quote:valt wel mee.. ik heb de allerleukste en val toch niet onder arrogant en eikels
Op zondag 28 december 2003 15:51 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom krijgen de grootste eikels en meest arrogante mannetjes altijd de leukste meiden?
quote:Ik ken et ja
Waarom krijgen de grootste eikels en meest arrogante mannetjes altijd de leukste meiden?
en zelf arrogant doen helpt ook niet
quote:Dat komt doordat de wijven die kwekken dat je alleen maar naar het karakter moet kijken, zelf alleen maar naar de buitenkant kijken.
quote:nee ook normale, intelligente meiden!
Op zondag 28 december 2003 15:54 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ik denk dat er gedoelt wordt op die breezah chicks
quote:Auw..
Op zondag 28 december 2003 15:55 schreef ShadowGirl het volgende:
Vrouwen zijn met die dingen gewoon wat minder slim.
Die moeten eerst 10 keer de verkeerde gehad hebben voordat ze inzien dat ze beter kunnen krijgen
quote:Wat loop iederen altijd over Breezr chick? Wat is dat voor begrip... het is namelijk een raadsel voor me....
Op zondag 28 december 2003 15:53 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik zie arrogante kerels eigenlijk enkel rondlopen met BrEeZah chicks. dus geen zorgen
Naast dat, deze eikel... naja eikel... heeft ook een leuke vriendin waar sommige tog aardig jalours op zijn
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:52 schreef vosss het volgende:
Omdat vrouwen graag bij tijd en wijlen als een stuk stront behandeld willen worden
quote:owa! .. bij mij was gelukkig maar 1x steen.
Op zondag 28 december 2003 15:55 schreef ShadowGirl het volgende:
Vrouwen zijn met die dingen gewoon wat minder slim.
Die moeten eerst 10 keer de verkeerde gehad hebben voordat ze inzien dat ze beter kunnen krijgen
quote:En vreemd genoeg schijnt dit ook echt zo te zijn.
Omdat vrouwen graag bij tijd en wijlen als een stuk stront behandeld willen worden
quote:Ja duh, anders post ik het niet
Op zondag 28 december 2003 15:58 schreef Luke_SuperDude het volgende:[..]
En vreemd genoeg schijnt dit ook echt zo te zijn.
quote:hoe lulliger een jongen doet, hoe moeilijker is om em te krijgen, dus hoe leuker hij is hè
Op zondag 28 december 2003 15:59 schreef _The_General_ het volgende:
Dus ik kan mijn vriendinnen niet helpen met mijn goedbedoelde advies, want het zit er gewoon in?
quote:Wát zeg je?!
Op zondag 28 december 2003 16:01 schreef -moi- het volgende:[..]
hoe lulliger een jongen doet, hoe moeilijker is om em te krijgen, dus hoe leuker hij is hè
quote:
quote:tss... slaat tog nergens op? is gewoon eenvoudig tikken en lullln.... maja...
Op zondag 28 december 2003 15:59 schreef Pearly het volgende:
pffff Vixion ... CooL hoor! .. DuH ...
Huilie
quote:het gaat niet over een vriendin voor mij, maar van mij, openingspost had wat duidelijker gekunt
Op zondag 28 december 2003 16:03 schreef ook_gek het volgende:
wheheh je kan gewoon geen vriendin krijgen.
En andere wel. En dan ga je maar een reden verzinnen. En natuulijk ligt het niet aan jou maar aan die andere mannen whehehehe.
quote:het is frustrerend als je ziet dat meiden waar je om geeft steeds gekwetst worden door zo'n types,
Op zondag 28 december 2003 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het topic ook nogal gefrustreerd overkomen.
De meeste leuke meiden die ik ken hebben ook een leuke vriend. Meestal zijn het van die breezahtypes die zo'n eikel hebben.
ik heb zoiezo geen relatie maar dat terzijde
quote:Laat ze dan zien wat ze missen. Geef jij het goede voorbeeld
Op zondag 28 december 2003 16:06 schreef _The_General_ het volgende:[..]
het is frustrerend als je ziet dat meiden waar je om geeft steeds gekwetst worden door zo'n types,
quote:ja, echt... althans, daar heb ik dan misschien alleen last van..
Op zondag 28 december 2003 16:02 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Wát zeg je?!
quote:
quote:Blijkbaar, want deze opmerking is, denk ik, nog nooit op het forum voorbij gekomen... Of dat nou positief is, of negatief, dat durf ik je niet zo te zeggen, maar echt geloofwaardig komt het nou ook weer niet over...
Op zondag 28 december 2003 16:09 schreef -moi- het volgende:[..]
ja, echt... althans, daar heb ik dan misschien alleen last van..
quote:Hij liever dan ik.
Op zondag 28 december 2003 16:01 schreef MacDweal het volgende:
Denk er aan wat die eikel van quote altijd zegt "Een grote bek is het halve werk!". Je kan lullen wat je wil maar hij neukt wel Georgina Verbaan.
quote:met andere woorden, je denkt dat ze veel beter kunnen krijgen, jij bijvoorbeeld?
Op zondag 28 december 2003 16:06 schreef _The_General_ het volgende:[..]
het is frustrerend als je ziet dat meiden waar je om geeft steeds gekwetst worden door zo'n types,
quote:Je bent een softie??
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:23 schreef arexes het volgende:[..]
met andere woorden, je denkt dat ze veel beter kunnen krijgen, jij bijvoorbeeld?
je geilt gewoon op ze en je bent jaloers op hun vriendjes omdat ze jou niet aantrekkelijk vinden
quote:En iedereen durft nu te zeggen dat je arrogant bent. En een eikel.
Op zondag 28 december 2003 16:24 schreef addie84 het volgende:
...heb namelijk zelf een hele lieve vriendin
quote:of niemand durft het toe te geven
Op zondag 28 december 2003 16:18 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Blijkbaar, want deze opmerking is, denk ik, nog nooit op het forum voorbij gekomen... Of dat nou positief is, of negatief, dat durf ik je niet zo te zeggen, maar echt geloofwaardig komt het nou ook weer niet over...
of niemand weet dit van zichzelf
meneer de forum kenner
quote:Meuh...
Op zondag 28 december 2003 16:26 schreef -moi- het volgende:[..]
of niemand durft het toe te geven
of niemand weet dit van zichzelf
meneer de forum kenner
quote:Wat nou meuh?
Op zondag 28 december 2003 16:27 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Meuh...
quote:Meuh, als in "getverdemme, uitgeluld"
Op zondag 28 december 2003 16:28 schreef -moi- het volgende:[..]
Wat nou meuh?
quote:ja, je hebt gelijk. Iedere jongen zou zo moeten worden
Denk er aan wat die eikel van quote altijd zegt "Een grote bek is het halve werk!". Je kan lullen wat je wil maar hij neukt wel Georgina Verbaan.
quote:ik geef eerlijk toe dat ik op een van die meiden ooit verliefd ben geweest, maar nu zijn het goeie vriendinnen en die gun ik het beste maar die jongens zijn duidelijk niet het beste voor hun!
Op zondag 28 december 2003 16:23 schreef arexes het volgende:[..]
met andere woorden, je denkt dat ze veel beter kunnen krijgen, jij bijvoorbeeld?
je geilt gewoon op ze en je bent jaloers op hun vriendjes omdat ze jou niet aantrekkelijk vinden
quote:je hebt het hier over jezelf neem ik aan
Op zondag 28 december 2003 16:29 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Meuh, als in "getverdemme, uitgeluld"
quote:Nee want die in he hard ben jij en alleen jij de beste persoon?
Op zondag 28 december 2003 16:30 schreef _The_General_ het volgende:[..]
ik geef eerlijk toe dat ik op een van die meiden ooit verliefd ben geweest, maar nu zijn het goeie vriendinnen en die gun ik het beste maar die jongens zijn duidelijk niet het beste voor hun!
quote:Jep.
Op zondag 28 december 2003 16:30 schreef -moi- het volgende:[..]
je hebt het hier over jezelf neem ik aan
quote:Nee, want ik ken zat jongens die geschikt zouden zijn voor hun!
Op zondag 28 december 2003 16:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee want die in he hard ben jij en alleen jij de beste persoon?
quote:nou.. ik ben allesbehalve arrogant en een eikel.. maar iedereen mag zeggen wat hij of zij denkt.. zolang ik en mijn vriendin beter weten
Op zondag 28 december 2003 16:25 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
En iedereen durft nu te zeggen dat je arrogant bent. En een eikel.
Pik je dat??
uitlokkend...
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:41 schreef addie84 het volgende:[..]
nou.. ik ben allesbehalve arrogant en een eikel.. maar iedereen mag zeggen wat hij of zij denkt.. zolang ik en mijn vriendin beter weten
quote:Als je een grote bek hebt, heb je "lef". Maar als de meeste "girls" vrouw beginnen te worden, zien ze meestal in dat de macho´s toch niet de meeste ideale vriendjes blijken te zijn!
quote:Fraulein, je hebt helemaal gelijk. Bespeur ik hier enige sporen van herkenning?
Op zondag 28 december 2003 16:47 schreef Toadette het volgende:
Omdat ze vaak knapper zijn van binnen. mensen die er superlekker uitzien zijn vaak arrogant en rot vanbinnen.
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:46 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
quote:Ik heb enkele keren met een knapperd gehad, maar dat zijn gewoon hufters. geef mij maar iemand war er niet hordes achteraan lopen, maar die lief is voor me.
Op zondag 28 december 2003 16:50 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Fraulein, je hebt helemaal gelijk. Bespeur ik hier enige sporen van herkenning?
het verneukeratieve is dan weer dat lelijke eikels als ik buiten de boot vallen
quote:be nice.. maar alleen als je dat van jezelf bent
Op zondag 28 december 2003 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
datzelfde hoor je ook altijd over lelijke mannen met mooie vrouwenhet verneukeratieve is dan weer dat lelijke eikels als ik buiten de boot vallen
Kreeg laatst nog te horen "je lijkt een enorme eikel, maar eigenlijk ben je heel lief"
quote:Nee hoor, je gaat goed zo.
Op zondag 28 december 2003 16:59 schreef addie84 het volgende:[..]
of kom ik nu toch een pietsje arrogant over?
![]()
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:04 schreef Kaensterle het volgende:
Ik word volgens mij vaak een arrogante eikel gevonden en het werkt prima moet ik zeggenKreeg laatst nog te horen "je lijkt een enorme eikel, maar eigenlijk ben je heel lief"
quote:Ben je dan ook iemand die *spontaan* op iemand af loopt, of liever afwacht? puur intresse natuurlijk
Op zondag 28 december 2003 17:00 schreef Toadette het volgende:[..]
Ik heb enkele keren met een knapperd gehad, maar dat zijn gewoon hufters. geef mij maar iemand war er niet hordes achteraan lopen, maar die lief is voor me.
quote:Nee helemaal niet, alleen hebben mensen vaak een "verkeerde" indruk van me. Ik ben ook wel arrogant hoor, alleen geen eikel
Op zondag 28 december 2003 17:08 schreef addie84 het volgende:[..]
dus je doet je anders voor dan je bent..
quote:ok
Op zondag 28 december 2003 17:08 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Nee hoor, je gaat goed zo.
maar om ff ontopic te blijven..:
is het niet zo dat jonge meiden eerder op de wat zelfverzekerde types afkomen, terwijl tegen de tijd dat ze volwassen worden, toch meer vallen op de minder mooie en zekere types, waarbij ze wel echt zekerheid en liefde krijgen?
quote:ow ok, verkeerd begrepen, I'm sorry
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Nee helemaal niet, alleen hebben mensen vaak een "verkeerde" indruk van me. Ik ben ook wel arrogant hoor, alleen geen eikel
quote:Zou het?? Dan is er nog hoop voor me
Op zondag 28 december 2003 16:49 schreef Divel het volgende:[..]
Als je een grote bek hebt, heb je "lef". Maar als de meeste "girls" vrouw beginnen te worden, zien ze meestal in dat de macho´s toch niet de meeste ideale vriendjes blijken te zijn!
quote:justem
Op zondag 28 december 2003 17:00 schreef Toadette het volgende:[..]
Ik heb enkele keren met een knapperd gehad, maar dat zijn gewoon hufters. geef mij maar iemand war er niet hordes achteraan lopen, maar die lief is voor me.
quote:nu wel.. maar ook als je een serieuze relatie wilt?
Op zondag 28 december 2003 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is blij dat ie erg arrogrant en best wel eikel is
het helpt echt wel![]()
quote:Dan zorg je dat je tegenover haar géén eikel bent. Althans, niet altijd
Op zondag 28 december 2003 17:19 schreef addie84 het volgende:[..]
nu wel.. maar ook als je een serieuze relatie wilt?
[Dit bericht is gewijzigd door Kaensterle op 28-12-2003 17:21]
quote:Dat klinkt behoorlijk nep tegenover jezelf én tegenover je omgeving.
Op zondag 28 december 2003 17:20 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dan zorg je dat je tegenover haar géén eikel bent.
quote:Nee dat is niet nep. Ik zeg wel "zorg", maar het is natuurlijk niet bewust. Zo gaat 't gewoon.
Op zondag 28 december 2003 17:21 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Dat klinkt behoorlijk nep tegenover jezelf én tegenover je omgeving.
Nooit doen dus.
Heb je alleen jezelf mee.
Uit heel veel ervaring kan ik overigens niet spreken. Ik doe niet aan lange relaties ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Kaensterle op 28-12-2003 17:23]
quote:dat is het mooist gedeelte!
Op zondag 28 december 2003 17:19 schreef addie84 het volgende:[..]
nu wel.. maar ook als je een serieuze relatie wilt?
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:21 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb geen leuke meid hoor....
quote:Tjah sommige mensen hebben echt alle pech van de wereld
Op zondag 28 december 2003 17:21 schreef Steve-O het volgende:
en ja ben een eikel
quote:Aanvuling:
Op zondag 28 december 2003 16:49 schreef Divel het volgende:[..]
Als je een grote bek hebt, heb je "lef". Maar als de meeste "girls" vrouw beginnen te worden, zien ze meestal in dat de macho´s toch niet de meeste ideale vriendjes blijken te zijn!
En dan maakt het voor 9 v/d 10 vrouwen niet meer uit of ze lelijk zijn, stinken, dom zijn, op hun 18e kaal worden, een veel te hoge eigendunk hebben, aso en/of gewelddadig zijn. Zolang hij maar een dikke auto rijdt, een mobiel van minimaal 300 euro heeft en in een duur appartement woont.
Heb je alles mee, maar zit je financieel krap dan is er geen vrouw in je geinteresseerd. Kun je knap zijn of een mooi karakter hebben (of allebei
), vrouwen zijn nou eenmaal veel materialistischer dan ze toegeven. ![]()
Ben benieuwd of dit verhaaltje ook voor TS opgaat.
[Dit bericht is gewijzigd door DaveM op 28-12-2003 23:06]
quote:
quote:Ik weet het niet zeker maar ik zou inzetten op:
Omdat vrouwen niet kiezen voor lief.
Lief is namelijk saai, en meiden willen actie en avontuur. Vandaar dat meiden kiezen voor eikels en arrogante mannetjes.
arrogantie is trouwens niets anders dan zelfverzekerheid
quote:Omdat ze beter verdienen, maar ze letten alleen maar op uiterlijk en geld
Op maandag 29 december 2003 00:51 schreef Nilis het volgende:
Dat is toch hun probleem...Waarom zou je die meisjes nog leuk vinden als ze op (in jouw ogen) eikels vallen....
quote:Het ging de TS niet zozeer om meisjes die hij leuk vind, maar om vriendinnen. Maar je hebt wel gelijk.. meisjes die daarop vallen, verdienen die aandacht niet
Op maandag 29 december 2003 00:51 schreef Nilis het volgende:
Dat is toch hun probleem...Waarom zou je die meisjes nog leuk vinden als ze op (in jouw ogen) eikels vallen....
quote:
quote:Als ze er leuk uitzien, zijn ze ook zelfverzekerder.. Als je er niet echt leuk uit ziet en je bent zelfverzekerd kan je ook nog succes hebben. Als je echt denkt als je b.v. uitgaat: 'Ik ben het' ik ben dé jongen waar elk meisje op wacht, en in ieder geval niet onzeker overkomt en niet saai bent, etc etc.. Dan lukt het ook wel!
quote:Dan snap ik dus niet waarom ze beter verdienen...
Op maandag 29 december 2003 01:45 schreef CasB het volgende:[..]
Omdat ze beter verdienen, maar ze letten alleen maar op uiterlijk en geld
quote:het kunnen best leuke meisjes zijn, sommige, maar het ligt eraan of het sowieso een bitchy geval is of iemand die toch wel lief en schattig is
Op maandag 29 december 2003 02:23 schreef Nilis het volgende:[..]
Dan snap ik dus niet waarom ze beter verdienen...
Meestal hebben die eikels ook een enorme biatch als vriendin, dus soort zoekt soort.
Verder valt het me op dat verlegen jongens best knappe meisjes kunnen krijgen, ze moeten het alleen wel voor elkaar zien te krijgen
Meisjes vallen misschien juist ook wel op gevoelige jongens, maar omdat die geen grote bek hebben, geen initiatief tonen, niet op ze af stappen, zal er weinig gebeuren.
Bij mijn eerste vriendin was dat ook zo, ik had echt zoiets van 'nee zij is echt veel te knap voor me, dat kan gewoon niet' maar uiteindelijk is het wel wat geworden (zonder bepaalde mensen had ik haar niet eens gekend dus vandaar dat er toch wel iets is gebeurt).
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:55 schreef Riedel1 het volgende:
Ik gok dat 'zakken' zelfverzekerd overkomen, en dat dat een eigenschap is waar veel vrouwen zich tot aangetrokken voelen. Lieve jongens/mannen zijn ook vaak heel gevoelige jongens, en die zijn vaak ook onzekerder over zichzelf. Just a theory.
quote:Klaar.
Op zondag 28 december 2003 15:56 schreef cloonclown het volgende:
Veelal doordat die 'arogante' mannen de ballen hebben om meiden te versieren en complimentjes te maken. Kortom initiatief te tonen en daarna ook nog leuke dingen te gaan doen met ze...nice guys wachten vaak maar af en lachen schaapachtig als er een mooie vrouw binnenwandeld
quote:Niks klaar!
Op maandag 29 december 2003 04:43 schreef TripleM het volgende:[..]
[..]Klaar.
Wat is de reden dat die mooie vrouw dat geleuter van die eikel niet wegwimpelt en zelf op die leuke verlegen jongen af stapt?
quote:Omdat die 'mooie' vrouw die 'zelfingenomen' kerel de hare wil maken. Bij een 'leuke' verlegen jongen is dat nou eenmaal een stuk makkelijker. En uiteraard hopen ze natuurlijk allemaal een heuse James Dean te pakken te hebben: Hard van buiten, zacht van binnen >^ ^<
Op maandag 29 december 2003 12:53 schreef hace_x het volgende:[..]
Niks klaar!
Wat is de reden dat die mooie vrouw dat geleuter van die eikel niet wegwimpelt en zelf op die leuke verlegen jongen af stapt?
quote:Dat kunnen nooit leuke meiden zijn....
quote:Nu wel klaar dan.
Op maandag 29 december 2003 13:57 schreef Lemmiwinks het volgende:
Omdat die 'mooie' vrouw die 'zelfingenomen' kerel de hare wil maken. Bij een 'leuke' verlegen jongen is dat nou eenmaal een stuk makkelijker. En uiteraard hopen ze natuurlijk allemaal een heuse James Dean te pakken te hebben: Hard van buiten, zacht van binnen >^ ^<
Vandaar
ER ACHTERAAN!!!
so what zijn moeten die ''onzekere'' jongens dan per definitie minder leuk of knap zijn. die zgn zelfverzekerde gasten kun je geen normaal gesprek voeren ken ook iemand die manipuleert ze vriendin zowat gaat daarnaast ook nog es vreemd. en dat noemt zich een ''vriend'!quote:Op zondag 28 december 2003 15:55 schreef Riedel1 het volgende:
Ik gok dat 'zakken' zelfverzekerd overkomen, en dat dat een eigenschap is waar veel vrouwen zich tot aangetrokken voelen. Lieve jongens/mannen zijn ook vaak heel gevoelige jongens, en die zijn vaak ook onzekerder over zichzelf. Just a theory.
quote:Op maandag 29 december 2003 02:31 schreef CasB het volgende:
Bij mijn eerste vriendin was dat ook zo, ik had echt zoiets van 'nee zij is echt veel te knap voor me, dat kan gewoon niet' maar uiteindelijk is het wel wat geworden (zonder bepaalde mensen had ik haar niet eens gekend dus vandaar dat er toch wel iets is gebeurt).
mijn excusses generaal!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:21 schreef _The_General_ het volgende:
Kick eens niet onder mijn topic,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |