Summertime dit is wel weer een heel mooi moment om weer eens foto's van die meiden van je te laten zien!
O ja Karin, mag Franca ook op de lijst ?
Franca [25-04-2003], dochter van TheRipper (papa) en mama (nog niet op Fok!)
ik zat net te kijken ik sta er niet tussen maar had het toen wel opgegeven
ben 16 juni jarig mama van kyllian
Loena-tik van harte gefeliciteerd met je jongste! 1 jaar alweer! en als je de naam door wilt geven zal ik hem ook op de lijst zetten
quote:Oh wat goed dat je dat onthouden hebt!!! Dit soort dingen doen je toch wel weer goed hoor
Op woensdag 31 december 2003 09:38 schreef Karin het volgende:
Sorry babyfeet, ik zet je er meteen bij.Loena-tik van harte gefeliciteerd met je jongste! 1 jaar alweer! en als je de naam door wilt geven zal ik hem ook op de lijst zetten
quote:Vergeven hoor
Op donderdag 1 januari 2004 19:44 schreef Karin het volgende:
Sorry Loena, dat zal het slaaptekort wel geweest zijn, ben namelijk altijd wel precies op namen, weet hoe irritant het is als dat verkeerd gespeld wordt. Connor staat er ook bij. Volgens mij heb ik nog nooit foto's van je knullen gezien (toch?).
quote:Dank jullie wel voor alle goede wensen
Op maandag 5 januari 2004 10:32 schreef Catootje het volgende:
Van harte Rewimo, wat heb je gekregen voor je verjaardag??
Ik heb een wekkerradio met CD-speler gekregen, spulletjes om zelf kaarten te maken (nu nog even leren hoe dat moet ), veel geld (nu nog iets om het aan te besteden
), een kattenkalender, een rozenplantje en een olifantenslinger met een belletje
En een prachtige tekening van Christan die me vanmorgen niet wilde kussen want 'dat had hij gisteren al gedaan'
Je hebt het al gevierd begrijp ik, maar maak er toch maar een mooie dag van
quote:Euh... ik moet eerst les krijgen
Op maandag 5 januari 2004 13:14 schreef Bright het volgende:
Rewimo, gefeliciflapstaart!
Je gaat toch wel een paar gescande zelf-gemaakte kaarten hier tonen he
Hartstikke leuk al die wensen
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog mooie cadeautjes gehad??
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een wekkerradio met CD-speler gekregen, spulletjes om zelf kaarten te maken (nu nog even leren hoe dat moet), veel geld (nu nog iets om het aan te besteden
), een kattenkalender, een rozenplantje en een olifantenslinger met een belletje
![]()
En een prachtige tekening van Christan
die me vanmorgen niet wilde kussen want 'dat had hij gisteren al gedaan'
naja, bij deze: gefeliciteerd Rewimo!!
Ik kreeg net een berichtje van Karin of ik je van haar ook even wilde feliciteren, Karin is vanavond nl. niet thuis. Bij deze dus
Van harte gefeliciteerd, grote meid!
Indy! Grote meid! Gefeliciteerd!!
quote:Hartstikke leuk
Op dinsdag 6 januari 2004 13:38 schreef Karin het volgende:
Rewimo alsnog van harte!al heeft Lois je al gefeliciteerd namens mij, ik wou het toch nog even zelf doen
Het was erg gezellig vanmorgen, maar wel erg druk. Omdat ik gisteren zo moe was hebben we niets voorbereid (alleen een taart gebakken die onverwachts lekker was) en vanmorgen mocht ik uitslapen. Het was wel even stressen, want ik had een uurtje om te eten, de slingers op te hangen, de stoel te versieren, me aan te kleden, Indy's cadeautjes in te pakken, het huis op te ruimen en te stofzuigen, verder alles klaar te zetten, de afwasmachine uit te ruimen, de keuken op te ruimen en me ook nog bezig te houden met Indy. Mijn man zou het uiteraard samen met mij doen, maar hij was plotseling verdwenen.
Ik boos natuurlijk, totdat hij terug kwam met een mooie bos bloemen om me te feliciteren met het eenjarig moederschap. Lief he? De tranen sprongen me in de ogen!
Om 10 uur zat het huis vol. Erg gezellig. Overal spelende kinderen en overal taart!!! Dat maken we morgen maar schoon....
Om een uur of 1 was het huis weer leeg en zijn we lekker naar bed gegaan. Even slapen. Daarna weer naar de dokter met Indy wat natuurlijk een eeuwigheid duurde Indy heeft ongeveer een week geleden zware brandwonden op haar borst opgelopen en we moeten nu elke dag naar het ziekenhuis om de boel opnieuw te laten verbinden, erg zielig!!, thuis snel nog wat eten en de kleine naar bed. En ik ga er zo achteraan. Lekker slapen!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink op 06-01-2004 20:51]
Wat sneu dat ze op haar verjaardag voor haar brandwonden behandelt moest worden, lijkt me geen pretje. Hoe is dat gebeurt? Of heb ik daar in het babytopic overheen gelezen?
quote:Nee, daar heb ik niets over geschreven. Indy heeft op nieuwjaardag onder mijn neus een kop hete thee over zich heengegooid. Ik liep er net naar toe om de kop thee weg te zetten toen zij 'm al te pakken het.. Ik voel me aan de ene kant erg schuldig, maar realiseer me aan de andere kant ook dat die kleintjes razendsnel zijn (Indy loopt als een kievit) en ik er in dit geval weinig aan kon doen.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:51 schreef jessie het volgende:
Wat sneu dat ze op haar verjaardag voor haar brandwonden behandelt moest worden, lijkt me geen pretje. Hoe is dat gebeurt? Of heb ik daar in het babytopic overheen gelezen?
Indy, gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Ik heb een boek van hoe kan het ook anders
Op donderdag 8 januari 2004 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Angel, van harte gefeliciteerd!Heb je iets moois gekregen van je mannen? Ook al vier je het pas van het weekend
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 08-01-2004 11:42]
Liam gefeliciteerd met je......geboorte...goed gedaan jongen, het is je gelukt, je bent op je verjaardag geboren
Liam met je geboortedag
Vergeten nog door te geven geloof ik, ik ben zelf van 6 december 1975
[edit]
Wat zie ik nou???
Jessai (2002), zoon van Chinook
Dat moet natuurlijk zoon van Tan zijn
quote:Geeft niet joh, kan gebeuren toch? Moest er wel om lachen
Op zaterdag 24 januari 2004 08:50 schreef Karin het volgende:sorry Tan, lekker foutje dit.
quote:Ik dacht al... die dochter van jou is er wel heeeel vroeg bij
Op zaterdag 24 januari 2004 09:11 schreef Tan het volgende:[..]
Geeft niet joh, kan gebeuren toch? Moest er wel om lachen
En Liam: welkom
quote:Hee Spuuglokje, gefeliciteerd
Op zondag 1 februari 2004 15:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Voel ik me toch nog een beetje jarig vandaagAl het bezoek komt volgende week zondag pas, want ik vier het gewoon in 1 keer met Sterre (die is volgende week maandag jarig). Ik dacht dat ik dat gesleep met taart en koffie kon missen als kiespijn, maar ik vind het wel een heel saaie verjaardag zo
Nou ja, eigen schuld, dikke bult
Schoot me pas geleden te binnen dat jij ook in Club Daniëlle hebt gezeten
Net ff terug gelezen: tijdens de GJ-Look-a-like-dance-contest
Je was serveerster
Nog net op tijd
quote:Haaha, wat leuk dat je dat nog weet!!!
Op zondag 1 februari 2004 20:06 schreef CarOnline het volgende:[..]
Hee Spuuglokje, gefeliciteerd
Schoot me pas geleden te binnen dat jij ook in Club Daniëlle hebt gezeten
![]()
Net ff terug gelezen: tijdens de GJ-Look-a-like-dance-contest
Je was serveerster![]()
Sterre van Harte met je verjaardag meissie!!!!! 4 jaar alweer wat gaat dat toch hard he!!
Veel plezier op de grote school!!!!
Dikke kus
(vind je vast niet meer zo leuk
)
Lieve Iris,
Bij jou is het al de 12e, hier moeten we nog even wachten. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een dikke voor jou en je papa en mama!
Lieve Iris, van harte gefeliciteerd Geniet van je cadeautjes en duik lekker in je taart
Lois, maggie een schopje naar oktober?
Iris, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
quote:Goeie! dank je wel. We proberen het zo goed mogelijk bij te houden maar als iemand nog foutjes ziet horen we het graag
Op donderdag 12 februari 2004 21:00 schreef easy-going het volgende:
fluistert: Lois, ik zat even naar de verjaardagenlijst te kijken, en er staat bij sommigen (Belana en Lewis) nog steeds aankomend mama
Ik hoop dat je je al wat beter voelt vandaag
Gefeliciteerd en gauw weer beter worden hoor!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!
Karin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wens je een gezellige dag toe, met weinig lasten en veel lusten!
KARIN..... ~ G E F E L I C I T E E R D ! ! ! ! ! ! ! ! ! ~
en ook alle andere jarigen die ik (weer eens) vergeten ben: Nog van harte gefeliciteerd!
En veel verjaardagsklapzoenen van mij en de meiden
Grijs en K3 ook van harte met jullie grote knul he!!!!
Karin ook nog van harte gefeliciteerd!
Daan heeft een leuke, drukke dag gehad met erg veel cadeaus. Hij was vanavond helemaal op. Wij trouwens ook K3 is nog steeds niet helemaal de oude en dat heeft ook z'n weerslag op mij.
Daan heeft er helemaal een kleur van:
foto waar het fornuis op staat, dat hij van ons heeft gekregen (gedemonstreerd door zijn neefje):
speelgoed is niet alleen leuk voor kinderen:
gelukkig mocht Daan er zelf ook mee spelen:
Ietsje te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd met Daan.
nog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Demi!quote:Op maandag 23 februari 2004 09:20 schreef dice het volgende:Demi is gisteren vreselijk verziekt met allemaal cadeautjes
Vanavond foto's
Alleen als je foto's showt in Kinderfototopic deel 12quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:19 schreef QTPi het volgende:
Mag Anne [27 mei 2000] er ook in (dochter van QTPi) ?
*grin* Xal me ook meteen maar ff voorstellen in het andere topique.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Alleen als je foto's showt in Kinderfototopic deel 12
Nee hoor grapje, ze staat erbij.
Ik gok op Scorpionquote:Op maandag 1 maart 2004 20:04 schreef Karin het volgende:
Iemand van deze 3 moet toch wel een mooie taartfoto hebben
Ow jeeee.....ik moet me daar bij voegen vrees ik...quote:Op zondag 7 maart 2004 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry lieve Bram dat ik je verjaardag ben vergeten... daarom nu alsnog van
e gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
En ook voor Damon mijn excusesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:01 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties (en wat een bob de bouwertjes)
Het was een leuke maar drukke dag met inderdaad veel taart (en een heel verlegen jongetje op de peuterspeelzaal)
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
foto's van de birthdayboy Tan![]()
![]()
![]()
Hee, hebben ze dat afgesproken of zo?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:30 schreef Dinus het volgende:
Esther is regelmatig door haar kusjes heen , en dan moeten we wachten tot ze nieuwe gekocht heeft }:I
Ik kan me de laatst dag niet herinneren dat ik het droog hieldquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Karin het volgende:
Dinus heb je het nog droog gehouden vandaag of ben ik de enige gek?
O gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:07 schreef CarOnline het volgende:
ohh wat erg, ik ben zelf zo laks met dat soort dingen![]()
Maar heb ze net allemaal voor gelezen en ze willen alle felicitaties en plaatjes uitprinten
Hartstikke bedankt namens ons allemaal, t was een groot feest en ze hebben genoten, ze zijn schandelijk verwend![]()
Iedereen weer bedankt, ik ga me haast schuldig voelenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd Britt en Romée, enne taartfoto's willen we zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |