abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:46:58 #101
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15710339
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef gurlie het volgende:

[..]

en dat noemen wij nou uitgeluld

Nee, dat noem ik provoceren.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:47:12 #102
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15710342
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Shirley het volgende:
Zoek het lekker allemaal maar uit....
Kerstgedachte, denk aan leuke dingen zoals je kater as Zaterdag

nofi, ik heb er dan ook een

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15710352
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!

Integratie komt van 2 kanten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15710364
quote:

[..]

Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!

mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:48:02 #105
71422 beeblebrox
the answer to everything
pi_15710369
quote:

[..]

toen jij nieuw was he.. heb jij toen gelijk alles FAQ's doorgelezen?
Marvin go away!
pi_15710377
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Nouja.

Ik probeer een serieuze discussie met je te voeren over het onderwerp en je gaat weg. Revolutionair van likmevessie.

Nee, door al die posts zie ik al dat het nutteloos is, dus waarom doorgaan op iets wat toch kansloos is?
Back in business.
pi_15710380
quote:

[..]

Ik dacht dat het om een te grote hoeveelheid aan kuttopics ging, waar niet echt om te lachen viel

En als iemand de faq niet goed heeft gelezen of andere gekke dingen doet waardoor het topic gesloten wordt, zo be it, peh dan, is nog amusanter dan wat sommigen oldbies posten met inside-bier humor en anderen afzeiken.

Vind ik
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:48:34 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15710381
quote:

[..]

Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_15710385
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:47 schreef gurlie het volgende:

[..]

mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..

Fok! is uniek hoor. Alle andere forumkennis verbleekt daarbij.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:48:57 #110
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15710393
Ga nu niet zitten bakkelijen over wie de schuldige is. Daar schiet je ook geen flikker mee op.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:49:17 #111
39510 R2cksson
pi_15710399
quote:

[..]

Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15710401
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Gurlie, voel je persoonlijk niet aangesproken hoor .
het heeft niets met jouw te maken, voordat jij er was was er ook genoeg bagger hoor .
en dan nog; jouw topics waren tenminste gezellig, dat kun je over een hoop topics niet zeggen.

neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken.. die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..
pi_15710414
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef gurlie het volgende:

[..]

neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken.. die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..

Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.
pi_15710417
quote:

[..]

Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
Wat is het volgende, een eis, dat je een CV kan overhandigen met een goede beoordeling door andere fora
Only love remains.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:50:12 #115
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15710418
*baggert

Wat een gezelligheid

uitslapen - eten - dod - sex
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:50:16 #116
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15710424
quote:
dit noem ik nou een echt baggertopic..
. dat dan weer niet
pi_15710427
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.

nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:50:36 #118
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15710433
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef OldButNotSoWise het volgende:

[..]

Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
Wat is het volgende, een eis, dat je een CV kan overhandigen met een goede beoordeling door andere fora

*noteert*
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:50:46 #119
39510 R2cksson
pi_15710436
quote:

[..]

dit noem ik nou een echt baggertopic..

En ik krijg nog gelijk ook. Je bent een kutnewbie!
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:50:54 #120
71422 beeblebrox
the answer to everything
pi_15710441
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef Tiemie het volgende:

[..]

. dat dan weer niet

meer een zeeeer matige rel ofzow
Marvin go away!
pi_15710443
quote:

[..]

Ik noem dit een discussie, geen bagger.
Bagger zie ik meer als een onzinvol topic met nutelose posts die ech tniet grappig zijn, zelfs geen mondhoekomhoog waardig zijn
Vind ik
pi_15710446
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef 700MB het volgende:

[..]

Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.

ja tis bijna slecht
pi_15710449
quote:

[..]

Ik heb het echt niet alleen over jou hoor...
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
Back in business.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:52:04 #124
39510 R2cksson
pi_15710466
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef gurlie het volgende:

[..]

nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..

Ik weet in ieder geval wel wie er hier kanker naar zijn kop gesmeten krijgt .
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:52:20 #125
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15710473
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Shirley het volgende:

Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?

Reageer dan ook alleen op diegene die je punt ook daadwerkelijk ter discussie stellen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')