quote:Nee, dat noem ik provoceren.
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef gurlie het volgende:[..]
en dat noemen wij nou uitgeluld
![]()
quote:Kerstgedachte, denk aan leuke dingen zoals je kater as Zaterdag
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Shirley het volgende:
Zoek het lekker allemaal maar uit....
nofi, ik heb er dan ook een
quote:Integratie komt van 2 kanten.
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Shirley het volgende:[..]
Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
quote:mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
quote:toen jij nieuw was he.. heb jij toen gelijk alles FAQ's doorgelezen?
quote:Nee, door al die posts zie ik al dat het nutteloos is, dus waarom doorgaan op iets wat toch kansloos is?
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Nouja.
Ik probeer een serieuze discussie met je te voeren over het onderwerp en je gaat weg. Revolutionair van likmevessie.
quote:Ik dacht dat het om een te grote hoeveelheid aan kuttopics ging, waar niet echt om te lachen viel
En als iemand de faq niet goed heeft gelezen of andere gekke dingen doet waardoor het topic gesloten wordt, zo be it, peh dan, is nog amusanter dan wat sommigen oldbies posten met inside-bier humor en anderen afzeiken.
quote:Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
quote:Fok! is uniek hoor. Alle andere forumkennis verbleekt daarbij.
Op vrijdag 26 december 2003 01:47 schreef gurlie het volgende:[..]
mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
quote:Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.
mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
quote:neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Tiemie het volgende:[..]
Gurlie, voel je persoonlijk niet aangesproken hoor
.
het heeft niets met jouw te maken, voordat jij er was was er ook genoeg bagger hoor.
en dan nog; jouw topics waren tenminste gezellig, dat kun je over een hoop topics niet zeggen.
quote:Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef gurlie het volgende:[..]
neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef gurlie het volgende:
dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef R2cksson het volgende:[..]
Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.
quote:*noteert*
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
Wat is het volgende, een eis, dat je een CV kan overhandigen met een goede beoordeling door andere fora
quote:En ik krijg nog gelijk ook. Je bent een kutnewbie!
dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:meer een zeeeer matige rel
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef Tiemie het volgende:[..]
. dat dan weer niet
quote:Ik noem dit een discussie, geen bagger.
neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:ja tis bijna slecht
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef 700MB het volgende:[..]
Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.
quote:Ik heb het echt niet alleen over jou hoor...
quote:Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
Op vrijdag 26 december 2003 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
quote:Ik weet in ieder geval wel wie er hier kanker naar zijn kop gesmeten krijgt
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef gurlie het volgende:[..]
nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..
quote:Reageer dan ook alleen op diegene die je punt ook daadwerkelijk ter discussie stellen.
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Shirley het volgende:
Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |