quote:Dat gaat niet lukken denk ik
Op vrijdag 26 december 2003 22:59 schreef ondeugend het volgende:
Hij wil je melkproduktie op gang brengen
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:59 schreef gelly het volgende:[..]
Dat gaat niet lukken denk ik
Maar kittens doen dat als ze willen drinken bij de moederpoes en met het drukken van de pootjes komt de melkproduktie sneller op gang.
Tis dus echt waar
quote:Haar.
Op vrijdag 26 december 2003 23:00 schreef MissHobje het volgende:[..]
![]()
Maar tis wel lief bedoeld hoor van hem
quote:Het beest is inmiddels meer dan een half jaar oud. De andere kat (yvonne) doet het trouwens bijna nooit. Maar dat is ook een duffe doos die altijd in een hoekie ligt.
Op vrijdag 26 december 2003 23:00 schreef ondeugend het volgende:
Nee ... ik ben er ook bang voorMaar kittens doen dat als ze willen drinken bij de moederpoes en met het drukken van de pootjes komt de melkproduktie sneller op gang.
Tis dus echt waar
quote:Ohh
Op vrijdag 26 december 2003 23:01 schreef gelly het volgende:[..]
Haar.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 23:02 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de titel dat die kat op je buik zat te poepen. Echt waar.
Vind je dat grappig of zo ?
quote:Cynix en Yvonne dus he ?
Op vrijdag 26 december 2003 23:02 schreef gelly het volgende:[..]
Het beest is inmiddels meer dan een half jaar oud. De andere kat (yvonne) doet het trouwens bijna nooit. Maar dat is ook een duffe doos die altijd in een hoekie ligt.
Het is een soort instinct .... leeftijd maakt niet uit ... je zou het als een soort een blijk van genegenheid kunnen beschouwen.
quote:Serieus, ik dacht echt dat dit gebeurd was.
Op vrijdag 26 december 2003 23:03 schreef gelly het volgende:[..]
Vind je dat grappig of zo ?
quote:Mijn kat, die inmiddels al een tijdje wijlen is
Op vrijdag 26 december 2003 23:02 schreef gelly het volgende:
Het beest is inmiddels meer dan een half jaar oud. De andere kat (yvonne) doet het trouwens bijna nooit. Maar dat is ook een duffe doos die altijd in een hoekie ligt.
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 26-12-2003 23:05]
quote:Cynix schraapt de meeėters ook altijd van m'n neus met z'n tong en geeft kopjes.
Op vrijdag 26 december 2003 23:04 schreef ondeugend het volgende:[..]
Cynix en Yvonne dus he ?
Het is een soort instinct .... leeftijd maakt niet uit ... je zou het als een soort een blijk van genegenheid kunnen beschouwen.
quote:Hmmmm verdacht
Op vrijdag 26 december 2003 23:05 schreef gelly het volgende:[..]
Cynix schraapt de meeėters ook altijd van m'n neus met z'n tong en geeft kopjes.
onze doen dat nml ook wel es
quote:Ja, dat klopt die tik raken ze niet meer kwijt is trouwens wel vervelend als je kater van 7 kilo dit gaat doen net na het kerstdiner.
Op vrijdag 26 december 2003 23:09 schreef Doctor_Bara het volgende:
Dat doen alle katten, idd om de melkproductie op gang te brengen, soort van ingebouwde tik die ze nooit meer kwijtraken.
quote:En daarbij ook zijn nagels strekt en weer intrekt.. dat deed die van mij erbij ..
Op vrijdag 26 december 2003 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, dat klopt die tik raken ze niet meer kwijt is trouwens wel vervelend als je kater van 7 kilo dit gaat doen net na het kerstdiner.
quote:Dat doen ze op een andere manier, door met hun poten langgerekte maaibewegingen te maken op het gebied waar ze de geur willen verspreiden. Gebeurt hier vooral bij de etensbakjes.
Op vrijdag 26 december 2003 23:01 schreef shmoopy het volgende:
Tussen de teentjes zitten geurkliertjes, dus hiermee markeert hij zijn territorium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |