abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15774146
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:59 schreef pro_jeex het volgende:
Laat die smit z'n populistische kulpraatjes maar in rotterdam verkopen, maar laat groningen met rust. daar hebben we onze eigen mensen wel, hebben zo'n snotaap niet nodig.
Leuk dat je dat roept (2e keer al) maar toch is er veel potentie voor
zijn partij in die omgeving ookal vind je dat niet leuk.
Dus je kunt blijven roepen en hem zelfs besmeuren maar denk aan
je eigen fatsoensnormen! Als hij daar is en hij heeft geen potentie
dan zal hij niet terug komen, als hij wel potentie heeft daar dan heb
jij pech. Democratie is dat.
pi_15774233
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:02 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Leuk dat je dat roept (2e keer al) maar toch is er veel potentie voor
zijn partij in die omgeving ookal vind je dat niet leuk.
Dus je kunt blijven roepen en hem zelfs besmeuren maar denk aan
je eigen fatsoensnormen! Als hij daar is en hij heeft geen potentie
dan zal hij niet terug komen, als hij wel potentie heeft daar dan heb
jij pech. Democratie is dat.

als je zoiets wilt, dan moet je dat een boer laten vertellen en niet zo'n broekkie als hij.
Ik ben anti-AFA hoor
Groningen heeft z'n eigen krachten wel.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15774259
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:59 schreef pro_jeex het volgende:
Laat die smit z'n populistische kulpraatjes maar in rotterdam verkopen, maar laat groningen met rust. daar hebben we onze eigen mensen wel, hebben zo'n snotaap niet nodig.
En dat bepaal jij? Ik ken heel wat mensen die in Groningen studeren en best behoefte zullen hebben aan geluiden zoals die van Smit. Of ze op Smit en Nieuwrechts zitten te wachten is een tweede maar ook die mensen zijn er ongetwijfeld.

Dat laatste kunstje van Wallage geeft wel aan hoezeer het politiek correcte fundamentalisme daar nog aanwezig is. Dat kunnen Smit en Co prima doorbreken om Groningen voor Rotterdamse toestanden te behoeden.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 28 december 2003 @ 20:07:47 #104
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15774310
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:49 schreef Goodluck het volgende:

En daarom zijn die fatsoensnormen wettelijk vastgelegd.

Precies en laat het nou net die Michiel Smit zijn die dingen zegt als:

Er is maar een ding erger dan een neger, een blanke neger.

Over fatsoen gesproken. Zulke volksvertegenwoordigers moeten niet geattendeerd worden op hun misbruik van die fatsoensnormen?
Dus niet op de manier zoals de AFA's het doen,maar via staatsrechtelijke weg (boete opleggen, etc..)

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 20:30]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_15774316
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? Ik ken heel wat mensen die in Groningen studeren en best behoefte zullen hebben aan geluiden zoals die van Smit. Of ze op Smit en Nieuwrechts zitten te wachten is een tweede maar ook die mensen zijn er ongetwijfeld.

Dat laatste kunstje van Wallage geeft wel aan hoezeer het politiek correcte fundamentalisme daar nog aanwezig is. Dat kunnen Smit en Co prima doorbreken om Groningen voor Rotterdamse toestanden te behoeden.

ik ken hier ook een hoop mensen en die hebben wel wat radicalere ideeën en die lopen al heel wat jaren langer mee.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zondag 28 december 2003 @ 20:09:09 #106
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_15774365
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:06 schreef Tikorev het volgende:

Er gaat gewoon niets boven Groningen. Wat Smit er te zoeken heeft is me dan ook een raadsel. Hij kan de mensen niet eens verstaan
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15774388
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ik ken hier ook een hoop mensen en die hebben wel wat radicalere ideeën en die lopen al heel wat jaren langer mee.

Prima toch. En laat de mensen uiteindelijk zelf democratisch bepalen wat ze wel en wat ze niet willen. Die bekrompen opvattingen van jou over democratie zijn nergens voor nodig.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15774402
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:07 schreef SKMbeat het volgende:
Er is maar een ding erger dan een neger, een blanke neger.

Ik dacht al, waar blijft ie
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zondag 28 december 2003 @ 20:10:24 #109
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15774407
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:56 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Ik keur het ook nergens goed, integendeel, als je even moeite had genomen om mijn eerste post in dit topic te lezen dan weet je hoe ik over de AFA's denk, ik keur hun gewelddadige acties af.
Waarom laat je het stukje weg waarin ik Mahatma Gandhi als voorbeeld neem om bepaalde zaken te bestrijden middels pacifistische acties?
Staat toch zeker hierboven beschreven.

Omdat ik vind dat je daarmee een bepaalde "idealistische draai" aan de discussie geeft die helemaal nergens op slaat.

Ikzelf heb ook bewondering voor "iconen" als che farà, Kennedy en Luther. Toch hebben die geen van allen iets gemeen met de huidige situatie in dit land, hooguit bepaalde opvattingen die overeenkomen.

Wat ik tot nu toe uit jouw posts opmaak is dat je geweld in principe afkeurt, maar dat het feit dat antifa opkomt voor "fatsoensnormen en grenzen" hun gedrag een stuk legitiemer maakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 20:11]

zondag 28 december 2003 @ 20:10:29 #110
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15774409
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:09 schreef robh het volgende:

[..]

Er gaat gewoon niets boven Groningen. Wat Smit er te zoeken heeft is me dan ook een raadsel. Hij kan de mensen niet eens verstaan

Misschien kwam hij voor de legendarische FEBO-muur?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15774485
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Prima toch. En laat de mensen uiteindelijk zelf democratisch bepalen wat ze wel en wat ze niet willen. Die bekrompen opvattingen van jou over democratie zijn nergens voor nodig.

het mooie van groningen is, is dat de goede politiek hand in hand gat met het voetbal, daar zit veel potentieel, das altijd zo geweest.
De enige opvatting over de democratie die ik heb is dat het vervangen moet worden, maar het gaat hier niet over mij. in groningen red je alleen iets als je dat door een groninger laat vertellen, dat zal echt niet lukken met een rotterdammer met een te grote lip, die alleen maar pim dit pim dat zegt.
pi_15774498
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:10 schreef Hayek het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar blijft ie

Inderdaad, over hoe iets uit z'n context getrokken kan worden. Wat
is nu de bedoeling van deze uitspraak? wat is hetgeen wat je probeert
te bereiken? Dat m Smit iets heeft gezegt wat niet door de beugel kan?

"kielhalen die marokkanen" of iets in die strekking om maar een
vergelijking te trekken, op een punt waar smit radicaal is en die
ander (oudkerk?) meegaand. Wie heeft er dan geblunderd?

zondag 28 december 2003 @ 20:14:11 #113
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15774527
AFA's zijn gewoon van die linkse figuren die niets beters te doen hebben dan zeuren en vernielen. Vergelijkbaar met Volkert van der Graaf deinzen ze er ook niet voor terug om mensen lichamelijk letsel toe te brengen of zelfs om te leggen. En ik maar denken dat links altijd zo anti oorlog/geweld was .. iig. niet als ze er zelf mee beginnen
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_15774591
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:13 schreef WieWatWaarom het volgende:
Inderdaad, over hoe iets uit z'n context getrokken kan worden. Wat
is nu de bedoeling van deze uitspraak? wat is hetgeen wat je probeert
te bereiken? Dat m Smit iets heeft gezegt wat niet door de beugel kan?

"kielhalen die marokkanen" of iets in die strekking om maar een
vergelijking te trekken, op een punt waar smit radicaal is en die
ander (oudkerk?) meegaand. Wie heeft er dan geblunderd?

Precies, als we toch bezig zijn zaken uit hun context te trekken dan vind ik die uitspraak van Halbertsma een stuk erger dan die van Smit.
Zeg nou zelf, het is toch erger een marokkaan te kielhalen dan om hem "erg te vinden"
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15774616
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:12 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

het mooie van groningen is, is dat de goede politiek hand in hand gat met het voetbal, daar zit veel potentieel, das altijd zo geweest.

yep, dat is een goede vergelijking voor intelligentie niveau, politiek
hand in hand met voetbal

En jij gelooft dat?

Ik schaam me, heb je overschat.
Politiek en voetbal kun je echt niet samentrekken. Kijk naar
de kern van Feyenoord, daar zit zowel (extreem) links als (extreem) rechts.
Dat is bij de voetbal niet van belang.

pi_15774641
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:14 schreef sanniejj het volgende:
AFA's zijn gewoon van die linkse figuren die niets beters te doen hebben dan zeuren en vernielen. Vergelijkbaar met Volkert van der Graaf deinzen ze er ook niet voor terug om mensen lichamelijk letsel toe te brengen of zelfs om te leggen. En ik maar denken dat links altijd zo anti oorlog/geweld was .. iig. niet als ze er zelf mee beginnen
De grootste massamoordenaars uit de geschiedenis zijn allemaal links. Het is een gewoon een aangepraat imago om maar het morele gelijk aan je kant te krijgen.
pi_15774653
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:12 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

in groningen red je alleen iets als je dat door een groninger laat vertellen, dat zal echt niet lukken met een rotterdammer met een te grote lip, die alleen maar pim dit pim dat zegt.

Wat een onbeschijfelijke bullshit om de Groninger zo te generaliseren

Ook in Groningen haalde Fortuyn (Rotterdammer) stemmen...

pi_15774675
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:16 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

yep, dat is een goede vergelijking voor intelligentie niveau, politiek
hand in hand met voetbal

En jij gelooft dat?

nou ik kan me nog herinneren hoor, alle z-side die de krakers bij het wolters noordhof te lijf gingen
dat waren politieke rellen
pi_15774697
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:17 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een onbeschijfelijke bullshit om de Groninger zo te generaliseren

nou poeh he, wat was de lpf groot in groningen
ben jij groninger?
  zondag 28 december 2003 @ 20:20:27 #120
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15774746
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:10 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat je daarmee een bepaalde "idealistische draai" aan de discussie geeft die helemaal nergens op slaat.

Ikzelf heb ook bewondering voor "iconen" als che farà, Kennedy en Luther. Toch hebben die geen van allen iets gemeen met de huidige situatie in dit land, hooguit bepaalde opvattingen die overeenkomen.

Wat ik tot nu toe uit jouw posts opmaak is dat je geweld in principe afkeurt, maar dat het feit dat antifa opkomt voor "fatsoensnormen en grenzen" hun gedrag een stuk legitiemer maakt.

Martin Luther King, Gandhi waren o.a mensen die streden tegen een verwerpelijke politiek (racisme, kolonisatie,onderdrukking van bevolkinggroepen,etc) middels pacifistische acties.
In Nederland heerst er sinds mid-jaren '90 een steeds naarder sfeertje als het gaat om de discussie rondom allochtonen in Nederland.
Er zijn figuren in Nederland die uitspraken doen, die ronduit beledigend en fascistisch zijn, maar als dat gezegd wordt dan heeft men het sinds Fortuyn over demoniseren.
Als ik in discussie ga met mensen die misschien figuren aanhangen die verwerpelijke uitspraken doen,zoals een Michiel Smit, dan haal ik inspiratie uit de gedachtengoederen van een Gandhi of een King, het geeft me kracht om voor iets te strijden waarvan ik denk, dat is goed.
Zo ' idealistisch' is dat toch ook weer niet?
Daar heb je toch helden voor?
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zondag 28 december 2003 @ 20:22:02 #121
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_15774807
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:42 schreef WieWatWaarom het volgende:
Ik las het ook op http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=107199

Ik ben bang dat er straks een grote tegen actie komt en hierbij
slachtoffers vallen. Is dit nou de bedoeling van de vrijheid van
meningsuiting?

Stormfront zijn rascisten, die hoef je niet serieus te nemen!
feest
pi_15774822
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:17 schreef Tikorev het volgende:

wel 2,7 procent van de stemmen
pi_15774828
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:20 schreef SKMbeat het volgende:
Martin Luther King, Gandhi waren o.a mensen die streden tegen een verwerpelijke politiek (racisme, kolonisatie,onderdrukking van bevolkinggroepen,etc) middels pacifistische acties.
In Nederland heerst er sinds mid-jaren '90 een steeds naarder sfeertje als het gaat om de discussie rondom allochtonen in Nederland.
Er zijn figuren in Nederland die uitspraken doen, die ronduit beledigend en fascistisch zijn, maar als dat gezegd wordt dan heeft men het sinds Fortuyn over demoniseren.
Als ik in discussie ga met mensen die misschien figuren aanhangen die verwerpelijke uitspraken doen,zoals een Michiel Smit, dan haal ik inspiratie uit de gedachtengoederen van een Gandhi of een King, het geeft me kracht om voor iets te strijden waarvan ik denk, dat is goed.
Zo ' idealistisch' is dat toch ook weer niet?
Daar heb je toch helden voor?
Verschil is dat Fortuyn en Smit op basis van feiten een bepaald probleem aankaarten, jij (en vele anderen) maken er discriminatie/fascisme van. Bij fascisme draait het om een totalitaire staat en het opdringen van je mening dmv geweld, tot nu toe maken alleen de linkse groepringen zoals AFA zich daar schuldig aan.
pi_15774864
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:

Stormfront zijn rascisten, die hoef je niet serieus te nemen!

Precies, als je het hebt over Stormfront kan je (voor de verandering) wel spreken over echte racisten.
pi_15774875
quote:
Michiel Smit liep bij deze actie geen lichamelijk letsel op, wat meer geluk dan wijsheid was.
Je moet dan ook hard eieren en tomaten gooien wil je iemand pijn doen.

Geweld hoort niet in de politiek thuis, misschien wil Smit wat gaan doen tegen geweld om een politiek doel te bewerkstelligen.....auto's in de hens steken op het Binnenhof, brandbommen in moskees gooien

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')