abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15794981
Jawel, 16 januari is het weer zover. Wederom een moshpit met de volgende hardcore bands:
Linee of Defense www.lineofdefense.com
Stockholm Syndrome http://www.stockholmsyndrome.nl
O'Hara http://www.ohara-hardcore.tk
Killtraitors. http://www.killtraitors.net

Entree slechts 4 euri, en het begint om 20:15...

Komt allen!

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_15795243
Sfinks?? is dat niet in België ofzo??

Heerenveen dus.. naja veel te ver weg in ieder geval..

pi_15795310
Oja, de website van sfinks: www.sfinks.nl

Met het openbaar vervoer:

Er rijden bussen vanaf het NS station: lijn 26 richting Noordwolde, (uitstappen halte de Kamp)

Lopend vanaf het NS station is het ongeveer 20 minuten. Als je op het station uit de trein stapt loop je onder het tunneltje door (dus niet naar de kant van de bussen). Aan het eind sla je links af. Dan loop je alsmaar rechtdoor tot je bij een kruispunt met stoplichten bent. Links voor je zie je Sfinks ('s avonds de lichten op de oude boerderij) en de skatebaan. Het kan niet missen. Zie ook de plattegrond hieronder voor de route. De laatste trein richting Zwolle gaat om 23:55 uur en de laatste trein richting Leeuwarden gaat om 01:34 uur.

Met de auto:

Kom je uit de richting Joure of Drachten dan moet je bij het klaverblad eerst de afslag Zwolle nemen. Dan neem je afrit Heerenveen/Oranjewoud (11). Kom je uit de richting Zwolle of Leeuwarden dan kun je meteen afrit Heerenveen/Oranjewoud (11) nemen. Als je van de snelweg afkomt, neem je de afslag richting het centrum (Leeuwarden,Drachten en Joure rechts, Zwolle links). Vanaf hier rij je gewoon rechtdoor, over het spoor en dan vlak voor de stoplichten links. Let op: je moet afslaan in de voorselecteerstrook, niet eerder. Zie ook de plattegrond hieronder voor verduidelijking.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_15795345
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:28 schreef clowntje het volgende:
Sfinks?? is dat niet in België ofzo??

Heerenveen dus.. naja veel te ver weg in ieder geval..

Ah kom op mien jong! Een beetje moeite doen om wat goede bands bekijken, daar is niks mis mee! .
  maandag 29 december 2003 @ 17:37:05 #5
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_15800636
Ben je bekend met die bands Diverse? Welke zijn er goed?
pi_15801383
Ach, het zal natuurlijk nooit zo geweldig zijn als crust, maar Line of Defense heeft zeker mijn voorkeur. Redelijk brute hardcore, beetje New York HC achtig, zoals Madball en Agnostic Front.
Killtraitors is zo'n 95-style hardcoreband, beetje Snapcase achtig, iets wat mij niet echt trekt. Teveel rock zeg maar. .
O'Hara, is melodieuze hardcore. Ken het verder niet echt.
Stockholm syndrome ietwat noise achtig, lichter klinkende sound, zeker niet onaardig.
Weinig cleane vocalen, wat zeker een pluspuntje is. Dat kan ik bij weinig bands waarderen. (Caliban is wel geweldig!)

[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 29-12-2003 18:02]

pi_15801385
En wederom merk ik dat ''de scene'' heel erg leeft in Friesland.
pi_15801417
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:01 schreef =HellFire= het volgende:
En wederom merk ik dat ''de scene'' heel erg leeft in Friesland.
Hm ja, jammergenoeg vooral die scene waar ik eigenlijk weinig mee te maken wil hebben.
pi_15801728
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:03 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hm ja, jammergenoeg vooral die scene waar ik eigenlijk weinig mee te maken wil hebben.

Oeh, spannend. Vertel Vertel!

Dus je gaat naar moshpits bij hardcore-gigs, waar je eigenlijk weinig mee te maken wilt hebben? Nee dat lijkt me niet.

pi_15802693
Nee, maar de mentaliteit van de hardcore scene staat me niet altijd aan. Vaak te rechts, en van die types die met de armen over elkaar heen vooraan gaan staan. En o wee als je tegen ze aanbotst. Verder verheerlijken ze de NYHC mentaliteit van vroeger nog steeds. Je moet echt dedicated zijn...
Ook zitten er een aantal van die hardliners tussen, maar ondertussen te dom om de rest teksten van Minor Threat te begrijpen.

Nee, doe mij maar gezellige kraakpanden met crustbands oid, daar hebben mensen nog een beetje respect voor elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 29-12-2003 18:51]

pi_15802701
verkeerde knop.
pi_15802830
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Dus je gaat naar moshpits bij hardcore-gigs, waar je eigenlijk weinig mee te maken wilt hebben? Nee dat lijkt me niet.
Overigens ben ik vrijwilliger bij Sfinks en zit ik sinds kort ook in de programmering. .
pi_15803241
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:54 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Overigens ben ik vrijwilliger bij Sfinks en zit ik sinds kort ook in de programmering. .

Dat is toch wel weer toewijding aan de scene hoor.

En dom? Ik krijg altijd het idee dat men in die scene altijd iets slimmer is. Of in ieder geval doet voorkomen.

pi_15803303
Zijn dat wat goede bands, misschien ga ik ook wel even heen, om die 4 euro hoef je het niet te laten iig.
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')