Of zeur ik?
quote:je zeurt, maar in dit geval heb je wel het recht om te zeuren
Op zondag 28 december 2003 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een slechte kwaliteit, man!
Vorige keer dat ik hem langs zag komen, hoorde ik de vocalen al haast niet, en nu lijkt het net een instrumentale versie.
Ik dacht dat het toen misschien aan mij lag (teveel gedronken ofzo), maar toen ik hem vanavond weer aanvroeg, hoorde ik de gitaren veel luider dan de vocalen.
Ligt dat aan mijn tv of aan de tape? Ik betaal (....) wel 70 eurocent per minuut en dan wil ik ook een fatsoenlijke clipOf zeur ik?
Het lijkt me trouwens sterk dat ze bij the box verschillende clips gebruiken van 1 nummer
quote:tis wel mn favo track allertijden hoor
Op zondag 28 december 2003 22:34 schreef MaartenHG het volgende:
Wees blij dat je het nummer bijna niet hoort.
quote:doe ff normaal joh
Op zondag 28 december 2003 22:37 schreef Viking84 het volgende:[..]
en die pipo hieronder: ja duh, weet ik ook wel
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:38 schreef DaZilva het volgende:[..]
doe ff normaal joh
quote:weet je: ik HEB het nr, en wel 7 verschillende versies, op videoband en cd-rom, dus wat zanik je nou...
Op zondag 28 december 2003 22:42 schreef Perrin het volgende:
Koop dat nummer zelf ofzo, of download het.. Echt kanslooz om geld te betalen om een bepaald nummertje op TV te krijgen met 3 muziekzenders, tientallen radiozenders en een internet propvol met muziek.
soms is het gewoon leuk om lekker voor de tv te hangen en dan lekker JOUW clips voorbij zien komen
quote:Ja, een uur wachten, tig logo's in beeld en BrEeZaH smsjes in beeld. Leuk!
Op zondag 28 december 2003 22:43 schreef Viking84 het volgende:
soms is het gewoon leuk om lekker voor de tv te hangen en dan lekker JOUW clips voorbij zien komen
The Box is een prima zender, beter dan tmf en mtv, maar soms kunnen ze wel iets betere clips kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |