quote:Je kan het ook overdrijven. Ik heb die topics over haar gevolgd (en ook af en toe in gepost). 9/10e van haar posts zitten allemaal in die SlowChat reeks die over haar gaat. Hoeveel last kan je daar nu in godsnaam van hebben? Het is 1 topic dat je steeds ziet, en als die vol is verdwijnt volledig van je scherm.
Op vrijdag 26 december 2003 01:34 schreef Shirley het volgende:[..]
Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
Heb je daar echt zoveel last van?
En ja, ik verdedig haar omdat ze een kut heeft en legaal is.
quote:heerlijk he!
Op vrijdag 26 december 2003 01:40 schreef HeyFreak het volgende:
wat een baggertopic weer....
ja dat is het probleem van shitly ze is gewoon gefrustreerd! zeg u eens wat is het?
quote:Ga jij lekker gurlie vervelen met je lulverhalen en laat mij verder met rust, wil je?
Op vrijdag 26 december 2003 01:39 schreef beeblebrox het volgende:[..]
jij zet hier dingen op het internet en denkt dat je er over kan bepalen of ik me er mee bemoei?
quote:Nee, die kon ik nog niet...
Op vrijdag 26 december 2003 01:40 schreef sig000 het volgende:
Gewoon ff een paar topics van Shitly zoeken.
quote:specialiteit van FOK
Op vrijdag 26 december 2003 01:41 schreef gurlie het volgende:
wat is jullie probleem eigenlijk.. het onzin gedeelte is bedoeld voor onzin en hoe hoog het niveau dan mag liggen maakt tog verder geen reet uit als het gezellig is.. zolang het geregeld blijft door de modjes heeft tog niemand er last van...
damn.. als je t hebt over moeilijk doen over nix
quote:Ik vind dat wanneer je een actie opstart, dat je ook wel na moet hebben gedacht over wat de gewenste reactie daarop moet zijn.
Op vrijdag 26 december 2003 01:39 schreef Shirley het volgende:[..]
Moet ik degene zijn die met oplossingen komt? Nee...dat is aan de crew om dat te doen... ik wilde alleen kijken of het misschien mogelijk was door met deze ''actie'' te laten zien dat we het nu echt zat zijn... maar met dit stelletje *piep* is dat dus onmogelijk...
maar laat maar..... geen zin meer..........
[Dit bericht is gewijzigd door Leila op 26-12-2003 01:44]
quote:Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
quote:Flikker eens op. Kutnewbie.
wat is jullie probleem eigenlijk.. het onzin gedeelte is bedoeld voor onzin en hoe hoog het niveau dan mag liggen maakt tog verder geen reet uit als het gezellig is.. zolang het geregeld blijft door de modjes heeft tog niemand er last van...
quote:och...
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Als jij dit bagger noemt, heb je nog niet goed rondgekeken....
Na spetter(-/ende) baggertopics als Mijn wand zit los., Wie wil mijn poesje zien? en Mannen. denk ik dat ik wel 'n puntje heb...
quote:je vergeet erbij te zeggen dat dit een halfjaarlijkse traditie is
Op vrijdag 26 december 2003 01:43 schreef 700MB het volgende:[..]
Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
). Ligt heel gevoelig hoor.
Elke wisseling van de wacht is moeilijk.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef OldButNotSoWise het volgende:
persoonlijk vind ik die andere baggertopics gezelliger, maar ja, dit is inderdaad grotere bagger
quote:Dat is spam kutjong
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef stoepjong het volgende:
Deze is wel gedurft Bier topic
quote:waarom zou ik gurlie vervelen? das helemaal niet leuk! jij reageert lekker
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef Shirley het volgende:[..]
Ga jij lekker gurlie vervelen met je lulverhalen en laat mij verder met rust, wil je?
[..]Nee, die kon ik nog niet...
quote:Een lampje "code rood", waarschijnlijk.
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Leila het volgende:[..]
Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
Goed zo?
quote:oooehh gedurft hoor
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef R2cksson het volgende:[..]
Flikker eens op. Kutnewbie.
quote:True.
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
je vergeet erbij te zeggen dat dit een halfjaarlijkse traditie is
quote:Kom er in opstand tegen
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Italo het volgende:[..]
Dat is spam kutjong
quote:en dat noemen wij nou uitgeluld
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef R2cksson het volgende:[..]
Flikker eens op. Kutnewbie.
quote:Gurlie, voel je persoonlijk niet aangesproken hoor
quote:Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
Op vrijdag 26 december 2003 01:43 schreef 700MB het volgende:[..]
Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
). Ligt heel gevoelig hoor.
Elke wisseling van de wacht is moeilijk.
quote:Nouja.
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Shirley het volgende:
Zoek het lekker allemaal maar uit....
Ik probeer een serieuze discussie met je te voeren over het onderwerp en je gaat weg. Revolutionair van likmevessie.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Shirley het volgende:
Zoek het lekker allemaal maar uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |