lees ik net in de krant (kan het niet online vinden).
quote:Als Iran zich kan permitteren hulp te weigeren zal het dus wel meevallen. Wat een eigenwijze eikels daar zeg
TEHERAN - Iran weigert humanitaire hulp van Israël na de aardbeving van vrijdag.
De steun van alle andere landen, inclusief de VS, is wel welkom, zo liet een woordvoerder van het Iraanse ministerie van Binnenlandse Zaken zaterdag weten
quote:Stond anders gewoon op de FP gisteren.........effe zoeken en men vindt...
Op maandag 29 december 2003 07:13 schreef K3 het volgende:
Iran hoeft hulp uit Israël nietlees ik net in de krant (kan het niet online vinden).
[..]
quote:bron
BAM - Grootschalige plunderingen belemmeren de hulpverlening aan de slachtoffers van de aardbeving in de Iraanse stad Bam. Dit is maandagochtend van de plaatselijke autoriteiten vernomen.Vrachtwagens met hulpgoederen op weg naar Bam komen geregeld vast te staan in files. Die worden veroorzaakt door rouwende of ongeruste familieleden van stadsbewoners of door dorpelingen die zich hebben opgemaakt richting Bam. De stilstaande vrachtwagens worden soms helemaal leeggeplunderd. Ook in de stad zelf is zondag veel geplunderd.
Inmiddels worden geen voertuigen meer de stad in gelaten, behalve die van hulpverleners en journalisten. In de loop van maandag wordt Bam mogelijk onder quarantaine geplaatst om de verspreiding van ziektes te voorkomen.
Wat een volk zeg. Schurkenstaat is best op zijn plaats als ik dit zo lees
quote:Ik pak de krant er ff bij:
Op maandag 29 december 2003 07:47 schreef Vampier het volgende:
Iedereen heeft het recht hulp te weigeren. Helaas wordt er niet verteld waarom Iran het doet.
Is de aardbeving misschien gewoon een straf van Allah tegen het regime in Iran?
quote:Das toch niet zo moeilijk?
Op maandag 29 december 2003 07:47 schreef Vampier het volgende:
Iedereen heeft het recht hulp te weigeren. Helaas wordt er niet verteld waarom Iran het doet.
Iran is een moslimstaat. Israel loopt de Palestijnen (veelal moslims) continu af te maken.
Daaröm
quote:misschien wil israel wel weer helpen met op nieuw bevolken van Iran..
Op maandag 29 december 2003 07:59 schreef Knakker het volgende:[..]
Das toch niet zo moeilijk?
Iran is een moslimstaat. Israel loopt de Palestijnen (veelal moslims) continu af te maken.
Daaröm
quote:Nog altijd minder dan de VS en Rusland (
Op maandag 29 december 2003 07:59 schreef Knakker het volgende:[..]
Das toch niet zo moeilijk?
Daaröm
quote:Alle moslims zijn immers broeders...Ucheucheuche hoest proest bwaaah
Op maandag 29 december 2003 08:12 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap dat ook niet. Denken ze dat ze het Palestijnse volk verraden als ze hulp van Israel accepteren?
quote:daar komt het min of meer op.
Op maandag 29 december 2003 08:12 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap dat ook niet. Denken ze dat ze het Palestijnse volk verraden als ze hulp van Israel accepteren?
als kieskeurig gaan lopen doen dat stel ik voor dat niemand ze komt helpen totdat ze is wat geld in de infrastructuur gaan steken ipv raketten die heel de wereld en de maan (als je Rumsfeld mag geloven ) kunnen raken
en over die plunderingen ... wat wil je met zo'n regering, de mensen hadden al nix en nun is zelfs hun huis naar de klote, ze zullen toch moeten leven lijkt me ik denk dat ik en velen met mij in zo'n geval exact hetzelfde zouden doen hopenlijk komen ze nu wat meer in opstand tegen hun achterlijke regering
quote:Wel makkelijk om vanaf je luie bureaustoel (die is gemaakt van winterpenen) een heel volk uit te maken voor achterlijk !
Op maandag 29 december 2003 08:08 schreef BAZZA het volgende:
Heel achterlijk ja, maar dit stond al in het centrale aardbeving topic
quote:volgens mij noemt hij (in dit topic
Op maandag 29 december 2003 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wel makkelijk om vanaf je luie bureaustoel (die is gemaakt van winterpenen) een heel volk uit te maken voor achterlijk !
heel makkelijk om altijd maar vanaf je luie bureaustoel (die is gemaakt van winterpenen) mensen woorden in de mond te slingeren zodat je weer lekker in de verdediging kunt
Wel grappig om te vertellen, tijdens de kerst had iedereen grote verhalen dat terroristen her en der aanslagen gingen plegen.
En wat gebeurt er? er ontstaat een mega aardbeving in iran
quote:uh-oh!
Op maandag 29 december 2003 11:25 schreef JohnDope het volgende:
zou ik ook niet willen als ik iran was.Wel grappig om te vertellen, tijdens de kerst had iedereen grote verhalen dat terroristen her en der aanslagen gingen plegen.
En wat gebeurt er? er ontstaat een mega aardbeving in iran
de mossad heeft het gedaan!
beetje dubbel topic trouwens
quote:of een hogere macht heeft het gedaan, wel toeval dat die beving in het centrum van het as van het kwaad was.
Op maandag 29 december 2003 11:27 schreef sp3c het volgende:[..]
uh-oh!
quote:Nee, ik denk dat het een gezamenlijke actie van de amerikanen en de israeliers is.
Op maandag 29 december 2003 11:27 schreef sp3c het volgende:[..]
uh-oh!
quote:0wja de CIA heeft het natuurlijk ook gedaan dat was mij ff ontschoten die 2 zijn natuurlijk
Op maandag 29 december 2003 11:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Nee, ik denk dat het een gezamenlijke actie van de amerikanen en de israeliers is.
quote:Minimaal 25.000 doden, en jij komt met zulke lompe opmerkingen ???
Op maandag 29 december 2003 11:30 schreef JohnDope het volgende:
Straf van Allah
Fok! wordt steeds onmenselijker !
quote:ja helaas moeten de goeden onder de kwaden lijden in deze wereld
Op maandag 29 december 2003 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Minimaal 25.000 doden, en jij komt met zulke lompe opmerkingen ???
Fok! wordt steeds onmenselijker !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |