- Van die gekleurde ruitewisserdingen nemen
- Oplichtende ruitesproeiers hebben
- Je ramen minstens voor 95% blinderen (met bubbelfolie)
- Een mooi "16V" embleem opplakken
- Lettertjes op je banden wit maken
Maareh...ga jij maar lekker veel met piepende banden wegrijden.
Kijk op je toerenteller en laat hem ongeveer tot 5000 komen, dan je koppeling zo goed als in 1 keer loslaten.
Doe het trouwens wel even waar niemand bij is, want stoer ben je niet en cool is het ook niet.
het is best kansloos eigenlijk
quote:aaahhh, iemand met gebrek aan peekaa's en een fiat panda, wat liev
Op vrijdag 26 december 2003 10:55 schreef Fendy het volgende:
Piepende banden...hmm....volgens mij moet je dan eerst- Van die gekleurde ruitewisserdingen nemen
- Oplichtende ruitesproeiers hebben
- Je ramen minstens voor 95% blinderen (met bubbelfolie)
- Een mooi "16V" embleem opplakken
- Lettertjes op je banden wit makenMaareh...ga jij maar lekker veel met piepende banden wegrijden.
Kijk op je toerenteller en laat hem ongeveer tot 5000 komen, dan je koppeling zo goed als in 1 keer loslaten.Doe het trouwens wel even waar niemand bij is, want stoer ben je niet en cool is het ook niet.
het is best kansloos eigenlijk
wat heel goed gaat: lekker hard achteruit rijden (wel op een open stuk natuurlijk) koppeling in en net zo lang proberen in zn 1 te zetten tot t soepel gaat (als je te hard rijd gaat t niet helemaal lekker zonder de bak te verneuken) dan plank gas en die koppeling snel laten komen!!
met een ford focus 1.8 TD blijf ik zeker 20 sec op mn plek terwijl mn sloffen flink afsleten...
wat ook handig is, als ie aan t spinnen is, je toerental constant houden en dus niet in het rood... dan blijf je (en je motor ook) t ook veel langer volhouden
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 08:37 schreef Omkron het volgende:
Hij heeft een automaat..
Ik ook, maar die rijdt met piepende banden weg als ik plank.
quote:gek he
Op vrijdag 26 december 2003 12:01 schreef vipergts het volgende:
probeer het eens op de gladde vloer van een parkeergarage. Het is me zelfs al eens met de vrachtwagen gelukt. Voor de bijdehandjes onder ons, nee niet in de parkeergarage wantdat past niet.
Wel uitkijken voor andere auto's he
+-400pk en +-2000nm koppel...
met een vrachwagen zonder oplegger (+- 3 ton) laat je menig gti'tje achter je staan als je vol in de 2 of 3 wegtrekt...
quote:uhuh, reed een keer een classic ralley in belgië en daar hadden we moeite met het bijhouden van een vrachtwagen zonder oplegger op bergweggetjes in de ardennen (reed toen met een Jaguar E-Type V12, had geregend en hij kende de wegen wel) was wel leuk einde rit raam op en in het onvervalst Vlaams: Ahwel das toch plezant he een beetje scheuren...
Op vrijdag 26 december 2003 12:16 schreef Youp het volgende:[..]
gek he
+-400pk en +-2000nm koppel...
met een vrachwagen zonder oplegger (+- 3 ton) laat je menig gti'tje achter je staan als je vol in de 2 of 3 wegtrekt...
maar goed piepende banden optrekken is niet zo moeilijk hoor... doe het met mijn eigen yaris ook regelmatig per ongeluk... ding is nogal bruuks met de koppeling, ook leuk, met een 1.0 wielspin hebben bij overschakelen 1 naar 2...
quote:TC kan gewoon in 99% van de gevallen uit hoor...
Op vrijdag 26 december 2003 09:47 schreef QOnline het volgende:[..]
Dat klopt... Maar gemiddeld gesproken hebben duurdere wagens automaten, en op duurdere wagens zit (vaker dan op goedkopere) traction control.
quote:Dan is het simpel, gewoon volle gas geven
Op vrijdag 26 december 2003 08:37 schreef Omkron het volgende:
Hij heeft een automaat..
quote:jup hebbe wij ook zo'n mooi knoppie voor
Op vrijdag 26 december 2003 13:12 schreef yup het volgende:[..]
TC kan gewoon in 99% van de gevallen uit hoor...
Maar even serieus, wat wordt je volgende vraag? Hoe je een 180 graden kan maken zodat je 120 km/uur in zijn achteruit kan rijden op de snelweg?
quote:dat kan wel eens handig zijn...
Op vrijdag 26 december 2003 13:57 schreef MicHELLo het volgende:
Als je voor het stoplicht staat, zet hem dan in zijn 'R' van racen. De achterliggers worden dan gewaarschuwd door witte lampen die achterop je auto aangaan en dan is het alleen kwestie van veel gas geven en je koppeling hard op laten komen.Maar even serieus, wat wordt je volgende vraag? Hoe je een 180 graden kan maken zodat je 120 km/uur in zijn achteruit kan rijden op de snelweg?
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
veel gas en dan pas koppeling laten opkomen is een manier
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:57 schreef MicHELLo het volgende:
Als je voor het stoplicht staat, zet hem dan in zijn 'R' van racen. De achterliggers worden dan gewaarschuwd door witte lampen die achterop je auto aangaan en dan is het alleen kwestie van veel gas geven en je koppeling hard op laten komen.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:57 schreef MicHELLo het volgende:
Als je voor het stoplicht staat, zet hem dan in zijn 'R' van racen. De achterliggers worden dan gewaarschuwd door witte lampen die achterop je auto aangaan en dan is het alleen kwestie van veel gas geven en je koppeling hard op laten komen.Maar even serieus, wat wordt je volgende vraag? Hoe je een 180 graden kan maken zodat je 120 km/uur in zijn achteruit kan rijden op de snelweg?
stelt echt niks voor
dan als je genoeg toeren hebt, je voet ineens van het koppelingspedaal afhalen, en je oren spitsen
je geeft een flinke peut gas (een constante 5000 rpm)
en laat de koppeling opkomen. maar stationair hoef je
maar heel weinig gas te geven voor dat toerental.
gevolg is dat als je je koppeling laat opkomen de motor
ineens in toeren en power zakt waardoor je nog niet slipt.
je moet dus een beetje de balans vinden tussen het koppelen
en als je koppelt het gaspedaal vol intrappen. als je gas
helemaal ingetrapt is je koppeling helemaal loslaten en
de rook en het gegil zijn goed te merken.
quote:Wat een kutexcuus om een auto te slopen, is rete slecht voor het hele aandrijvingssysteem van de auto. Maar dat zal jou wel geen reet schelen want het is toch maar een leasebak. Probeer toch een wat respect voor andermans spullen te hebben.
Op vrijdag 26 december 2003 08:50 schreef Danido het volgende:En heet is een lease wagen, dus banden hoef ik niet zelf te betalen
quote:maakt echt geen drol uit voor je aandrijving. plankgas naar boven
Op vrijdag 26 december 2003 17:32 schreef BaraCuda het volgende:[..]
Wat een kutexcuus om een auto te slopen, is rete slecht voor het hele aandrijvingssysteem van de auto. Maar dat zal jou wel geen reet schelen want het is toch maar een leasebak. Probeer toch een wat respect voor andermans spullen te hebben.
je moet natuurlijk niet gaan overdrijven door 20 sec te spinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |