abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15710594
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef gurlie het volgende:

[..]

kvinnet nogal een ongegronde klacht..magoed..

Wat bedoel je?
Vind ik
pi_15710596
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Shirley, reageer nu eens niet zo opgefokt.
Heb je stront in je ogen? Zie jij dan niet dat het van kwaad tot erger wordt? Of ben jij te Fok! verslaafd om het te willen zien?
Back in business.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:58:06 #153
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15710599
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef RedGuy het volgende:
Het is niet zo dat ik een ONZ lezer/poster ben, maar waar is ONZ dan voor bedoeld als jullie je druk maken om bagger?
Over het algemeen is onzin toch ook bagger
uitslapen - eten - dod - sex
pi_15710603
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef RedGuy het volgende:
Het is niet zo dat ik een ONZ lezer/poster ben, maar waar is ONZ dan voor bedoeld als jullie je druk maken om bagger?
Het gaat niet om inhoud, het gaat om macht/status/aanzien. En met name het kwijtraken hiervan.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:58:23 #155
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15710605
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.

Of iets met preventieve proeftijd, dat je na 1 baggertopic gewoon een ONZ ban krijgt.

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:58:45 #156
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15710611
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef Shirley het volgende:

[..]

Heb je stront in je ogen? Zie jij dan niet dat het van kwaad tot erger wordt? Of ben jij te Fok! verslaafd om het te willen zien?

Het wordt van kwaad tot erger omdat jij alles als een persoonlijke aanval opvat. De meeste hier brengen constructieve tegenargumenten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15710615
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:56 schreef 700MB het volgende:

[..]

Onzin is er ook niet voor bedoeld is de stelling juist.

nee, maar onzin is er wel naar toegegroeid, dan had je zoiets in het begin moeten afstoppen, niet als het al jaren zo is.
Only love remains.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:58:58 #158
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15710619
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:55 schreef OldButNotSoWise het volgende:

[..]

ik beschouw jou niet als alwetend, jij mag blijven oke

Als jij eens een fatsoenlijke bijdrage levert aan ONZ ipv triest geslow-chat schieten we al een stukje verder op.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:59:35 #159
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15710630
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef R2cksson het volgende:
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.
Gelukkig heb ik nog maar 4 posts te gaan.

Oftewel: Bullshit regel.

I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15710633
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wat moet gesloten worden? Lees jij wel goed? Moet ik het spellen voor je ofzo? En hou op over dat lichtje....

Jeetje, ik bedoel het goed hoor.

ff zoeken......

quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:19 schreef Shirley het volgende:
Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Je zegt het zelf, over dat lampje branden.
Wie is de rest? Hoe of wat lampje?

Ik begrijp niet dat het helpt als er een hoop mensen een paar dagen wegblijven, leg me dat eens uit.
Echt waar ik bedoel het normaal hoor, niet zo pissig reageren

Vind ik
pi_15710634
quote:

[..]

Ik heb trouwens niet het idee dat jij erg open staat voor de opinie hierover van mensen waarmee jij het behoorlijk oneens bent.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:59:52 #162
71422 beeblebrox
the answer to everything
pi_15710637
quote:

Of iets met preventieve proeftijd, dat je na 1 baggertopic gewoon een ONZ ban krijgt.

ja hallo maar voor je 5000ste post wil je cast al wel eens een topic openen dus alleen een TO ban in ONZ anders is het natuurlijk ook bagger
Marvin go away!
pi_15710640
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef Leila het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

nou dat de grens tussen onzin/bagger tog niet duidelijk is en we er met zijn allen duidelijk gezien niet uitkomen.. maar waarom moeilijk doen over onzin... onzin is onzin en dat kan in een onzintopic.. het is allemaal nog binnen de mate dus nix aan het handje
pi_15710641
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Het wordt van kwaad tot erger omdat jij alles als een persoonlijke aanval opvat. De meeste hier brengen constructieve tegenargumenten.

Ik zie niks als een persoonlijke aanval, dat kan me ook helemaal niks schelen. Ik zie het nut ook niet meer om hierop door te gaan...
Back in business.
pi_15710643
quote:

[..]

ik kreeg de indruk dat het de laatste tijd minder werd, maar dat kan ook komen doordat ik hier minder rondhang, de laatste dagen.

Maar vind je het zelf niet lichtelijk hypocriet om dit topic te openen?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15710652
quote:

dus als ik meer als 5k heb mag ik aanbaggeren wat ik wil, wat ik al zei, de traditionele halfjaarlijkse discussie op Fok van onzinners die zich ondergesneeuwd voelen
Only love remains.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:00:58 #167
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15710655
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik zie niks als een persoonlijke aanval, dat kan me ook helemaal niks schelen. Ik zie het nut ook niet meer om hierop door te gaan...

Dat zei je net ook al.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:01:02 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15710656
quote:

[..]

En wat dan nog? Het gaat zoals het gaat, daar is niets aan te doen. Mocht het voor mij niet leuk meer zijn om hier te lezen en te posten, dan doe ik dat ook niet meer. Simpel zat. Er is overigens in mijn ogen niet meer of minder bagger dan vroeger. Die achtergrondruis zal je altijd houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_15710657
quote:
In bestaande topics kan geen 'bagger' geplaatst worden?
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:01:24 #170
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15710664
quote:

Waar is de ideeenbus dat ik mijn geweldige ingeving kwijt kan?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15710686
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef OldButNotSoWise het volgende:

[..]

dus als ik meer als 5k heb mag ik aanbaggeren wat ik wil, wat ik al zei, de traditionele halfjaarlijkse discussie op Fok van onzinners die zich ondergesneeuwd voelen

Jaja, fok! is niet meer zo klein, lief, schattig en overzichtelijk als het ooit eens was.
pi_15710696
*Topic doorleest*

Shirley, als je een poging doet om een gewaagde stelling naar voren te brengen en een serieuze discussie wil starten over een onderwerp die toch al enige tijd in de lucht hing.
Waarom verdedig jij je stelling dan toch zo verschrikkelijk slecht?
Echt, ik mis de puntige argumentatie bij jou
Iets wat ik, bij een aantal anderen die serieus mee willen discussieren, wel zie.

Het is triets om te zien dat je door je eigen onvermogen om een beetje goede discussie aan te gaan, je eigen stelling onderuit haalt.

To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_15710697
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als jij eens een fatsoenlijke bijdrage levert aan ONZ ipv triest geslow-chat schieten we al een stukje verder op.

Naar mijn mening post ik precies naar de geest van onzin, feedback geef ik wel in het desbetreffend gedeelte en serieus kletsen doe ik wel in GC als ik daar behoefte aan heb.
Only love remains.
pi_15710698
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:59 schreef Leila het volgende:

[..]

Jeetje, ik bedoel het goed hoor.

ff zoeken......
[..]

Je zegt het zelf, over dat lampje branden.
Wie is de rest? Hoe of wat lampje?

Ik begrijp niet dat het helpt als er een hoop mensen een paar dagen wegblijven, leg me dat eens uit.
Echt waar ik bedoel het normaal hoor, niet zo pissig reageren

Zoals ik dus al eerder uitlegde.. met de rest bedoel ik de crew... als hun zien dat de ''bekendere'' Onzinners ineens niet meer posten en alleen maar baggeraars zien, dat dan het lampje gaat branden om nu echt nog betere regels op te stellen zodat de bagger minder wordt... snap je het nu?
Maar het idee is meer Mission Impossible...
Back in business.
pi_15710714
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef gurlie het volgende:

[..]

nou dat de grens tussen onzin/bagger tog niet duidelijk is en we er met zijn allen duidelijk gezien niet uitkomen.. maar waarom moeilijk doen over onzin... onzin is onzin en dat kan in een onzintopic.. het is allemaal nog binnen de mate dus nix aan het handje

Ik begrijp de heisa ook niet echt
Sommige posts vind ik echt onzinnig Maar die van jou niet! haha !
Vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')