Entree slechts 4 euri, en het begint om 20:15...
Komt allen!
Met het openbaar vervoer:
Er rijden bussen vanaf het NS station: lijn 26 richting Noordwolde, (uitstappen halte de Kamp)
Lopend vanaf het NS station is het ongeveer 20 minuten. Als je op het station uit de trein stapt loop je onder het tunneltje door (dus niet naar de kant van de bussen). Aan het eind sla je links af. Dan loop je alsmaar rechtdoor tot je bij een kruispunt met stoplichten bent. Links voor je zie je Sfinks ('s avonds de lichten op de oude boerderij) en de skatebaan. Het kan niet missen. Zie ook de plattegrond hieronder voor de route. De laatste trein richting Zwolle gaat om 23:55 uur en de laatste trein richting Leeuwarden gaat om 01:34 uur.
Met de auto:
Kom je uit de richting Joure of Drachten dan moet je bij het klaverblad eerst de afslag Zwolle nemen. Dan neem je afrit Heerenveen/Oranjewoud (11). Kom je uit de richting Zwolle of Leeuwarden dan kun je meteen afrit Heerenveen/Oranjewoud (11) nemen. Als je van de snelweg afkomt, neem je de afslag richting het centrum (Leeuwarden,Drachten en Joure rechts, Zwolle links). Vanaf hier rij je gewoon rechtdoor, over het spoor en dan vlak voor de stoplichten links. Let op: je moet afslaan in de voorselecteerstrook, niet eerder. Zie ook de plattegrond hieronder voor verduidelijking.
quote:Ah kom op mien jong! Een beetje moeite doen om wat goede bands bekijken, daar is niks mis mee!
Op maandag 29 december 2003 14:28 schreef clowntje het volgende:
Sfinks?? is dat niet in België ofzo??Heerenveen dus.. naja veel te ver weg in ieder geval..
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 29-12-2003 18:02]
quote:Hm ja, jammergenoeg vooral die scene waar ik eigenlijk weinig mee te maken wil hebben.
Op maandag 29 december 2003 18:01 schreef =HellFire= het volgende:
En wederom merk ik dat ''de scene'' heel erg leeft in Friesland.
quote:Oeh, spannend. Vertel Vertel!
Op maandag 29 december 2003 18:03 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Hm ja, jammergenoeg vooral die scene waar ik eigenlijk weinig mee te maken wil hebben.
Dus je gaat naar moshpits bij hardcore-gigs, waar je eigenlijk weinig mee te maken wilt hebben? Nee dat lijkt me niet.
Nee, doe mij maar gezellige kraakpanden met crustbands oid, daar hebben mensen nog een beetje respect voor elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 29-12-2003 18:51]
quote:Overigens ben ik vrijwilliger bij Sfinks en zit ik sinds kort ook in de programmering.
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Dus je gaat naar moshpits bij hardcore-gigs, waar je eigenlijk weinig mee te maken wilt hebben? Nee dat lijkt me niet.
quote:Dat is toch wel weer toewijding aan de scene hoor.
Op maandag 29 december 2003 18:54 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Overigens ben ik vrijwilliger bij Sfinks en zit ik sinds kort ook in de programmering.
.
En dom? Ik krijg altijd het idee dat men in die scene altijd iets slimmer is. Of in ieder geval doet voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |