quote:wow. of een mastino.
Op maandag 29 december 2003 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
idd, ik zie het al voor me voedertijd: wordt er een herdershond gebracht. zou ik wel graag willen zien, maar het is waarschijnlijk onzin dit
quote:hijs fijn!
Op dinsdag 30 december 2003 13:35 schreef loas het volgende:
Hier een foto
quote:En die is 15m?
Hier een foto
"Artis is voor mietjes" ![]()
[edit] je [/edit]
quote:tering! daar past wel iets groters in dan een hond!
Hier een foto
quote:dat krijg je als je hoger in de voedselketen zit
Op dinsdag 30 december 2003 14:26 schreef dewd het volgende:
Dus ze zien de grootste slang en meteen stoppen ze hem in een kooi om door mensen aangegaapt te worden. Mensen, wat kunnen ze toch heerlijk simpel zijn..
quote:Hehe...
Op maandag 29 december 2003 14:03 schreef kikkerlikker het volgende:
zo he wat een grote slang maar goed dat is mijn mening
quote:"Zou ik wel graag willen zien."
Op maandag 29 december 2003 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
idd, ik zie het al voor me voedertijd: wordt er een herdershond gebracht. zou ik wel graag willen zien, maar het is waarschijnlijk onzin dit
O ja, en kom maar weer op dan met jullie zwakke aanvallen op mijn relaas. Het zal de eerste keer niet zijn.
quote:woef woef.
Op dinsdag 30 december 2003 22:13 schreef luked45 het volgende:[..]
"Zou ik wel graag willen zien."
Jezus, wat is er met jullie allemaal aan de hand? Iedereen wil weleens hond proeven, iedereen weet hoe er met honden wordt omgesprongen in sommige landen (gemarteld, geslacht en gegeten) en meneer/mevrouw wil weleens zien hoe een gigantische python een hond opvreet.
Je bent een eng figuur, en degenen die zo denken als jij ook, maar kijk eens naar Animal Planet, daar zie je regelmatig en heel gedetailleerd dat dieren opgevreten door slangen en tijgers en zo. Misschien dat jullie daar een beetje bevrediging in vinden.O ja, en kom maar weer op dan met jullie zwakke aanvallen op mijn relaas. Het zal de eerste keer niet zijn.
quote:Als jullie dat een grote Python noemen, hier een grotere:
Hier een foto

sorry, kon het niet laten
quote:hier reageer ik niet eens op.
Op dinsdag 30 december 2003 22:13 schreef luked45 het volgende:*knip* langlulverhaal *knip*
quote:het ding moet toch eten lijkt me
Op dinsdag 30 december 2003 22:13 schreef luked45 het volgende:[..]
"Zou ik wel graag willen zien."
Jezus, wat is er met jullie allemaal aan de hand? Iedereen wil weleens hond proeven, iedereen weet hoe er met honden wordt omgesprongen in sommige landen (gemarteld, geslacht en gegeten) en meneer/mevrouw wil weleens zien hoe een gigantische python een hond opvreet.
Je bent een eng figuur, en degenen die zo denken als jij ook, maar kijk eens naar Animal Planet, daar zie je regelmatig en heel gedetailleerd dat dieren opgevreten door slangen en tijgers en zo. Misschien dat jullie daar een beetje bevrediging in vinden.O ja, en kom maar weer op dan met jullie zwakke aanvallen op mijn relaas. Het zal de eerste keer niet zijn.
ben ook eigenlijk wel beniewd hoe een 15 meter lange slang te werk gaat om een hond te grazen te nemen, honden staan nu niet bepaald bekend om stil te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |