abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15710998
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er verandert nooit wat, alleen hoe je naar de dingen kijkt Winterdepressie wellicht?

Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
Back in business.
  Redactie Games vrijdag 26 december 2003 @ 02:20:17 #227
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15711010
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER

Of ben ik de enige die er gewoon geen fuck van begrijpt!!!

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15711014
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:18 schreef N1nj4 het volgende:

[..]

welnee, das bagger

wij doen niet aan bagger he wij doen gewoon aan gezelligheid of mag dat niet meer
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:20:45 #229
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15711021
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:13 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dan sluit je bij voorbaat al een hele groep buiten, en op die manier blijf je dit soort situaties houden, de volgende lichting newbies weer.
Waarom niet met ALLE ONZ'ers erop voortborduren.

Als de nieuwe users met goede argumenten komen dan vind ik dat OK, maar ze hebben doorgaans niet in de gaten hoe ONZ er uitziet omdat ze binnen vallen met bagger.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15711025
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER

Ach ja, sommige mensen maken zich om de domste dingen druk.
Hoi.
pi_15711026
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!

Als er iemand vrijwillig weg gaat is dat altijd zijn/haar eigen schuld want hij/zij laat zich wegjagen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15711027
quote:

[..]

Dat is wel een flinke aantijging.
Bron? Link? Bewijs?
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:21:14 #233
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15711029
quote:

Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:21:49 #234
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15711042
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef gurlie het volgende:

[..]

wij doen niet aan bagger he wij doen gewoon aan gezelligheid of mag dat niet meer

Nee hoor, wij doen alleen maar gezellig
uitslapen - eten - dod - sex
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:21:53 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15711043
quote:

[..]

Ah neeeeeej Was ik dat?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_15711056
quote:

Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
Back in business.
pi_15711059
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.

Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Ik ben benieuwd of dat ook inderdaad iets verandert.
pi_15711081
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Dat is wel een flinke aantijging.
Bron? Link? Bewijs?

Bron is Xebro zelf..
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Scorpionsworld het volgende:
Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Ik ben benieuwd of dat ook inderdaad iets verandert.
Ik hoop het!
Back in business.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:24:00 #239
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15711082
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Shirley het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...

Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:24:35 #240
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15711095
quote:

[..]

Ja maar waar ligt die grens dan ? Dat verschilt toch telkens?
uitslapen - eten - dod - sex
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:25:49 #241
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15711119
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Ik lees eigenlijk altijd over zulke topics heen (zouden meer mensen moeten doen). Ik dacht dat het meer een "algemene mededeling" was.

Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15711125
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bron is Xebro zelf..

Dus Xebro zegt dat Maanvis. En Maanvis alleen, verantwoordelijk is voor het vertrek van X?
Dat lijkt me niet alleen zeer onwaarschijnlijk, maar als het echt zo is een zwaar overtrokken besluit van X.
pi_15711130
Simpelweg geen redden aan, al sinds jaar en dag. Ik denk dat ik deze protestleus dan ook maar even aan me voorbij laat gaan...
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:26:31 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15711136
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:
Bron is Xebro zelf..
Dan is het inderdaad beter dat ie weg is. Hij was doodsverwensingen goed aan het praten onder het mom van je moet het niet serieus nemen, en ik was het daar niet mee eens, en toonde aan dat bepaalde opmerkingen heel persoonlijk over kunnen komen. En toen wou ie ineens dat ik kanker kreeg enzo, en hij meende het echt. klaarblijkelijk.

Naja, beter dat ie weg is dan, als ie zich alles zo aantrekt.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:26:47 #245
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15711144
quote:

[..]

Ja, welke mensen het doen. En verder?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15711146
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ah neeeeeej Was ik dat?

Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...
Back in business.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:27:34 #247
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15711155
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:25 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?

Heb je gelijk in.

Maargoed, wat ik dus al zei. Mensen zouden gewoon moeten negeren wat ze niet aanstaat. Doe ik ook. Scheelt een hoop frustratie.

En het is nu ook weer niet zo erg dat je door de bomen het bos niet meer ziet (volgens mij)

pi_15711156
quote:

[..]

Er is echter wel een groot verschil tussen wat de een gezellig danwel bagger vind en hoe een ander daarover denkt. Er is geen enkele manier om daarvoor een grens vast te stellen zonder over een bepaalde groep bezoekers te zeggen 'je mening telt lekker niet, ook al vind je het gezellig, het is bagger'. En daarmee ben je behoorlijk overtuigd van je eigen gelijk, iets wat enkel subjectief is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:28:17 #249
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15711168
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:27 schreef Shirley het volgende:

[..]

Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
[..]

Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...

Ok, niets MOET. Maar je had het graag gewild. Zo beter?
pi_15711172
Goed...weer even genoeg serieus gediscussieerd voor vandaag.
Ik gaat 's een bedje opzoeken.

Succes met de voortzetting van iets wat volgens mij nog wel 's zou kunnen leiden tot een interresante discussie binnen Fok

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')