Daar kan dan wel wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:44 schreef nipeng het volgende:
Geen reden.![]()
Daar staan wat nummers op die ik nog niet heb.
Ik kan t ook niet vinden verder, hopelijk dat t een andere datum is (of..misschien is t gewoon savonds....en is die pinkpop zooi dan al weg), want anders ben ik bang dat t een optreden wordt voor de pers alleen ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:29 schreef Spinwithagrin het volgende:
Op graz.nl staat nu een overzicht met tourdata van QOTSA en op 16 februari komen ze naar Paradiso. Op de site van QOTSA staat btw nog niets.
Of hebben ze een fout gemaakt in het touroverzicht op de site van QOTSA? Op 16 februari 2004!!! staat er een optreden gepland voor Paradiso. Foutje?
Ja euh..waarvoor precies?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:17 schreef nipeng het volgende:
Ik heb kaartjes!!!
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:23 schreef r0p het volgende:
WOEI!
Het is nu officieel: 16 febr. om half 10: Queens of the Stone Age.(controleer maar op de site van paradiso).
vv 29 jan. :kaartje is 25 euro.
Dat wordt zaterdag vroeg op.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:26 schreef Foxxy het volgende:
Er was twee jaar terug wel een optreden van QOTSA in Paradiso op 16 feb.
hoe vroeg begint de ticketverkoop ook alweer? 10.00? of 9.00?quote:Op maandag 24 januari 2005 15:23 schreef r0p het volgende:
WOEI!
Het is nu officieel: 16 febr. om half 10: Queens of the Stone Age.(controleer maar op de site van paradiso).
vv 29 jan. :kaartje is 25 euro.
Dat wordt zaterdag vroeg op.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |