quote:Ik heb een opzich wel een idee, ik kan iets maken in PHP waarbij de TS bijvoorbeeld de link van Hools in een formulier invoert.
Op zondag 28 december 2003 13:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Is nog niet officieel...
Iemand een site waar ie alle Hools neer kan zetten? En die site dan in de OP doen?
Deze link komt in een SQL database, en deze wordt weer uitgelezen op een pagina.
quote:Das ingewikkeld...
Op zondag 28 december 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik heb een opzich wel een idee, ik kan iets maken in PHP waarbij de TS bijvoorbeeld de link van Hools in een formulier invoert.
Deze link komt in een SQL database, en deze wordt weer uitgelezen op een pagina.
quote:Je hoeft alleen maar iets in te vullen hoor, ZELFS jij kan dat
Op zondag 28 december 2003 13:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Das ingewikkeld...
quote:gemiste kans......
Op zondag 28 december 2003 13:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De moeder van een maat van is stewardess en ze zat op de vlucht terug vanuit Seoul samen met Yo-Pyong Lee in het vliegtuig. Helaas had ze geen toestemming om hem boven de oceaan eruit te kieperen
quote:klinkt ingewikkeld, maar go ahead zou ik zeggen
Op zondag 28 december 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik heb een opzich wel een idee, ik kan iets maken in PHP waarbij de TS bijvoorbeeld de link van Hools in een formulier invoert.Deze link komt in een SQL database, en deze wordt weer uitgelezen op een pagina.
quote:Neuh, zelfs ik (amateur) kan het.
Op zondag 28 december 2003 13:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Das ingewikkeld...
Maar dan krijgen we het probleem zodra er 2 topics geopend worden de TS'ers dan 2x een link invoegen
quote:Is het dan niet handiger om bij wijze van spreken een lijstje op internet te zetten, met Hools, en dat 1 iemand de beheerder is, en dat diegene dan het bijwerkt?
Op zondag 28 december 2003 13:36 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Neuh, zelfs ik (amateur) kan het.
Maar dan krijgen we het probleem zodra er 2 topics geopend worden de TS'ers dan 2x een link invoegen
En dat lijstje is dan verdeelt in 40-tallen ofzo, anders heb je het scrollen weer.
quote:of alleen een link naar de laatste 5 of 10 en de rest weglaten. UTFS zou ik zeggen
Op zondag 28 december 2003 13:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Is het dan niet handiger om bij wijze van spreken een lijstje op internet te zetten, met Hools, en dat 1 iemand de beheerder is, en dat diegene dan het bijwerkt?
quote:Middag
Op zondag 28 december 2003 13:39 schreef pascalheister het volgende:
goede middag iedereen
quote:zo iets
Op zondag 28 december 2003 13:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar heeft iemand dus zo'n site waar hij/zij de complete Hools neer kan zetten?
quote:Ja, maar dan moet je het telkens weer bijwerken enzo, dat is ook niet praktisch. (Bijwerken als je het topic opent)
Op zondag 28 december 2003 13:39 schreef pfaf het volgende:[..]
of alleen een link naar de laatste 5 of 10 en de rest weglaten. UTFS zou ik zeggen
quote:-lama
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef AirRaid het volgende:[..]
zo iets
http://www.xs4all.nl/~airraid/Fok!/Hools.txt
quote:Dat is het OP idee van Nachtbar, dacht ik.
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef AirRaid het volgende:[..]
zo iets
http://www.xs4all.nl/~airraid/Fok!/Hools.txt
quote:Hoe lang, denk je?
Op zondag 28 december 2003 13:56 schreef Ajaxno1 het volgende:
Een tijdelijke oplossing:
quote:Hmm denk dat ik vanavond wel wat moet hebben, maar ik zit nog wel met het probleem hoe ik dus per 25 ga verdelen. Dat is me nog nooit gelukt, maybe een andere Hool met meer PHP kennis dan mij??
Op zondag 28 december 2003 13:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hoe lang, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |