Ik was er ook gisteren, nu moet ik zeggen dat ik niet heel veel Keith Jarrett luister... mijn recent opgebouwde voorkeur (ik luister pas sinds 2 jaar jazz) gaat meer richting Bill Evans, Lennie Tristano en cool jazz (Chet) dan wel jazz met wat meer structuur ook al speelden ze (o.a.) standards.
Vond het uiteraard wel tof gister, natuurlijk een wereld trio en had het niet willen missen.. alleen vond ik de akoestiek enorm slecht. Je hoorde Gary Peacock's Double Bass bijna niet en de drum was veel te hard,. Daardoor vielen ook Jarrett's akkoorden en harmonieën behoorlijk weg. Heel, heel erg zonde.
Ook had ik het idee dat het nogal een verplicht nummertje voor ze was, het was op één of andere manier niet echt energiek

Ook tussen de eerste paar nummers door moest er nog wat met licht/geluid etc. gedaan worden. Je zou toch zeggen dat dat van te voren allemaal goed geregeld is.. behoorlijk onprofessioneel van diegene die verantwoordelijk is.
Nu moet ik wel toegeven dat dit een van de weinige keren is dat ik bij een Jazz concert ben geweest

.. Maar ik merk wel meteen dat geluid een concert kan maken of breken. Zo was ik een keer bij Peter Beets in een kleinere setting en dat was echt genieten. Misschien ben ik gewoon niet met de juiste verwachtingen gegaan.
Met veel beter geluid zou ik denk ik veeeel positiever zijn geweest.
EDIT: Het komt btw niet door m'n plek.. ik heb namelijk op zowel eerste rang (rij 3, voor de pauze) als derde rang (achteraan, na de pauze) gezeten.