quote:Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef Maanvis het volgende:[..]
Er verandert nooit wat, alleen hoe je naar de dingen kijkt
Winterdepressie wellicht?
Of ben ik de enige die er gewoon geen fuck van begrijpt!!!
quote:wij doen niet aan bagger he
Op vrijdag 26 december 2003 02:18 schreef N1nj4 het volgende:[..]
welnee, das bagger
quote:Als de nieuwe users met goede argumenten komen dan vind ik dat OK, maar ze hebben doorgaans niet in de gaten hoe ONZ er uitziet omdat ze binnen vallen met bagger.
Op vrijdag 26 december 2003 02:13 schreef 700MB het volgende:[..]
Dan sluit je bij voorbaat al een hele groep buiten, en op die manier blijf je dit soort situaties houden, de volgende lichting newbies weer.
Waarom niet met ALLE ONZ'ers erop voortborduren.
quote:Ach ja, sommige mensen maken zich om de domste dingen druk.
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER![]()
quote:Als er iemand vrijwillig weg gaat is dat altijd zijn/haar eigen schuld want hij/zij laat zich wegjagen.
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Shirley het volgende:[..]
Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
quote:Dat is wel een flinke aantijging.
Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
quote:Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER![]()
quote:Nee hoor, wij doen alleen maar gezellig
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef gurlie het volgende:[..]
wij doen niet aan bagger he
wij doen gewoon aan gezelligheid
of mag dat niet meer
quote:Ah neeeeeej
quote:Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.
quote:Bron is Xebro zelf..
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Dat is wel een flinke aantijging.
Bron? Link? Bewijs?
quote:Ik hoop het!
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Scorpionsworld het volgende:
Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Ik ben benieuwd of dat ook inderdaad iets verandert.
quote:Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Shirley het volgende:[..]
Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Ja maar waar ligt die grens dan ? Dat verschilt toch telkens?
Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Ik lees eigenlijk altijd over zulke topics heen (zouden meer mensen moeten doen). Ik dacht dat het meer een "algemene mededeling" was.
quote:Dus Xebro zegt dat Maanvis. En Maanvis alleen, verantwoordelijk is voor het vertrek van X?
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:[..]
Bron is Xebro zelf..
quote:Dan is het inderdaad beter dat ie weg is. Hij was doodsverwensingen goed aan het praten onder het mom van je moet het niet serieus nemen, en ik was het daar niet mee eens, en toonde aan dat bepaalde opmerkingen heel persoonlijk over kunnen komen. En toen wou ie ineens dat ik kanker kreeg enzo, en hij meende het echt. klaarblijkelijk.
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:
Bron is Xebro zelf..
Naja, beter dat ie weg is dan, als ie zich alles zo aantrekt.
quote:Ja, welke mensen het doen. En verder?
quote:Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ah neeeeeej
Was ik dat?
quote:Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...
Op vrijdag 26 december 2003 02:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
quote:Heb je gelijk in.
Op vrijdag 26 december 2003 02:25 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?
Maargoed, wat ik dus al zei. Mensen zouden gewoon moeten negeren wat ze niet aanstaat. Doe ik ook. Scheelt een hoop frustratie.
En het is nu ook weer niet zo erg dat je door de bomen het bos niet meer ziet (volgens mij)
quote:Er is echter wel een groot verschil tussen wat de een gezellig danwel bagger vind en hoe een ander daarover denkt. Er is geen enkele manier om daarvoor een grens vast te stellen zonder over een bepaalde groep bezoekers te zeggen 'je mening telt lekker niet, ook al vind je het gezellig, het is bagger'. En daarmee ben je behoorlijk overtuigd van je eigen gelijk, iets wat enkel subjectief is.
quote:Ok, niets MOET. Maar je had het graag gewild. Zo beter?
Op vrijdag 26 december 2003 02:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
[..]Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...
Succes met de voortzetting van iets wat volgens mij nog wel 's zou kunnen leiden tot een interresante discussie binnen Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |