quote:volgens mij is die gast gewoon aan het zeiken op die foto.
Op zondag 28 december 2003 21:03 schreef jochem8 het volgende:
[afbeelding]Inclusief Rotterdam Terrorcorps-jasjes
quote:LTS-en
Op zondag 28 december 2003 21:05 schreef zoalshetis het volgende:[..]
volgens mij is die gast gewoon aan het zeiken op die foto.
Ik was al aanwezig in je eerste topic maar had niet gedacht dat ze het zo serieus zouden nemen. Hopelijk doet de politie er iets aan, maarja.
Wat je ook doet, probeer ze niet te gaan slaan, dit lost helemaal niets op maar maakt het alleen nog maar erger en erger.
quote:Wat hij zegt, niet, ik herhaal NIET gaan slaan. Dan ben jij waarschijnlijk erg de pineut... 1-de politie, mishandeling...
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Jezus, het is dus best uit de hand gelopenIk was al aanwezig in je eerste topic maar had niet gedacht dat ze het zo serieus zouden nemen. Hopelijk doet de politie er iets aan, maarja.
Wat je ook doet, probeer ze niet te gaan slaan, dit lost helemaal niets op maar maakt het alleen nog maar erger en erger.
P.S. Als ik in je schoenen zou staan zouden er ook een paar mensen nodig zijn om me tegen te houden...
Maar het is zo frustrerend. De politie doet niks. Gevolg: Mensen nemen het heft in eigen hand. Als je dat niet doet, laat je dat tuig lekker hun gang gaan, en vooral daar heb ik moeite mee.
want meestal hebben zulk soort drabbertjes met een Rotterdam Terrorcorps een hardheersende CU2 site
dan kan je misschien via die CU2 een beter (pas)foto krijgen ![]()
ff uitvergroot ![]()
Die mensen die in mijn woonplaats wonen. Ik schaam me dat ik hier ook woon
Zelf moet je iig niks doen want dan heeft de politie wel tijd namelijk. Aan de andere kant kun je proberen 'm aan te rijden ofzo, kost misschien wat aan schade maar je kunt 'm iig lelijk verwonden zonder een boete te krijgen.
En verder de standaard kutgeintjes bij 'm uithalen...Of gooi daar een steen door de ruit...
quote:"Zwembadweg"!!!
Op zondag 28 december 2003 23:16 schreef dabadbass het volgende:
heb je een (achternaam) van die kaalkopjes??want meestal hebben zulk soort drabbertjes met een Rotterdam Terrorcorps een hardheersende CU2 site
dan kan je misschien via die CU2 een beter (pas)foto krijgen
ff uitvergroot
[afbeelding]
En de politie doet dus niks????
Die paaltjes staan superstevig. Die krijgen ze er nooit uit.
Aanrijden is ook wel een goed plan. Eind januari ff rijbewijs halen en dan vlammen
Ff kijken wat mijn ouders willen, die komen vandaag terug van vakantie
Naja...gordijn zat er ook nog voor. Scheelt misschien ook wat, die geleid die steen naar beneden denk ik.
quote:Bijna, over een uurtje ongeveer.
Op maandag 29 december 2003 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn je ouders er al weer?
quote:Hoorde gisteren al vuurwerk in de tuin gegooid worden.
Op maandag 29 december 2003 16:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik hoop voor jou met dat soort gastjes dat je straks met oud en nieuw geen lawine pijlen f zo ichting je kop krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |