Lekker LALLEN, niet recht kunnen lopen, rare dingen doen, schreeuwen ... Heerlijk
ik denk zelfs dat iemand die dat nog nooit heeft meegemaakt niet het recht heeft zichzelf een echte nederlander te noemen.
Wie is er hier dus nog nooit dronken geweest?
quote:Dat heb ik nou ook
Op zondag 28 december 2003 17:03 schreef Xtreem het volgende:
'k kan me niet meer herinneren dat ik dronken was
En ik ben er trots op.
gelukkig, wat een heerlijk gevoel is het toch behalve kotsen enzo
quote:ikke, alleen een beetje aangeschoten geweest. Je weet het wel een beetje lolliger worden enzo.
Op zondag 28 december 2003 17:01 schreef GWD het volgende:
Maar dronken nee dat niet.
Zal ik ook niet worden.
quote:volledig mee eens
Op zondag 28 december 2003 17:06 schreef 8-ball het volgende:
*niet meldtgelukkig, wat een heerlijk gevoel is het toch
behalve kotsen enzo
quote:Hier hoef ik echt niet (veel) voor gezopen te hebben hoor
Lekker LALLEN, rare dingen doen, schreeuwen ... Heerlijk
quote:Dat is toch 't mooiste wat er is
Op zondag 28 december 2003 17:07 schreef BertV het volgende:
als dronken is: niet meer weten wat je deed/doet > niet
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog nooit iets met alcohol op ook goed?
sorry maar dat is serieus echt super mega MUF
je woont wel in nederland hoor.
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:03 schreef Xtreem het volgende:
'k kan me niet meer herinneren dat ik dronken was
drink geen alcohol
quote:maar waarom dan niet vraag ik me dan af ...
Op zondag 28 december 2003 17:10 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ik!
quote:dus? Moet je dan ook maar alcohol lusten? Beetje stomme reactie hoor.
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef GWD het volgende:[..]
quote:wat je nog nooit meegemaakt heb, mis je ook niet hè
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef GWD het volgende:[..]
maar waarom dan niet vraag ik me dan af ...
quote:Ja, so?
quote:het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef Jipje het volgende:[..]
dus? Moet je dan ook maar alcohol lusten? Beetje stomme reactie hoor.
Ben blij dat ik niet de enige verstandige ben hier
ik weet zeker dat niemand zich kan voorstellen dat hij/zij nooit in hun leven een lekker pilsje zal opentrekken.
dat is simpelweg triest
Al die alcoholische drankjes ruiken prima maar sowdra ik een slok neem vind ik het niks meer. Daarom nog nooit dronken geweest, ik hou niet van alcohol. Niks anti-alcohol of religie of iets anders, ik vind het gewoon vies.
quote:Dat is toch niet de vraag
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef yvonne het volgende:
Ik drink niet
Misschien heb je vroeger wel gedronken
quote:Is leffe limonade dan
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef yvonne het volgende:
Ik drink niet
quote:*mee eens is*
Op zondag 28 december 2003 17:16 schreef kohinoor het volgende:
*meldt*Al die alcoholische drankjes ruiken prima maar sowdra ik een slok neem vind ik het niks meer. Daarom nog nooit dronken geweest, ik hou niet van alcohol. Niks anti-alcohol of religie of iets anders, ik vind het gewoon vies.
quote:Ik heb 1 keer 1 slok bier gehad, en echt waar, nooooooooooooooooooooooooooooit meer. Echt het smerigste spul wat ik ooit gedronken heb. En nee, dat is niet triest, jij kunt je gewoon niet inleven in hoe anderen denken.
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef GWD het volgende:[..]
het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
ik weet zeker dat niemand zich kan voorstellen dat hij/zij nooit in hun leven een lekker pilsje zal opentrekken.
dat is simpelweg triest
quote:Yep
Op zondag 28 december 2003 17:17 schreef Steve-O het volgende:[..]
Is leffe limonade dan
quote:Correctie, dat vind jij triest.
dat is simpelweg triest
quote:Oh please.
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef Jipje het volgende:[..]
Ben blij dat ik niet de enige verstandige ben hier
Catwoman kan wel goed tegen alcohol
[Dit bericht is gewijzigd door Catwoman1986 op 28-12-2003 17:24]
quote:Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
dat is simpelweg triest
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig (moet je leren drinken
)
Het aantal glazen drank dat ik in mijn leven heb gehad zijn op 2 handen te tellen.
quote:ja dat laatste snap ik ook nog steeds niet, waarom zou je iets leren drinken??
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef TUX2 het volgende:[..]
Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig
(moet je leren drinken
)
Das krijg je ervan als je geen bier, wijn en champagne lust
En ben ook niet al te enthousiast over die breezers etc.
quote:Omdat ik altijd stop als ik merk dat ik aangeschoten ben.
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef GWD het volgende:[..]
maar waarom dan niet vraag ik me dan af ...
- Voor de een (meestal gewoonlijk niet drinker) is dat als je voelt dat je wat op hebt. hihi
Voor de ander (meestal wel drinker) is dat als je liggend op de grond het wilhelmus gorgeld met je eigen kots.
om het verschil maar ff duidelijk te maken.
Ik ga voor het laatste.
quote:goed zo
Op zondag 28 december 2003 17:30 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben ook nog nooit dronken geweest, zelfs nooit alcohol gedronken, zelfs nog nooit gerookt en ik ben ER TROTS OP
quote:Wist het wel
Op zondag 28 december 2003 17:21 schreef yvonne het volgende:[..]
Yep
quote:En terecht.
Op zondag 28 december 2003 17:30 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben ook nog nooit dronken geweest, zelfs nooit alcohol gedronken, zelfs nog nooit gerookt en ik ben ER TROTS OP
Als je alleen gezellig kan doen door alcohol dan is het erg met je gesteld. Mensen die drinken hoeven zich niet aangesproken te voelen. Het mag wel.
quote:lol, ik bedenk net dat het bijna een jaar geleden is dat ik mijn eerste kater had
Op zondag 28 december 2003 17:06 schreef 8-ball het volgende:
*niet meldtgelukkig, wat een heerlijk gevoel is het toch
behalve kotsen enzo
quote:kommop zeg ... in nederland wonen en nog nooit iets met alcohol gedronken hebben... da's hetzelfde als in een bakkerij werken en nog nooit brood gegeten hebben
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef TUX2 het volgende:[..]
Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig
(moet je leren drinken
)
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:45 schreef GWD het volgende:[..]
kommop zeg ... in nederland wonen en nog nooit iets met alcohol gedronken hebben... da's hetzelfde als in een bakkerij werken en nog nooit brood gegeten hebben
en dat vind jij dan niet triest?
Ik heb niets tegen drinkers, maar jij bent echt sneu.
Als iemand ervoor kiest om te drinken is dat goed. Als iemand ervoor kiest om niet te drinken dan is dat ook goed. Laat mensen lekker in hun waarde, om kom niet aan met vergelijkingen die werkelijk nergens op slaan.
quote:Anderen muf vinden omdat zij niet drinken is veel triester..
dat is simpelweg triest
Ik ben denk ik iets te vaak dronken geweest, maar een studiegenoot van me heeft nog nooit iets alcoholhoudends gedronken. Voor hem is caffeine de grens..
Aan mij zal het niet liggen als de ziektekosten omhoog gaan. (zo das een zinloos bijtertje.)
quote:Door mensen zoals jij wordt Nederland straatarm
Op zondag 28 december 2003 18:29 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik drink ook niet.
Ik rook niet.
En ja ben ik wel trots op.Aan mij zal het niet liggen als de ziektekosten omhoog gaan.
(zo das een zinloos bijtertje.)
quote:??
Op zondag 28 december 2003 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben nog nooit niet dronken geweest
Maar eh. Drank is toch wel slecht. Weer zoveel geld kwijt en dikke koppijn nu.
quote:ik ook niet, ik was BOB gister, en vorige week ook al
Op zondag 28 december 2003 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben de afgelopen week nog nooit dronken geweest.
quote:Kijk dat heb ik nou ook. Ik heb wel eens tot bijna 4 promille drank op gehad, maar ik weet alles nog. Maar het ging dus wel zo:
Op zondag 28 december 2003 17:07 schreef BertV het volgende:
als dronken is: ziek, kotsen etc > wel
als dronken is: niet meer weten wat je deed/doet > niet
quote:Rokers schelen ook veel ziektekosten omdat ze eerder doodgaan.
Op zondag 28 december 2003 18:29 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik drink ook niet.
Ik rook niet.
En ja ben ik wel trots op.Aan mij zal het niet liggen als de ziektekosten omhoog gaan.
(zo das een zinloos bijtertje.)
En een matig drinken is gezonder dan geheelonthouding dus ik snap je punt niet helemaal
oh, en ik heb nog nooit hoeven kotsen door teveel drinken
maar het topic ging erom wie er nog niet dronken geweest is, en daar hoor ik dus niet bij... alleen mn verhaal over "waar je de grens trekt tussen aangeschoten en dronken" is wat uitgebreid geworden
Then again, mijn moeder is een buitenlandse, dus dat klopt sowieso
quote:en wie ben jij dat te zeggen? Ik slechts 1 keer goed, geen behoefte op herhaling eigenlijk
Ik denk persoonlijk dat alle nederlanders wel eens ene keer in hun leven goed beschonken zijn geweest, je kent het wel.Lekker LALLEN, niet recht kunnen lopen, rare dingen doen, schreeuwen ... Heerlijk
ik denk zelfs dat iemand die dat nog nooit heeft meegemaakt niet het recht heeft zichzelf een echte nederlander te noemen.
Maar ja Nederlanders schijnen geen lol meer te kunnen maken zonder alcohol ofzo. Dat je aangeschoten wat losser bent ke, maar over een jaar of 40 hebben we meer lever donoren (als dat uberhaupt kan ) nodig als inwoners zijn volgens mij...
quote:deel van de rest van je leven
Op maandag 29 december 2003 03:01 schreef GWD het volgende:
dronken zijn is een deel van je opvoeding
quote:jamaar jij bent er dus trots op dat je geen alcohol drinkt en dus nooit dronken wordt? dat is een beetje hetzelfde als trots zijn op dat je niet rookt, vrij krom naar mijn mening
Op zondag 28 december 2003 17:19 schreef Jipje het volgende:[..]
Ik heb 1 keer 1 slok bier gehad, en echt waar, nooooooooooooooooooooooooooooit meer. Echt het smerigste spul wat ik ooit gedronken heb. En nee, dat is niet triest, jij kunt je gewoon niet inleven in hoe anderen denken.
en er zijn trouwens heel veel verschillende bieren hoor, niet jouw fout dat jouw 1e biertje een baggersmaak had
quote:Die conclusie hadden we al kunnen trekken door het draadje door te lezen...
Op maandag 29 december 2003 06:03 schreef Sinaasappel het volgende:
je hebt idd nog mensen die nog nooit dronken zijn geweest
quote:Hoe doe je dat? Bakstenen muur?
Op maandag 29 december 2003 02:02 schreef Daan518 het volgende:
meldt ook niet...
1 keer heel erg.... (muur doormidden gelopen)
quote:Klein stukje geknipt en het klopt niet meer...
Op maandag 29 december 2003 09:01 schreef Rossi_chicky46 het volgende:
ik rook niet [..]. Heb een hekel aan dronken mensen namelijk
De dag erna word je herrinerd aan alle debiele dingen die jehebt gezegt, hoe erg je jezelf voor lul hebt gezet door je zo te gedragen, en als je een meisje leuk vond op het desbetreffende feest heb je voor 99% zeker wel dat meisje proberen te versieren of een poging gedaan om het te proberen, nou.. dan heb je het ook al verneukt bij haar, want dat ziet er gewoon niet prettig uit, zon niet frisse lambal die haar wel even zou willen pakken.
Je bent geen aangenaam gezelschap, je stinkt naar drank, kan niets meer goed doen, laat veel vallen, en kan niet eens lopen, laat staan op 1 rijtje denken.
Vertel mij eens wat er zo leuk is om dronken te worden, ik vind dat zo enorm boers, je kunt ook genieten van een drankje, en dat doe ik nu al 2 jaar perfect.:7
En die kater, dat is lekker fris.
Dronken mensen zijn :L Boeren.
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:24 schreef ChrisJX het volgende:
*meldt(dat had je kunnen raden)
quote:Wat een vooroordelen hier ...
Op maandag 29 december 2003 10:14 schreef Pumatje het volgende:
*heb ik het niet eens gehad over de dag erna. Hoe voor lul je staat als je hebt moeten kotsen, ja .. nee dat is niet stoer.En die kater, dat is lekker fris.
Dronken mensen zijn :L
Boeren.
Als mijn vader naar zijn clubje gaat, "De Heren sociëteit" komt de helft ook stront lazerus terug... en die vallen naar de nederlandse maatstaven niet meer onder boeren ... en anders boeren met 10x modaal minimaal
quote:Jezus man, je bent 14!!
Op zondag 28 december 2003 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog nooit iets met alcohol op ook goed?
quote:je kunt er trots op zijn dat je de verleiding en groepsdruk van anderen kunt weerstaan. alcohol is in nederland onderhand net zo gewoon als een zakje snoep geworden. de mensen die dan alsnog nee zeggen verdienen respect in tegenstelling tot de mensen die zwak zijn en toegeven ookal willen ze dat zelf, alcohol is en blijft een harddrug.
Op maandag 29 december 2003 05:00 schreef zl0p het volgende:jamaar jij bent er dus trots op dat je geen alcohol drinkt en dus nooit dronken wordt? dat is een beetje hetzelfde als trots zijn op dat je niet rookt, vrij krom naar mijn mening
quote:Dude, ik ben 21 en heb nog nooit bier gedronken. Wel getapt of opengemaakt, maar ik drink het echt niet.
Op maandag 29 december 2003 14:11 schreef Walterius het volgende:[..]
Jezus man, je bent 14!!
Dan heb je toch wel eens een biertje gehad ofzow
quote:is nog best makkelijk, gewoon denken dat je door een deur loopt, maar vervolgens recht tegen muur dr naast oplopen die blijkbaar niet al te stevig stond. En ja, t was een bakstenen muur.
Op maandag 29 december 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hoe doe je dat? Bakstenen muur?
Luuk
quote:Overjarige studenten dus
Op maandag 29 december 2003 13:56 schreef GWD het volgende:[..]
Als mijn vader naar zijn clubje gaat, "De Heren sociëteit" komt de helft ook stront lazerus terug... en die vallen naar de nederlandse maatstaven niet meer onder boeren ... en anders boeren met 10x modaal minimaal
quote:Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen!
Op maandag 29 december 2003 14:18 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dude, ik ben 21 en heb nog nooit bier gedronken. Wel getapt of opengemaakt, maar ik drink het echt niet.
quote:lol
Op donderdag 1 januari 2004 23:10 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen!
quote:Zelfde verhaal dus... en GWD, een pilsje open trekken??
Op zondag 28 december 2003 17:16 schreef kohinoor het volgende:
*meldt*Al die alcoholische drankjes ruiken prima maar sowdra ik een slok neem vind ik het niks meer. Daarom nog nooit dronken geweest, ik hou niet van alcohol. Niks anti-alcohol of religie of iets anders, ik vind het gewoon vies.
Erg kortzichtig van je, omdat jij en je vrienden dat wel drinken (en niet zo weinig ook denk ik) moet een ander dat ook maar doen
Wel een keer gekotst vande drank, maar wist alles nog, liep nog wel redelijk recht, fietsen ging ook wel (had er alleen geen zin in), en na kotsen op de plee (+ schoonmakenervan) zelfs netjes een emmer opgehaald voor naast bed (dus nadenken was nog makkelijk)
Want als je nooit dronken bent, ben je niet stoer natuurlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 02-01-2004 00:46]
quote:GWD is ook heel stoer, kijk maar eens wat voor stoere topics hij altijd opent
Op vrijdag 2 januari 2004 00:41 schreef twi het volgende:
GWK of whatever z'n naam is maakt zich hier best wel een beetje belachelijk. Kan me niet voorstellen dat 'ie veel ouder is dan 15 eigenlijk.Want als je nooit dronken bent, ben je niet stoer natuurlijk!
En dronken mensen zijn stompzinnig en irritant, ik snap niet wat daar zo stoer aan zou moeten zijn, ik vind het eerder belachelijk.
Als ik al iets alcoholhoudends drink dan laat ik het bij 1 glaasje.
Ik vind fris en vruchtensap eigenlijk veel lekkerder!
[Dit bericht is gewijzigd door Nijna op 16-01-2004 18:17]
quote:Ikke! Vroeger....vroeger was ik nog nooit dronken geweest. en toen was ik een heus nederlandertje
Op zondag 28 december 2003 17:01 schreef GWD het volgende:Wie is er hier dus nog nooit dronken geweest?
nieuwjaars nacht was ik echt van de kaart
heb over een stukje van normaal 5 minuten lopen toen 2 uur over gedaan
quote:Wat maakt het nou uit of je in Nederland woont of niet?
quote:Dus alcohol is alleen maar voor de gezelligheid?
Op donderdag 5 februari 2004 11:36 schreef hangoudere het volgende:
Ik heb nog nooit een druppel alcohol geproefd.
Ben al gezellig van mezelf....
quote:Ik was ook in de veronderstelling dat het bittere noodzaak was!
Op maandag 16 februari 2004 19:37 schreef Type-R het volgende:[..]
Dus alcohol is alleen maar voor de gezelligheid?
Wij alcoholisten heersen!
Nee, ik ben nog nooit dronken geweest, ik heb nog nooit drugs gebruikt en rook niet (na een poging van 2 maanden toen ik 15 was). Ik heb een hekel aan mensen die zo dronken zijn dat ze niet meer weten wat ze doen, of nog erger, agressief worden.
O ja, ik ben ondertussen 28 jaar en ik heb niet het gevoel dat ik iets heel belangrijks gemist heb.
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef Sander170 het volgende:
Had afgelopen weekend 2 cola-whikey'tjes op en die stuiterden dus ook meteen van mijn tenen terug naar mijn hoofd. Toen ben ik maar weer overgegaan op het water. Dat krijg je als je niet zo vaak drinkt. Is dan wel weer goedkoop natuurlijk.
Zelfs na een halve fles rum in 1 dag was ik zelfs niet aangeschoten. Ik kan niet dronken worden.
quote:Al die moeite voor niks...
Op dinsdag 17 februari 2004 15:56 schreef Lucille het volgende:
*meldt*Zelfs na een halve fles rum in 1 dag was ik zelfs niet aangeschoten. Ik kan niet dronken worden.
quote:Dit slaat echt als een lul op een slagroomtaart
dat is simpelweg triest
Dus nog nooit een kater gehad!
quote:Inderdaad, ik probeer het elk jaar weer maar dat bier komt er bij mij nog steeds niet in.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:41 schreef noizedrive het volgende:[..]
Dit slaat echt als een lul op een slagroomtaart
maar is er ook niet trots op.
Vind het nog steeds jammer dat alcohol de meest maatschappelijk geaccepteerde drug is
- ik vind het vies (alcoholische drankjes)
- de effecten dus dat overgedreven gedrag vind ik walgelijk bij anderen laat staan dat ik het zelf zo ver zou laten komen....
quote:Waarom zou ik me er voor schamen dat ik nog nooit als een brallende debiel door de stad heb rondgelopen?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:10 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Ga je schamen!
quote:Ik heb tenminste geen bord voor me kop
Op dinsdag 17 februari 2004 17:15 schreef Baleog het volgende:
wat een hoop watjes zeg op fok!
quote:because you should
Op dinsdag 17 februari 2004 17:37 schreef DePeer het volgende:[..]
Waarom zou ik me er voor schamen dat ik nog nooit als een brallende debiel door de stad heb rondgelopen?
je leeft maar 1 keer hoor
(al ben ik van dat laatste niet 100% zeker)
quote:Is dat wat drank doet
Waarom zou ik me er voor schamen dat ik nog nooit als een brallende debiel door de stad heb rondgelopen?
PS: Ga je schamen!
quote:Je weet NIET wat je mist!
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 17-02-2004 18:54]
quote:dat verklaart de sig...
Op woensdag 18 februari 2004 14:03 schreef xelzix het volgende:
jeej! ben niet de enige!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |