abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15780739
ik ben van plan een nieuwe bril te kopen.
mijn vraag aan jullie: waar kopen jullie je bril en wat zijn de ''betere'' opticiens?
welke brillen zijn op dit moment hot?
omgeving: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Alkmaar.
  zondag 28 december 2003 @ 23:37:07 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_15781021
Sillouette, zijn hele mooie en trendy brillen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zondag 28 december 2003 @ 23:38:49 #3
78776 FC_Utrecht_Koot
FC Utrecht supporter
pi_15781063
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:25 schreef t610owner het volgende:
mijn vraag aan jullie: waar kopen jullie je bril en wat zijn de ''betere'' opticiens?
geen bril kopen, lenzen stukken beter.....
--> http://www.fcutrecht.tk <--
pi_15781146
Het Huis heeft ook mooie brillen, alleen moet je wel ff wat meer neerleggen dan bij de gemiddelde Hans Anders.

Daar hebben ze brillen van oa. Augusto Valentini, Armani, Diesel, Bulgari, Leco

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  zondag 28 december 2003 @ 23:44:32 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15781261
Hans Anders daar werkt m'n zwager. Als je daar geen bril koopt, kunnen zijn kindertjes niet eten, wil jij aan dat onrecht meedoen?
Niet meer actief op Fok!
pi_15781328
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:44 schreef Viking84 het volgende:
Hans Anders daar werkt m'n zwager. Als je daar geen bril koopt, kunnen zijn kindertjes niet eten, wil jij aan dat onrecht meedoen?
ik kwam er laatst achter dat Het Huis ook van Hans Anders is, maar dan alleen de dure merken doet (ze hadden mijn gegevens daar al netjes in de computer, omdat ik daarvoor bij Hans Anders zat )
pi_15781358
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:25 schreef t610owner het volgende:
Jamai's brillen zijn toch 'hot' (homo's hebben toch meestal een goed gevoel voor mode) en specsavers is bijna wel in elke stad..
At EZ

[Dit bericht is gewijzigd door OldJeller op 28-12-2003 23:48]

zondag 28 december 2003 @ 23:48:21 #8
74305 cassa
In vuur en vlam
pi_15781376
Brillen uit de jaren 60 zijn echt hot. Zwarte brillen, van plastice. Nog even dan komen de jaren 70 weer terug.
http://www.brillie.tk
pi_15781498
Bij een bril kopen gaat het niet om de bril zelf (ze verkopen allemaal redelijke brillen), maar om de man of vrouw in de zaak die vakkennis heeft. Die dus een goede oogmeting kan doen. Die oogafwijkingen kan herkennen. En dus de tijd neemt om die oogmeting uit te voeren. Iemand die behalve de sterkte van de glazen ook een oogdrukmeting doet. En de afstand tussen de pupillen goed opmeet.
En daarna pas met je aan de slag gaat om een bril te kiezen die bij jou past.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15782879
dat ligt in princiepe niet aan het montuur dat je kiest, maar aan de glazen die je er in neemt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 07:17:58 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15787803
Luyf Optiek in Haarlem
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 29 december 2003 @ 09:22:03 #12
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_15788298
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:51 schreef Lucille het volgende:
Bij een bril kopen gaat het niet om de bril zelf (ze verkopen allemaal redelijke brillen), maar om de man of vrouw in de zaak die vakkennis heeft. Die dus een goede oogmeting kan doen. Die oogafwijkingen kan herkennen. En dus de tijd neemt om die oogmeting uit te voeren. Iemand die behalve de sterkte van de glazen ook een oogdrukmeting doet. En de afstand tussen de pupillen goed opmeet.

Dus als je een recept van de oogarts hebt kun je gewoon naar specsavers of hans anders. Zij maken dan de glazen zoals de oogarts heeft voorgeschreven. Prima ervaringen mee.

Pimp my Daf!
  maandag 29 december 2003 @ 09:35:35 #13
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15788432
quote:
Op maandag 29 december 2003 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Luyf Optiek in Haarlem
Op de Rijksstraatweg?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15788536
Zou gewoon naar specsavers gaan daar hebben ze echt hele mooie brilllen voor een redelijke prijs, en nog een uitgebreide oogmeting ook
Blondes have more fun
pi_15789099
Wat voor sterkte heb je? Met mijn sterkte maakt de prijs van het montuur ook niet meer uit. Het kost toch al een vermogen met dunner materiaal en cillinders en meer van dat spul. Loop gewoon wat zaken binnen. Vaak heb je meteen door waar iemand wel verstand van zaken heeft en waar er een weekend hulp brillen staat te verkopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 10:51:53 #16
13151 crew  Rewimo
pi_15789730
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:35 schreef Faat het volgende:

[..]

Op de Rijksstraatweg?

Dat is 'm
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 29 december 2003 @ 11:08:18 #17
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15790014
quote:
Op maandag 29 december 2003 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Dat is 'm
Die zit in een heel leuk stukje daar
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15790172
quote:
Op maandag 29 december 2003 10:21 schreef YPPY het volgende:
Wat voor sterkte heb je?
Ik weet het niet precies (daarom ben ik aan het zoeken ), maar ik denk iets van -4 aan beide kanten.
Vorige keer heb ik al mijn glazen laten ontspiegelen en verdunnen en ik moet zeggen dat dat heel wat scheeld! Zowel op dikte als op de prijs
quote:
Haha, zou ik jou eens wat vertellen. Mijn pa was bij Het Huis in onze plaats geweest en zijn ogen werden niet goed opgemeten dus en nu betaald die daar zo veel en kan er nog niet goed doorheen kijken

Maar als jullie Het Huis goed vinden, dan ga ik wel in een andere plaats kijken En bij Luyf Optiek .

Wat betalen jullie eigenlijk bij de 'duurdere' opticien
Ik denk wel dat je snel op de 750eur zit...

edit:

quote:
Op maandag 29 december 2003 11:08 schreef Faat het volgende:

[..]

Wat is daar dan zo leuk

[Dit bericht is gewijzigd door t610owner op 29-12-2003 11:41]

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 11:34:46 #19
13151 crew  Rewimo
pi_15790526
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:08 schreef Faat het volgende:

[..]

Ja, maar hij is vooral erg goed. Als je ziet wat die man een moeite doet voor mijn slechtziende vader Hij is ook degene die ontdekt heeft dat mijn vader diabetes heeft en hij heeft hem toen meteen doorgestuurd
pi_15807282
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:16 schreef t610owner het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies (daarom ben ik aan het zoeken ), maar ik denk iets van -4 aan beide kanten.
Vorige keer heb ik al mijn glazen laten ontspiegelen en verdunnen en ik moet zeggen dat dat heel wat scheeld! Zowel op dikte als op de prijs
[..]

Haha, zou ik jou eens wat vertellen. Mijn pa was bij Het Huis in onze plaats geweest en zijn ogen werden niet goed opgemeten dus en nu betaald die daar zo veel en kan er nog niet goed doorheen kijken

Maar als jullie Het Huis goed vinden, dan ga ik wel in een andere plaats kijken En bij Luyf Optiek .

Wat betalen jullie eigenlijk bij de 'duurdere' opticien
Ik denk wel dat je snel op de 750eur zit...

edit:
[..]

Wat is daar dan zo leuk

bij elkaar was ik ¤450 kwijt aan me bril
  maandag 29 december 2003 @ 22:14:06 #21
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_15808934
Optiek Verhoeven!
Mooie brillen ook design en zeer goede/profi oogmetingen
pi_15811897
Ik vind een bril kopen altijd ontzettend moeilijk...Ik heb nu een 'jamaibril'.
Met zo'n soort montuurtje zie ik heel veel mensen lopen...
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_15820261
quote:
pi_15828543
Ik heb vorige maand een bril gekocht bij 'Het Huis Rinck' in Rotterdam (naast de Daka in het centrum), vond het wel goede service, uitgebreide meting en een ruime keus aan monturen. Ik heb uiteindelijk voor een titanium model van Hugo Boss gekozen, of die trendy is boeit me niks, ik vind hem mooi en iedereen zegt verder dattie me goed staat. Nog geen seconde spijt van gehad, zit erg goed, superlicht door het titanium en weinig problemen met wennen aan die bril (als ik soms verhalen hoor heb ik daar geloof ik best geluk mee)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_15828609
specsavers en dan ene uit de jamai collectie B)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')