abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1099647
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 23:26 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

VVD-er????

*Raisingirl is zwaar geschokt

Zodiakk, zeg dat het NIET waar is..

je neemt de woorden van iemand die zich 'koekepan' noemt toch niet serieus he?
pi_1099665
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:51 schreef zodiakk het volgende:
Dat noemen ze saved by the crash
Wittgenstein
pi_1099670
Goh ik moet in dit topic ineens ook aan een ander gespreksonderwerp denken, nu ik zie dat tha hele wijsneuzengang hier verzameld is
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1099677
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:53 schreef Meneer_Aart het volgende:
Goh ik moet in dit topic ineens ook aan een ander gespreksonderwerp denken, nu ik zie dat tha hele wijsneuzengang hier verzameld is
En dat mooi op een rijtje boven aan de tweede pagina
Wittgenstein
pi_1099684
quote:
Ik hoop dus ook dat, in weerwil van de terreur van lapzwans-organisaties als de Dierenbescherming ("Robin schopte een bal tegen een kip. We gaan hem voor de rechter slepen. Doen jullie mee?"), de geit per democratisch genomen besluit ritueel en zonder veel pijn geslacht gaat worden, omdat de bewoners zin hebben in een heerlijk karbonaadje uit eigen tuin.
pi_1099700
ook eentje uit de oude doos, zijn eigen topictitel:
quote:
Zen-meester Ed?
quote:
Daar kan ik je dus geen gelijk in geven. Over Robin hangt een (soms wat vervelend) macho-waas, maar ik denk dat hij de wereld een stuk beter doorheeft dan menigeen denkt. Het is in elk geval niet zo'n wauwelend drankaapje uit Leije als Ferdi. Robin schreeuwt, maar met reden en altijd vanuit een achterliggende gedachte. Of hij slim is weet ik niet (ik ken zijn IQ-uitslagen niet en weet ook niet wat zijn opleiding is) maar hij is in elk geval wel street-wise (keiharde wielrennerij-wereldje?) en weet precies te zeggen wat hij denkt. Toch laat hij niet het achterste puntje van zijn tong zien, zeker niet in emotioneel opzicht (machismo!) Ed raakt geïntrigeerd door Robins (bijna boerse) directheid en toch vaak vrij scherpe analyses van de mensen om hem heen, en ziet het als een "uitdaging" (kut-woord) om Robins diepere gevoelslagen te doorgronden. Hij zal hem uitdagen, de strijd aangaan. En aangezien Robin (vrijwel als enige) heeft aangegeven BB als een (wed)strijd te zien, zal hij de kans die Ed hem aanreikt met beide handen aannemen. Zie hier: The Battle of the Egoes. En ik vermoed, dat die strijd op een vriendschappelijk acceptabel niveau gestreden zal worden. Beide heren weten namelijk dat het verliezen van de zelfbeheersing tot gezichtsverlies leidt en dat kan wel eens een totaal verlies betekenen.
pi_1099709
quote:
Nu vind ik mijzelf best wel een scherp analyticus maar deze laatste mogelijkheid. die in een machtig, manipulatief medium als geregisseerde voyeur-televisie toch eigenlijk als eerste genoemd dient te worden door oplettende burgers, had ik over het hoofd gezien. Treurig, je laat je inpakken Ringo.
pi_1099729
quote:
Dat is dan ook weer zo radicaal
pi_1099736
quote:
Dubbel-CD gekocht van het Ninja-Cuts label: flexistentialism. Verzameling ultra-coole trip/jazz/hip-hop/lounge. Erg gaaf.
Zijn eigen topic. Geen reacties by the way.
pi_1099762
quote:
Mister Bush gedraagt zich als een monsterlijke imbeciel, en wat DOEN we? Knielen en likken.
pi_1099892
Kijk eens aan. Een topic voor één van de meest vooraanstaande poster van AN&M. Men, wat kan jij pennen zeg....
pi_1102188
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:51 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Mmm, daar zit wel wat in, natuurlijk..En dan is Koekepan nog 1 van zijn meest geloofwaardige aliassen Maar, then again, ik neem sesamstrater Meneer Aart ook altijd heel serieus
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  donderdag 28 juni 2001 @ 15:54:33 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1106967
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 23:15 schreef RaisinGirl het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, dat mooischrijverij op Fok! maar wat ik me eigenlijk vooral afvraag: is die scriptie nou al klaar?
Hij is bijna klaar, gelukkig. Ik heb net commentaar ontvangen van mijn begeleider, en ik neem aan dat ik binnen een aantal weken, voor augustus nog, de boel definitief kan inleveren... weer een molensteen minder
En hoe zit het moet jouw scriptie eigenlijk?
quote:
Zodiakk schreef:
mail naar j_hengstmengel@hotmail.com
Hoe komt DAT nou hier??? Nou ja, toe maar...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1130299
Goed zeg, dat dat kreng eindelijk zo goed als af is!
Gefeliciteerd, volwaardige neerlandicus in spe!
Ik ga mijn scriptie over twee weken inleveren. Ik had het ook veel eerder klaar moeten/willen hebben, maar goed. Er zijn ook zoveel afleidingen, bovendien was ik het af en toe zooo zat dat ik me er niet toe kon zetten.

Ik ben nu ook weer fulltime aan het werk, waardoor er weinig tijd overblijft voor die laatste loodjes. Aan de andere kant heb ik blijkbaar wel tijd om hier van alles en nog wat te posten, maar dat probleem ken jij waarschijnlijk ook wel

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  maandag 2 juli 2001 @ 23:31:23 #40
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1131161
Briljant topic!

Moet toegeven dat ik Ringo idd zo af en toe stalk op Fok! om z'n posts te lezen

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')