zal dan niet van Fraser komen
Op vrijdag 16 januari 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Les 1: Hoe trap je zo subtiel mogelijk de tegenstander onder het gras.
quote:Volgens mij heeft ie de Wolf een keer een rode kaart aangenaaid in een EC wedstrijd. Scheidsrechter dacht dat de Wolf de overtreding maakte maar het was Fraser en die zei natuurlijk niks.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:25 schreef Doc het volgende:[..]
Die les zal dan niet van Fraser komen
(Fraser & subtiel
).
Volgens het Rotterdams Dagblad is het denkbaar dat Feyenoord onder Ruud Gullit naar een Engels model toegaat. Gullit zou in de Kuip een constructie wel zien zitten als manager - bij wedstrijden op de bank en de man die het gezicht is van de club - met naast zich een hoofdcoach (mogelijk Martin Jol die al langer wordt genoemd en vertrekt bij Rkc Waalwijk) die tactisch sterk geschoold is. Zo werkte Gullit namelijk exact bij zijn vorige clubs Chelsea en Newcastle United.
In Londen en Newcastle opereerde Gullit precies zoals andere managers in de Premier League. Hij bepaalde het aankoopbeleid, had de beslissende stem bij opstellingen en stond de pers te woord. Maar al het veldwerk werd gedaan door zijn hoofdcoach Steve Clarke. Die leidde bij Chelsea de trainingen en was zes dagen per week met de spelers bezig. Gullit was zo gehecht aan het werken met zijn hoofdcoach, dat hij hem later direct meenam naar Newcastle en hem daar precies dezelfde baan gaf.
quote:Idd. Maar nog erger vind ik Martin Jol.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:
En wat zijn de taken van Wotte dan nog
Die is dan toch volstrekt overbodig![]()
Was ie overigens toch al....
quote:Er staan toch echt een paar "hele subtiele" acies van Fraser in mijn geheugen gegrift.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:25 schreef Doc het volgende:[..]
Die les zal dan niet van Fraser komen
(Fraser & subtiel
).
quote:Ik vind het ook maar een vreemde constructie.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:
En wat zijn de taken van Wotte dan nog
Die is dan toch volstrekt overbodig![]()
Was ie overigens toch al....
Een technische staf met Gullit,Been en Fraser zou perfect zijn.
Volgens mij heb je dan een mannetje teveel. Zeker als ik dan lees dat Gullit zich met de aankopen zou moeten gaan bemoeien.
Heb er opzich niks tegen als Gullit zich meer als uithangbord wil manifesteren en de trainingen overlaat aan andere, maar de rol van Wotte is in mij ogen dan overbodig eigenlijk.
Ben wel benieuwd hoe dit zich gaat verder ontwikkelen, en hoe uiteindelijk alles ingevuld gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |