abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2001 @ 01:34:54 #1
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1081163
Na ruim 8 maanden van stilzwijgen heeft m'n ex-vriendin me weer eens een smsje gestuurd. Ze wilde weten hoe het met me ging, en of ik haar nog wel wilde zien. Stuur dan even een bericht terug was de boodschap. Ik was eigenlijk net 'voorgoed' van haar af en was blij dat ik de gedachte aan haar los kon laten. Ik heb al die tijd moeten vechten om haar te kunnen vergeten, en dat was me aardig gelukt. En nu dit weer.

Ik heb een dag zitten denken en tobben wat of ik zou doen. Ik heb toch maar een bericht terug gestuurd. Met de vraag waarom ze weer contact met me opnam. dat wist ze niet te vertellen. Ik denk dat ik het wel weet. Ze is namelijk al 7,5 maand zwanger en ik heb een vermoeden dat ze een 'vader' en woonruimte zoekt voor zichzelf en de kleine. Het verwonderde haar wel dat ik wist dat ze zwanger was, maar tja.. als je nog wel gevoelens hebt voor iemand, dan onthou je wel eens dingen die je hoort/leest. Op het web wel te verstaan.

Ja, je leest het goed. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar, en juist daarom weet ik me hier geen raad mee. Ze is niet zwanger van mij, maar van mijn "opvolger", die overigens ook alweer een paar maanden buiten beeld is geraakt bij haar.

Ik heb haar 8 maanden geleden uit zelfbescherming moeten verlaten, na een periode van 4 a 5 weken die vol heeft gezeten met verwarring, onbegrip, en jaloezie. Zowel van mijn kant uit, als van haar kant uit. We zijn een weekend weggeweest en daar heeft zij iemand ontmoet waar ik heel erg jaloers op reageerde, iets wat later deels terecht bleek te zijn.

2 weken later zou ze op vakantie gaan. Ik heb haar in de periode van het weekendje weg en de vakantie nagenoeg niet gezien. 3 weken weg, naar spanje. 3 weken zonder haar. Hoe zou ik het uit kunnen houden. Hoe zou zij het uit kunnen houden. We vroegen het ons beiden af. Voor mij zijn het 3 weken hel geweest. Voor haar niet.. We hebben in het begin wat ge'SMS't maar dat was na een week ook over. 2 weken stilte. Ik zat op een bericht van haar te wachten en zij op een bericht van mij. Ze heeft me, zoals ze zelf zegt, een kaartje gestuurd vanuit Spanje. Dat moet nu nog aankomen. De dag dat ze terug zou komen heeft ze geen contact met me opgenomen. Ik ben wel naar schiphol geweest om haar te verrassen, en om te kijken of een vermoeden van een eventueel vreemdgaan bevestigd kon worden. Op dat moment niet, maar later op de avond kreeg ik te horen dat ze bij haar zus zat. Ik heb alles wat ik in mijn handen had neergegooid, en ben direct daarheen gereden. En daar trof ik haar, je raadt het nooit, samen met die KUTGOZER van dat ene weekend

Godverdomme.. wat een teringstreek..

Praten.. diezelfde avond nog. tot diep in de nacht. "we hebben elkaar verkeerd begrepen" kwamen we tot de conclusie. Kunnen we niet doorgaan op de voet waar we gebleven waren, we houden van elkaar, we kunnen dit overwinnen. Nee, volgens haar was er teveel gebeurd. "wat dan" wilde ik weten. Daar wilde ze het niet over hebben.

2 Dagen later kwam ik erachter. Viavia hoorde ik dat ze zich in Spanje prima 'vermaakt' had. In de weken daarna, heb ik mezelf tot het uiterste van m'n geduld gedreven om te redden wat er te redden viel. Ik hield van haar, en moest en zou haar terug hebben. Ze was de ware voor mij. Alles tevergeefs. Bij elke lijmpoging kreeg ik te horen dat ze tijd nodig had om na te denken. Ze zou voor een week naar Spanje gaan. "Voor een fotosessie" zei ze. Daarna zou ze het wel weten, maar ik wist wel wat er in Spanje zou gebeuren. Toch blijven proberen. Tot ikzelf op een goed moment op instorten stond. Die avond nog heb ik het bijltje er bij neergegooid. De grens was bereikt. Er viel niets meer te redden.

Viavia nog geprobeerd om erachter te komen, waarom ze nou niet verder wilde met mij. Ook tegen haar zus wist ze het niet te vertellen. Misschien wist ze het ook echt niet meer. Te veel gevoelens, te veel verwarring. Ook voor haar zou het teveel kunnen worden. Ook zij kan er bang van worden. Net als ik nu.

Ik heb weer slapeloze nachten van die griet. Hou ik nog steeds van haar ? Ik denk het wel. Maar mijn verstand zegt dat ik moet kappen.

Mijn maat heeft een gelijkend iets meegemaakt. Meisje leren kennen, relatie aanknopen, uit elkaar gaan, meisje zwanger raken van "iemand anders", maatje en meisje nu weer bij elkaar.. woning gekocht, samenwonend, samen zorgen voor het (nu nog ongeboren) kind. Het kan goed gaan. Het kan ook goed fout gaan.

Wat moet ik doen als mijn ex vraagt "Wil je het weer met mij proberen" Zal ze dat niet doen met de bedoeling om mij voor een karretje te spannen, zodat ze onderdak heeft voor zichzelf en haar ongeboren kind ?

Het is allemaal zo verwarrend. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet, is dat ze me nu alweer uit m'n slaap weet te houden. En waarom ? Ik weet zelf ook nog niet wat ze nou uiteindelijk wil. Ik kan alleen maar speculeren.

Ik ga maar weer proberen de slaap te vatten. Ik moet om 6 uur weer werken..

maandag 25 juni 2001 @ 01:37:48 #2
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1081175
Oh god, ik hoop niet dat mijn ex me morgen opeens gaat SMS'en...

Veel sterkte.

The Internets, I needs it..
pi_1081185
als ik jou was, ben ik niet, weet ik, maar als... dan zou ik zeggen dumpen die hap... ik zou het no way me laten gebeuren dat ik nu voor andermans kind moet gaan zorgen, omdat zij zonodig vreemd moest gaan...
pi_1081230
Ik zou goed nadenken waar je aan begint voor je haar 'terugneemt'. Want van de ene kant zoekt ze natuurlijk woonruimte en verzorging voor haar kind, maar misschien wil ze gewoon een echt gezinnetje en wil ze dat met iemand waarvan ze houd (jou dus) en met wie ze weet dat het goed gaat.
Maar het kan net zo goed dat ze jou inderdaad voor een karretje spant omdat ze weet dat jij nog gevoelens voor haar hebt.

Ik denk dat ik het niet zou doen (alhoewel dat als ik verliefd was misschien wel anders was). Het lijkt me ook een beetje vreemd om samen een kind te hebben wat niet van jou is. Dat blijft je volgens mij toch altijd een beetje achtervolgen.

maandag 25 juni 2001 @ 01:51:34 #5
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1081235
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oh god, ik hoop niet dat mijn ex me morgen opeens gaat SMS'en...

Veel sterkte.

Thanks..
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:39 schreef ToBe het volgende:
als ik jou was, ben ik niet, weet ik, maar als... dan zou ik zeggen dumpen die hap... ik zou het no way me laten gebeuren dat ik nu voor andermans kind moet gaan zorgen, omdat zij zonodig vreemd moest gaan...
Tja. Ik kon me er ook aardig vanaf zetten, tot afgelopen donderdag, de dag dat zij het smsje stuurde.
Als je van iemand houdt, dan is het niet makkelijk die te vergeten.
pi_1081242
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:51 schreef glasbak het volgende:
Tja. Ik kon me er ook aardig vanaf zetten, tot afgelopen donderdag, de dag dat zij het smsje stuurde.
Als je van iemand houdt, dan is het niet makkelijk die te vergeten.
Wish you all the wisdom you need!
  maandag 25 juni 2001 @ 01:54:51 #7
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1081249
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:53 schreef ToBe het volgende:

[..]

Wish you all the wisdom you need!

Thanks.. en ook bedankt voor je advies..
  maandag 25 juni 2001 @ 01:57:37 #8
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1081256
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:34 schreef glasbak het volgende:
Ik heb weer slapeloze nachten van die griet. Hou ik nog steeds van haar ? Ik denk het wel. Maar mijn verstand zegt dat ik moet kappen.
Je weet niet of je haar nog kunt vertrouwen en dat lijkt me een slechte basis voor een eventuele nieuwe relatie. Maar mijn eigen ervaring is dat de liefde het in dit soort situaties toch vaak wint van het verstand.

Sterkte.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  maandag 25 juni 2001 @ 01:58:22 #9
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1081259
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:50 schreef Bigs het volgende:
Ik zou goed nadenken waar je aan begint voor je haar 'terugneemt'. Want van de ene kant zoekt ze natuurlijk woonruimte en verzorging voor haar kind, maar misschien wil ze gewoon een echt gezinnetje en wil ze dat met iemand waarvan ze houd (jou dus) en met wie ze weet dat het goed gaat.
Maar het kan net zo goed dat ze jou inderdaad voor een karretje spant omdat ze weet dat jij nog gevoelens voor haar hebt.
tja.. En dat is nou juist iets dat ik uit moet zien te zoeken. Wat wil zij, en wat zijn haar achterliggende gedachten daarvan.
quote:
Ik denk dat ik het niet zou doen (alhoewel dat als ik verliefd was misschien wel anders was). Het lijkt me ook een beetje vreemd om samen een kind te hebben wat niet van jou is. Dat blijft je volgens mij toch altijd een beetje achtervolgen.
Het blijft je inderdaad achtervolgen, (ooit van adoptie gehoord ?) maar ik zal de eerste niet zijn die het doet en ook zeker de laatste niet. Als het zover zou komen, dan denk ik wel dat het als een kind van mezelf zou beschouwen.
  maandag 25 juni 2001 @ 02:02:48 #10
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1081270
Dumpen.
Down[br]Under
  maandag 25 juni 2001 @ 02:16:54 #11
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1081296
..als een baksteen. (figure of speach)
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  maandag 25 juni 2001 @ 02:35:16 #12
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1081329
De liefde wint het vaak van verstand... Maar als ik dit zo lees denk ik dat het verstand de boventoon moet voeren.

Misschien voelt ze inderdaad weer van alles en nog wat voor je. Maar waardoor komt dat? De omstandigheden zijn er naar om een veilige plaats te zoeken. Een kind in wording en een (korte) relatie die voorbij is. In zo'n geval ga je houden van denk ik verwarren met allerlei andere redenen om terug te vallen op een eerdere liefde. Het geeft toch zekerheid.

Dus misschien zoekt ze niet eens bewust naar een gezinnetje voor haar en haar kind, en kun je haar dat ook niet echt verwijten, maar tegen die tijd dat alles weer een beetje op rolletjes loopt begint de ellende voor jou weer opnieuw.

Denk nog eens heel goed na of je haar wel terug wilt zoals ze is. Of je niet binnen de kortste keren tegen hetzelfde aanloopt. Voor mij zijn het veronderstellingen maar jij kent haar. Je houdt van haar zeg je maar misschien kun je je energie beter gebruiken om je daar overheen te zetten (hoe moeilijk dat ook zal zijn) dan je energie te verspillen aan een onmogelijke relatie.

Succes in ieder geval.

Het is makkelijk om het niet te doen.
  maandag 25 juni 2001 @ 02:43:55 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1081342
Het is natuurlijk erg kut voor haar dat ze geen vader figuur voor haar kind zal hebben, maar je moet ook aan jezelf denken.

Een kind moet je natuurlijk niet onderschatten, je hebt het waarschijnlijk een jaar of 20 bij je in huis wonen en denk aan de financiele maar ook emotionele verplichtingen ervan.

Hoe moet het zijn om elke ochtend het kind te zien dat jij als van jezelf beschouwt maar waarvan je weet dat het niet echt jou kind is.

Dus mijn advies is: Denk in dit geval vooral aan jezelf!!

maandag 25 juni 2001 @ 04:34:15 #14
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1081411
Na maanden laat ze ineens wat van zich horen...
Ze heeft gelogen tegen je.
Ze heeft je bedrogen...
quote:
"we hebben elkaar verkeerd begrepen"

En nu wilt ze je terug..

Zal je haar ooit kunnen vertrouwen?
Is ze jouw vertrouwen wel waard?
Wilt ze je terug omdat ze van je houdt of omdat ze het nu moeilijk heeft?
Over 1 jaar hoe zal het dan zijn samen?
En over 2,3 of 4 jaar? Ligt ze dan weer te rollenbollen met een ander?

Iedere keer als je naar dat kind kijkt zal je worden herinnerd aan haar bedrog. Kan jij jezelf hierover heen zetten?

Sorry dat ik wat negatief klink.
Ik zou haar niet terugnemen maar ik ben dan ook nooit in jouw situatie geweest.

Ik wens je veel sterkte.

pi_1081450
Dit is een moeilijk besluit en dit besluit verdiend ook enige slapeloze nachten. Ik ga niet neerzetten wat je moet doen behalve dat je lang moet nadenken over zulke dingen.

Misschien houdt ze toch nog van je misschien is het eigenbelang.............

Wat ze gedaan heeft kan niet door de beugel maar liefde aan de andere kant.............

veel sterkte ermee

pi_1081460
Je bent nu al zo lang bij haar weg, er is zo veel gebeurt. Denk je dat je gelukkig word?
  maandag 25 juni 2001 @ 07:49:49 #17
7955 Kielef
cave canem
pi_1081565
Liefde die steeds van één kant komt lijkt me wel een erg dunne basis voor een relatie, denk je zelf ook niet?

Als ze geen huis heeft kan ze naar een opvangtehuis of via diverse andere instansies hulp krijgen.
Remember, we wonen in Nederland!

Veel sterkte met het probleem in jezelf!

eigenlijk ben ik een straathond
  Redactie Frontpage maandag 25 juni 2001 @ 08:05:03 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1081577
Deja Vu all over again. Had ene rat ook niet een dergelijke topictitel met dito inhoud?
  maandag 25 juni 2001 @ 08:40:48 #19
7955 Kielef
cave canem
pi_1081621
quote:
Op maandag 25 juni 2001 08:05 schreef SunChaser het volgende:
Deja Vu all over again. Had ene rat ook niet een dergelijke topictitel met dito inhoud?
Zelfde poster zelfde probleem ?

Andere poster zelfde probleem ?

Fakt is, het probleem is er(nog steeds).

pi_1081626
Glasbak ik weet waar je het over hebt.. ik kreeg na aan jaar ook een bericht van mijn ex, nadat ik haar toen nadrukkelijk gevraagd had om mij met rust te laten (omdat het al moeilijke genoeg was.) Ik had zoveel moeite om haar te vergeten, laat staan als ik nog contact met haar zou hebben, dan zou ik her helemaal aan onderdoor zijn gegaan.. het is nu bij twee jaar geleden (en ik geloof dat ik nog steeds van haar hou),(op een heel ander nivo dan.) Als ze mij nu een sms zou sturen met neem je me terug ? jah verwarrend is dat.. kweetniet wat ik zou doen.. maar jaar geleden mailde ze me dus en ik heb een mail teruggestuurd dat ik geen contact meer wou (omdat het te moeilijk was..) Ik vind deze omstandigheden zooooooooo moelijk...

Glasbak ik wens je alle sterkte die je nodig hebt, en als tip : ga voor de liefde (en niet voor het praktische..) Tenminste dat is mijn visie...

Doeg.

pi_1081648
Als je dit zo allemaal leest heb je toch geen zin meer in een relatie?

Niet dat het altijd zo zal gaan maar toch..

pi_1081650
Hey die Glasbak,

Als ik jou was zou ik hier nog even heel erg goed over nadenken, je hebt met veel moeite geprobeerd om haar uit je hoofd te zetten en verder te gaan met je leven. Dat vreet ook heel wat van jezelf en is heel erg lastig, believe me, i know. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik zo'n SMS zou krijgen, dan gaat waarschijnlijk mijn phone het raam uit, maar dat is mijn situatie daar gaat het nu even niet om.

Hoe lang hadden jullie al wat met elkaar voordat jullie uit elkaar gingen? Zoals ik het nu lees komt het hele verhaal mij over dat ze toe was aan een nieuwe relatie, er toen ook eentje gevonden had, ze heeft toen jou de bons gegeven en niets meer van zich laten horen. Nu is krijgt ze dus een kind en zoekt ze een vast steunpunt in haar leven en het enige daar denkt ze dan bij aan jou. Aan de ene kant kun je je heel vereerd voelen dat ze haar kind met jou wil groot brengen, maar dan nog.

Het lijkt mij best wel lastig om elke dag er aan herinnerd te worden dat het kind niet van jou is. En als het ouder wordt en jou papa e.d. gaat noemen dat is dan ook hard, het kind weet niet beter op dat moment maar jij wel. Ooit zul je het kind dat dan moeten vertellen en wie weet wat de reactie dan kan zijn.

Een kind nemen is een moeilijke keuze, je gaat dan voor een nieuw mensje zorgen dat brengt een hoop zorgen en plezier met zich mee, zo'n keuze maak je meestal met z'n tweeen en niet in je eentje. Het kan zijn dat een van jullie beide er niet klaar voor is, maar ja, niets aan te doen dan, het kind komt. Als je besluit het te doen dan kies je er ook voor en is er geen weg meer terug.

Op dit moment is het gewoon haar probleem en niet het jouwe, oke jullie hebben dan wel vroeger iets gehad en natuurlijk kunnen gevoelens gelijk terug komen, maar laat geen misbruik van jezelf maken. Denk er eerst heel goed overna en laat niet je gevoelens de keuzes maken in dit geval.

Misschien klinken sommige dingen nogal simpel en denk je van ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat is misschien ook wel zo, maar wie weet wat er in haar hoofd omgaat nu. Jij komt nu echt op de eerste plaats, niet zij en haar ongeboren kind. Dat was haar keus niet de jouwe, laat je niet ongewillig opzadelen met haar problemen. Maak zelf de keuze.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en waarschijnlijk klopt het op sommige punten niet, maar dat komt omdat ik een buitenstaander ben enzo. Heel veel sterkte!

maandag 25 juni 2001 @ 09:02:03 #23
7955 Kielef
cave canem
pi_1081655
quote:
Op maandag 25 juni 2001 08:44 schreef SpikeAlike het volgende:
Glasbak ik weet waar je het over hebt.. ik kreeg na aan jaar ook een bericht van mijn ex, nadat ik haar toen nadrukkelijk gevraagd had om mij met rust te laten (omdat het al moeilijke genoeg was.) Ik had zoveel moeite om haar te vergeten, laat staan als ik nog contact met haar zou hebben, dan zou ik her helemaal aan onderdoor zijn gegaan.. het is nu bij twee jaar geleden (en ik geloof dat ik nog steeds van haar hou),(op een heel ander nivo dan.) Als ze mij nu een sms zou sturen met neem je me terug ? jah verwarrend is dat.. kweetniet wat ik zou doen.. maar jaar geleden mailde ze me dus en ik heb een mail teruggestuurd dat ik geen contact meer wou (omdat het te moeilijk was..) Ik vind deze omstandigheden zooooooooo moelijk...

Glasbak ik wens je alle sterkte die je nodig hebt, en als tip : ga voor de liefde (en niet voor het praktische..) Tenminste dat is mijn visie...

Doeg.

Ik zit over jouw antwoord na te denken.

Zelf weet je het nog niet zeker wat je zou doen als ze je nu zou SMS-en.
En je geeft hem wel de tip voor de liefde te kiezen.
Bedoel je hier, zijn liefde voor zichzelf of voor zijn ex?
Deze vrouw is zwanger moet je niet vergeten, een kind opvoeden tot het een jaar of 20 - 25 is , dat is niet niks. Hij kan toch in de buurt blijven als een steun voor haar, maar in zijn huis en terug in zijn leven is wel een héél groot iets.

pi_1081803
Denk dat kind weg en vraag je af of je een relatie met haar wilt.
  maandag 25 juni 2001 @ 09:54:18 #25
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_1081826
Glasbak,

Wat iedereen hier vergeet is volgens mij dat er in dat SMSje niks stond over liefde, terugnemen enz.

quote:
Na ruim 8 maanden van stilzwijgen heeft m'n ex-vriendin me weer eens een smsje gestuurd. Ze wilde weten hoe het met me ging, en of ik haar nog wel wilde zien.
Is het niet wat voorbarig om hier meteen al conclusies aan te verbinden? Misschien is zij er eindelijk achter gekomen (door wat ze meegemaakt heeft, en doordat zij nu iets of iemand mist???) dat ze je toen slecht behandeld heeft.

Of misschien heeft ze de boel willen laten rusten om het jou niet moeilijk te maken, en probeert ze nu een nieuwe vriendschap op te bouwen. Je hebt tenslotte samen een hoop gedeeld en meegemaakt.

Als ik je een advies mag geven: Vraag jezelf af OF je wel contact met haar wilt, en ALS je dat wilt, ga dan eens gewoon wat praten, rustig aan vooral. Door de tijd te nemen weet je snel genoeg wat haar intenties zijn.

De keuze is aan jou, wat je ook doet, zorg dat je erachter staat...

Sterkte/succes!

maandag 25 juni 2001 @ 10:03:06 #26
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1081856
Moeilijk moeilijk moeilijk maar zoals de meeste al aangeven, als er van beide kanten nog sprake is van liefde dan kun je er voor gaan, bij de geringste twijfel, bescherm jezelf, bescherm haar en bescherm het kind! niet doen dus want dan raak je toch eens weer in een soortgelijke situatie en daar zit niemand op te wachten.

Heeft ze je trouwens ooit wel verteld hoe het allemaal is gebeurd en hoe de vork nu werkelijk in de steel zat? Zo niet dan is er geen sprake van vertrouwen en zal ze dat eerst moeten oplossen, lijkt me.

By de way, vreemdgaan is voor mij zowieso een dikke PUNT achter een relatie.

suc6

Hard, gemeen en snel
  maandag 25 juni 2001 @ 10:10:42 #27
331 Merel
Be here now.
pi_1081886
quote:
Op maandag 25 juni 2001 09:54 schreef Coelho het volgende:
Glasbak,

Wat iedereen hier vergeet is volgens mij dat er in dat SMSje niks stond over liefde, terugnemen enz.

Dat wou ik net zeggen!

Wie zegt dat ze je terugwil?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1081892
Ik vind dat je (en de rest van de mensen die reageren) nogal veel dingen die je niet weet, invult met je eigen ideeen (wensen?). Ik bedoel, wat weet je nu werkelijk? Wat is er aan de hand? Zo ver ik het kan lezen heeft ze je een sms gestuurd met de vraag hoe het met je is en of je haar nog wilt zien. Ze heeft niet gevraagd of je een relatie met haar wilt, of je met haar samen wilt gaan wonen, of je voor haar kind wil zorgen, etc. Dat neem je voor waarheid aan terwijl je dat dus niet weet. Misschien is het wel heel erg onschuldig en wil ze inderdaad alleen maar weten hoe het met je is... Nou, geen reden om in paniek te raken dan dus. Vertel haar hoe het met je is of zeg haar dat je geen contact meer met haar wilt. Of beiden.

Wanneer zou blijken dat ze wel meer van je wilt, en dat je vermoedens dus (gedeeltelijk) juist zijn, denk ik dat je even moet terugdenken aan waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Je schrijft zelf dat je haar 'uit zelfbescherming' hebt moeten verlaten. Daar waren toen naar ik aanneem een heleboel redenen voor. Belangrijkste reden was dat het vertrouwen geschaad is. Er is niets gebeurt wat daarin verandering heeft gebracht. De keuze die je toen gemaakt hebt was een moeilijke, maar naar mijn mening, goede keuze. Hou daar aan vast.

pi_1081945
quote:
Op maandag 25 juni 2001 09:45 schreef weerdo het volgende:
Denk dat kind weg en vraag je af of je een relatie met haar wilt.
Dit slaat nergens op omdat dat kind straks nu eenmaal een feit is en toch een stempel drukt op de relatie.

Maar goed , glasbak,
Als zij idd nog een relatie met jou wil dan zou ik me ook het volgende afvragen, of je haar nog wel kan vertrouwen want daar is een relatie op gebaseerd.
Houden van is dan een tweede maar aan jouw verhaal te zien hou je nog wel van haar dus daar hoef je jezelf niet druk over te maken.

Ik zou het niet doen omdat ik bang zou zijn om WEER gebruikt te worden.
Zoals ze nu met je heeft gedaan.
Ik bedoel het zwanger zijn van een ander tot daar aan toe en ik snap ook wel dat ze een veilig haven voor haar kind en haarzelf wil creeren, maar dan had ze der benen bij elkaar moeten houden!!!.
Sorry dat ik zo afgeef op die meid, maar het is wel de keiharde waarheid.

Iig heel veel sterkte en liefs van mij.

maandag 25 juni 2001 @ 11:18:46 #30
3767 Herald
Come get some
pi_1082226
quote:
Glasbak,

dat vergeet niemand, Glasbak deponeert een stelling "wat als" en op basis daarvan komen alle reacties mbt tot het terugnemen enzo.
quote:
Wat moet ik doen als
Wat moet ie doen als zijn huis in de fik staat? De brandweer bellen. Maar zijn huis staat niet in de fik. Dat is de vraag niet. Wat als is de vraag.

Tuurlijk is het voorbarig, maar hij vraagt gewoon advies. Nu krijgt ie reacties die misschien nuttig zijn als ze het vraagt. Wil ze hem niet terug dan is er niets aan de hand. Maar als ze het wel vraagt is Glasbak er iig op voorbereid.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1082352
quote:
Op maandag 25 juni 2001 10:27 schreef Angel22 het volgende:
Dit slaat nergens op omdat dat kind straks nu eenmaal een feit is en toch een stempel drukt op de relatie.
Duuhhh..

Maar je geeft ook zelf de reden aan, en dat is hetgene waar ik ook op aanstuurde:

quote:
Ik zou het niet doen omdat ik bang zou zijn om WEER gebruikt te worden.
Zoals ze nu met je heeft gedaan.
Als ie weer een relatie met die meid zou willen, moet ie het om de meid doen, niet om het kind wat erbij komt en/of dat zielig is. Daarom zei ik dat. Het is een gedachten-sprong, een mogelijk hulpmiddel.

ff concreet:
Stel je voor dat je ex niet zwanger is: Zou je haar terugnemen?

maandag 25 juni 2001 @ 11:39:40 #32
12488 Friese_Motormuis
Broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
pi_1082358
Verdomd lastige positie. Ik kan me voorstellen dat je het het liefst nog eens wilt proberen. Maar stel dat je geen sms van haar had gehad, zou je er dan zelf over nadenken om weer wat met haar te beginnen?

De situatie is vooral ook zo moeilijk, omdat je er nog gevoelens bij hebt. Stel DAT ze wat wil en jij wilt het ook nog eens proberen, ga dan niet samenwonen. Laat haar dat (eigen) probleem oplossen en probeer het eerst zonder samen te wonen. Dan merk je vanzelf wel of haar bedoelingen oprecht zijn en of jij het nog echt ziet zitten.

Maar in elk geval: veel sterkte hiermee!

pi_1082402
Volgens mij moet je je vooral afvragen of je verder kunt met iemand die je bedrogen heeft. Hoe zijn je normen en waarden ten opzichte hiervan? Iedereen reageert daar anders op. Kun je het haar écht vergeven, of blijft het altijd een issue? Ik zelf denk bijvoorbeeld dat iemand die je zo bedrogen heeft, nooit 'de ware' kan zijn. Dat maakt zo'n keuze dan heel simpel.

Aan de andere kant: áls ik dat motto niet zou hebben, dan zou ik mijn gevoel achterna gaan en niet mijn verstand. Liefde kun je nou eenmaal niet verstandelijk beredeneren.

pi_1082441
Ik zou gewoon mijn pik achterna lopen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 25 juni 2001 @ 12:25:57 #35
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_1082695
Als ik zolees heben jullie niet zo`n lange en florisante relatie gehad. Met t grootste gedeelte bedrog en achterdocht. Dus waar is t op gebasseerd dat je echt van haar houdt?Is t niet meer geweest dat ze ongrijpbaar was en dat dat de uitdaging voor je was.. het niet kunnen krijgen wat je wilt?
Ga `s goed na of je echt van haar houdt.. is ze lief voor je?Liet ze zien dat ze om je gaf?Heeft ze jou met respect behandeld wat je verdiende?

En als je ooit weer met haar zou beginnen zou je haar ooit kunnen vertrouwen?... en t kind van n ander verzorgen?

Ik zou t niet doen hoor.. maar dat is makkelijk zeggen natuurlijk ..ik ken mijzelf..en ik ben ook n dromer..

NIET DOEN! Kies voor jezelf..

hey how`re you doing?!
pi_1082747
kappen met die verhouding, laat ze barsten, ze is je niet waard.
laat de vader van haar kind er maar voor opdraaien, jij niet
het vertrouwen is weg, het is niet eens je kind....
De Puta Madre
pi_1082914
quote:
Glasbak,

[..]

Is het niet wat voorbarig om hier meteen al conclusies aan te verbinden?

Dacht ik ook.

Maar dan ook meteen de vraag: als iemand zoveel met je doet kun je een vrijblijvend contact dan wel aan?

Heel veel sterkte

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1083131
quote:
Op maandag 25 juni 2001 09:02 schreef Kielef het volgende:

[..]

Ik zit over jouw antwoord na te denken.

Zelf weet je het nog niet zeker wat je zou doen als ze je nu zou SMS-en.
En je geeft hem wel de tip voor de liefde te kiezen.
Bedoel je hier, zijn liefde voor zichzelf of voor zijn ex?
Deze vrouw is zwanger moet je niet vergeten, een kind opvoeden tot het een jaar of 20 - 25 is , dat is niet niks. Hij kan toch in de buurt blijven als een steun voor haar, maar in zijn huis en terug in zijn leven is wel een héél groot iets.

Jah eigenlijk heb je wel gelijk.. het is inderdaad anders met een kind, maar ik wil maar zeggen dat ie toch aan zijn hart moet denken.. kweetut ook eigenlijk niet meer ik heb zelf ook die zituatie een beetje, alleen heb ik um weggedrukt.. (de mijne was zonder kind hoor). Dus mischien is het dan makkelijker ????
Ik merk wel dat het in huidige relaties nu wel een bepaald invloed heeft..
pi_1083229
quote:
Op maandag 25 juni 2001 10:11 schreef Goter het volgende:
Ik vind dat je (en de rest van de mensen die reageren) nogal veel dingen die je niet weet, invult met je eigen ideeen (wensen?). Ik bedoel, wat weet je nu werkelijk? Wat is er aan de hand? Zo ver ik het kan lezen heeft ze je een sms gestuurd met de vraag hoe het met je is en of je haar nog wilt zien. Ze heeft niet gevraagd of je een relatie met haar wilt, of je met haar samen wilt gaan wonen, of je voor haar kind wil zorgen, etc. Dat neem je voor waarheid aan terwijl je dat dus niet weet. Misschien is het wel heel erg onschuldig en wil ze inderdaad alleen maar weten hoe het met je is... Nou, geen reden om in paniek te raken dan dus. Vertel haar hoe het met je is of zeg haar dat je geen contact meer met haar wilt. Of beiden.

Wanneer zou blijken dat ze wel meer van je wilt, en dat je vermoedens dus (gedeeltelijk) juist zijn, denk ik dat je even moet terugdenken aan waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Je schrijft zelf dat je haar 'uit zelfbescherming' hebt moeten verlaten. Daar waren toen naar ik aanneem een heleboel redenen voor. Belangrijkste reden was dat het vertrouwen geschaad is. Er is niets gebeurt wat daarin verandering heeft gebracht. De keuze die je toen gemaakt hebt was een moeilijke, maar naar mijn mening, goede keuze. Hou daar aan vast.

Damn, die hakte erin...

Ik denk dat dit toch wel 1 van de adviezen is waar je het meeste aan hebt. Het heeft mij in ieder geval aan ut denken gezet.. Maarja of het een positief aspect bied op mijn nieuwe liefdesleven is maar de vraag..

pi_1083242
quote:
Op maandag 25 juni 2001 12:53 schreef Manono het volgende:

[..]

Maar dan ook meteen de vraag: als iemand zoveel met je doet kun je een vrijblijvend contact dan wel aan?

Kijk en dat vind ik nu inderdaad het moeilijkste, want daar zal het toch op uitdraaien, contact, en is dat nu wel iets wat je aankunt (ik kon het niet), maar dat is voor iedereen persoonlijk..
  maandag 25 juni 2001 @ 13:30:04 #41
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_1083264
quote:
Op maandag 25 juni 2001 10:11 schreef Goter het volgende:
Ik bedoel, wat weet je nu werkelijk? Wat is er aan de hand? Zo ver ik het kan lezen heeft ze je een sms gestuurd met de vraag hoe het met je is en of je haar nog wilt zien. Ze heeft niet gevraagd of je een relatie met haar wilt, of je met haar samen wilt gaan wonen, of je voor haar kind wil zorgen, etc.
Dat wilde ik nou ook zeggen.
Je weet niet eens of ze ook daadwerkelijk een liefdes relatie met je wilt.
Misschien wilt ze alleen met je praten over vanalles ?
Als een vriend, iemand die naar haar luistert ?
Over de situatie waarin ze zit ?

Begin eerst eens een vriendschappelijke relatie.
Liefde kan later ter sprake komen.
En een relatie die niet op vriendschap, respect en verTROUWen gebaseerd is kan nooit echt uitgroeien tot een volwaardige liefdesrelatie.

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_1083848
quote:
Op maandag 25 juni 2001 13:30 schreef Mukie het volgende:

[..]

, respect en verTROUWen gebaseerd is kan nooit echt uitgroeien tot een volwaardige liefdesrelatie.

dat is al verdwenen, maak ik er uit op.
De Puta Madre
  maandag 25 juni 2001 @ 14:43:23 #43
3767 Herald
Come get some
pi_1083902
quote:
Op maandag 25 juni 2001 13:30 schreef Mukie het volgende:
Dat wilde ik nou ook zeggen.
Je weet niet eens of ze ook daadwerkelijk een liefdes relatie met je wilt.
Misschien wilt ze alleen met je praten over vanalles ?
Als een vriend, iemand die naar haar luistert ?
Over de situatie waarin ze zit ?
Glasbak zegt ook niet dat ze daadwerkelijk een liefdesrelatie wil. Misschien wil ze ook alleen maar praten. Misschien.
quote:
Wat moet ik doen als mijn ex vraagt "Wil je het weer met mij proberen" Zal ze dat niet doen met de bedoeling om mij voor een karretje te spannen, zodat ze onderdak heeft voor zichzelf en haar ongeboren kind ?
in jouw woorden vertaalt:
misschien vraagt ze "Wil je het weer met mij proberen" Zal ze dat niet doen met de bedoeling om mij voor een karretje te spannen, zodat ze onderdak heeft voor zichzelf en haar ongeboren kind ?

Misschien wil ze zeggen dat ze een neger met grote handen heeft ontmoet, misschien komt ze vertellen dat ze voorgoed naar Spanje gaat, misschien komt ze vertellen dat ze zwanger is geraakt van een alien.
Maar daar wil Glasbak geen advies over, hij vraagt wat als zijn ex bij hem terug wil komen.

keywords: wat als, geeft aan dat het een hypothese is

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1083969

Whoa wat een adviezen.. lijkt wel het hoekje van gemma..

Ik denk wel dat veel mensen hier toch zeer veel positieve dingen uithalen

Ga door iedereen, het begint op groepstheraphie te lijken

pi_1084064
quote:
Op maandag 25 juni 2001 14:43 schreef Herald het volgende:

[..]

Glasbak zegt ook niet dat ze daadwerkelijk een liefdesrelatie wil. Misschien wil ze ook alleen maar praten. Misschien.
[..]

in jouw woorden vertaalt:
misschien vraagt ze "Wil je het weer met mij proberen" Zal ze dat niet doen met de bedoeling om mij voor een karretje te spannen, zodat ze onderdak heeft voor zichzelf en haar ongeboren kind ?

Misschien wil ze zeggen dat ze een neger met grote handen heeft ontmoet, misschien komt ze vertellen dat ze voorgoed naar Spanje gaat, misschien komt ze vertellen dat ze zwanger is geraakt van een alien.
Maar daar wil Glasbak geen advies over, hij vraagt wat als zijn ex bij hem terug wil komen.

keywords: wat als, geeft aan dat het een hypothese is

Daar heb je wel gelijk in Herald. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat Glasbak zich niet al te druk moet maken om iets wat niet duidelijk is. Hij begint hier met een heel lang verhaal waaruit ik opmaak dat hij behoorlijk aangedaan is door het SMS-je en dat hij een hoop vragen heeft. Wat mij helpt in zo'n situatie is even alles op een rijtje zetten en terugbrengen tot waar het werkelijk om gaat. Dus niet bij voorbaat al heel erg druk maken over iets wat nog niet duidelijk is.

Maar goed, ondertussen ben ik wel benieuwd naar wat Glasbak zelf te zeggen heeft... Ik hoop niet dat we je te veel met adviezen om de oren hebben geslagen...

Succes in ieder geval!

maandag 25 juni 2001 @ 16:44:24 #46
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1084751
quote:
Op maandag 25 juni 2001 15:09 schreef Goter het volgende:

...even alles op een rijtje zetten en terugbrengen tot waar het werkelijk om gaat. Dus niet bij voorbaat al heel erg druk maken over iets wat nog niet duidelijk is...

Mee eens. Ik heb geen wijze woorden aan alle reacties toe te voegen. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1084876
Ik heb het niet zo lang uit gehad... maar toch, we zijn nu bij elkaar en het is nu super, maar de andere kant van eht verhaal heb ik ook al eens gehad, ik zou zeggen denk er echt heel goed over na, dit is wel een heel andere situatie, want hier staat een dure toekomst voor je deur met zo'n kleine...
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 25 juni 2001 @ 17:24:18 #48
11800 Tazzie
Geschokt...:(
pi_1085006
Hmmm,

Zwaar ingewikkeld en ik denk niet dat iemand het antwoord weet. iemand zei dat je het kind even weg moest denken en dan kijken wat je voor haar voelt. Klinkt mooi, maar feit blijft...dat kind komt echt! Die kan je niet meer wegdenken. Met andere woorden, het is of de hele package, of niets.

Je zal voor jezelf moeten beslissen wat je wilt. Ben je er aan toe een kind op te voeden? Ook als het niet van jezelf is? Vertrouw je haar? Waarom nu?

Als ik je verhaal zo lees, dan lijkt het mij dat het wel allemaal heel toevallig uitkomt. En gezien het feit dat het veel moeilijker is eruit te stappen, dan erin, zou ik erg oppassen.

Gezien je verhaal denk ik niet dat ze het zo nauw neemt met "trouw". Kan je dat accepteren? Ze heeft het eerder gedaan, en niet alleen, ze is er zwanger door geworden. Dat gaat nog wel wat verder dan een "slippertje".

Ik zou passen, hoe moeilijk het ook is. Feit blijft dat er nog 3 miljard andere vrouwen zijn, zonder kind, zonder moeilijk verleden samen. Daarmee kan je een toekomst bouwen met kinderen die van jullie zelf zijn.

Misschien erg makkelijk gezegd, maar denk goed na voor je wat doet...

When that small wonder looks into your eyes, it's all worth it...
  maandag 25 juni 2001 @ 20:25:57 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1086178
quote:
laat je niet voor haar karretje spannen. Blijf er stoicijns onder: ik denk niet dat een nieuwe relatie nog een kans van slagen heeft....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_1086776
Yo, heb niet de moeite genomen de andere reacties te lezen. Ongetwijfeld zullen er vergelijkbare reacties staan als deze en andere die lijnrecht tegenover mijn mening staan, maar als IK jou was, zou ik die meid keihard laten vallen. Je was er bijna van af zei je, dus je weet dat je het kan. Zij heeft jou genaaid en zich laten bezwangeren door een ander (opvallend dat deze ook weg is, klinkt als een thema, een terugkerend gebeuren in HAAR leven?), staat op het punt te gaan biggen en zou jou, jij eeuwige goedzak, voor haar karretje spannen om huis en onderdak te verkrijgen. Het klinkt hard, maar nu moet ze ook maar voor haar zelf zorgen, ze had jou toen niet nodig, dus dan hoeft het nu ook niet. Weet je wat: stel dat je haar wel terugneemt, leg ik met jou een wedje dat als dat kind wat ouder is, dat ze weer vreemdgaat, en je weer achterlaat en pas dan maar op dat ze je niet financieel uitzuigt!

Ik weet het, het klink allemaal wat somber en hard hierboven, maar zij heeft toen een keuze gemaakt en als je bij mij zo'n keuze maakt, dan moet je niet met hangende pootjes terugkomen: het is oprotten en wegblijven bij mij....

pi_1086838
Niet aan beginnen!
Je hebt geen enkele verantwoordelijkheid meer naar haar toe en uit wat ik zo lees is het een onbetrouwbaar en problematisch wijf.
  maandag 25 juni 2001 @ 23:30:23 #52
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1087518
2e poging.. bij de eerste liep m'n bak compleet vast

Allereerst wil ik iedereen bedanken die de afgelopen 24 uur in dit topic zijn mening heeft gegeven, positief of negatief. Ik heb ze allemaal doorgelezen, over nagedacht en toch wel aan de hand daarvan mijn conclusies getrokken.

quote:
Op maandag 25 juni 2001 08:40 schreef Kielef het volgende:

[..]

Zelfde poster zelfde probleem ?

Andere poster zelfde probleem ?

Fakt is, het probleem is er(nog steeds).

Andere poster, mms zelfde probleem. Ik ken dat topic niet
quote:
Op maandag 25 juni 2001 11:18 schreef Herald het volgende:

[..]

dat vergeet niemand, Glasbak deponeert een stelling "wat als" en op basis daarvan komen alle reacties mbt tot het terugnemen enzo.

Idd. Nu is er nog niets aan de hand..
quote:
[..]

Wat moet ie doen als zijn huis in de fik staat? De brandweer bellen. Maar zijn huis staat niet in de fik. Dat is de vraag niet. Wat als is de vraag.

Tuurlijk is het voorbarig, maar hij vraagt gewoon advies. Nu krijgt ie reacties die misschien nuttig zijn als ze het vraagt. Wil ze hem niet terug dan is er niets aan de hand. Maar als ze het wel vraagt is Glasbak er iig op voorbereid.

Jij hebt het door Herald. Ik denk een beetje vooruit, omdat ik a) haar situatie ken en b) haar gedachtengang een beetje ken. Maar het is (zoals ik in de eerste post zeg) speculeren wat zij nou wil. Ik weet het niet, de lezers hier weten het niet en zij weet het zelf ook niet Afwachten dus.

Maar als ik het rationeel ga bekijken, dan is het toch eigenlijk van de zotte. Ik bedoel, als onze relatie niet verbroken was geweest, dan had hij een hele grote kans van slagen, maar als zij zo nodig een uitstapje moet maken, en zich daarbij "lek" laat prikken door iemand die nu alweer uit de schijnwerpers verdwenen is, dan is het van de gekke dat ze bij mij 'met hangende pootjes' probeert onderdak te vinden.

Het is nu nog niet zover, maar als het er eerdaags van gaat komen, dan zal ik deze keer in haar nadeel gaan beslissen en haar moeten zeggen dat ze toch zelf voor een oplossing moet zorgen. Hard voor haar (als ze met die rede contact met mij opgenomen heeft) en hard voor mezelf omdat ik iemand af moet wijzen waar ik eigenlijk nog gevoelens voor heb. Ik zal deze weer verder moeten laten slijten en met m'n eigen leven door moeten gaan.

Wat hier trouwens ook in meetelt, is dat ik zelf vandaag een sms naar haar toe hebt gestuurd, en daar tot op dit moment nog geen antwoord op heb gekregen...

Het was leuk voor zolang als het duurde.. Nu is een ander aan de beurt..

** zijn er nog leuke, lieve vrijgezelle dames tussen 25 en 30 **

pi_1088720
Okay Glasbak!
Ik ben blij voor je dat de reacties in dit topic je geholpen hebben de dinegn op een rijtje te zetten. En ik denk ook dat je de goede keuze hebt gemaakt. Succes!
  dinsdag 26 juni 2001 @ 14:25:59 #54
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_1090772
Zeker weten niet aan beginnen.. Het is je inmiddels toch wel duidelijk dat je haar niet kunt vertrouwen.. Waarom zou je dat nu wel kunnen doen?

Doe jezelf die ellende niet aan, als je het doet ga je spijt krijgen..

Je klinkt als een toffe kerel, ik hoop dat je iemand vindt die wel eerlijk is, want voor mij is eerlijkheid nog altijd de eerste vereiste voor een echte relatie..

dinsdag 26 juni 2001 @ 16:49:32 #55
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1091714
ff een updatje..

dat smsje waar ik het in mijn vorige post over had, is wel beantwoord, maar aan de late kant, (2 minuten nadat ik op invoeren klikte) en... ze belde me vandaag gewoon op

of we weer eens wat leuks konden doen.. had ze wel zin in.. nou..dat gaan we ook doen (wat weten we nog niet) maar wat ik wel weet, dat ik 3 keer nadenk voordat ik enige belangrijke beslissing neem. Ik wou het dit keer wel oppervlakkig houden...

pi_1093700
Heey E.

ik heb dit eens goed doorgelezen en moet tot verbazing zeggen dat dit ongv ook bij mij het geval was... veel ruzies om jalouzie wat later ook werkelijkheid bleek te zijn... dus niet een foute reden maar goed zonder dat je het eingelijk ook maar zeker wist..

Ik zou om heel eerlijk te zijn noooooooooit weer wat beginnen met haar... en waarom?... nou het is heel simpel in moeilijke tijden moet je op elkaar kunnen bouwen en elkaar kunnen vertrouwen het is gebleken (zoals ik het uit je verhaal opmaak) dat ze dat toen niet aankon en die andere jongen veel leuker vond..

Je hebt geen contact sindsdien met haar gehad en ik weet uit eigen ervaring dat dat het beste is om een verlopen relatie goed te beeindigen, niet alleen geestelijk maar meer voor het gevoel.

Nu opeens heeft ze je nodig omdat ze weet dat ze jou kan vertrouwen en zekers op JOU kan bouwen maar als ik jou was zou ik haar niet terug nemen en goed vergeten. Je hebt het zand al weg geschept dus laat het maar mooi liggen!.

Dit zeg ik als kammeraad en uit eigen gevoel wat ik zou doen... en heb gedaan!..

Ik wens je veel sterkte gozer en je weet me te vinden..

[offtopic-onzin]
oo je hebt me gevonden
[/offtopic-onzin]

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1093720
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 16:49 schreef glasbak het volgende:
ff een updatje..

dat smsje waar ik het in mijn vorige post over had, is wel beantwoord, maar aan de late kant, (2 minuten nadat ik op invoeren klikte) en... ze belde me vandaag gewoon op

of we weer eens wat leuks konden doen.. had ze wel zin in.. nou..dat gaan we ook doen (wat weten we nog niet) maar wat ik wel weet, dat ik 3 keer nadenk voordat ik enige belangrijke beslissing neem. Ik wou het dit keer wel oppervlakkig houden...

het is jou leven dus jou probleem om het zo fftjes grof te noemen... denk aan het verleden maar zekers aan de toekomst die je te wachten staat..

Heb je liever een relatie waar jij zeker weten op kan vertrouwen en bouwen of eentje die al enige deuken heeft opgelopen ?

aan jou de keuze

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 26 juni 2001 @ 22:00:01 #58
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1093796
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 21:52 schreef Chandler het volgende:

[..]

het is jou leven dus jou probleem om het zo fftjes grof te noemen... denk aan het verleden maar zekers aan de toekomst die je te wachten staat..

Heb je liever een relatie waar jij zeker weten op kan vertrouwen en bouwen of eentje die al enige deuken heeft opgelopen ?

aan jou de keuze

het is mijn leven, dat is zeker, maar ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig wat ze nou van mij wil.. Wil ze een relatie, dan zal ze toch wel heel erg overtuigend haar liefde en vertrouwen aan mij moeten bewijzen, want ik stap er niet zomaar 1,2,3 in..

Ze heeft haar kansen gehad, die ik haar 8 maanden geleden in overvloede gegeven heb. Die heeft ze niet benut, en ik was nu niet van plan om die haar nog te geven.. of het moet wel heel erg vreemd lopen.. en het is nog maar de vraag natuurlijk of dat is waar ze naar toe wil werken..

pi_1093825
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 22:00 schreef glasbak het volgende:

[..]

het is mijn leven, dat is zeker, maar ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig wat ze nou van mij wil.. Wil ze een relatie, dan zal ze toch wel heel erg overtuigend haar liefde en vertrouwen aan mij moeten bewijzen, want ik stap er niet zomaar 1,2,3 in..

Ze heeft haar kansen gehad, die ik haar 8 maanden geleden in overvloede gegeven heb. Die heeft ze niet benut, en ik was nu niet van plan om die haar nog te geven.. of het moet wel heel erg vreemd lopen.. en het is nog maar de vraag natuurlijk of dat is waar ze naar toe wil werken..

dus je kijkt eerst fftjes de kat uit de boom en voor je zelf of ze het waard is om terug genomen te worden?...

Logisch... ik denk dat ik het zelfde had gedaan als mijn ex me een smsje gestuurd had maar in case van het nog ongeboren kind... nee denk niet dat ik daar ooit aan zou beginnen...

ik zie je graag blij... en dat weet je...

Like trump...
  dinsdag 26 juni 2001 @ 22:06:58 #60
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1093852
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 22:04 schreef Chandler het volgende:

[..]

dus je kijkt eerst fftjes de kat uit de boom en voor je zelf of ze het waard is om terug genomen te worden?...

Logisch... ik denk dat ik het zelfde had gedaan als mijn ex me een smsje gestuurd had maar in case van het nog ongeboren kind... nee denk niet dat ik daar ooit aan zou beginnen...

ik zie je graag blij... en dat weet je...

Tuurlijk kijk ik eerst de kat even uit de boom. En in principe heb ik met dat kind weinig tot geen problemen. Ik had alleen liever gezien dat het mijn kind zou zijn (onder andere omstandigheden uiteraard)

Ik heb het er destijds met haar over gehad, over kinderen en mijn standpunt was : wel kinderen, niet haasten. Misschien was dat wel een van de redenen om met mij de boot af te houden...

woensdag 27 juni 2001 @ 13:17:04 #61
2561 judge
Life is what you make of it
pi_1097333
Sommige mannen moeten eens gaan kijken bij
www.Askmen.com

en wat haar betreft, denk is heel goed na, ze gaat weg met een ander, dat werkt vervolgens niet, anders gezegd, ze is gewoon hard op haar bek gegaan en gestraft voor wat ze jou heeft aangedaan. Want uit elkaar gaan is een ding, maar met de ander er vandoor gaan... is nogal een gluiperige manier he.
Het ene pas los laten als je wat nieuws hebt, en dat heeft ze gedaan.

Opeens denkt ze dan weer aan jou??, eerlijk gezegd heeft zij denk ik nog door dat je een zwak voor haar hebt, en zij denkt waarschijnlijk die krijg ik toch weer ingepalmt, maar probeer er over na te denken, wil jij de vader spelen voor iets, wat in eerste instantie de relatie kapot heeft gemaakt, en jou veel pijn heeft gedaan.

Eerlijk gezegd als ik in jou schoenen stond, zou ik het toelaten, om haar vervolgens echt kei en keihard te dumpen. klinkt heel gemeen, maar remember, Woman make man that way, most of the times.....

Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2001 @ 15:28:14 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1106707
<a href="http://Rotwijf! Ik hou van je!" target="_blank">Rotwijf! Ik hou van je!</a>

Misschien heb je hier wat aan. Snap niet wat er met de html code aan de hand is, je moet ff op het tweede linkje klikken.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 28-06-2001 15:30]

pi_1106829
man het is over of het is niet over, dat ze met een ander wat heeft gehad en daar een kind van krijgt is op zich al een zeer duidelijk teken..
  donderdag 28 juni 2001 @ 16:11:07 #64
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_1107070
lijkt me duidelijk de keus die je gemaakt hebt als je toch met haar afspreekt. Hou jezelf niet zo voor de gek met dat 1,2,3 .. je weet zelf wel beter dat je er intrapt.. en .. :x
hey how`re you doing?!
  donderdag 28 juni 2001 @ 16:12:29 #65
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_1107079
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 16:11 schreef roses het volgende:
lijkt me duidelijk de keus die je gemaakt hebt als je toch met haar afspreekt. Hou jezelf niet zo voor de gek met dat 1,2,3 .. je weet zelf wel beter dat je er intrapt.. en ..
hey how`re you doing?!
pi_1107521
Ik denk dat je er met de juiste instelling instapt Glasbak. De kat uit de boom kijken lijkt mij ook het beste in deze situatie. Het kan geen kwaad om gezellig bij te praten in een ongedwongen sfeer. Misschien is dat wel het enige dat ze wil! Desalniettemin zou ik in jou plaats toch enige achterdocht en alertheid in acht nemen om ervoor te zorgen dat ik niet op een dag langs haar wakker werd met kind, hond en een opel astra station voor de deur...
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  donderdag 28 juni 2001 @ 17:01:57 #67
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1107571
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 16:54 schreef MrWilliams het volgende:
Desalniettemin zou ik in jou plaats toch enige achterdocht en alertheid in acht nemen om ervoor te zorgen dat ik niet op een dag langs haar wakker werd met kind, hond en een opel astra station voor de deur...
Nee, zoiets heb ik al een keer eerder meegemaakt, en daar ben ik heel erg hard van weggerend. En misschien is het alleen maar nieuwsgierigheid van haar. Ik weet het niet. Vandaar dat we ook een afspraak hebben gemaakt(gaan maken) om wat leuks te doen. Even bijkletsen. Maar ik blijf op m'n hoede.. that's for sure..
  donderdag 28 juni 2001 @ 23:23:33 #68
11521 funkflex7
<<::dA sPoOk::>>
pi_1110623
quote:
Op maandag 25 juni 2001 01:39 schreef ToBe het volgende:
ik heb zeer weinig ervaring met ralaties ( sterker nog ik heb nog nooit een vriendin gehad )

maare oke jouw reactie is wel een beetje hard maar ook deels-waar , waaromzou je met haar problemen moeten zitten ? oke je houd nog wel van dr maar vreemdgaan is wel vreeemdgaan
veel succes

pi_1111348
Wat je ook doet.

Bedenk 1 ding.

Zou ze je ooit bellen als het goed ging met die andere relatie?
Wilt ze je misschien terug, alleen omdat ze niks anders heeft?

Ze heeft je zwaar bedondert.

De enige reden volgens mij dat ze misschien weer terug wilt, is omdat die andere relatie niet goed gelopen is, dat het allemaal niet gelopen is zoals zij had gehoopt
("what comes around goes around").

En waarschijnlijk had die ander ook wel in de gaten dat ze niet te vertrouwen was. Iig geval geen langdurige relatie met haar zou willen, na wat ze jou geflikt had.

Nu na dit alles nadat ze niks beteres meer kan krijgen, blijf alleen jij nog over.......

Maar dat alles terzijde, als ik je verhaal lees... Jullie passen totaal niet bij elkaar, ook al houd je ongelofelijk veel van elkaar, als je het volhoudt ondanks alle jaloezie, vreemdgaan en onzekerheid toch bij haar wilt blijven, dan is dat ook een probleem van jouw kant.

Als je onzeker bent, en zoveel van iemand houdt dat je haar/hem niet los kan laten, dan zal je nooit gelukkig met elkaar kunnen worden......

Dan zou die andere jongen ook wel eens een vlucht voor haar kunnen zijn geweest....

Denk er maar eens goed over na.

vrijdag 29 juni 2001 @ 04:25:24 #70
13066 careless
 care don't just
pi_1111781
hou je echt van haar of ben je gewend aan haar aanwezigheid.

spread your wings

vrijdag 29 juni 2001 @ 06:40:49 #71
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1111835
kut zeg.. wat een ontzettende kut situatie..

als eerste veel sterkte..

ten tweede.. ga bij jezelf goed na wat de consequenties zijn als je het wel doet.. (kosten, liefde voor haar, is het wel echt etc.) en ook als je het niet doet..

tis heel moeilijk om het contact met iemand waar je van houdt te verbreken.. (maak het nu zelf door... dan wel niet me ex maar toch..)

tis niet jou kind.. hoe hard dat ook mag klinken, jij HOEFT er niet voor te zorgen.. dat is die gozer die het heeft gedaan z'n schuld.. maarja die is weg.

ik denk (maarja.. dat zegt nog nix) dat ik voor mezelf zou kiezen en dus geen contact met haar zou zoeken..uit zelfbescherming denk ik..

hoop dat je er wat aan hebt...

eerlijk gezegd weet ik het echt niet..

pi_1111939
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 06:40 schreef megamuch het volgende:
tis niet jou kind.. hoe hard dat ook mag klinken, jij HOEFT er niet voor te zorgen.. dat is die gozer die het heeft gedaan z'n schuld.. maarja die is weg.
Als je eens wist hoe vaak het gebeurt dat een meisje zwanger werd om de jongen 'in te palmen'...

En dan zijn er in het geval dat het meisje niet wil aborteren 2 opties mogelijk: Trouwen/samenleven of wegwezen.

(En nee: daar heeft een vent niks tegen in te brengen.. Zwanger is zwanger, en als vent zijnde kan je er niets mee doen.. Alleen incasseren.)

pi_1115732
Een vriend van mij zei ooit:
Liefde is gewoon een klote streek van de natuur om er voor te zorgen dan de mens niet uit zou sterven.
Waar toch?:?
pi_1117974
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 08:20 schreef weerdo het volgende:

[..]

Als je eens wist hoe vaak het gebeurt dat een meisje zwanger werd om de jongen 'in te palmen'...

En dan zijn er in het geval dat het meisje niet wil aborteren 2 opties mogelijk: Trouwen/samenleven of wegwezen.

(En nee: daar heeft een vent niks tegen in te brengen.. Zwanger is zwanger, en als vent zijnde kan je er niets mee doen.. Alleen incasseren.)

Euhhhhhh, dan had die gozer zijn leuter niet in dat grietje moeten stoppen, had ze ook niet zwanger kunnen worden.
Ja sorry hoor, klinkt hard en ik weet ja, je hebt ook nog zoiets als sexuele lust, maar das nog geen excuus.
Er bestaan zoveel voorbehoeds middelen als je het dan toch wil doen en als je het risico van een zwangerschap wil uitsluiten dan zorg je als man zijnde toch voor een condoom en die doe je dan zelf om zodat je meissie hem niet stiekum kapot kan maken.
pi_1119327
kijk, ik heb maar 1 tip voor je!

dump haar, zorg dat je een ander nummer krijgt, verwijder haar gsmnummer en probeer weer je eigen leventje weer te leiden..

kom op man, wat ze jou geflikt heeft vergeet je toch niet 123?? laat staan vergeven!

vervolgens las ik netzo (heb alleen je 1ste verhaal gelezen, dus vergeef me als ik verkeerd reageer) dat jullie binnenkort iets leuks gaan doen..besef je wel wat je jezelf aandoet man?? binnen notime ben je weer van haar

ik ken die gevoelens, alleen ben ik niet zo in de maling genomen als jij..na een peroide van dik 10mnd krijg ik opeens haar stem weer te horen, tis inderdaad een klote gevoel..maar toch, ik zeg altijd gebruik niet alleen je hart maar ook je verstand

veel sterkte, heb je zeker nodig!

pi_1123466
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 09:01 schreef Angel22 het volgende:
zwangerschap wil uitsluiten dan zorg je als man zijnde toch voor een condoom en die doe je dan zelf om zodat je meissie hem niet stiekum kapot kan maken.
Lekkere basis voor een relatie! Stiekum niet kapot maken..

Ik stel het zo: op het moment dat een meisje zwanger wil worden, dan wordt ze dat. En idd het enige wat daartegen werkt zijn condooms, maar daar zijn behoorlijk wat van die meiden op tegen. En: Als je meid aangeeft dat ze aan de pil is, en jij geeft als vent aan dat je een condoom aandoet omdat je twijfels hebt, geef je in feite aan dat je haar niet vertrouwt.. Lekkere basis voor een relatie!

woensdag 4 juli 2001 @ 01:42:27 #77
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_1138974
Glasbak,

ik heb niet exact hetzelfde meegemaakt als jij maar heb wel net als jij al die verschillende gevoelens en emoties over me heen moeten laten komen. Ik weet precies hoe je je voelt. Hoe het je in z'n greep houdt, zelfs na zo'n lange tijd waarin jullie geen contact hadden.

Ik kan je maar één ding aanraden: zorg dat je haar noooooooit meer ziet! GEEN leuke dingen samen afspreken! Niet SMS'en, niet bellen. Helemaal niks, nul, nada contact met haar hebben.

En je weet nu al, dat doe je toch maar geloof me de afloop hiervan is uiterst vervelend -> voor jou !!

Ik zou willen dat ik destijds ditzelfde advies had opgevolgd maar ik ben ook zo stom geweest iemand kansen te geven die ze niet verdiende.

En jouw ex verdiend die kans ECHT NIET !!!!

Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft...... zet haar uit je hoofd!

Als ze de ware voor je was had je ze destijds nooit zo kunnen behandelen. Er loopt iets beters voor je rond. Echt waar.

Succes jongen.

PS Ik ben ook van '70 en begrijp je gevoelens en angsten die 30 en nog vrijgezel zijn met zich meebrengen.

Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
  woensdag 4 juli 2001 @ 09:59:56 #78
12697 DjLando
shinde kudasai
pi_1139731
Ik denk dat ik bovenstaande poster totaal gelijk moet geven.....

Het is nu aanlokkelijk om toch weer "eens te kijken" hoe het gaat... maar waarom??

Kunnen 3 dingen gebeuren uit dat kijken:

1. Ze wilt je toch niet
Jij niet blij, is niet goed voor je zelfvertrouwen

2. Ze blijft half/half tegen je doen
Jij niet blij, want weet je niet wat je ermee aan moet, blijf je hangen de hele tijd, geen punt achter zetten etc

3. Ze wilt je
Jij niet blij, want je WEET dat je haar niet kan vertrouwen, er zit zooo veel oud zeer achter dat dit NOOIT een goede basis van een ECHTE relatie kan zijn. Dat kind maakt het er (reality check just bounced) echt ook niet makkelijker op idd.

Je ziet het.. als je "gaat kijken wat er gebeurt", kan er imho gewoon NIX goeds voor JOU uitkomen.. doe het niet man (en dit is van iemand die overigens wel gelooft in echte liefde en al die crap hoor, geen pessimist hier). Ik denk dat het al eerder werd gezegd, het lijkt erop dat ze er of op kicked om jou aan het lijntje te houden (goed voor HAAR zelfvertrouwen) of dat ze een "safe"partner nu zoekt om de mess op te ruimen die zij gemaakt heeft...

Wat je ook kiest,

sterkte!

DjLando

... your focus determines your reality ...
pi_1153913
Absoluut 100% zeker niet meer met haar in contact komen. Deze dingen maken je helemaal kapot. Als je verstandig bent zet je haar uit je hoofd en zoek je een ander. Anders zien de komende jaren er niet rooskleurig voor je uit...

suc6!

vrijdag 6 juli 2001 @ 11:14:51 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1155022
Hoe-ist inmiddels meneer Glasbak? Als ik naar je ondertitel kijk heb je een keuze gemaakt...?
Just curious...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1155061
Het is heel moeilijk om iemand los te laten, ik heb er zelf ook heel veel moeite mee. Maar als je die ene kans ziet dan weet je dat het de moeite waard is om nog door te gaan. Maar ik weet dat ik het kan om iemand totaal uit mijn leven te verwijderen, het is me eerder gelukt ik heb zelfs een hele stad achter me gelaten met alle mensen die ik toen kende om opnieuw te beginnen. Het doet heel erg pijn om iemand totaal te vernietigen in je gedachten, dit is namelijk wat ik heb gedaan al die keren. Maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van, ik denk niet meer aan die mensen en ga door met mijn leven. Nu sta ik weer voor die keuze om dit nogmaals te doen, en het is voor mij 2 keer zo moeilijk omdat het dit maal meer pijn doet dan wat ik ooit gevoeld heb. Maar ik geef het 1 kans om het goed te laten komen en daarna is het einde, ik kan dit alleen maar aanraden aan iedereen en ook aan jou glasbak. Ze heeft haar kans gehad, en ze begon opnieuw. Nu aan jou de keuze of je de schepen achter je kan verbranden om opnieuw te kunnen beginnen. Sterkte.
pi_1156942
Als ze woonruimte zoekt, denk je al gauw dat ze daarom bij je aan komt. Vertel haar dan (tenminste als je haar echt terug wil) dat je jullie relatie rustig wil oppakken en dat je zeker niet wil gaan samenwonen oid. SUCCES!
  zaterdag 7 juli 2001 @ 01:10:15 #83
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1159335
glasbakje toch

zielig verhaaltje

vrouwen echt....je kan beter tuinslangen sparen

goodluck!!

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1160037
hmmz jah

Ik heb ook 7maanden met een meisje gehad totdat ze het plots uit het niets uitmaakte met smoezen als "we paste niet bij elkaar" en "het ging allemaal wat te snel" en dat zei ze dan na 7 maanden

Een dag later krijg ik te horen dat ze hem gepleerd is met me beste vriend
Dat was nog eens een zwaar groote klap voor me!
Het heeft hele tijd geduurt voordat ik daar eindelijk overheen was...

Totdat het vorige week tussen hun uit ging,
kwam ze maandag weer naar me toe: "ik wil je eigenlijk weer terug"

GVD
was ik er eindelijk overheen komt ze er weer aan en zit ik nu weer de heledag aan haar te denken

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1160463

Het is allemaal zo verwarrend. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet, is dat ze me nu alweer uit m'n slaap weet te houden. En waarom ? Ik weet zelf ook nog niet wat ze nou uiteindelijk wil. Ik kan alleen maar speculeren.

Ik ga maar weer proberen de slaap te vatten. Ik moet om 6 uur weer werken..
[/quote]

Als ik jou was moet je er gewoon niet weer aan beginnen, ze heeft het zelf stuk gemaakt.
De liefde voor jou zit gewoon niet diep en nu zoekt ze gewoon een vader voor haar kind. En omdat ze weet dat je nog iets voor haar voelt probeer ze het.
Denk er eerst over na, wie weet gaat ze nog vreemd als jullie samen en het kind is er.Dan laat ze het kind bij jou en zij gaat weg.

Ik wens je suc6 in de keus die maakt. :-)

MAAK VAN IEDERE DAG EEN FEESTDAG ANDERS HEB JE EEN DAG NIET GELEEFT
pi_1161197
Contact opnemen kan geen kwaad, maar het blijft klote.

Zelf ben ik op de dag af 3 maanden single en heb mijn ex nu sinds pinkpop (4 juni)niet meer gezien. Ze is nu op vakantie en dit weekend belt ze me om eens iets af te spreken, maar feitelijk ben ik er als de dood voor. Zij heeft mij gedumpt en voor haar, zoals anderen al zeiden, is het makkelijk om vrienden te blijven. Alleen NUL contact houden is ook zo iets. na jaren samen te zijn geweest gaat de liefde niet zomaar over en tot nu toe zijn mijn encounters met mijn ex voor mij rampzalig geweest. Ik zie haar ... KEIHARD verliefd en 's avonds zit ik weer alleen verdrietig te zijn ... Ik kan nu redelijk goed zonder haar, want als ik haar niet zie of spreek gaat het beter.

Adviezen voor anderen zijn altijd makkelijker. Als ik jou was Glasbak zou ik zeggen F&%k Off, maar zelf zou ik dat niet doen omdat idd de liefde wint van het verstand. Stom he!

maandag 9 juli 2001 @ 23:02:26 #87
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1178390
Dude... Dit is eng, mijn ex nam vorige week ook weer contact met me op, maar ze deed het preciez op het verkeerd moment Ik heb haar helemaal belachlijk gemaakt Footoos van mijn nieuwe lievie laten zien en gezegd dat zij WEL liev is enzow
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 9 juli 2001 @ 23:18:23 #88
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1178508
Nou.. even een korte update.. we hadden voor vandaag een afspraak staan dat ze hier langs zou komen om 8 uur. Is niet geweest..

Normaal gesproken is ze altijd een half uur na de afgesproken tijd aanwezig, maar vanavond helemaal niet dus...

Kreeg ik om 22.30 (ruim half uur geleden dus) een smsje met "hoi, hoe is het met je" *alsof er niets aan de hand is...

Nou ja.. ik ga nu niet de hele smstoer neerzetten hier, maar ik was een beetje kwaad over het feit dus, dat ze niet is geweest...

wat nu ? weet ik niet zegt ze..

als ik tegen haar zeg dat ze echt een moeilijk geval is, dan zegt ze dat ze maar niet meer met me om moet gaan en zegt meteen doei daar achteraan.

maar omdat ik haar eik best wel met d'r kop tegen de muur wil laten lopen, wil ik haar toch nog een keer spreken.

Maar goed.. de komende tijd kan ze dus niet, omdat ze toch wel dicht in de buurt van de bevalling zit (ze is trouwens zwanger van een halfneef, iemand waar ik zelfs niet van gehoord heb.) het kind zal het dus wel moeilijk krijgen..

never mind.. ik heb haar gezegd dat ze maar weer contact op moet nemen als zij daar klaar voor is, en dan zien we wel verder. Dat zal dus wel na de bevalling zijn.

Mijn ondertitel slaat hier trouwens niet op, voor diegene die dat mochten denken.

commentaar altijd welkom...

edit :--

lig ik om half 1 te slapen, komen er nog wat smsjes binnen:
Zij:slaap je al
Ik:nou niet meer
Z:O sorry hoor maar slaap lekker dan x x mis je
I:is dit wel voor mij ? ?
Z:ja mag dat dan niet
I:mag wel, ben alleen verbaasd erover.. maar eeh welterusten en droom fijn x x x
Z:ja jij ook en x x x van ons <naam1> en <naam2>

Je ziet, ik kan het nog steeds niet over m'n hart halen om (op dit moment) te zeggen: Sodemieter op trut ! laat me met rust!!!

[Dit bericht is gewijzigd door glasbak op 10-07-2001 05:39]

dinsdag 10 juli 2001 @ 11:26:45 #89
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_1180372
quote:
[b]Op maandag 09 juli 2001 23:18 schreef als ik tegen haar zeg dat ze echt een moeilijk geval is, dan zegt ze dat ze maar niet meer met me om moet gaan en zegt meteen doei daar achteraan.

maar omdat ik haar eik best wel met d'r kop tegen de muur wil laten lopen, wil ik haar toch nog een keer spreken.

Je ziet, ik kan het nog steeds niet over m'n hart halen om (op dit moment) te zeggen: Sodemieter op trut ! laat me met rust!!!

Ik heb een beetje het id dat ze met je speelt en dat jou gevoelens eigenlijk nog te sterk zijn...
als zij zegt dat ze maar neit emeer met je om moet gaan en meteen doei zegt zou ik gewoon zeggen mazzol en dus gewoon geen contact meer met haar hebben want volgens mij test ze je gewoon... Ik denk dat je veel pijn gaat krijgen als je ermee in gaat...
ik zou in jou geval alvast proberen te gaan zeggen laat me met rust... en veel oefenen ik heb niet het id dat ze veel goeds voor je gaat betekenen

succes wat je ook doet...

Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 10 juli 2001 @ 15:06:56 #90
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_1181848
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 11:26 schreef pmponer het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het id dat ze met je speelt en dat jou gevoelens eigenlijk nog te sterk zijn

succes wat je ook doet...

Ik denk dat we hier een geval van onzekerheid te maken hebben en juist niet het spelen met. Dat meisjes heeft dus waarschijnlijk een leuke tijd met jou gehad, maar is daarna met een ander 'd'ervandoor' gegaan. Zij is zwanger geraakt, en 'gedumpt' dus een normale reactie zou zijn om weer de gebrogenheid te zoeken van je vorige realtie.
Dit word vaak afgedekt met een stoere praat zoals, "nee ik wil gewoon even weten hoe het met je gaat, niks serieus" terwijl er van binnen wel naar de situatie van voor het probleem gehunkert word. Dit is dus een oorzaak van vele frustraties in ralties, en reden dat vele relaties aflopen met zoeits van "ik wil je nooit meer zien".

Ik denk dat hierbij een confrontatie te betse oplossing is. Je meot gewoon teen haar zeggen wat je van dit situatie vind, en waarom je het niet leuk vind. Je moet niet vergeten, zij is inmiddels wel twee "geliefdes" kwijt en is ook totaal in de war.

Ik hoop dat je dit lap tekst een beetje begrijpt, anders mag je gerust vragen

zo goed..?
pi_1185263
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 15:06 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een geval van onzekerheid te maken hebben en juist niet het spelen met. Dat meisjes heeft dus waarschijnlijk een leuke tijd met jou gehad, maar is daarna met een ander 'd'ervandoor' gegaan. Zij is zwanger geraakt, en 'gedumpt' dus een normale reactie zou zijn om weer de gebrogenheid te zoeken van je vorige realtie.
Dit word vaak afgedekt met een stoere praat zoals, "nee ik wil gewoon even weten hoe het met je gaat, niks serieus" terwijl er van binnen wel naar de situatie van voor het probleem gehunkert word. Dit is dus een oorzaak van vele frustraties in ralties, en reden dat vele relaties aflopen met zoeits van "ik wil je nooit meer zien".

Ik denk dat hierbij een confrontatie te betse oplossing is. Je meot gewoon teen haar zeggen wat je van dit situatie vind, en waarom je het niet leuk vind. Je moet niet vergeten, zij is inmiddels wel twee "geliefdes" kwijt en is ook totaal in de war.

Ik hoop dat je dit lap tekst een beetje begrijpt, anders mag je gerust vragen

Ik probeer je goed te begrijpen, maar ik ben bang dat ik dat niet doe. Het hele bovenstaande heeft ze toch echt aan haarzelf te danken en dan past maar een reactie:

FUCK OFF!

Zij is twee geliefdes kwijt en totaal in de war? Wat dacht je van haar ex-vriend, de jongen die dit hier post? Is hij niet in de war met alles wat er met hem gebeurd en hoe zij reageert naar hem? Denk je dat hij niets verloren heeft?
Sommige mensen maken een teringzooitje van hun leven en ik zou degene die dit topic opende, willen adviseren er zo ver mogelijk vandaan te blijven voor zijn eigen bestwil. Als hij zich toch zorgen maakt over haar toestand kan hij altijd nog proberen haar ouders in te schakelen voor haar of een wederzijdse vriend in te schakelen die wat kan regelen voor haar, maar hij kan beter verder gaan met zijn leven en een andere, veel leukere meid tegenkomen.

maandag 6 augustus 2001 @ 21:20:43 #92
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1350835
er zijn inmiddels alweer wat dingen gebeurt, en ben eik vergeten het hier neer te zetten (alsof dat een verplichting zou zijn.. )

Maar goed.. we hebben tussen mijn laatste post en vandaag weer een paar keer "sms" contact gehad, varierend van een "hoe is het met je" en een "ik ga dan en dan het ziekenhuis in, wegens het omdraaien van het kind". Ze zou na het ziekenhuisbezoek mij bellen om door te geven hoe het gegaan was. Nou heb ik daar niets van gehoord, (geen bericht goed bericht denk ik maar) tot gisteravond dan. Ik kreeg haar supertrots aan de lijn, met de mededeling "Het is een jongetje!! Gistermorgen geboren.. !". en tja.. aangezien ik afgelopen donderdag het 4 dagen oude dochtertje van m'n maat in m'n armen had, en daar toch wel ontroerd van was, kon ik me gister ook niet echt in bedwang houden. althans.. wat heet in bedwang houden. het doet je toch wat.. althans.. het deed mij wat..

En ja.. ik ga deze week nog op kraamvisite.. that's for sure.. wat ze van mij moet, dat weet ik nog steeds niet, maar nu kan ik het echt niet over m'n tong krijgen.. en dat is ook niet echt de bedoeling meer..

(al vinden sommige vrienden, kennissen en fam.leden nog steeds dat ik haar niet meer moet zien/spreken )

pi_1371851
als jij na een jaar -uit- nog steeds zoveel van dat meisje houdt.. waarom gooi je je gevoelens niet eens gewoon op tafel, glassie.. desnoods plaats je haar eens voor een blok..??
soms is het wel eens lekker (en misschien ook wel effectief) om gewoon te zeggen wat je op je hart hebt!

Ik vind de naam van dit topic wel een leuke binnenkomer, trouwens..

enne, die vrienden/familie en de rest van de wereld.. wat die ermee te maken hebben, begrijp ik niet!
het is toch jouw leven?!

breek me de bek niet open!
pi_8170682
We leven inmiddels anderhalf jaar later, hoe is dit afgelopen???
(ja, ben benieuwd)
pi_8170737
ik hoop dat glasbak dit topic ziet voor dat hij vrijdag vertrekt
pi_8170962
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik hoop dat glasbak dit topic ziet voor dat hij vrijdag vertrekt
Hmm, ik ken glasbak verder niet (van andere topics ofzo), maar ik hoop inderdaad dat 'ie hier nog even tijd voor vrij kan/wil maken.
pi_8171224
Wat wil je nu horen? Waarom vertel je ons dit? Je hebt zo te lezen je keuze gemaakt je wilt haar terug inje leven tegen elke prijs, ook al ga je er zelf zometeen aan onderdoor. Zodra ze haar leven op poten heeft en weer op "eigen" benen kan staan zal ze zeggen bedankt voor de zorgen, maar ik weet het niet doei

Het zal vast moeilijk zijn maar luister naar de mensen die van je houden en het beste met je voor hebben en de situatie objectief kunnen beoordelen. Wees hard voor jezelf. Dumpen en wegwezen om het maar helemaal duidelijk te maken. Stuur maar een kaartje, dat is het minste wat je kan doen. Niet langs gaan, geen contact, voor je eigen gezondheid en geluk kiezen.

succes is een keuze
pi_8171465
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:22 schreef bob.the.manager het volgende:
Wat wil je nu horen? Waarom vertel je ons dit? Je hebt zo te lezen je keuze gemaakt je wilt haar terug inje leven tegen elke prijs, ook al ga je er zelf zometeen aan onderdoor. Zodra ze haar leven op poten heeft en weer op "eigen" benen kan staan zal ze zeggen bedankt voor de zorgen, maar ik weet het niet doei

Het zal vast moeilijk zijn maar luister naar de mensen die van je houden en het beste met je voor hebben en de situatie objectief kunnen beoordelen. Wees hard voor jezelf. Dumpen en wegwezen om het maar helemaal duidelijk te maken. Stuur maar een kaartje, dat is het minste wat je kan doen. Niet langs gaan, geen contact, voor je eigen gezondheid en geluk kiezen.

Zat ook al klaar met mijn antwoord, maar ja het is inmiddels al 1.5 jaar geleden dus misschien is ie nu wel voor zijn adoptie kindje aan het zorgen of hij heeft haar toch maar gelaten voor wat ze is.
pi_8171512
Wat me trouwens wel opviel is dat niemand begon over haar hormonen tijdens de zwangerschap. Je voelt je dan heel erg emotioneel en dus als je dan alleen bent als meisje zijnde heb je de neiging om terug te gaan in de tijd en al je exen weer even te overdenken.

Wat ik dus denk wat zij ook gedaan heeft en zodoende aan hem kwam.

Een vos verliest zijn haren maar nooit zijn streken, als je dat maar onthoud in wat voor situatie je je begeeft dan ben je al beter voorbereidt toch mensen?

FOK!fotograaf woensdag 29 januari 2003 @ 12:41:24 #100
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8171596
Ze is keer op keer vreemdgegaan toen en heeft je bewust erg veel pijn gedaan. Terugnemen lijkt me echt geen optie hoor, slecht karakter. Jammer dat ze zwanger is, maar dat is niet jouw fout. Eigen schuld dikke buik.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8171653
kan 1 ding verklappen , hij heeft niets meer met deze vrouw er is een nieuwe in zijn leven gekomen waar hij veel van houd
pi_8171719
Okee, dan kan dit topic op slot.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')