quote:geen bril kopen, lenzen stukken beter.....
Op zondag 28 december 2003 23:25 schreef t610owner het volgende:
ik ben van plan een nieuwe bril te kopen.
mijn vraag aan jullie: waar kopen jullie je bril en wat zijn de ''betere'' opticiens?
welke brillen zijn op dit moment hot?
omgeving: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Alkmaar.
Daar hebben ze brillen van oa. Augusto Valentini, Armani, Diesel, Bulgari, Leco
quote:ik kwam er laatst achter dat Het Huis ook van Hans Anders is, maar dan alleen de dure merken doet
Op zondag 28 december 2003 23:44 schreef Viking84 het volgende:
Hans Anders![]()
daar werkt m'n zwager. Als je daar geen bril koopt, kunnen zijn kindertjes niet eten, wil jij aan dat onrecht meedoen?
quote:Jamai's brillen zijn toch 'hot' (homo's hebben toch meestal een goed gevoel voor mode)
Op zondag 28 december 2003 23:25 schreef t610owner het volgende:
ik ben van plan een nieuwe bril te kopen.
mijn vraag aan jullie: waar kopen jullie je bril en wat zijn de ''betere'' opticiens?
welke brillen zijn op dit moment hot?
omgeving: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Alkmaar.
[Dit bericht is gewijzigd door OldJeller op 28-12-2003 23:48]
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:51 schreef Lucille het volgende:
Bij een bril kopen gaat het niet om de bril zelf (ze verkopen allemaal redelijke brillen), maar om de man of vrouw in de zaak die vakkennis heeft. Die dus een goede oogmeting kan doen. Die oogafwijkingen kan herkennen. En dus de tijd neemt om die oogmeting uit te voeren. Iemand die behalve de sterkte van de glazen ook een oogdrukmeting doet. En de afstand tussen de pupillen goed opmeet.
En daarna pas met je aan de slag gaat om een bril te kiezen die bij jou past.Dus als je een recept van de oogarts hebt kun je gewoon naar specsavers of hans anders. Zij maken dan de glazen zoals de oogarts heeft voorgeschreven. Prima ervaringen mee.
quote:Op de Rijksstraatweg?
Op maandag 29 december 2003 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Luyf Optiek in Haarlem
quote:Dat is 'm
Op maandag 29 december 2003 09:35 schreef Faat het volgende:[..]
Op de Rijksstraatweg?
quote:Die zit in een heel leuk stukje daar
Op maandag 29 december 2003 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Dat is 'm
quote:Ik weet het niet precies (daarom ben ik aan het zoeken
Op maandag 29 december 2003 10:21 schreef YPPY het volgende:
Wat voor sterkte heb je?
quote:Haha, zou ik jou eens wat vertellen. Mijn pa was bij Het Huis in onze plaats geweest en zijn ogen werden niet goed opgemeten dus en nu betaald die daar zo veel en kan er nog niet goed doorheen kijken
Bij een bril kopen gaat het niet om de bril zelf (ze verkopen allemaal redelijke brillen), maar om de man of vrouw in de zaak die vakkennis heeft. Die dus een goede oogmeting kan doen. Die oogafwijkingen kan herkennen. En dus de tijd neemt om die oogmeting uit te voeren. Iemand die behalve de sterkte van de glazen ook een oogdrukmeting doet. En de afstand tussen de pupillen goed opmeet.
En daarna pas met je aan de slag gaat om een bril te kiezen die bij jou past.
Maar als jullie Het Huis goed vinden, dan ga ik wel in een andere plaats kijken En bij Luyf Optiek .
Wat betalen jullie eigenlijk bij de 'duurdere' opticien
Ik denk wel dat je snel op de 750eur zit...
edit:
quote:Wat is daar dan zo leuk
Op maandag 29 december 2003 11:08 schreef Faat het volgende:[..]
Die zit in een heel leuk stukje daar
[Dit bericht is gewijzigd door t610owner op 29-12-2003 11:41]
quote:Ja, maar hij is vooral erg goed. Als je ziet wat die man een moeite doet voor mijn slechtziende vader
Op maandag 29 december 2003 11:08 schreef Faat het volgende:[..]
Die zit in een heel leuk stukje daar
quote:bij elkaar was ik ¤450 kwijt aan me bril
Op maandag 29 december 2003 11:16 schreef t610owner het volgende:[..]
Ik weet het niet precies (daarom ben ik aan het zoeken
), maar ik denk iets van -4 aan beide kanten.
Vorige keer heb ik al mijn glazen laten ontspiegelen en verdunnen en ik moet zeggen dat dat heel wat scheeld! Zowel op dikteals op de prijs
[..]Haha, zou ik jou eens wat vertellen. Mijn pa was bij Het Huis in onze plaats geweest en zijn ogen werden niet goed opgemeten dus en nu betaald die daar zo veel en kan er nog niet goed doorheen kijken
Maar als jullie Het Huis goed vinden, dan ga ik wel in een andere plaats kijken
En bij Luyf Optiek .
Wat betalen jullie eigenlijk bij de 'duurdere' opticien
Ik denk wel dat je snel op de 750eur zit...edit:
[..]Wat is daar dan zo leuk
quote:
En daarna pas met je aan de slag gaat om een bril te kiezen die bij jou past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |