Vervolg op : [HOMO] 695 - The dreams in which i'm dying........
quote:Maar G.E. is het waard!
Op zondag 28 december 2003 02:27 schreef drraven het volgende:
Dit geeft weer een heel andere invulling aan middelpunt van de belangstelling he
quote:Word nu beetje bang, ondanks dat ie het waard is, dat ie dit niet op prijs gaat stellen
Op zondag 28 december 2003 02:30 schreef LMP het volgende:[..]
Maar G.E. is het waard!
quote:Ach, G_E is slim genoeg om zich van zoiets niets aan te trekken, juist omdat het maar Fok is...
Op zondag 28 december 2003 02:31 schreef drraven het volgende:[..]
Word nu beetje bang, ondanks dat ie het waard is, dat ie dit niet op prijs gaat stellen
Ach en Wee, waarom moest ik nou toch ook weer beginnen over een [homo] Man Van Het Jaar-verkiezing 2003.
quote:Stiekem vindt G.E. het wel leuk hoor, hij is alleen een beetje véél verlegen...
Op zondag 28 december 2003 02:31 schreef drraven het volgende:Word nu beetje bang, ondanks dat ie het waard is, dat ie dit niet op prijs gaat stellen
quote:Misschien een onbewuste drang naar aandacht?
Op zondag 28 december 2003 02:33 schreef Great_Expectations het volgende:.
Ach en Wee, waarom moest ik nou toch ook weer beginnen over een [homo] Man Van Het Jaar-verkiezing 2003.
quote:Dat zal het zijn.
Op zondag 28 december 2003 02:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
Misschien een onbewuste drang naar aandacht?
quote:
Op zondag 28 december 2003 02:09 schreef LMP het volgende:Mijn "Frodo"
Helaas al 10 jaar dood
RIVER PHOENIX
quote:Ik ken 'm eigenlijk alleen maar uit een bijrolletje in een Indiana Jones film.
Op zondag 28 december 2003 02:39 schreef LMP het volgende:
Herhaling uit vorig topic, kent niemand River Phoenix![]()
[..]
quote:Nou, ik weet er nog wel een paar, maar ik wil ze je niet aanpraten. Die kun je namelijk vast zelf ook wel verzinnen, daar heb je mij niet voor nodig.
Op zondag 28 december 2003 02:37 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat zal het zijn.
. Heb je nog meer complexen, trauma's en fobieën die je me wil aanpraten, zo in deze koude winternacht terwijl mijn Grote Liefde te ver weg is om me te kunnen troosten?
.
quote:Jawel hoor, Indiana Jones and the Last Crusade zit 'ie toch in? Veel te lang haar om leuk te zijn naar mijn smaak.
Op zondag 28 december 2003 02:39 schreef LMP het volgende:
Herhaling uit vorig topic, kent niemand River Phoenix![]()
quote:Whoeii!! Weer iets om woelend over te kunnen gaan liggen piekeren.
Op zondag 28 december 2003 02:40 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, ik weet er nog wel een paar, maar ik wil ze je niet aanpraten. Die kun je namelijk vast zelf ook wel verzinnen, daar heb je mij niet voor nodig.
quote:Graag gedaan. Ik ga trouwens zo hetzelfde maar doen. Ik moet morgen toch fit zijn als ik naar LOTR3 ga.
Op zondag 28 december 2003 02:42 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Whoeii!! Weer iets om woelend over te kunnen gaan liggen piekeren.
.
Slaap lekker allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 28-12-2003 02:45]
quote:Zijn jullie nu homos
Op zondag 28 december 2003 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:Ik ken 'm eigenlijk alleen maar uit een bijrolletje in een Indiana Jones film.
.
Hij (River) speelde samen met Keanu Reeves in de "homofilm" My Own Private Idaho. Ze speelde beiden homo-hoertjes en waren verliefd op elkaar... Directed by "Gus van Sant"
quote:Ja, dat wist ik wel, maar die film heb ik nooit gezien.
Op zondag 28 december 2003 02:45 schreef LMP het volgende:[..]
Zijn jullie nu homos
Hij (River) speelde samen met Keanu Reeves in de "homofilm" My Own Private Idaho. Ze speelde beiden homo-hoertjes en waren verliefd op elkaar... Directed by "Gus van Sant"
quote:Mmm kiek er nou eens positief tegen aan
Op zondag 28 december 2003 02:44 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik drink ook al de hele dag (water voor m'n verkouden keel) aan een stuk door, dus ik moet vannacht waarschijnlijk iedere 3 minuten nodig plassen..
quote:Moet je echt te pakken zien te krijgen!!!
Op zondag 28 december 2003 02:47 schreef Great_Expectations het volgende:Ja, dat wist ik wel, maar die film heb ik nooit gezien.
.
.
Feest was super!!!! echt, lang, heeelll lang geleden dat ik zo leuk gestapt heb
Maargoed, ik zal de enige wel zijn nu hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |