Het betekent iig dat ie het niet doet. Lampje van de nes brand wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:58 schreef Kiff het volgende:
Ja ja, een stationair bluescreen. Alles goed afgesteld. Eerst een wel werkende NES er aan gehangen, vervolgens de andere (defecte) er aan door de kabels te wisselen. En tada... een bluescreen
Wat "geen sync krijgt op je composite video" betekent, weet ik (helaas) niet.
verander je HZ ff van 60 naar 50 of andersomquote:Op dinsdag 30 december 2003 19:24 schreef rattaplan het volgende:
Ik ben tevreden met mijn Xbox, maar heb echter 1 probleempje;
Het nieuwe fifa spel, fifa 2004.
Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.
Andere spellen, Splinter cell, Halo, Fifa 2003 en UFC werken allemaal wel. Ook dvd's leest hij gewoon. Iemand een idee wat het kan zijn? Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? En waar ik het beste naar toe kan gaan om hem te laten repareren?
Ik heb de XBOX eigenlijk gekocht voor de voetbal games...
Het gaat me er meer om om te weten of hij reddeloos verloren is of niet, of total loss zeg maar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:55 schreef Khadgar het volgende:
Knippernesjes zijn geen uitdaging. Blue Screen wel. Tis dat ik er geen tijd voor heb, anders had ik wel willen helpen.
Ongeveer hetzelfde probleem, maar bij mij is het alleen elende met games en films op dvd. Wanneer ik er een ouder spel op cd-rom instop pakt ie um perfect. Lijkt mij dat er iets fout is, maar niet iets wat onherstelbaar is anders zou het apparaat toch niets meer doen lijkt mij?quote:Op dinsdag 30 december 2003 22:15 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Helaas, helaas, helaas. Bekend PS/2 probleem. Ik zou proberen beroep te doen op de garantie bij sony (omdat ie er nét buiten zit), en anders hem laten omruilen. Kost je 100 euro. Dan krijg je een ge-refurbishde PS/2 en een nieuwe controller.
is het niet alleen de speler die kapot isquote:Op zondag 26 december 2004 12:59 schreef rece het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde probleem, maar bij mij is het alleen elende met games en films op dvd. Wanneer ik er een ouder spel op cd-rom instop pakt ie um perfect. Lijkt mij dat er iets fout is, maar niet iets wat onherstelbaar is anders zou het apparaat toch niets meer doen lijkt mij?
Enig idee of de prijs van zo'n speler opweegt tegen de prijs van een nieuwe PS2quote:Op zondag 2 januari 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
is het niet alleen de speler die kapot isdat lijkt mij tenminste
Werkt ook uitstekend op lasertjes van Playstations 2quote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef Kiff het volgende:
Hoi Nina, ga naar de kruidvat of apotheek en koop daar voor een paar euro een flesje "gedenatureerde alcohol 70 %". Doop uiteindes van wattenstaaftjes daar in en maak de cartridgecontactpunten goed schoon. Droog het met een droog wattenstaafje-uiteinde.
Blaas de NES van binnen goed schoon.
Zo lang er grijs beeld is, is er hoop! Alle Nessen met grijs beeld werken in principe (soms met wat moeite, maar toch)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |