Vorig deeltje: Nachtbar #1338 "Escaped from a GoT topic"
En natuurlijk missen we zo af en toe ook wel eens wat ex-nachtbardurs
Veel plezier!
openingstekst (de icoontjes worden 1 keer per maand bijgewerkt, zeuren helpt niet..
[quote]
quote:Ja...
Op maandag 29 december 2003 22:50 schreef -SL- het volgende:[..]
Dat zegt genoeg over hoe je over mij denkt, want wie zegt dat ik het niet over mezelf heb?
Ik ben hier ook makkelijk binnengekomen, maar ben al een aantal keren door menig een zwaar op de proef gesteld.
En het valt mij gewoon op dat als ik eigenlijk hetzelfde zeg als anderen maar dan met andere woorden ik degene ben die het gedaan heb en ik degene ben die afgezeken moet worden, (want zo is het wel) en daar ben ik een beetje klaar mee, er zijn 3 zeurpieten hier en daar ben jij er 1 van.
Als het ook maar niet in jouw straatje gespeeld wordt ben je over de zeik, en als je dan een keer commentaar terug krijgt is de hele NB maar kut, klote, troep, en wat kan ik er nog meer van maken.
Maar als je wenst dat ik hier niet meer kom, moet je het gewoon recht in mijn gezicht (lees: scherm) zeggen en niet via een omweg.
Nou het volgende ... ik heb echt nix tegen jou. Anders zeg ik dat wel. Ik vind je geen bijster sympathieke jongen maargoed dat maakt niet uit.
Ik neem aan dat je niet jezelf de les aan het lezen bent dus dat je het over jezelf hebt.Verder ben jij een van de weinige die vind dat ik : \"Als het ook maar niet in jouw straatje gespeeld wordt ben je over de zeik, en als je dan een keer commentaar terug krijgt is de hele NB maar kut, klote, troep, en wat kan ik er nog meer van maken.\".
Maargoed ...
[Dit bericht is gewijzigd door jackson op 29-12-2003 23:00]
quote:eejjjjjjj baggerTiemie
Op maandag 29 december 2003 22:52 schreef Tiemie het volgende:[..]
jij mag daarintegen optiefen, als je niet normaal kunt doen ga je maar weer.
als je niet vrijwillig gaat dan mail ik wel effe naar de crew
Begreep dat jij jarig bent? Feli
quote:de nieuwe mensen moeten eerst de openingspost lezen en zich aan de regels houden.. simpel toch.
Op maandag 29 december 2003 22:50 schreef jackson het volgende:[..]
Ik dus ook .... maar wat moeten we met al die mensen die hier komen. Wat ik ook doe ... et helpt toch geen donder .... maar dan ook echt helemaal nix
ik weet niet of er een dame in zit
quote:Danku
Op maandag 29 december 2003 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Hulde Tiemie! Gefeliciteerd met je Newbie van het jaar award!
en gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
![]()
*handjeschud*
quote:goedeavond bengel
Op maandag 29 december 2003 22:53 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Goedenavond Tiemie
Je moet leren lezen, we kraken haar niet af
Dus jij zeurt
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:46 schreef PteV het volgende:[..]
Als je een toffe newbie bent, ben je voor 90% van de users die hier zitten vast welkom. Maar om jou als voorbeeld te nemen: je spamt 700 berichten per dag en sleept daarin heel veel users mee. Dat is niet echt bevorderlijk voor de hele sfeer binnen een reeks.
quote:Gurlie is er al uitgesprongen
Op maandag 29 december 2003 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
oja...tiemie...ik heb ook deze, mocht die andere niet lekker zijn:ik weet niet of er een dame in zit
quote:dat stond er een tijd geleden toch ook in?
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Jackson , kun je er ook even in zetten
dat alleen "de nachtbarusers in de openingstekst"
een nieuwe mogen maken ?
Ik ben nog op zoek naar dan van PDD
quote:Ik eis dat je in dit topic je complete rijschema publiceerd... hoe laat en waar je rijdt
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Tiemie het volgende:
Danku. vandaag mn 1e rijles
(het was zo erg dat ik wil er eigelijk niet over praten
)
quote:Maar 20 mensen in de nachtbar werkt niet ofzo hoor. Weet verder ook geen oplossing ... misschien moet ikzelf maar stoppen
Op maandag 29 december 2003 23:00 schreef gurlie het volgende:[..]
de nieuwe mensen moeten eerst de openingspost lezen en zich aan de regels houden.. simpel toch.
Als je een toffe newbie bent, ben je voor 90% van de users die hier zitten vast welkom. Maar om jou als voorbeeld te nemen: je spamt 700 berichten per dag en sleept daarin heel veel users mee. Dat is niet echt bevorderlijk voor de hele sfeer binnen een reeks.
--------------------------------------------------------------------------------
ik spam niet om te beginnen.. als jij 20 uur per dag online zou zitten zou je makkelijk een gelijk aantal posts behalen.. waarschijnlijk post ik net zoveel als jou maar ik post gewoon vnml (lees: bijna helemaal) in onzin omdat ik het een gezellig subforum vindt.. ik snap niet dat iedereen zich zo stoort aan mijn postaantal.. die reeks over mij ben ik ook echt niet begonnen maar als er naamtopics over jou geopend werden zou je er toch ook reageren niet dan?
quote:Oke bij deze mijn welgemeende excuses
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Tiemie het volgende:[..]
Danku
. vandaag mn 1e rijles
(het was zo erg dat ik wil er eigelijk niet over praten
)
[..]goedeavond bengel
ik bedoelde dit :
[..]
quote:Heeft allemaal geen haast toch ?!
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Jackson , kun je er ook even in zetten
dat alleen "de nachtbarusers in de openingstekst"
een nieuwe mogen maken ?
Ik ben nog op zoek naar dan van PDD
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Tiemie het volgende:[..]
Gurlie is er al uitgesprongen
quote:Wat moet ik hier nou weer mee
Op maandag 29 december 2003 22:51 schreef -SL- het volgende:[..]
Je laat je nu wel heeeeeeel erg kennen..
Zo'n Die hard ben je dus niet..Jammer hoor..
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:03 schreef jackson het volgende:[..]
Heeft allemaal geen haast toch ?!
Komt morgen wel ofzo joh
quote:Liever niet, je bent oke
Op maandag 29 december 2003 23:02 schreef jackson het volgende:[..]
Maar 20 mensen in de nachtbar werkt niet ofzo hoor. Weet verder ook geen oplossing ... misschien moet ikzelf maar stoppen
quote:Ik denk dat je dat verkeerd zie Jackson. Veel van de post van het vorige topic zijn algemeen. Ook ik weet dat ik niet altijd volgens de regels van de NB post. Zie het aub als algemene posts en niet als persoonlijke, dat kunnen we nu helemaal niet gebruiken.
Op maandag 29 december 2003 23:02 schreef jackson het volgende:
Jammer trouwens dat ik tijden met mensen als -SL- en PS zit te posten en dat ik nu een schop na krijg... Erg jammer
quote:Wat mij betreft wel ...
Op maandag 29 december 2003 23:04 schreef Diovarus het volgende:
Kan deze reply eiegnlijk wel?
In ons dorp is een steekproef gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |