Met Adam Sandler, Sean Astin, Rob Schneider en Drew Barrymore.
Officiele site:
http://www.sonypictures.com/movies/50firstdates/
IMDB:
http://us.imdb.com/title/tt0343660/
Fotookes:
Trailer vond ik wel geinig.
quote:Nieuwe film SPANGLISH dus.
SANDLER SPEAKS "SPANGLISH"
Adam is currently rehearsing for his role in the upcoming film "Spanglish" directed by legendary filmmaker James L. Brooks. Sandler will be co-starring in the Columbia Pictures production with Tea Leoni, Paz Vega, and Anne Bancroft. He is scheduled to start shooting in December.
Drew Barrymore, Rob Schneider, 2 vaste klanten uit de Adam Sandler stal. Ook Dan Akroyd kwam even voorbij in de trailer.
Het verhaaltje heeft leentjebuur gespeeld bij Groundhog day maar verder lijkt het me een leuke film, films van Adam Sandler vind ik meestal wel leuk
quote:Ja in de US dan (13 feb) en zoals gewonlijk mag ons kikkerlandje een paar maanden langer wachten (10 juni)
Op zaterdag 27 december 2003 11:32 schreef R2cksson het volgende:
Volgens de trailer komt hij met valentijnsdag uit. Lijkt me een kickse film.
quote:Jammer...
Op zaterdag 27 december 2003 13:16 schreef dolfijn999 het volgende:[..]
Ja in de US dan (13 feb) en zoals gewonlijk mag ons kikkerlandje een paar maanden langer wachten (10 juni)
Waarom heb jij hem gezien en ik niet?!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:20 schreef StephanL het volgende:
Kick
Ik heb hem net gezien, moet zeggen wel een leuke film, soms ontroerend vooral als je weet dat het echt gebeurt in de wereld. Soms ook wel romantische film.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, 10 juni, over 4 dagen dus, komt de film in de bioscoop.
Lang leve internetquote:Op zondag 6 juni 2004 14:31 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Waarom heb jij hem gezien en ik niet?!
Was het goede kwaliteit? Of zo'n opname in een bios?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lang leve internet![]()
DVDripquote:Op zondag 6 juni 2004 14:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Was het goede kwaliteit? Of zo'n opname in een bios?
Je zit niet toevallig ook op IRC of Soulseekquote:Op zondag 6 juni 2004 14:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
DVDripDivx.
Neequote:Op zondag 6 juni 2004 14:51 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig ook op IRC of Soulseek.?
Oh. Waar heb je hem dan vandaan?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee
Bittorentquote:Op zondag 6 juni 2004 14:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh. Waar heb je hem dan vandaan?
Godver, ik heb toevallig de installatiefile ervan op mn DT staan.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bittorent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |