abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2003 @ 21:26:06 #201
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15777082
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet echt op de hoogte wat er daarna nog allemaal over die enquete in het nieuws is geweest. Bijvoorbeeld dat de vraag: "kunt u begrip hebben voor de daders" te presenteren als: "bent u het eens". Foutje van het fatale soort natuurlijk.

"begrip voor de daders" staat voor mij gelijk aan een goedkeuring.
Laten we elkaar geen gekke Gerritje gaan noemen.
  zondag 28 december 2003 @ 21:26:12 #202
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15777087
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:20 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Ergens in de 60% (NL) als ik me niet vergis..

Nee, dat is door Tikorev nota bene ontkent via een bron. Het bleek 10% te zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 28 december 2003 @ 21:26:37 #203
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15777106
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hm, dat moet je me even uitleggen. Ik zie het verband niet want ik ben niet zo slim.

dat 1e is om te kenmerken dat we antifa belachelijk vinden.

Het 2e omdat het waar is. Ik zal wel ff een profiel schets maken van een gemiddelde afa:
Kneusjes die op de mavo zitten en waarvan een opa in WOII is doodgemaakt. Vanwege hun familie leden kunnen ze dus geen nazi partij toetreden. Dus ze gaan helemaal in zwart met bivakmutsen hun eigen extreme organisatie oprichten zonder enkele vorm van democratie. Laat je als afa lid maar niet zien met een Nederlandsche vlag.
In hun andere werkloze tijd struinen ze internet forum's af naar aanhangers van extreem rechtse partijen (die ook nooit zetels zullen halen). Aan gebrek hieraan gaan ze bezig met onschuldige rechtse partijén irriteren.
Gelukkig weet het grotendeel van Nederland dat deze afa kneusjes niks anders willen dan rechtse mensen doodtrappen.

Signature :D
pi_15777129
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:25 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

* SKMbeat vraagt zich af of sommige lezers nu al braakneigingen krijgen van dit softe gelul?

Ik wacht nog even op de "Dan rot je toch op naar je eigen land" opmerking.
  zondag 28 december 2003 @ 21:27:31 #205
74080 Goodluck
pi_15777134
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Quote/bron ?
pi_15777170
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Goodluck het volgende:

[..]

kijk, door dit soort domme opmerking creer je een beeld.

Ik kan begrijpen waarom er op 11 september zoveel gruweldaden zijn gepleegd. Gezien het politieke en defensie beleid van Amerika de laatste 50 jaar is het zelfs heel goed te begrijpen. Maar keur ik het dan ook goed? Natuurlijk niet. Sorry, maar als jij het verschil hier niet tussen ziet moet ik toch mijn eigen conclusies trekken.

pi_15777198
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Ik kan een vader die de verkrachter van z'n dochter vermoord begrijpen. Ik keur het echter af. Ik kan begrijpen dat de VS mensen zonder proces vasthoudt op Cuba. Ik keur het echter af. Ik kan begrijpen dat iemand met een moslimfobie een moskee in de hens steekt. Ik keur het echter af. Etc. Zo kan ik ook begrijpen dat een stel extremisten het WTC binnen vliegt.
  zondag 28 december 2003 @ 21:31:46 #208
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15777266
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op het forum van Nieuw Rechts zag ik laatst een topic over een verbrande moskee. De Nieuw-Rechtsers aldaar konden het 'begrijpen maar zouden het nooit doen'.....

Ik hang daar niet rond maar kan me voorstellen dat ook deze partij een percentage onkruid herbergt zoals ook linkse politieke partijen een percentage onkruid herbergen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15777274
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Parallel_Lives het volgende:

[..]

dat 1e is om te kenmerken dat we antifa belachelijk vinden.

Het 2e omdat het waar is. Ik zal wel ff een profiel schets maken van een gemiddelde afa:
Kneusjes die op de mavo zitten en waarvan een opa in WOII is doodgemaakt. Vanwege hun familie leden kunnen ze dus geen nazi partij toetreden. Dus ze gaan helemaal in zwart met bivakmutsen hun eigen extreme organisatie oprichten zonder enkele vorm van democratie. Laat je als afa lid maar niet zien met een Nederlandsche vlag.
In hun andere werkloze tijd struinen ze internet forum's af naar aanhangers van extreem rechtse partijen (die ook nooit zetels zullen halen). Aan gebrek hieraan gaan ze bezig met onschuldige rechtse partijén irriteren.
Gelukkig weet het grotendeel van Nederland dat deze afa kneusjes niks anders willen dan rechtse mensen doodtrappen.

het heeft dus geen fuck met het fascisme van Mussolino te maken, net zoals ik al dacht. Verzin dan een andere term voor die clown maar verwar deze discussie niet met opleukende termen als: "fascisten."
pi_15777275
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oh, dat zijn gelukkig maar 100.000 moslims die een massamoord op een bevriend volk goedkeuren en waarmee wij geacht worden ons land te delen.

Dat na dat onderzoek niet meteen het leger gemobiliseerd werd blijft voor mij een raadsel...

[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 28-12-2003 21:32]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 28 december 2003 @ 21:32:49 #211
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15777306
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:27 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Quote/bron ?

quote:
Ongeveer 10 procent van de Nederlandse moslims keurt de aanslagen in de VS goed. Bijna driekwart van de moslims keurt de terreurdaden af. Dat blijkt uit een enquete van Intomart in opdracht van het tv-programma Netwerk.

Bron

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15777307
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:31 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik hang daar niet rond maar kan me voorstellen dat ook deze partij een percentage onkruid herbergt zoals ook linkse politieke partijen een percentage onkruid herbergen.

Dat was het doel van dat bericht...

Niet alle....enz..

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15777321
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Oh, dat zijn gelukkig maar 100.000 moslims die een massamoord op een bevriend volk goedkeuren en waar wij geacht worden ons land mee te delen.

Dat na dat onderzoek niet meteen het leger gemobiliseerd werd blijft voor mij een raadsel...

heb je mijn post over de fout in de enquete al gelezen?
  zondag 28 december 2003 @ 21:33:40 #214
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15777330
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:14 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik doelde niet enkel op jou, maar ook jou heb ik nog steeds nergens horen zeggen dat je specifiek de akties van Antifa afkeurt.

He laat ik eerlijk zijn, ik ken hun werkwijze, gedachtegoed niet goed genoeg om er een eerlijk oordeel over te vellen.
Uit de opmerkingen die jij eerder maakte over die organisatie maak ik op dat zij een links-extremistische organisatie zijn die d.m.v . geweld extreem-rechts monddood wil maken. Daarover heb al twee posts gepost en en dus gezegd dat ik niet voor gewelddadige acties ben in de strijd tegen extreem-rechtse partijen, volksvertegenwoordigers,organisaties, etc.. (laatste keer dat ik dit laatste zeg).

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 21:41]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zondag 28 december 2003 @ 21:33:46 #215
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15777332
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

het heeft dus geen fuck met het fascisme van Mussolino te maken, net zoals ik al dacht. Verzin dan een andere term voor die clown maar verwar deze discussie niet met opleukende termen als: "fascisten."

Het is de enige geschikte term ervoor. AFAscisten zou ook kunnen.
Signature :D
pi_15777339
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

kijk, door dit soort domme opmerking creer je een beeld.

Ik kan begrijpen waarom er op 11 september zoveel gruweldaden zijn gepleegd. Gezien het politieke en defensie beleid van Amerika de laatste 50 jaar is het zelfs heel goed te begrijpen. Maar keur ik het dan ook goed? Natuurlijk niet. Sorry, maar als jij het verschil hier niet tussen ziet moet ik toch mijn eigen conclusies trekken.

??

Oh ja? Dus osama bin laden is gedreven door de slachtoffers van de Zuid amerikaanse dictators? Wat een onzin.

Je moet die dingen los van elkaar zien. Dat de amerikaanse overheden geen lievertjes waren wilt toch zeker niet zeggen dat al de mensen in het WTC en pentagon massamoordenaars waren? Wat een simpel gedoe.

Communist M. Moore is er ook z'on eentje.

/ontopic:

Elke politieke partij die niet aanzet tot geweld heeft recht (en misschien we de plicht) om zijn mening te verkondigen. Wat de AFA's doen is puur terrorisme dat vergelijkbaar is met het radicale milieu activisme.

wat een land.

[Dit bericht is gewijzigd door DrWolffenstein op 28-12-2003 21:38]

zondag 28 december 2003 @ 21:35:45 #217
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15777385
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:38 schreef Hayek het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel duidelijk, SP is altijd bezig met slagzinnen en scheldnamen, tijdens demonstraties en debatten en ook op hun site stikt het er van. Altijd maar politiek gecompliceerde kwesties brengen in hapklare zwart-wit standpunten. Tijdje terug had Marijnissen zelfs een prijsvraag voor wie de meest 'grappige' scheldnaam kon verzinnen voor het kabinet Balkenende.

Daarmee houdt de man toch leuk wat werkeloze AFA's van de straat en biedt hij als een degelijk sekteleider zijn volgelingen de indruk dat zij de enigen zijn die iets van de ware wrede buitenwereld begrijpen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 28 december 2003 @ 21:35:53 #218
74080 Goodluck
pi_15777392
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Ik kan begrijpen waarom er op 11 september zoveel gruweldaden zijn gepleegd. Gezien het politieke en defensie beleid van Amerika de laatste 50 jaar is het zelfs heel goed te begrijpen. Maar keur ik het dan ook goed? Natuurlijk niet.

Dus jij vind begrip opbrengen voor een massamoord niet gelijk staan aan een bepaalde vorm van sympatie ?

Het "je verplaatsen in de gedachtengang van een dader" is overigens iets totaal anders als sympatie opbrengen.

quote:
Sorry, maar als jij het verschil hier niet tussen ziet moet ik toch mijn eigen conclusies trekken.
Dat moet je dan maar doen.
pi_15777440
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

??

Oh ja? Dus osama bin laden is gedreven door de slachtoffers van de Zuid amerikaanse dictators? Wat een onzin.

Je moet die dingen los van elkaar zien. Dat de amerikaanse overheden geen lievertjes waren wilt toch zeker niet zeggen dat al de mensen in het WTC en pentagon massamoordenaars waren? Wat een simpel gedoe.

damn, je bent verdomd onwetend. imperialisme is het sleutelwoord. Amerika heeft natuurlijk niet alleen Zuid-Amerika van het communisme gered. Het gaat ook om de zaken met Saudi Arabie, toevallig het geboorteland van Dhr bin Laden.

Amerika is het symbool van westers kapitalisme en met name die twee toren in New York waren dat. Daarom moesten die mensen sterven. Je moet denken zoals hun denken. Je moet weten wat de ontheemden weten.

pi_15777442
quote:

[..]

De mensen in het WTC waren het doel ook niet, dat was het WTC zelf. Het symbool van het kapitalistische Amerika. De doden waren collaterol damage, een term waar veel begrip voor staat.
pi_15777454
quote:

[..]

Lid vd Green Party.....niet communistisch dus....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15777519
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:35 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Dus jij vind begrip opbrengen voor een massamoord niet gelijk staan aan een bepaalde vorm van sympatie ?

Het "je verplaatsen in de gedachtengang van een dader" is overigens iets totaal anders als sympatie opbrengen.
[..]

Dat moet je dan maar doen.

sorry, maar je begrijpt het gewoon niet. Lees mijn posts en die van Gelly nog eens door misschien begrijp je het dan wel. Veel succes.
pi_15777520
-dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 28-12-2003 21:40]

pi_15777522
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:37 schreef gelly het volgende:

[..]

De mensen in het WTC waren het doel ook niet, dat was het WTC zelf. Het symbool van het kapitalistische Amerika. De doden waren collaterol damage, een term waar veel begrip voor staat.

Doelstelling Al Quaida: zoveel mogelijk westerse (bij voorkeur US) mensen vermoorden en dat zit jij nu goed te kletsen.
  zondag 28 december 2003 @ 21:39:42 #225
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15777526
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik wacht nog even op de "Dan rot je toch op naar je eigen land" opmerking.

* SKMbeat besluit net als bij een vreemde post van Hayek ook hier maar niet op te regaeren.
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')