Mijn favoriete nummers:
Listen to your heart
June afternoon
Almost unreal (van Mario Bros soundtrack)
Sleeping in my car
Spending my time
It will take a long time en Beautiful things (van het album Have a nice day)
Eigenlijk kan ik dit lijstje nog wel uitbreiden met dertig platen, want ze hebben veel goed werk uitgebracht. Zijn er hier nog meer Roxette-fans?
[Dit bericht is gewijzigd door marky_mark op 29-12-2003 22:05]
Jammer dat Marie's gezondheid zo achteruit is gegaan dat ze niet meer op kon treden....
Ik kan wel alles nog zo meezingen, en dat is meteen de reden dat ik hun muziek niet meer leuk vind, het is allemaal hetzelfde. Net zoals de liedjes van Bon Jovi, al ken ik het nummer niet, ik hoor meteen dat het van hun is.
Dus nee, geen fan meer.
c'mon joy the joyride
hitje, maar toch
quote:Volgens mij ging het wel weer redelijk met haar.
Op maandag 29 december 2003 22:03 schreef Mardoek het volgende:
Die vrouw (kom hoe heet ze ook alweer) had toch kanker?
Iemand een idee hoe het met haar gaat?
quote:Yep.
Op maandag 29 december 2003 22:04 schreef Corrvine het volgende:
Is die niet van.. Milk and toast and honey, make it funny?
quote:Dat was dan ook de reden dat ze hier de laatste twee tours niet meer geweest zijn, en wel in bijv. Duitsland
Op maandag 29 december 2003 21:49 schreef marky_mark het volgende:
In Nederland hebben ze altijd een grote schare fans gehad (dat was de reden waarom hun internationale fanclub hier was gevestigd).
* Litpho is groot Roxettefan, maar moet ze nog steeds live zien *
quote:Mooi zo!
Op maandag 29 december 2003 22:07 schreef Syrena het volgende:[..]
Volgens mij ging het wel weer redelijk met haar.
http://www.dailyroxette.com/article.php/1445
quote:* Tokus ook wel, maar dan tot en met Crash Boom Bang, daarna ben ik ze een tijd lang uit het oog verloren, en konden ze me een stuk minder boeien jammergenoeg.
Op maandag 29 december 2003 22:09 schreef Litpho het volgende:* Litpho is groot Roxettefan, maar moet ze nog steeds live zien *
groet,
Frida
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:31 schreef Frida het volgende:
Jaaaa....RoxetteVooral Tourism vind ik een erg fijne CD! Heb zelfs nog Room Service gekocht, maar die viel een beetje tegen....
groet,
Frida
crash boom bang, en fading like a flower
de anderen kende ik ook al van die andere groep, ehm die van back on a chain enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |