quote:Moet ik het nog eens vragen G_E!!! ?
Op dinsdag 30 december 2003 00:14 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Waar is je sig van?
quote:hoi terug enzo vrolijke meneer onetouch!
Op dinsdag 30 december 2003 12:26 schreef onetouch het volgende:[..]
ook hoi.
quote:Nee, raar. Dan is er helemaal geen friggin' moonlight!
Op dinsdag 30 december 2003 12:25 schreef onetouch het volgende:goed ben ik eej
Maar anyways, doet de Z600 't goed?
'k Wacht nog op de T630.
quote:vrolijk is okay soms
Op dinsdag 30 december 2003 12:31 schreef beaverhausen het volgende:hoi terug enzo vrolijke meneer onetouch!
maar het is een goede ochtend, dus de rest v/d dag wordt vast ook goed
quote:oh jah
Op dinsdag 30 december 2003 12:31 schreef DennisMoore het volgende:Nee, raar. Dan is er helemaal geen friggin' moonlight!
quote:hij doet 't
Maar anyways, doet de Z600 't goed?
'k Wacht nog op de T630.
quote:Hoi Tom! Nou, de
Op dinsdag 30 december 2003 12:25 schreef onetouch het volgende:[..]
goedemorgen! why the "
"
Ik had gisteren beloofd dat ik mijn huisgenote misschien zou helpen bij het klussen in haar nieuwe huisje, afhankelijk van hoe druk ik het heb. Zij vanmorgen vloerbedekking kopen enz enz. Nou, ik was dus door de radio heen in slaap gevallen en zostraks klopte ze aan en zit ik achter de comp in mijn slaaptenue en ik zeggen dat ik het te druk heb
Maar ik heb ook echt geen tijjd om tot vanavond laat te gaan schilderen Maargoed ze stond erg teleurgesteld in mijn deuropening
en ach, ze gaat toch weg
quote:Tommy
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef Waxxer het volgende:Hoi Tom! Nou, de
was omdat het zo rustig was en dan zing jij een liedje en dan duurt het nog zo lang voor er iemand is
![]()
quote:ohoh en wanneer zijn de nieuwe "intake" gesprekken en waar ga je dan op letten en moet het persé weer een female zijn?
Ik had gisteren beloofd dat ik mijn huisgenote misschien zou helpen bij het klussen in haar nieuwe huisje, afhankelijk van hoe druk ik het heb. Zij vanmorgen vloerbedekking kopen enz enz. Nou, ik was dus door de radio heen in slaap gevallen en zostraks klopte ze aan en zit ik achter de comp in mijn slaaptenueen ik zeggen dat ik het te druk heb
![]()
![]()
Maar ik heb ook echt geen tijjd om tot vanavond laat te gaan schilderenMaargoed ze stond erg teleurgesteld in mijn deuropening
en ach, ze gaat toch weg
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hoi Tom! Nou, de
was omdat het zo rustig was en dan zing jij een liedje en dan duurt het nog zo lang voor er iemand is
![]()
Ik had gisteren beloofd dat ik mijn huisgenote misschien zou helpen bij het klussen in haar nieuwe huisje, afhankelijk van hoe druk ik het heb. Zij vanmorgen vloerbedekking kopen enz enz. Nou, ik was dus door de radio heen in slaap gevallen en zostraks klopte ze aan en zit ik achter de comp in mijn slaaptenue
en ik zeggen dat ik het te druk heb
![]()
![]()
Maar ik heb ook echt geen tijjd om tot vanavond laat te gaan schilderenMaargoed ze stond erg teleurgesteld in mijn deuropening
en ach, ze gaat toch weg
quote:nou op een dag staat er iemand voor de deur en zegt: "Hoi, ik kom hier wonen!" zo gaat dat bij de woningstichting
Op dinsdag 30 december 2003 12:38 schreef onetouch het volgende:[..]
Tommy
ik zong dan ook niet helemaal voor nix nee!
[..]ohoh en wanneer zijn de nieuwe "intake" gesprekken en waar ga je dan op letten en moet het persé weer een female zijn?
quote:Wat een raar ding.
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef onetouch het volgende:hij doet 't
en mag voorlopig blijven (lees tot de Sendo X uitkomt)
quote:homo
Op dinsdag 30 december 2003 12:41 schreef onetouch het volgende:
vanavond begin magazijnverkoop exclusief voor BIJcardhouders
quote:erg he?
Op dinsdag 30 december 2003 12:40 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Maar ik moet nog twee keer twee A4-tjes schrijven, opruimen, schoonmaken enz. Dat had ik oorspronkelijk al voor vandaag gepland maar dat ik hier nog a la ochtend zat (zit ) was wel heeellll erg... Vandaar dat het sowieso goed is dat ze weggaat, hoef ik dat niet tig keer terug te horen. Maargoed, ik heb me ook wel! eens! aan haar geergerd (zie mijn topic).
quote:
quote:ooohw, tsjah ik dacht dat Zwolle ook studentenstad charme had, blijkbaar niet dus..... ach wth, jij zit er ook nog maar een half jjartje ofzo
Op dinsdag 30 december 2003 12:45 schreef Waxxer het volgende:nou op een dag staat er iemand voor de deur en zegt: "Hoi, ik kom hier wonen!" zo gaat dat bij de woningstichting
quote:Jij ging toch ook verhuizen? Op zolder bij Ang3l & Pup wonen ofzo?
Op dinsdag 30 december 2003 12:45 schreef Waxxer het volgende:nou op een dag staat er iemand voor de deur en zegt: "Hoi, ik kom hier wonen!" zo gaat dat bij de woningstichting
quote:ook erg moooooi
Op dinsdag 30 december 2003 12:46 schreef DennisMoore het volgende:Wat een raar ding.
Is een Nokia 6230 niks voor je?.
quote:Mestreech heeft er ook ene, dus ik neem aan dat u ook gaat
Op dinsdag 30 december 2003 12:46 schreef Marc_mga het volgende:homo
![]()
quote:Precies. You don't own tha bitches a bleepin' thing!
Op dinsdag 30 december 2003 12:48 schreef Waxxer het volgende:Maargoed, ik heb me ook wel! eens! aan haar geergerd (zie mijn topic).
quote:oehhhhh daar was ik vorig jaar met mammie, en toen kwamen we onze buren tegen, snuffelend tussen de koopjes (beetje C1000-reclame achtig - waar doen ze het van???
quote:whehehe, 10% extra korting, dus ook op drank!
Op dinsdag 30 december 2003 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
quote:idd, even afstuderen en ho-pe-lijk werk vinden, en dan kan ik echt op mezelf gaan wonen. Komt allemaal wel goed...
Op dinsdag 30 december 2003 12:48 schreef onetouch het volgende:[..]
ooohw, tsjah ik dacht dat Zwolle ook studentenstad charme had, blijkbaar niet dus..... ach wth, jij zit er ook nog maar een half jjartje ofzo
quote:Kun je beter even naar Duitsland rijden.
Op dinsdag 30 december 2003 12:50 schreef onetouch het volgende:whehehe, 10% extra korting, dus ook op drank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |