Mag eventueel ook naar GC
quote:Ja, eer wordt vaak gegenaraliseerd naar bevolkingsgroep toe
Op zondag 28 december 2003 12:21 schreef TimmyAsd het volgende:
ja, ze worden vaak over 1 kam gescheerd, terwijl het maar een zeer kleine groep is..
quote:Je bedoeld een klein groepje normale ? :S
ja, ze worden vaak over 1 kam gescheerd, terwijl het maar een zeer kleine groep is..
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:27 schreef derek0905 het volgende:[..]
Je bedoeld een klein groepje normale ? :S
quote:Ben het er niet mee eens. Dit omdat er ook al voor 2003 problemen waren. In mijn mening zijn ze niet alleen de zondebok.
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Nu op Radio 1 deze stelling. Bij veel problemen kwamen Marokkanen ter sprake. Soms terecht maar ook ten onrechte. Zo is de AEL niet Marokkaans. En problemen worden veroorzaakt door een klein groepje.Mag eventueel ook naar GC
quote:Inderdaad, maar relatief gezien is het wel een groot deel dat Marrokaan is...
quote:ook dat valt reuze mee.. media heeft hier ook een grote invloed op...
Op zondag 28 december 2003 12:34 schreef Zwansen het volgende:[..]
Inderdaad, maar relatief gezien is het wel een groot deel dat Marrokaan is...
quote:Ik heb ook zo mijn eigen ervaringen...
Op zondag 28 december 2003 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ook dat valt reuze mee.. media heeft hier ook een grote invloed op...
quote:Eensch.
Op zondag 28 december 2003 12:36 schreef Zwansen het volgende:[..]
Ik heb ook zo mijn eigen ervaringen...
quote:ik ook, niet alleen met allochtonen, vaker zelfs met autochtonen...
Op zondag 28 december 2003 12:36 schreef Zwansen het volgende:[..]
Ik heb ook zo mijn eigen ervaringen...
quote:Kom jij ooit wel eens op het mercator plein????? Of woon je in zuid toevallig...... Zeg niet dat alle marocanen slecht zijn, totaal niet, ben zelfs bevriend met een aantal. Maar zelfs die lopen te spugen op hun eigen bevolkingsgroep en zijn het zat dat er telkens een GROTE groep is die het verpest voor de minderheid.
Op zondag 28 december 2003 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ook dat valt reuze mee.. media heeft hier ook een grote invloed op...
quote:Yep, meeste marocs bij mij op school (HBO) zeggen dat ook.
Op zondag 28 december 2003 12:38 schreef bigwig het volgende:[..]
Kom jij ooit wel eens op het mercator plein????? Of woon je in zuid toevallig...... Zeg niet dat alle marocanen slecht zijn, totaal niet, ben zelfs bevriend met een aantal. Maar zelfs die lopen te spugen op hun eigen bevolkingsgroep en zijn het zat dat er telkens een GROTE groep is die het verpest voor de minderheid.
quote:leuk altijd die reacties, de een noemt me een marokkaan, de ander een nederlander die er niets van af weet.. ja ik kom regelmatig op het mercatorplein.. ooit gehoord van bakkerij van de rheijden op bos en lommerweg...
Op zondag 28 december 2003 12:38 schreef bigwig het volgende:[..]
Kom jij ooit wel eens op het mercator plein????? Of woon je in zuid toevallig...... Zeg niet dat alle marocanen slecht zijn, totaal niet, ben zelfs bevriend met een aantal. Maar zelfs die lopen te spugen op hun eigen bevolkingsgroep en zijn het zat dat er telkens een GROTE groep is die het verpest voor de minderheid.
maar om nou te zeggen dat het overgrote deel het verpest, nee... misschien wel het grote deel dat daar woont, maar in zijn totaliteit helemaal niet...
quote:Tuurlijk vaker met autochtonen.... Maar daar zijn er ook iets meer van he!
Op zondag 28 december 2003 12:37 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ik ook, niet alleen met allochtonen, vaker zelfs met autochtonen...
maar die ga ik hier ok niet melden...
quote:i rest my case denk ik maar dan... ontzettend veel goede marokkanen, die op zulke momenten doodleuk over het hoofd worden gezien...
Op zondag 28 december 2003 12:40 schreef Parallel_Lives het volgende:[..]
Yep, meeste marocs bij mij op school (HBO) zeggen dat ook.
quote:houwe zo !
Op zondag 28 december 2003 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Maar de goede en leuke berichten over Marokkanen zag je bijna niet. Wat las je nou over Hind en haar Marokkaanse achtergrond? Niets!
quote:Maar hoort men daar wat over? Over al die veschtpartijen in die boerendorpen die uit 100% autochtonen bestaan? Nee, maar als er een vechtpartij is bij een R&B feest is, is dat wereldnieuws....
Op zondag 28 december 2003 12:43 schreef Zwansen het volgende:[..]
Tuurlijk vaker met autochtonen.... Maar daar zijn er ook iets meer van he!
quote:De moffen in de 2de wereld oorlog deden soms ook best goede dingen voor kinderen, dus?
Maar de goede en leuke berichten over Marokkanen zag je bijna niet. Wat las je nou over Hind en haar Marokkaanse achtergrond? Niets!
quote:donder ff op man, als je niet normaal kan discussieren...
Op zondag 28 december 2003 12:44 schreef pim-fortuyn het volgende:[..]
houwe zo !
quote:Helemaal niet! Tuurlijk zijn er hardstikke veel goeie en is er met het grootste gedeelte helemaal niks mis! Maar er is wel een grote groep die het aan het verneuken is! Kun je gewoon niet ontkennen!
Op zondag 28 december 2003 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
i rest my case denk ik maar dan... ontzettend veel goede marokkanen, die op zulke momenten doodleuk over het hoofd worden gezien...
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
i rest my case denk ik maar dan... ontzettend veel goede marokkanen, die op zulke momenten doodleuk over het hoofd worden gezien...
quote:hihi, in ieder geval is dat ook overbodig. Jamai hoefde zich toch ook niet te profileren als een indo om te winnen. Hind zorgde ervoor dat iedereen 't wel wist...
houwe zo !
quote:MJUMMIE, lekker kerstbrood..... Werk jij daar??
Op zondag 28 december 2003 12:41 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ooit gehoord van bakkerij van de rheijden op bos en lommerweg...
zegt genoeg dan he...
quote:dat ontken ik ook helemaal niet, die groep is ook redelijk groot, maar als je kijkt naar het totaal aantal marrokanen zijn de raddraaiers in de minderheid, en dan baal ik er van als er (weer) wordt gegeneraliseerd...
Op zondag 28 december 2003 12:45 schreef Zwansen het volgende:[..]
Helemaal niet! Tuurlijk zijn er hardstikke veel goeie en is er met het grootste gedeelte helemaal niks mis! Maar er is wel een grote groep die het aan het verneuken is! Kun je gewoon niet ontkennen!
quote:familiebedrijf,
Op zondag 28 december 2003 12:46 schreef bigwig het volgende:[..]
MJUMMIE, lekker kerstbrood..... Werk jij daar??
me moeder wekrt daar, net als al mijn tantes, ooms, neven etc...
quote:"Het nieuws" is ook niet bedoeld om goede en leuke berichten te tonen en dus krijg je alleen negatieve zaken voorgeschoteld en dus is "de Marokkaan" inderdaad een zondebok. Gelukkig bestaat "de Marokkaan" niet dus feitelijk gaat de discussie heel vaak helemaal nergens over.
quote:ego
Op zondag 28 december 2003 12:48 schreef JohnDope het volgende:
achja mij kan het allemaal weinig schelen, als de sfeer in mijn microsfeer maar goed is.
quote:Het is toch algemeen bekend dat er aan positieve dingen vrij weinig aandacht wordt besteed. Een mens ziet vaker negatieve dingen dan positieve.
quote:nee hoor ik heb veel vrienden, familie, kennissen en relaxte mensen die mijn padkruisen, die deel uitmaken van die microsfeer.
Op zondag 28 december 2003 12:50 schreef Zwansen het volgende:[..]
ego
quote:Mijn complimenten hoor!!!!!!!!! Mijn opa heeft er iets van 30 jaar gewoond, gulden winkel straat, en nog steeds moet ik ieder jaar met hem bij jullie kerstbrood halen...... Ander moet ie niet
Op zondag 28 december 2003 12:48 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
familiebedrijf,
me moeder wekrt daar, net als al mijn tantes, ooms, neven etc...
quote:dank je
Op zondag 28 december 2003 12:51 schreef bigwig het volgende:[..]
Mijn complimenten hoor!!!!!!!!! Mijn opa heeft er iets van 30 jaar gewoond, gulden winkel straat, en nog steeds moet ik ieder jaar met hem bij jullie kerstbrood halen...... Ander moet ie niet
idd veel vaste klanten... bestaat al ruim 60 jaar...
Maar op een gegeven moment worden die goede het ook een keertje zat, en dan is het einde zoek...
quote:Zie daar de ware Marokkaan
Op zondag 28 december 2003 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:Maar op een gegeven moment worden die goede het ook een keertje zat, en dan is het einde zoek...
quote:dat is gelul...
Op zondag 28 december 2003 12:56 schreef Code13 het volgende:[..]
Zie daar de ware Marokkaan
quote:Wat bedoel je dan met deze zin ?
Op zondag 28 december 2003 12:57 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
dat is gelul...
quote:zoals ik het zeg.. wat snap je er niet aan?
Op zondag 28 december 2003 13:02 schreef Code13 het volgende:[..]
Wat bedoel je dan met deze zin ?
quote:haha inderdaad de ware aard komt boven.
Op zondag 28 december 2003 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:Maar op een gegeven moment worden die goede het ook een keertje zat, en dan is het einde zoek...
quote:jullie?
Op zondag 28 december 2003 13:05 schreef JohnDope het volgende:[..]
haha inderdaad de ware aard komt boven.
Maar als dat gebeurt dan hou ik inderdaad me hart vast
Ik weet niet hoe de gemiddelde nederlander daar op gaat reageren namelijk, die gaan spontaan mensen uit het land zetten en mocht het echt fout gaan dan hebben we altijd nog het leger achter ons.
TimmyAsd wat er ook gebeurt makker, jullie zullen hoe dan ook het onderspit delven, en de escalatie die ik nu in mijn hoofd heb, die wens ik jullie echt niet toe.......
quote:ik dacht dat je ook marokkaan was?
Op zondag 28 december 2003 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Stupid op 28-12-2003 13:09]
quote:en waarom?
Op zondag 28 december 2003 13:07 schreef JohnDope het volgende:[..]
ik dacht dat je ook marokkaan was?
quote:Nee, die miss was trouwens Turks. Ik bedoel Hind van Idols.
Op zondag 28 december 2003 13:08 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Die ze zo leuk etaleerde bij dat miss gedoe? Daarbij totaal negerend dat ze een nederlandse nationalitieit heeft? Maar wel interviews geven in het nederlands als miss marokko. Beetje tonend voor de dubbele moraal die veel marokkanen hebben.
quote:welke andere hind dan?
Op zondag 28 december 2003 13:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, die miss was trouwens Turks. Ik bedoel Hind van Idols.
quote:Hind van Idols.
Op zondag 28 december 2003 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
welke andere hind dan?
quote:Omdat je uit Amsterdam komt...
Op zondag 28 december 2003 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
en waarom?
quote:Die zal uitgekotst zijn door haar eigen gemeenschap.
quote:Omdat?
Op zondag 28 december 2003 13:10 schreef Code13 het volgende:[..]
Die zal uitgekotst zijn door haar eigen gemeenschap.
quote:Jaja, mijn ontbijt was nog niet ingedaald...net als mijn hersenen.
quote:Als intelligent wezen sta je daar boven en ga je verder met je eigen leven. Als agressief en opvliegend type ga je daar naar reageren en geef je de lasteraars het gelijk.
Op zondag 28 december 2003 13:03 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
zoals ik het zeg.. wat snap je er niet aan?
als jij elke keer wordt afgezeken op andermans gedrag, wordt je daar toch ook ziek van...
quote:Ik zie 'de Marokkaan' voor zover die tenminste bestaat vaker schitteren in de slachtofferrol hetgeen soms terecht is en soms wordt veroorzaakt door een gebrek aan kritisch zelfreflectief vermogen.
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Nu op Radio 1 deze stelling. Bij veel problemen kwamen Marokkanen ter sprake. Soms terecht maar ook ten onrechte. Zo is de AEL niet Marokkaans. En problemen worden veroorzaakt door een klein groepje.Mag eventueel ook naar GC
Zo wordt de Antilliaanse bevolkingsgroep ook nogal eens negatief belicht maar deze mensen klagen wat minder.
quote:en ook nog uit amsterdam-west he
Op zondag 28 december 2003 13:10 schreef Zwansen het volgende:[..]
Omdat je uit Amsterdam komt...
quote:was het maar zo simpel...
Op zondag 28 december 2003 13:12 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Als intelligent wezen sta je daar boven en ga je verder met je eigen leven. Als agressief en opvliegend type ga je daar naar reageren en geef je de lasteraars het gelijk.
ik wil niet rasistisch over komen maar dat is de werkelijkheid...
ik kan zoveel voorbeelden geven maar hier komt er 1:
toen die nederlandse agent uit noodweer een marokkaanse aanvaller neerschoot kreeg je gelijk al dat gezeik van de marokkaanse samenleving, maar als dat andersom is hoor je ze nie meer, dan vinden ze het dus niet erg...
DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA!!!!!
quote:uit jouw mond komt dit onbetrouwbaar over.. en dat voorbeeld slaat ook op weinig...
Op zondag 28 december 2003 13:21 schreef pim-fortuyn het volgende:
weet je wat eht is : mijn ouders werken bij de ns en als je daar werkt, dan leer je echt wel de bevolkingsgroepen kennen die meestal de problemen veroorzaken...
95% van alle zwartrijders,probleemveroorzakers enz. zijn buitenlanders en de mensen die zeggen van neit, die lullen maar en kennen de feiten niet, en ik zeg niet dat alle buitenlanders zo zijn, het is een deel, maar als het ff doorgaat kunnen wij nederlanders integreren in nederland!
ik ken zelf ook een stel nederlandse donkere mensen en ze zeggen allemaal zelf ook dat eht hun bevolkingsgroep is die problemen maaktik wil niet rasistisch over komen maar dat is de werkelijkheid...
toen die nederlandse agent uit noodweer een marokkaanse aanvaller neerschoot kreeg je gelijk al dat gezeik van de marokkaanse samenleving, maar als dat andersom is hoor je ze nie meer, dan vinden ze het dus niet erg...
quote:Weet je wat het is...een klein stukje wereld (in dit geval het openbaar vervoer) is niet representatief voor de hele wereld.
weet je wat eht is : mijn ouders werken bij de ns en als je daar werkt, dan leer je echt wel de bevolkingsgroepen kennen die meestal de problemen veroorzaken
quote:Helaas niet. Maar wat dan? Dag in, dag uit staat de krant vol met verhalen over agressieve marokkanen, marokkanen die stelen en aanranden en ga zo maar door. Bijna elke nederlander kent uit eigen ervaring of omgeving ellende met marokkanen. Moet de nederlander daar maar over zwijgen? Dat is jarenlang gedaan en diegenen die wat zeiden werden afgemaakt als racisten. - Zie het resultaat - Nu is het andersom, de marokkanen worden afgemaakt als zijnde smerige beesten. Wat een behoorlijk groot deel ook is. Maar de nederlander ziet de intelligente goed verzorgde en zelfstandige marokkaan niet. In ieder geval niet als marokkaan.
Op zondag 28 december 2003 13:18 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
was het maar zo simpel...
quote:keb je onzin ff dikgedrukt...
Op zondag 28 december 2003 13:28 schreef Dr.Stupid het volgende:
Helaas niet. Maar wat dan? Dag in, dag uit staat de krant vol met verhalen over agressieve marokkanen, marokkanen die stelen en aanranden en ga zo maar door. Bijna elke nederlander kent uit eigen ervaring of omgeving ellende met marokkanen. Moet de nederlander daar maar over zwijgen? Dat is jarenlang gedaan en diegenen die wat zeiden werden afgemaakt als racisten. - Zie het resultaat - Nu is het andersom, de marokkanen worden afgemaakt als zijnde smerige beesten. Wat een behoorlijk groot deel ook is. Maar de nederlander ziet de intelligente goed verzorgde en zelfstandige marokkaan niet. In ieder geval niet als marokkaan.
quote:ook de koninklijke familie is vaak terecht mikpunt van kritiek...
Op zondag 28 december 2003 13:45 schreef BAZZA het volgende:
Ik ga voor de koninklijke familie.
De Marokkaan is (terecht!) vaak het mikpunt van kritiek maar is geen zondebok.
quote:Kan in jouw ogen zo zijn...blijkbaar is mijn ervaring anders. Kan zijn omdat ik niet in een grote stad woon of omdat ik in de horeca werk maar toch is dit mijn ervaring. Kun je wel stellen dat het onzin is maar daarmee maak je je er wel erg gemakkelijk mee af.
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
keb je onzin ff dikgedrukt...
quote:Subjectieve waarnemingen dus, maar heb je ook cijfers die jouw 95% onderstrepen. Dat loos lullen in de ruitme is zo verschrikkelijk makkelijk. Natuurlijk zijn er veel problemen met allochtonen, maar met het overgrote deel gaat het gewoon goed. Een kleine groep raddraaiers geeft de hele groep een slechte naam, terwijl dat in veel gevallen onterecht is
Op zondag 28 december 2003 13:21 schreef pim-fortuyn het volgende:DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA!!!!!
quote:Dat is voor mij geen onzin.
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
keb je onzin ff dikgedrukt...
quote:Misschien omdat dat niet interessant is om te laten zien? Ik kijk niet naar het journaal om te horen dat abdullah een kindje uit een vijver geplukt heeft. Als ik dat wilde zien dan keek ik wel naar hart van nederland.
quote:1. media zijn krachtig & beeinvloeden de publ. opinie. Welles "Bowling for Columbine" gezien? Het feit dat er veel over Marokkanen in de negatieve zin geschreven wordt hoeft niet te betekenen dat het daadwerkelijk zo is (i.vh.m bijv. Nederlanders, Antilianen, Joegoslaven, etc.)
Op zondag 28 december 2003 13:28 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Helaas niet. Maar wat dan? Dag in, dag uit staat de krant vol met verhalen over agressieve marokkanen, marokkanen die stelen en aanranden en ga zo maar door. Bijna elke nederlander kent uit eigen ervaring of omgeving ellende met marokkanen. Moet de nederlander daar maar over zwijgen? Dat is jarenlang gedaan en diegenen die wat zeiden werden afgemaakt als racisten. - Zie het resultaat - Nu is het andersom, de marokkanen worden afgemaakt als zijnde smerige beesten. Wat een behoorlijk groot deel ook is. Maar de nederlander ziet de intelligente goed verzorgde en zelfstandige marokkaan niet. In ieder geval niet als marokkaan.
2. nee, niet bijna elke Nederlander (heb je een poll gehouden?). Woon je in de grote stad of in een dorp waar je 2 buitenlanders hebt? Ik vind het een beetje kortzichtig om te zeggen: "Marokkanen veroorzaken overlast." Tuurlijk mogen Nederlanders er iets over zeggen, maar wel met enige nuance (it's not all black & white).
3. Smerige beesten... hier ga ik niet eens op in...
4. Dus voor de Nederlandse bevolking is de "Marokkaan" een crimineel? De stereotype zeg maar. Bij wie ligt het probleem dan deels, bij de Nederlanders of bij de Marokkanen die het niet meer goed kunnen doen?
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:03 schreef Rahja het volgende:
1. media zijn krachtig & beeinvloeden de publ. opinie. Welles "Bowling for Columbine" gezien? Het feit dat er veel over Marokkanen in de negatieve zin geschreven wordt hoeft niet te betekenen dat het daadwerkelijk zo is (i.vh.m bijv. Nederlanders, Antilianen, Joegoslaven, etc.)
Nee, de kranten verzinnen dat nieuws allemaal
quote:Net zomin het mij interesseert of het nou Nederlanders, Marokkanen of Amerikanen zijn die de misdaden plegen, maar dan is het opeens wel van belang.
Op zondag 28 december 2003 14:53 schreef _VoiD_ het volgende:Misschien omdat dat niet interessant is om te laten zien? Ik kijk niet naar het journaal om te horen dat abdullah een kindje uit een vijver geplukt heeft. Als ik dat wilde zien dan keek ik wel naar hart van nederland.
Vanochtend was het wel een aardige analyse op de radio. Als El-Khattabi, Boukhari of Bousatta scoren hoor je nooit de Marokkaan maar de NAC'er of de AZ speler. Als er iemand wordt neergestoken is het direct een Marokkaan (ook al is het een Tunesiër, zoals in het geval van Anja Joos)
quote:nee, de mensen willen idd stelende en moordende marokkanen zien....
Op zondag 28 december 2003 14:53 schreef _VoiD_ het volgende:[..]
Misschien omdat dat niet interessant is om te laten zien? Ik kijk niet naar het journaal om te horen dat abdullah een kindje uit een vijver geplukt heeft. Als ik dat wilde zien dan keek ik wel naar hart van nederland.
Er staat "in verhouding met Nederlanders, Antilianen, Joegoslaven, etc."
Bedoel hiermee: mensen zijn niet kritisch genoeg
quote:Soms wel, soms niet. Overal in de kranten stond dat het een Marokkaan was die Anja Joos kapot geschopt had, terwijl het een Tunesiër was. Dat zijn van die kleine dingen die het beeld verergeren. Er is zeker het nodige mis, maar het wordt in sommige gevallen weldegelijk overdreven door de pers
Op zondag 28 december 2003 16:15 schreef _VoiD_ het volgende:
Nee, de kranten verzinnen dat nieuws allemaal
quote:cijfers? bron?
Op zondag 28 december 2003 16:20 schreef rasta-man_9002 het volgende:
wel jammer trouwens dat dat groepje steeds groter word.....
quote:ik was net wakker en ik las wat over een bakker enzo, ik had het denk ik niet zo goed gelezen...
Op zondag 28 december 2003 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
en waarom?
quote:dood geschopt was de tunesier. hoeveel van de andere schoppen en klappen die ze kreeg was van marokkanen? ik geloof dat er meerdere in de cel zitten toch?
Op zondag 28 december 2003 16:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Soms wel, soms niet. Overal in de kranten stond dat het een Marokkaan was die Anja Joos kapot geschopt had, terwijl het een Tunesiër was. Dat zijn van die kleine dingen die het beeld verergeren. Er is zeker het nodige mis, maar het wordt in sommige gevallen weldegelijk overdreven door de pers
quote:Dit vind ik altijd zo grappig. Autochtone Nederlanders die kankeren op allochtonen,gaan vertellen hoe ze zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur ,maar zelf niet eens hun Nederlandse spelling in orde hebben.
weet je wat eht is : mijn ouders werken bij de ns en als je daar werkt, dan leer je echt wel de bevolkingsgroepen kennen die meestal de problemen veroorzaken...
95% van alle zwartrijders,probleemveroorzakers enz. zijn buitenlanders en de mensen die zeggen van neit, die lullen maar en kennen de feiten niet, en ik zeg niet dat alle buitenlanders zo zijn, het is een deel, maar als het ff doorgaat kunnen wij nederlanders integreren in nederland!
ik ken zelf ook een stel nederlandse donkere mensen en ze zeggen allemaal zelf ook dat eht hun bevolkingsgroep is die problemen maaktik wil niet rasistisch over komen maar dat is de werkelijkheid...
Pimmetje, een Nederlandse spellingscursus zou je niet misstaan.
PS: heb geen zin om de fouten eruit te halen, sommige domme mensen moet je dom houden.
quote:Dat vind ik altijd zo zwak mensen gaan aanvallen op de spelling.
Op zondag 28 december 2003 16:58 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Dit vind ik altijd zo grappig. Autochtone Nederlanders die kankeren op allochtonen,gaan vertellen hoe ze zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur ,maar zelf niet eens hun Nederlandse spelling in orde hebben.
PS: heb geen zin om de fouten eruit te halen, sommige domme mensen moet je dom houden.
Kom ik bij jou thuis, dan hou ik me aan jouw regels.
Ben ik bij mezelf thuis, dan doe ik waar ik zin in heb.
quote:Ga trug naar de hel waar je door Volkert heen bent gestuurd!
houwe zo !
quote:Uhm dat zie je verkeerd, Pim Fortuyn zit in de hemel en Volkert gaat naar de hel, maar in theorie zit hij nu al in de hel, want zijn realiteit is veranderd in een hel en dankzij hem zijn ook de levens van mensen als rosenmuller, melkert en kok in een hel veranderd.
Op zondag 28 december 2003 17:07 schreef onschuldig het volgende:[..]
Ga trug naar de hel waar je door Volkert heen bent gestuurd!
Beetje jammer om in deze discussie de echte Pim Fortuyn te betrekken, ik vind het ook een beetje raar dat iemand een nickname PimFortuyn heeft, ben je zo intelligent dan?
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 28-12-2003 17:10]
quote:Wat verwacht je van iemand wiens vader bij de NS werkt? Hoeveel zal die arme sloeber verdienen? Typisch een reactie van een hollander uit de lagere sociale klasse!
Dit vind ik altijd zo grappig. Autochtone Nederlanders die kankeren op allochtonen,gaan vertellen hoe ze zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur ,maar zelf niet eens hun Nederlandse spelling in orde hebben.
quote:er zat iig ook nog een Ghanees tussen, maar dat heeft nooit in de krant gestaan en dat is het probleem. Er wordt 1 groep uitgelicht omdat dat zo verschrikkelijk makkelijk is. Iets meer zorgvuldigheid van de pers zou al een hoop schelen
Op zondag 28 december 2003 16:42 schreef zoalshetis het volgende:dood geschopt was de tunesier. hoeveel van de andere schoppen en klappen die ze kreeg was van marokkanen? ik geloof dat er meerdere in de cel zitten toch?
quote:Daar gaan we dan...
Op zondag 28 december 2003 17:05 schreef JohnDope het volgende:[..]
Dat vind ik altijd zo zwak mensen gaan aanvallen op de spelling.
Als je ander mensen gaat vertellen hoe ze zich moeten aanpassen,dan moeten ze natuurlijk wel een correct voorbeeld hebben om zich aan te spiegelen. Je kan van allochtonen niet verwachten dat ze de Nederlandse cultuur behoorlijk overnemen als de autochtonen zelf elementen uit hun eigen cultuur niet eens beheersen, zoals de Nederlandse taal.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 17:18]
quote:net wat ik al zei.... kom ik bij jou thuis, dan hou ik me aan jouw regels en doe netjes etc.
Op zondag 28 december 2003 17:10 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Daar gaan we dan...
Als je ander mensen gaat vertellen hoe ze zich moeten aanpassen,dan moeten ze natuurlijk wel een correct voorbeeld hebben om zich aan te spiegelen. Je kan van allochtonen niet verwachten dat ze de Nederlandse cultuur behoorlijk overnemen als de autochtonen zelf elementen uit hun eigen cultuur niet eens beheersen, zoals de Nedrlandse taal.
En verder klagen ook een hoop mensen niet over dat de allochtonen niet integreren, maar dat er te veel allochtonen zijn of ze nou integreren of niet.
quote:Daarom zei ik ook bewust hel!!!
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef JohnDope het volgende:als we er van uit gaan dat de goede na hun dood naar de hemel gaan en de slechte naar de hel
quote:Natuurlijk, maar er bestaat een verschil tussen een foutloze spelling en crimineel gedrag.
Op zondag 28 december 2003 17:10 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Daar gaan we dan...
Als je ander mensen gaat vertellen hoe ze zich moeten aanpassen,dan moeten ze natuurlijk wel een correct voorbeeld hebben om zich aan te spiegelen. Je kan van allochtonen niet verwachten dat ze de Nederlandse cultuur behoorlijk overnemen als de autochtonen zelf elementen uit hun eigen cultuur niet eens beheersen, zoals de Nedrlandse taal.
quote:En dat is nou net het hele eieren eten. In de ogen van velen kunnen allochtonen niets goed doen en is de intergratie gedoemd te mislukken, maar ze weigeren te erkennen dat ze er zelf ook schuld aan hebben
Op zondag 28 december 2003 17:14 schreef JohnDope het volgende:
En verder klagen ook een hoop mensen niet over dat de allochtonen niet integreren, maar dat er te veel allochtonen zijn of ze nou integreren of niet.
quote:Ehm, mijn best JohnDope, wat heeft mijn opmerking betreffende de Nederlandse spelling te maken met poltieke correctheid. Ik begrijp dat niet helemaal.
Als iemand de nederlandse taal niet politiek correct beheerst, dan mag diegene echt wel klagen over buitenlanders.
quote:heb je wel goed gelezen wat ik geschreven had?
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef onschuldig het volgende:[..]
Daarom zei ik ook bewust hel!!!
quote:Mee eens.
Op zondag 28 december 2003 17:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En dat is nou net het hele eieren eten. In de ogen van velen kunnen allochtonen niets goed doen en is de intergratie gedoemd te mislukken, maar ze weigeren te erkennen dat ze er zelf ook schuld aan hebben
quote:Heb jij contact met God? Hoe weet jij zo zeker dat hij in de hemel is? Gezien zijn manier van leven lijkt het me waarschijnlijker dat hij in de hel vertoeft
Op zondag 28 december 2003 17:18 schreef JohnDope het volgende:[..]
heb je wel goed gelezen wat ik geschreven had?
PimFortuyn zit in de hemel. En Folkert zijn leven is veranderd in een hel en door Folkert zijn mensen als Rosenmuller, Melkert en Kok ook in een hel gekomen.
Folkert zit in de grootste hel, zowel politiek-rechts, als politiek links kotst van der Graaf uit.
Zijn leven is lijden.
quote:Moet je ook consequent zijn en alle mensen die je fouten ziet maken op het forum, moet je daar even op attenderen (dan blijf je bezig).
Op zondag 28 december 2003 17:17 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ehm, mijn best JohnDope, wat heeft mijn opmerking betreffende de Nederlandse spelling te maken met poltieke correctheid. Ik begrijp dat niet helemaal.
Ik ben allochtoon, ik wil graag leren van een autochtoon waarom ik geen kritiek mag hebben op iemand's Nederlandse spelling als die niet POLITIEK (?) correct is?
Onderwijs mij.
Dat is ook vaak tegen mij gezegd, dat ze over me spelling begonnen en dan ging ik de persoon in kwestie zijn lettergebruik in de gatenhouden en iedere keer als diegene een fout maakte, attendeerde ik diegene er even op, dat is best irri op het end.
Ik wil hier gewoon mee zeggen, als je snel reageert en snel typt op een forum dan maak je sneller typfouten.
Typfouten zijn pas 'schokkend' in belangrijke documenten, zoals sollicitatiebrieven, etc..
en ik denk dat het nou juist daar de laatste jaren (want het gaat natuurlijk niet alleen over 2003) nogal eens is misgegaan. de marokkanen zijn een hele hechte gemeenschap waar maar weinig inmenging vanuit andere groepen geduld wordt. dat is op zich prima, dat is de chinese gemeenschap ook. maar dat maakt sommige uit de marokkaanse gemeenschap wel wat onbereikbaar en dan verwacht ik ook in alle redelijkheid dat er vanuit diezelfde gemeenschap zorg gedragen wordt voor die probleemgroep die overlast veroorzaakt en onbeschoft en onaangepast gedrag ten tonele brengt. En dat hoeft ook echt niet in het openbaar.
Het voordeel zou zijn dat niet elke puntje van kritiek dan afgedaan wordt als discriminatie want dat begint zo langzamerhand de dooddoener van 2003 te worden. Ik wens de mijn mede amsterdammers een mooi 2004.
quote:Lariekoek redenering. Jij hebt het hier over het verschijnsel gast en gastheer. De gemiddelde Marokkaan in Nederland is hier niet te gast, maar is net zo goed als jij gastheer.
Op zondag 28 december 2003 17:14 schreef JohnDope het volgende:[..]
net wat ik al zei.... kom ik bij jou thuis, dan hou ik me aan jouw regels en doe netjes etc.
Ben ik bijmezelf thuis dan doe ik waar ik zin in heb.
quote:Gezien zijn leven lijkt het me waarschijnlijker dat hij in de hemel zit, wat voor mistappen heeft Fortuyn gedaan dat hij eventueel niet meer de hemel in kan komen?
Op zondag 28 december 2003 17:20 schreef onschuldig het volgende:[..]
Heb jij contact met God? Hoe weet jij zo zeker dat hij in de hemel is? Gezien zijn manier van leven lijkt het me waarschijnlijker dat hij in de hel vertoeft
We zijn het er in ieder geval over eens dat het leven van Folkert in hel is veranderd (leven = lijden) en dat Folkert het leven van een aantal politicussen in een hel veranderde (melkert is naar het buitenland gevlucht, rosenmuller gedwongen te stoppen met politiek, en kok heeft geen echte eervolle afsluiting gehad zoals hij gehoopt had)
Maar gewoon even einde discussie pim fortuyn, anders open je er maar een topic over.
Zo zie je maar weer Pim F leeft nogsteeds, hij houdt mensen als "onschuldig" nog dagelijks bezig
quote:Tunesiërs, Algerijnen, Marokkanen en een Ghanees. Door de media allemaal Marokkaan genoemd
Op zondag 28 december 2003 17:23 schreef _VoiD_ het volgende:
Er waren toch meer mensen die op Anja hadden ingeschopt? En dat waren??
quote:Hmmm, dat jij er zo serieus op in gaat? Hahaha, was jou gewoon een beetje aan het pesten! Waar Pim nu is kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen, wel vind ik het terecht dat het leven van Volkert op dit moment een hel is. Dat zou het moeten zijn voor alle koelbloedige moordenaars! Daar zijn we het hopelijk over eens en hiermee ga ik akkoord met je voorstel om deze afzonderlijke dicussie binnen een discussie te sluiten!
Op zondag 28 december 2003 17:25 schreef JohnDope het volgende:[..]
Gezien zijn leven lijkt het me waarschijnlijker dat hij in de hemel zit, wat voor mistappen heeft Fortuyn gedaan dat hij eventueel niet meer de hemel in kan komen?
We zijn het er in ieder geval over eens dat het leven van Folkert in hel is veranderd (leven = lijden) en dat Folkert het leven van een aantal politicussen in een hel veranderde (melkert is naar het buitenland gevlucht, rosenmuller gedwongen te stoppen met politiek, en kok heeft geen echte eervolle afsluiting gehad zoals hij gehoopt had)
Maar gewoon even einde discussie pim fortuyn, anders open je er maar een topic over.
Zo zie je maar weer Pim F leeft nogsteeds, hij houdt mensen als "onschuldig" nog dagelijks bezig
quote:Vraag me af waarom de media dat telkens weer doet? Zijn het de reporters of de leiders van dat soort media? Heeft iemand hier een antwoord op de vraag waarom Marokkanen telkens bewust zwart gemaakt worden?
Op zondag 28 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tunesiërs, Algerijnen, Marokkanen en een Ghanees. Door de media allemaal Marokkaan genoemd
quote:Tuurlijk,dat is jouw houding als het gaat om gastvrijheid. D'r zijn heel veel mensen die uitgaan van het principe 'Mijn huis is jouw huis', ook heel veel autochtonen vinden dit een fijne vorm van gastvrijheid.
Kom ik bij jou thuis, dan hou ik me aan jouw regels.
Ben ik bij mezelf thuis, dan doe ik waar ik zin in heb.
Ben benieuwd. En al deze mensen mogen doen in hun 'eigen huis - Nederland' wat ze maar willen?
Zeg beste JohnDope (waarom heb je trouwens geen mooie Nederlandsche naam zoals Piet, Klaas of zo), ik heb al 28 jaar een Nederlands paspoort. Zal ik het maar weggooien, want volgens jouw beredenering heb ik er toch niets aan; Mag zelf niet het initiatief nemen om als allochtone Nederlander zelf uit te maken hoe ik ga leven in Nederland, want ik behoor me te houden aan regels die mensen als jij Johndope opstellen (ik houd mijn hart vast als dat ooit zover zal komen?)
Oh JohnDope, ik woon hier al 28 jaar,mag ik alstjeblieft ook een beetje bepalen hoe ik hier mijn leven inricht? Alstjeblieft?
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 17:35]
quote:Een deel omdat ze het ook over zich afroepen, er zijn immers veel probleem Marokkanen en een ander deel omdat de journalisten direct dingen opschrijven die ze horen van mensen zonder verder zelf onderzoek te doen. Een soort gemakszucht dus
Op zondag 28 december 2003 17:32 schreef onschuldig het volgende:Vraag me af waarom de media dat telkens weer doet? Zijn het de reporters of de leiders van dat soort media? Heeft iemand hier een antwoord op de vraag waarom Marokkanen telkens bewust zwart gemaakt worden?
quote:ik neem het niet al te serieus want je bent wel vaker een ongelooflijke prutser. het niet erg vinden dat iemand met een bepaalde overtuiging vermoord wordt én dan ook nog even lollig reppen dat hij wel in de hel zou zitten vindt ik best wel onbehoorlijk gedrag. helemaal omdat het offtopic was.
Op zondag 28 december 2003 17:29 schreef onschuldig het volgende:[..]
Hmmm, dat jij er zo serieus op in gaat? Hahaha, was jou gewoon een beetje aan het pesten! Waar Pim nu is kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen, wel vind ik het terecht dat het leven van Volkert op dit moment een hel is. Dat zou het moeten zijn voor alle koelbloedige moordenaars! Daar zijn we het hopelijk over eens en hiermee ga ik akkoord met je voorstel om deze afzonderlijke dicussie binnen een discussie te sluiten!
quote:Waarom passen die journalisten die gemakzucht alleen maar toe bij Marokkanen en Moslims en is het niet strafbaar om vals nieuws in omloop te brengen? Zijn hier geen regels voor gemaakt, soort mediawet ofzo?
Op zondag 28 december 2003 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een deel omdat ze het ook over zich afroepen, er zijn immers veel probleem Marokkanen en een ander deel omdat de journalisten direct dingen opschrijven die ze horen van mensen zonder verder zelf onderzoek te doen. Een soort gemakszucht dus
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 17:42]
quote:Wat heb jij tegen kabouters?
Op zondag 28 december 2003 17:37 schreef zoalshetis het volgende:kabouters zijn klootzakken
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 17:43]
quote:lol
Op zondag 28 december 2003 17:40 schreef onschuldig het volgende:[..]
Wat heb jij tegen kabouters?
quote:Inderdaad holland is mijn huis.
Op zondag 28 december 2003 17:33 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Tuurlijk,dat is jouw houding als het gaat om gastvrijheid. D'r zijn heel veel mensen die uitgaan van het principe 'Mijn huis is jouw huis', ook heel veel autochtonen vinden dit een fijne vorm van gastvrijheid.
Jouw huis, dat is Nederland?
En wie mogen er eigenlijk in jouw huis,wie wonen er eigenlijk?
- blonde mensen met blauwe ogen
- witte mensen,zolang ze maar zuiver Arisch bloed hebben?
- witte mensen van origine Europees
- afkomst maakt niet uit,als ze maar wit zijn,maar geen witte 'halfbloedjes'Ben benieuwd. En al deze mensen mogen doen in hun 'eigen huis - Nederland' wat ze maar willen?
Zeg beste JohnDope (waarom heb je trouwens geen mooie Nederlandsche naam zoals Piet, Klaas of zo), ik heb al 28 jaar een Nederlands paspoort. Zal ik het maar weggooien, want volgens jouw beredenering heb ik er toch niets aan; Mag zelf niet het initiatief nemen om als allochtone Nederlander zelf uit te maken hoe ik ga leven in Nederland, want ik behoor me te houden aan regels die mensen als jij Johndope opstellen (ik houd mijn hart vast als dat ooit zover zal komen?)
Oh JohnDope, ik woon hier al 28 jaar,mag ik alstjeblieft ook een beetje bepalen hoe ik hier mijn leven inricht? Alstjeblieft?
En als jij hier al 28 jaar woont en een relaxte burger bent dan mag jij best bepalen wat je doet, als je gewoon maar met de samenleving mee doet en geen problemen veroorzaakt.
quote:Volgens mij meen je dat niet helemaal!
Op zondag 28 december 2003 17:41 schreef JohnDope het volgende:[..]
Inderdaad holland is mijn huis.
En een allochtoon is iemand die uit het buiteland komt, of dat nou uit engeland is, duitsland, noord-afrika, amerika maakt me allemaal niks uit.
quote:Jammer JohnDope, begin toch echt te twijfelen aan je intellectuele vermogens na deze opmerking. Ik bekritiseer JOUW spelling,omdat jij allochtonen bekritiseert op hun aanpassingsgedrag in Nederland. Als het gaat om je aanpassen aan een cultuur dan heb je te maken met een van de belangrijkste fundamenten van een cultuur 'De Taal'.
Op zondag 28 december 2003 17:22 schreef JohnDope het volgende:[..]
Moet je ook consequent zijn en alle mensen die je fouten ziet maken op het forum, moet je daar even op attenderen (dan blijf je bezig).
En niet meteen in een discussie over iemand spelling gaan beginnen.
quote:Het is niet alleen bij Marokkanen zo, het gebeurt helaas maar al te vaak. Ze brengen bepaalde dingen groot in het nieuws en als het niet waar blijkt te zijn kom je de rectificatie ergens klein op pagina 5 tegen. Het mooiste voorbeeld dit jaar was Iraakse uranium smokkel die er nooit geweest was, zelfs niet volgens de CIA, maar dat laatste zag je alleen terug bij "De Leugen Regeert"
Op zondag 28 december 2003 17:37 schreef onschuldig het volgende:
Waarom passen die journalisten die gemakzucht alleen maar toe bij Marokkanen en is het niet strafbaar om vals nieuws in omloop te brengen? Zijn hier geen regels voor gemaakt, soort mediawet ofzo?
Dus ik denk zeker dat de media bijdraagt aan de beeldvorming. Deels terecht, deels onterecht
quote:Irak ----> Moslims dus het is wel degelijk zo dat de media de feiten verdraaien als het om Moslims of allochtonen gaat. Waarom zijn Israel of de VS nooit slachtoffer in hun haatcampagne? Daar durven ze nooit iets slechts over te zeggen! Waarom is Sharon volgens de Nederlandse media een "nette" staatshoofd en Saddam een moordenaar?
Op zondag 28 december 2003 17:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het is niet alleen bij Marokkanen zo, het gebeurt helaas maar al te vaak. Ze brengen bepaalde dingen groot in het nieuws en als het niet waar blijkt te zijn kom je de rectificatie ergens klein op pagina 5 tegen. Het mooiste voorbeeld dit jaar was Iraakse uranium smokkel die er nooit geweest was, zelfs niet volgens de CIA, maar dat laatste zag je alleen terug bij "De Leugen Regeert"
Dus ik denk zeker dat de media bijdraagt aan de beeldvorming. Deels terecht, deels onterecht
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 17:51]
quote:wat een figuur, tuurlijk meen ik dat wel!
Op zondag 28 december 2003 17:43 schreef onschuldig het volgende:[..]
Volgens mij meen je dat niet helemaal!
quote:je blijft lachen met onschuldig
Op zondag 28 december 2003 17:49 schreef JohnDope het volgende:[..]
wat een figuur, tuurlijk meen ik dat wel!
quote:Ik lijk je moeder wel
Op zondag 28 december 2003 17:50 schreef zoalshetis het volgende:[..]
je blijft lachen met onschuldig
quote:Dus Engelsen en Duitsers zijn voor jou net zo allochtoon als een Irakees? Waarom zeg je dingen die je niet meent?
quote:kerel je bekritiseerde niet mijn spelling, maar die van PimFortuyn en ik reageerde daar even op.
Op zondag 28 december 2003 17:44 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Jammer JohnDope, begin toch echt te twijfelen aan je intellectuele vermogens na deze opmerking. Ik bekritiseer JOUW spelling,omdat jij allochtonen bekritiseert op hun aanpassingsgedrag in Nederland. Als het gaat om je aanpassen aan een cultuur dan heb je te maken met een van de belangrijkste fundamenten van een cultuur 'De Taal'.
Als jij de Uber-Nederlander gaat uithangen zorg dan minstens dat je elementaire kenmerken beheerst uit je "eigen" cultuur . Daarom oefen ik kritiek uit op JOUW spellingsgedrag en niet die van andere Fokkers,omdat de meesten niet de Uber-Hollander zitten uit te hangen.
quote:
quote:Hoe weet je nou wat ik meen of denk? Ben je een beetje paranoide ofzo?
Op zondag 28 december 2003 17:52 schreef onschuldig het volgende:[..]
Dus Engelsen en Duitsers zijn voor jou net zo allochtoon als een Irakees? Waarom zeg je dingen die je niet meent?
Als ik dat zeg, moet je dat toch gewoon van me aannemen, waarom zou ik er over liegen
Of ben jij zo`n figuur die de hele dag op het internet zit te liegen en vervolgens denkt dat iedereen op het internet liegt?
quote:Oh JohnDope, wel een echte vent wezen hoor. Dat valt me vies van je tegen dat je je eigen standpunten niet behoudt.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 18:00]
quote:Daar doelde ik natuurlijk op. Tnx voor de moeite. Had geen zin om een grote lap tekst te typen
Op zondag 28 december 2003 17:56 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Oh JohnDope, wel een echte vent wezen hoor. Dat valt me vies van je tegen dat je je eigen standpunten niet behoudt.
Natuurlijk wil je geen buitemlanders in Nederland, je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Er zijn meerdere Fokkers die denken zoals jij,dus schaam je er niet voor. Je bent niet alleen.
Waar je je wel voor moet schamen is dat je zo stuurloos bent als het gaat om het behoud van je meningen. Foei JohnDope, verdedig je standpunten net als die ander grote Nederlandse denkers als Mussert, Jan Maat en Pim Fortuyn.
Houd moed !
quote:buitemlanders
Oh JohnDope, wel een echte vent wezen hoor. Dat valt me vies van je tegen dat je je eigen standpunten niet behoudt.
Natuurlijk wil je geen buitemlanders in Nederland, je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Er zijn meerdere Fokkers die denken zoals jij,dus schaam je er niet voor. Je bent niet alleen.
Waar je je wel voor moet schamen is dat je zo stuurloos bent als het gaat om het behoud van je meningen. Foei JohnDope, verdedig je standpunten net als die ander grote Nederlandse denkers als Mussert, Jan Maat en Pim Fortuyn.
Houd moed !
quote:Ik wil inderdaad niet te veel buitenlanders in nederland en daar schaam ik me helemaal niet voor. Maar het ging er om dat een buitenlander in mijn ogen een amerikaan, duiters, noord-afrikaan, chinees of engelsman is, die mensen zie ik als buitenlanders.
Houd moed !
En niet meteen mij gaan demoniseren door meteen met Janmaat en Mussert aan te komen zetten, ook zoiets lafs, jij zit vol laffe streken merk ik.
Eerst dat gezeik over die jongen ze spelling en nu weer facisten er bij gaan betrekken.
quote:Dank je,ik heb het inmiddels gecorrigeerd.
Op zondag 28 december 2003 17:59 schreef zoalshetis het volgende:[..]
buitemlanders
quote:ik d8 dat je het tot nu toe vrij aardig deed. beetje geblaat in de ruimte, maar ik d8 dat jij je poot wel stijf zou houden. deze vergelijking gaat me net iets tever om je nog serieus te nemen.
Foei JohnDope, verdedig je standpunten net als die ander grote Nederlandse denkers als Mussert, Jan Maat en Pim Fortuyn.
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 28-12-2003 18:04]
quote:Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort pedo!
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef JohnDope het volgende:
Dat heb ik bijvoorbeel met thailand, daar flikken ze dingen met nederlanders dat ik er gewoon niet meer naar toe ga, maar je hoort me er verder niet meer over zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 18:04]
quote:dat bedoel ik, iedereen maakt fouten, dus is het nooit verstandig om als eerste over anders mans typfouten te beginnen SKMbeat. Zo zie je maar weer
Op zondag 28 december 2003 18:02 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Dank je,ik heb het inmiddels gecorrigeerd.
quote:vrij grove beschuldiging, ook jij laat je weer eens kennen.
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef onschuldig het volgende:[..]
Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort pedo!
quote:Tnx, maar mijn conlusie was vrij logisch!
Op zondag 28 december 2003 18:05 schreef zoalshetis het volgende:[..]
vrij grove beschuldiging, ook jij laat je weer eens kennen.
quote:ik denk dat jij je 'conclusies' wat vaker voor je moet houden.
Op zondag 28 december 2003 18:05 schreef onschuldig het volgende:[..]
Tnx, maar mijn conlusie was vrij logisch!
quote:Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef onschuldig het volgende:[..]
Waarom ga je niet meer naar Thailand? Omdat ze daar nu pedofielen straffen? We weten in ieder geval dat jij niet helemaal spoort vieze pedo!
En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:lekker he 33
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Maar goed ik ben nog nooit in thailand geweest, de zinsbouw was niet helemaal correct, maar ik doelde op Machiel K die vast zit wegensdrugshandel. En zo zitten er nog een paar nederlanders vast voor drugshandel.En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
Op zondag 28 december 2003 18:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
lekker he 33
quote:Maar mijn beste Johndope, ik kan er niets aan doen dat ik vol laffe streken zit. Ik ben allochtoon, alle allochtonen zitten vol laffe streken, dat had je inmiddels toch al door. Goed hoor,dat je vindt dat er niet teveel buitenlanders in Nederland moeten wonen. Dan zou het niet uit te houden zijn, al die nare allochtonen met hun laffe streken.
Op zondag 28 december 2003 17:59 schreef JohnDope het volgende:[..]
En niet meteen mij gaan demoniseren door meteen met Janmaat en Mussert aan te komen zetten, ook zoiets lafs, jij zit vol laffe streken merk ik.
Eerst dat gezeik over die jongen ze spelling en nu weer facisten er bij gaan betrekken.
PS: demoniseren?...
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 18:13]
quote:Nederlanders kunnen natuurlijk geen drugsdealers zijn he? Dat kunnen alleen Marokkanen zijn. Vrij bekrompen manier van denken heb je! Machiel is zo schuldig als Volkert (moord op Pim) dus als het aan mij ligt doodstraf voor Machiel!!!!
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
Kan je discussie niet winnen dan moet je zo maar beginnen, ook zo`n laffe held ben jij
Maar goed ik ben nog nooit in thailand geweest, de zinsbouw was niet helemaal correct, maar ik doelde op Machiel K die vast zit wegensdrugshandel. En zo zitten er nog een paar nederlanders vast voor drugshandel.En een pedofiel kan je me niet noemen, ik had een tijdje terug nog een vriendin die 9 jaar ouder was, dus.
quote:Dit is een openbare forum! Als het je niet bevalt begin je er maar één op het intranet van je baas!
Op zondag 28 december 2003 18:06 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ik denk dat jij je 'conclusies' wat vaker voor je moet houden.
quote:Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
Op zondag 28 december 2003 18:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
lekker he 33
quote:misschien komt het omdat je een gezonde hollandse jongen bent
Op zondag 28 december 2003 18:08 schreef JohnDope het volgende:[..]
Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
quote:Jammer, can't have them all...
Op zondag 28 december 2003 18:03 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ik d8 dat je het tot nu toe vrij aardig deed. beetje geblaat in de ruimte, maar ik d8 dat jij je poot wel stijf zou houden. deze vergelijking gaat me net iets tever om je nog serieus te nemen.
quote:of hij schuldig is of niet maakt me niks uit, het gaat er om dat hij een 2de kans verdient, netzoals die 2 chinezen uit nederland die er vast zitten die wil ik er ook weg hebben en naar nederland toe halen, zo zit ik wel in elkaar.
Op zondag 28 december 2003 18:09 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nederlanders kunnen natuurlijk geen drugsdealers zijn he? Dat kunnen alleen Marokkanen zijn. Vrij bekrompen manier van denken heb je! Machiel is zo schuldig als Volkert (moord op Pim) dus als het aan mij ligt doodstraf voor Machiel!!!!
Je moet me gewoon niet afschilderen als een facist, ik vind dat altijd zo zwak van mensen. Dat alleen marokkanen drugssmokkelen allemaal van die domme opmerkingen.
quote:Zeker je eerste mooie vriendin
Op zondag 28 december 2003 18:08 schreef JohnDope het volgende:[..]
Zeker weten!!!! Ik vraag me nogsteeds af waarom ze nou mij wilde, ze kan iedereen krijgen, gasten met dikke auto`s etc..
quote:nu niet meer getrouwd?
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
quote:b-e-d-a-n-k-t v-o-o-r d-e v-e-r-t-a-l-i-n-g
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Jammer, can't have them all...
Oh sorry, ik kan niet iedereen voor me winnen.
quote:Dat is jouw probleem. Het maakt wel uit of iemand schuldig is of niet. Verklaart meteen jouw denkbeelden over Marokkanen, het maakt je natuurlijk niets uit of ze schuldig zijn of niet!
Op zondag 28 december 2003 18:12 schreef JohnDope het volgende:[..]
of hij schuldig is of niet maakt me niks uit, het gaat er om dat hij een 2de kans verdient, netzoals die 2 chinezen uit nederland die er vast zitten die wil ik er ook weg hebben en naar nederland toe halen, zo zit ik wel in elkaar.
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef onschuldig het volgende:[..]
Nope, heb ze liefer wat jonger. Maar ik ben dan ook al een tijdje getrouwd met een Marokkaanse schone
quote:Waar haal je dat uit? Doe wat aan je begrijpend lezen! Ik ben is wat anders als "ik was"!
Op zondag 28 december 2003 18:13 schreef zoalshetis het volgende:[..]
nu niet meer getrouwd?
quote:Ach ja, misschien was het dan een uit de handgelopen weddenschap want uit eindelijk heeft ze het nog een jaar met me uit gehouden.
Op zondag 28 december 2003 18:12 schreef onschuldig het volgende:[..]
Zeker je eerste mooie vriendin
EN zo te horen heb ze je al gedumpd
Mischien was het wel een weddeschap met een paar vriendinen. Wedden dat je geen NERD durft te versieren of dergelijk
En waarom denk je dat ik een nerd ben. Ik heb respect voor alle mensen die respect voor mij hebben.
Maar als mensen me een nerd vinden, dan moet ik altijd bewijzen dat ik een stapje hoger in de voedselketen sta zegmaar, maarja gaat op internet een beetje moeilijk.
Ik verlaag me graag tot andere mensen hun niveau
quote:nee het WAS gewoon een vraag. fijn huwelijk?
Op zondag 28 december 2003 18:16 schreef onschuldig het volgende:[..]
[..]Waar haal je dat uit? Doe wat aan je begrijpend lezen! Ik ben is wat anders als "ik was"!
quote:Mischien was dat jaar wel deel van de weddenschap!
Op zondag 28 december 2003 18:17 schreef JohnDope het volgende:
Ach ja, misschien was het dan een uit de handgelopen weddenschap want uit eindelijk heeft ze het nog een jaar met me uit gehouden.
quote:Ik heb ook respect voor iedereen die mij respecteerd ook voor NERDS! Wat was je beroep ook alweer? Programmeur ofzo? Hahaha
En waarom denk je dat ik een nerd ben. Ik heb respect voor alle mensen die respect voor mij hebben.
quote:Geloof me! Je staat stukken lager in de voedselketen aangezien de menselijke voedselketen bepaalt wordt door vermogen meneer de programmeur!
Maar als mensen me een nerd vinden, dan moet ik altijd bewijzen dat ik een stapje hoger in de voedselketen sta zegmaar, maarja gaat op internet een beetje moeilijk.
Ik verlaag me graag tot andere mensen hun niveau
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 28-12-2003 18:24]
quote:Zeker weten
Op zondag 28 december 2003 18:19 schreef zoalshetis het volgende:[..]
nee het WAS gewoon een vraag. fijn huwelijk?
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:21 schreef onschuldig het volgende:Geloof me! Je staat stukken lager in de voedselketen aangezien de menselijke voedselketen bepaalt wordt door vermogen meneer de programmeur!
Das iets waar ik heel erg veel van heb!
quote:ja vertel... ik ben een en al oor en later wordt het door een oplettende mod toch wel weer verwijderd.
Op zondag 28 december 2003 18:22 schreef onschuldig het volgende:[..]
Zeker weten
quote:Waarom?
Op zondag 28 december 2003 18:23 schreef zoalshetis het volgende:[..]
wat een slechte zelfbeoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |