quote:Goh ja, dit zijn de replies die ONZ nodig heeft om verschoond te worden van bagger.
Op vrijdag 26 december 2003 01:31 schreef Shirley het volgende:
quote:Iedereen die niet bij het clubje hoort post 'bagger' over het algemeen.
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef gurlie het volgende:
mja tis wat je verstaat onder bagger .. als je in een onzin topic niet eens meer gezellig kunt doen zonder meteen de term bagger naar je kop gesmeten te krijgen..jammer hoor dat er zulke mierenneukers bestaan..
quote:So? dan meld het bij een modje en die ruimt het voor je op. Meer dan genoeg modjes, meer dan genoeg slotjes & bans.
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef Shirley het volgende:[..]
Maar tegenwoordig kom je het in elk topic tegen... zijn jullie nou echt allemaal zo kortzichtig hier?
quote:Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef gurlie het volgende:
mja tis wat je verstaat onder bagger .. als je in een onzin topic niet eens meer gezellig kunt doen zonder meteen de term bagger naar je kop gesmeten te krijgen..jammer hoor dat er zulke mierenneukers bestaan..
quote:Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat dit niet iets is van de laatste tijd..
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dus als je hier net komt kijken is de betekenis van 'bagger' niet duidelijk?
quote:heee heee zij is coole newbie ja!!!!!
Op vrijdag 26 december 2003 01:34 schreef Shirley het volgende:[..]
Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
aub gurlie ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door beeblebrox op 26-12-2003 01:37]
quote:Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef Maanvis het volgende:[..]
So? dan meld het bij een modje en die ruimt het voor je op. Meer dan genoeg modjes, meer dan genoeg slotjes & bans.
quote:Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef kastanova het volgende:
Goh ja, dit zijn de replies die ONZ nodig heeft om verschoond te worden van bagger.
Heb ik dus toch nog gelijk gekregen achterlijk, eencellig vrouwmens.
quote:Nee natuurlijk is het niet iets van de laatste tijd. Zolang ik hier rondloop (en dat is langer dan deze account is geregistreerd) heb je het probleem al. Maar nu zeg je alleen maar "we moeten dit en dit doen en dan zien ze het wel." Maar je geeft zelf ook geen oplossingen.
Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat dit niet iets is van de laatste tijd..
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef beeblebrox het volgende:[..]
heee heee zij is coole newbie ja!!!!!
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFU
quote:Goddamnit, verdedig toch niet direct alles wat een kut heeft en labiel genoeg overkomt!
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFU
quote:Ja dus? Wat heb ik daarmee te schaften? Ik neem aan dat ze wel voor zichzelf kan praten, dus bemoei je er dan niet mee...
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFUaub gurlie
quote:Ga in B&H zitten rukken.
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFUaub gurlie
Moeilijke tijden... yeah right.
quote:Denk je dat een naamsverandering wel werkt?
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:
Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
"HEEE USERS, GEEN BAGGER OPENEN SVP! FOEI!"
quote:en nu gaan we persoonlijk aanvallen tsssssk
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
[..]Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
ga meer lekker naakt rondjes rennen buiten ofzow en blijf van het toetstenbord af ja
quote:heb jij daar nou echt zoveel last van
Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
quote:Een elite-forum moet het worden.
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef Maanvis het volgende:[..]
Denk je dat een naamsverandering wel werkt?
Of een opstand?
"HEEE USERS, GEEN BAGGER OPENEN SVP! FOEI!"
quote:jij zet hier dingen op het internet en denkt dat je er over kan bepalen of ik me er mee bemoei?
Op vrijdag 26 december 2003 01:37 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja dus? Wat heb ik daarmee te schaften? Ik neem aan dat ze wel voor zichzelf kan praten, dus bemoei je er dan niet mee...
quote:Och gossie, de standaard huis tuin en keuken conclusie
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:
Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
quote:Moet ik degene zijn die met oplossingen komt? Nee...dat is aan de crew om dat te doen... ik wilde alleen kijken of het misschien mogelijk was door met deze ''actie'' te laten zien dat we het nu echt zat zijn... maar met dit stelletje *piep* is dat dus onmogelijk...
Op vrijdag 26 december 2003 01:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Nee natuurlijk is het niet iets van de laatste tijd. Zolang ik hier rondloop (en dat is langer dan deze account is geregistreerd) heb je het probleem al. Maar nu zeg je alleen maar "we moeten dit en dit doen en dan zien ze het wel." Maar je geeft zelf ook geen oplossingen.
quote:ooh van daar dit topic, ik snapte het al niet
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
(hoor je de sarcastische ondertoon ?)
quote:Gewoon ff een paar topics van Shitly zoeken.
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef gurlie het volgende:[..]
heb jij daar nou echt zoveel last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |