Op maandag 22 december 2003 14:02 schreef lachebekje het volgende:
Voor iemand die van je houdt, sta je wel erg laag op zijn prioriteitenlijstje. Hij houdt weinig rekening met jouw behoeften. Volgens mij is hij niet verliefd op je, want anders had hij wel de behoefte gehad om je vaker te willen zien. Zeker als je pas twee weken iets met elkaar hebt. In het begin van een relatie wil je juist graag en vaak bij de ander zijn. Dat hebben alle verliefde mensen met elkaar gemeen. Ik weet uit ervaring dat als één van de twee langdurig minder contact wil, dat er dan vaak meer aan de hand is. Laat je in ieder geval niet door hem gebruiken en wees duidelijk in wat je van hem wilt. Als hij niet bereid is om meer aandacht en tijd in je te investeren dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen.
Je bent tenslotte geen hobby van hem, maar zijn vriendin.
Mijn nieuwe vriend heeft me al een tijd niet gezien, ik heb hem ermee geconfronteerd... ik vindt hem heel leuk en lief en ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Aanstaande zondag zouden we mekaar zien, maar hij gaat met een jongen van zn club naar de film omdat die een kaartje had gekregen voor niks..
hij heeft de film al een keer gezien, en het is niet een echte (harts)vriend, EN hij vraagt ook niet of ik meeij wil??
Dat is toch heel vaag.... de dag ervoor schreef hij me nog een smsje dat hij me misde enzo , wat moet ik hier nu van denken?? als hij me echt zou missen dan zou hij me meevragen.
Ik heb nu voor maandag wat met hem afgesproken om hem dan te zien, maar ik voel me rot ov er bovenstaand en ik denk eigelijk dat ik hem beter kan vergeten, het lijkt alsof hij niet echt om me geeft..
wat denken jullie?
ik ken hem nu al een 6 weken maar zie hem slechts 1 keer per 2 weken ongeveer omdat hij veels te 'druk is' me verstand zegt dump hem omdat hij niet echt om me geeft maar hij is erg leuk...
- hij heeft al een lange tijd een vriendin meer gehad? (zou dat kunnen verklaren waarom hij me niet mee vraagt? gewoon een beetje onwetenheid omdat hij zolang single is geweest)
Ik zou graag weten wat jullie ervan denken
Ik heb hem via de telefoon verteld hoe ik erover denk en wat mijn gevoel over bovenstaande was... en ik zie hem dus als het goed is maandag (als hij dat niet afbelt) ik heb nu zoeits van belt hij af dan kan het maar beter ov er zijn.. wat heb je anders aan een vriend?. Ik voel me nu net zo alleen als met een vriend, ook de kerstdagen zie ik hem niet, aanstaande zondag niet (dan gaat hij dus met die 'vriend' naar de bios) en zondag pas weer..
ik weet niet of ik hem nog lachend kan ophalen van zijn werk..
heb het al via de telfoon gedaan maar tja daar kreeg ik niet echt een bevredigend antwoord op...
dus ik zeg het hem wel....
recht in ze gezicht
en dan merk ik ut wel... dan weet hij hoe ik erover denk
en dan kan ik uit eenvoudig uitmaken als ie nie bij me wil zijn
verder nog meningen?
hij was de afgelopen tijd inderdaad erg druk.......
maar dat van zaterdag snap ik niet.. dat hij dan met een vriend gaat en mij niet eens meevraagt.. notabene naar een film die hij al gezien heeft..
je zou zeggen hij heeft de film al gezien hij zegt af.... doet ie niet ok , kan ik nog inkomen, maar vraag mij dan meeij als je om me geeft we hebben elkaar al zo lang niet gezien (9 dagen ofzo) en met de kerst ook nie (hij moet naar groningen naar famillie dus kan ie opzich ook niks aan doen)
quote:Dat dacht ik ook als eerste toen ik bovenstaand verhaal las,heb zulke streken vaak zat gezien bij een oude kameraad van mij,was een echte player,hij versierde meid 1,na een paar `slaapkamertaferelen` begon `t hem te vervelen,en ging ie weer stappen en een andere scharrel versieren,maar meid 1 hield ie nog achter de hand (lees:aan het lijntje) voor de sex!! Vond ie eenmaal een nieuw scharreltje (of slachtoffer) ,had ie nooit het lef het uit te maken met de vorige meid,en was negeren zijn manier om van die meid af tekomen.....
Op donderdag 25 december 2003 20:33 schreef Kevin_D het volgende:
Lijkt op t einde van jullie relatie
Totdat mijn zuster verliefd op `m werd... nu heeft zij dus liefdesverdriet,mijn ex-kameraad een kappote knie (waar ie nooit meer op zal lopen).. en ik een kameraad armer....maargoed , kon het niet laten om te vertellen hoe dat verhaal afloopt,,
In ieder geval veel sterkte met jouw probleemvriend,en kies voor jezelf,niet voor een ander....
So what, laat die jongen naar de bios gaan met zn vrienden. Echt van dat puberale claimgedrag dit, los dingen eens volwassen op. Je kunt hem gewoon ook kenbaar maken dat je hem graag wel wil zien en voorstellen om ergens anders wat af te spreken...
Heb het er gewoon met hem over wat ie normaal vind qua elkaar zien. Misschien is dit wel zijn idee van een relatie hebben, eens, twee keer in de week zien...
COMMUNICATIE...
quote:vanwege zijn hobby eigelijk altijd..
Op donderdag 25 december 2003 20:34 schreef Sahib het volgende:
meisje... als je naar de film gaat met je vrienden dan neem je NIET je vriendin mee. weetje wel niet hoe ongeloofelijk irritant dat is, je gaat dan gewoon met je vrienden als iedereen elkaars vriendin meenam dan heb je aan het eind van de dag groepjes van 2 tortelduifjes ;x dus dat van de bios snap ik wel maar goed voor de rest moet hij meer tijd maken voor je dat is wel weer waar, maar je kent hem neem ik aan langer dan 2 weken, is die altijd zo druk geweest of is het whoppa ineenkeer?
De vraag is: zou hij moeten afzeggen als hij mij al 2 weken niet heeft gezien en die film al wel een keer? Hij ziet dus liever die film met die jongen dan dat hij bij mij is... .dat is mijn conclusie
correct me if im wrong
quote:Ook hier hetzelfde..
Op donderdag 25 december 2003 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
waarom zijn de meeste jongetjes en meisjes hier toch van die aandachtsvragers?So what, laat die jongen naar de bios gaan met zn vrienden. Echt van dat puberale claimgedrag dit, los dingen eens volwassen op. Je kunt hem gewoon ook kenbaar maken dat je hem graag wel wil zien en voorstellen om ergens anders wat af te spreken...
Heb het er gewoon met hem over wat ie normaal vind qua elkaar zien. Misschien is dit wel zijn idee van een relatie hebben, eens, twee keer in de week zien...
COMMUNICATIE...
quote:Nope, je hebt gelijk.
Op donderdag 25 december 2003 21:44 schreef angelab het volgende:Hij ziet dus liever die film met die jongen dan dat hij bij mij is... .dat is mijn conclusie
correct me if im wrong
Je zegt dat hij je nieuwe vriend is. Relaties zijn meestal in het begin het leukst: daarna wordt het eerder minder dan beter. Trek je conclusies.
quote:Helaas wel jah... ik denk het echt.. hij had ook kunnen zeggen " nouw i k heb me vriendin nog niet gezien een tijdlang en ik heb de film al gezien dus ben ik liever bij haar "
Op donderdag 25 december 2003 21:47 schreef Isabeau het volgende:[..]
Nope, je hebt gelijk.
Je zegt dat hij je nieuwe vriend is. Relaties zijn meestal in het begin het leukst: daarna wordt het eerder minder dan beter. Trek je conclusies.
Ik ga ut hem zondag wel zeggen, dat ik dat niet leuk vindt van dr en als ze niet bereid is om te investeren in onze relatie dat het dan niet hoeft van mij... wellicht kan ik het dan nog meteen uitmaken terplekke.
Dat hij liever met die jongen naar de film gaat dan dat hij bij mij is, en dat hij me niet meevraagt zit me echt dwars.. ik denk er constant aan en het ergert me..
elke relatie is het weer hetzelfde liefdje (naja 2 relaties gehad ) en ik wordt er kotsmisselijk van dat ik tijd en moeite doe en om iemand geef en dat ik dan zulke dingen als hierboven moet doorstaan.....
wat vinden jullie daar nu van??
quote:Misschien val je op het verkeerde type, meid...
Op donderdag 25 december 2003 21:55 schreef angelab het volgende:wat vinden jullie daar nu van??
Maar praat er eerst eens uitgebreid met hem over. Hou je er een vervelend gevoel aan over kun je het altijd nog uit maken (relaties zouden je geen vervelend gevoel moeten geven.).
Lijkt me niet eens echt een relatie dit, eerlijk gezegd.
quote:Wahaha
Op donderdag 25 december 2003 20:34 schreef Sahib het volgende:
meisje... als je naar de film gaat met je vrienden dan neem je NIET je vriendin mee. weetje wel niet hoe ongeloofelijk irritant dat is, je gaat dan gewoon met je vrienden als iedereen elkaars vriendin meenam dan heb je aan het eind van de dag groepjes van 2 tortelduifjes ;x
Ze hebben geloof ik nog steeds een relatie en ik ben geen vriendin meer van haar (omdat ik dat zei). Dus op zich hoef ik geen gelijk te hebben dat een relaie in het begin op z'n best moet zijn.
quote:Als je elkaar allemaal kent dan wel ja... maar ook dan zou ik het niet doen das gewoon in mijn ogen fuckd up je gaat met je vrienden ergens naar toe met je vriendin kan nog wel een ander keer...
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Wahaha
Hm sorrymoest even
Ik ga bijna alleen maar naar de bios met mn vriend en zijn vrienden en niemand heeft last van elkaars vriendin. Trouwens, sjies, als je naar de film gaat ga je om film te kijken en niet om extreem te socializen.. dus hij had haar best mee kunnen vragen.
Angelab;
het maakt niet echt uit of het een mindere vriend is of niet ;x zet jezelf in de positie van zijn 'vriend' wat zou jij doen als een vriendin met haar vriendje kwam en jij in je eentje, dat is niet echt het beste gevoel of niet eerlijk gezegd...
Als ik jou was zou ik niet al te snel conclusies trekken, je zegt zelf dat je hem maandag ziet... wacht dan nog daarop kijken hoe het dan gaat en erover praten, geduld is de beste zaak in een relatie truz me
Suc6
quote:Waarom zei je dat eigenlijk tegen d'r? Bemoeizucht of vroeg ze ernaar?
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik heb ook ooit tegen een vriendin gezegd dat ze een waardeloze relatie had omdat hij haar ongeveer 1x in de eeuwigheid wilde zien (wilde neuken).
Rare relatie dan trouwens, de eerste paar weken/maanden/whatever wil je toch niet anders dan neuken als konijnen?
Ergens vindt ik dat hij me WEL mee had kunnen vragen...
Die vriend is eerder een vage kennis dan een vriend.. dan gaat dat gedoe van elkaar kennen toch niet meer op>???
Ik zit erover te denken hoe ik dit aan hem duidelijk maak
ik weet zlefs niet helemaal WAT ik hem duidelijk wil ma ken... hebben jullie nog tips voor me??
Ik wil zeggen dat ik hem heel leuk vindt, hem graag zie, maar dat het op deze manier (zo weinig elkaar zien, geen tijd voor me willen maken) niet hoeft.. hoe vertel ik zoiets een beetje op een fatsoenlijke manier?
Maandag daar hangt wel alles van af.
quote:Omdat ze bijna elke dag huilend aan de telefoon zat met mij vanwege ruzie met haar vriend. Ik vond dat ik dus wel kon zeggen dat de relatie mij bar slecht toeleek.
Op donderdag 25 december 2003 22:41 schreef Lemmeb het volgende:Waarom zei je dat eigenlijk tegen d'r? Bemoeizucht of vroeg ze ernaar?
Als jullie nog maar zo kort met elkaar gaan, dan is het wel vreemd dat ie die vriend boven jou verkiest. En die film kent ie al !!!
Als ik verliefd ben, zeg ik álles af. Al vraagt mijn beste vriend me mee naar mijn favoriete film -bij wijze van spreken-
quote:Jah dat dacht ik opzich ook, of at least vraagt hij me mee!!!
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Priem het volgende:
Ik ken die jongen niet, ik ken jou niet, maar...Als jullie nog maar zo kort met elkaar gaan, dan is het wel vreemd dat ie die vriend boven jou verkiest. En die film kent ie al !!!
Als ik verliefd ben, zeg ik álles af. Al vraagt mijn beste vriend me mee naar mijn favoriete film -bij wijze van spreken-
Ik snap het gewoon niet.. en dan zegt hij ddat hij om me geeft me mist etc.. ik weet het gewoon niet meer... als ik daar aan denk dan ergert me dit... het ergert me dat ik me inzet voor hem en zo 'beloond' wordt..
Ik weet niet wat ik met dat gevoel moet
Moet ik hem hiermee confronteren? Gewoon maandag zeggen dat ik het eigelijk niet zie zitten als hij liever alleen met een vage kennis naar een film gaat die hij al heeft gezien????????
Of zou dit kunnen zijn omdat hij al lang geen relatie heeft gehad dat het niet in hem opkomt om mij erbij te vragen? zou hij me liever niet zien..?
iemand please help me... ik kan niks met me gevoel het zit in de weg
quote:Is dat niet een beetje te direct??? lees ook ff me reply hierboven please
En de tip is: vraag hem gewoon of die vriend leuker is dan jij? En als dat niet zo is, wat the fuck hij dan daar doet.
En als jij je daar niet prettig bij voelt lijkt het me het verstandigst om te vragen waar je aan toe bent..
...
in woord/sms/msn en meerdere malen...
quote:Dat heb ik gedaan dan zegt hij dat hij om me geeft
Op donderdag 25 december 2003 22:57 schreef Kevin_D het volgende:
Hmm, die als ik die van mij toen wat vroeg zei ze ook dat er niks aan de hand was en dat ze veel van me hield.. Maar ik had niet echt doorgezeurt en haar met de feiten geconfronteerd..
Misschien moet je hem gewoon met de feiten confronteren en zeggen dat zijn acties dat tegenspreken..
dan een vraag : is het mogelijk dat een bedrijf waar iemand werkt een vrijkaartje geeft voor een nieuwe bios scoop film??? of is dat gelul
nog wat extra info
ik zij tegen hem...(nadat hij me vertelde dat hij zaterdag naar de bios ging ) ." ik ga wel met een andere vriend van me naar de bios en dan zie ik de film wel of ik huur hem wel een keer ooit " toen zij hij niet van .. je mag wel meeij.. of ga je meeij.. NEE! hij zij " oohw gezellig "
** hij zegt dat jij zich lullig voelt tegenover mij omdat hij zo weinig kan ***
maar hij KAN zaterdag , hij vraag me alleen niet mee, en zegt het ook niet af met die jognen.. dus het had best gekunt dus dat is ook weer gelul van hem toch??????
quote:Precies !! Dat moet je zeggen. En als ie je écht leuk vindt, laat ik dat wel merken. En doet ie het niet nog eens..
Op donderdag 25 december 2003 22:54 schreef angelab het volgende:[..]Gewoon maandag zeggen dat ik het eigelijk niet zie zitten als hij liever alleen met een vage kennis naar een film gaat die hij al heeft gezien????????
quote:Denk je???
Op donderdag 25 december 2003 23:05 schreef Priem het volgende:[..]
Precies !! Dat moet je zeggen. En als ie je écht leuk vindt, laat ik dat wel merken. En doet ie het niet nog eens..
quote:Ja da's dan wel weer precies het tegenovergestelde en ook niet erg gezond imo.
quote:Is heel gezond man. Mijn vrienden zeggen: ah, je bent zeker verliefd! Ga dan lekker naar háár toe..
Op donderdag 25 december 2003 23:07 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ja da's dan wel weer precies het tegenovergestelde en ook niet erg gezond imo.
En dat betekent niet dat ik mijn vrienden niet meer zie. Maar ik zou in deze situatie (zes weken 'aan' elkaar 1 keer in de 2 weken zien) héél veel dingen voor haar afzeggen..
quote:Jah sommige dingen zeggen me dat inderdaad, maar er zijn ook hele andere signalen en ik twijfel geowon heel erg...
Op donderdag 25 december 2003 23:07 schreef Priem het volgende:
Volgens mij weet je het allemaal wel, maar vind je hem te leuk om af te wijzen. Das jouw keuze, maar ik zou het wel weten.. Er lopen genoeg andere leuke mensen rond..
Ik wil graag advies, ik heb hem paar keer gezet dat ik om hem geef en hem graag wil zien en daardoor mijn positie verzwakt...
hoe maak ik mijn positie sterker? zodat ik beter overkom zegmaar, ik heb al dat ik niet meer als eerste hem sms of bel zegmaar dat het initiatief bij hem ligt een beetje.. wat kan ik nog meer doen?
Zon gesprek zijn daar tips, suggesties voor ?
Ik weet niet hoe hij gaat reageren als ik tegen hem zeg dat ik het niet zie zitten als hij liever met een vage kennis naar de bios gaat dan dat hij mij ziet (na 2 weken elkaar niet gezien hebben kerst inclusief)
Ik wil gewoon niet als de zwakkere 'erachteraan' figuur teboek komen te staan bij hem.. ik heb hem ook gezegt dat ik het niet leuk vondt om over mij gevoelens te praten dat hij me zo vaak niet kon zien...
bedankt jullie reacties zijn al een grote steun ik begon al echt gek te wordne hier ervan door er over na te denken en dingen af te vragen die niet beantwoord kunnen worden op dit moment
Doe een beetje nonchalant. Zo van 'Zeg, alles goed en wel, maar waarom ga je liever met die kennis naar de bios?' En doe dan net alsof hij heel raar bezig is (wat ook een beetje zo is) en laat niet merken dat jij dit héél erg vind. Doe gewoon alsof het je verwondert..
quote:Ok daar heb ik wat aan
Op donderdag 25 december 2003 23:13 schreef Priem het volgende:
Je moet je niet té druk maken hoor. Dat maakt je positie ook sterker.Doe een beetje nonchalant. Zo van 'Zeg, alles goed en wel, maar waarom ga je liever met die kennis naar de bios?' En doe dan net alsof hij heel raar bezig is (wat ook een beetje zo is) en laat niet merken dat jij dit héél erg vind. Doe gewoon alsof het je verwondert..
nog meer tips??? als je nog meer goeie tips voor me hebt
oook over het algemeen hoe je het beste jezelf kan gedragen etc? ik ben altijd heel zelfverzekerd als ik bij hem ben.. laat hem merken dat ie mijn vent is en dat ik om hem geef..
meer tips suggesties|!
die hierboven is zo goed dat vraagt om meer..
nog beetje extra info
Ik ben 2 keer bij hem geweest hebben we film gekeken we hadden echt onwijs leuke tijd samen en hij trok me naar zich toe en begon me heel lang te zoenen, hier werden we allebei heel erg opgewonden van verder is er niks gebeurt....
echter ik ben nog steeds een geheim voor zijn ouders etc, aangezien ik steeds bij hem was als zijn ouders weg waren een weekendje... hij zegt dat als reden dat zijn broer de relatie pas uitheeft en dat hij het niet leuk vindt als hij dan een vriendin meeneemt naar huis We kennen mekaar natuurlijk nog niet al te lang maarja.. het is toch vreemd
[Dit bericht is gewijzigd door angelab op 25-12-2003 23:22]
quote:Open deur, maar 'wees jezelf'. Tsja, dat klinkt stom, maar is wel zo. Ik kan moeilijk zeggen hoe jij je moet gedragen..
Op donderdag 25 december 2003 23:16 schreef angelab het volgende:[..]
nog meer tips??? als je nog meer goeie tips voor me hebt
oook over het algemeen hoe je het beste jezelf kan gedragen etc? ik ben altijd heel zelfverzekerd als ik bij hem ben.. laat hem merken dat ie mijn vent isen dat ik om hem geef..
Het is altijd goed als je bij hem zelfverzekerd bent. Dat is sowieso goed, denk ik. En als hij jou leuk vindt, zal ie het ook leuk vinden als je laat merken dat je om hem geeft..
En als hij hetzelfde doet voorspel ik
Laat je niet kisten! En maak alles bespreekbaar.
quote:Dat gedoe met die film is niet iets om me al te druk over te moeten maken dus.. ik ga het zeker aan hem voorleggen zoals jij aangaf hierboven dat lijkt me prima. Ik voorspel dat hij zet dat de tickets gratis waren voor de film en dat hij het bedankje van die jongen voor zijn hulp met schoolwerk wel moest aanvaarden:X " ......
Op donderdag 25 december 2003 23:19 schreef Priem het volgende:En als hij jou leuk vindt, zal ie het ook leuk vinden als je laat merken dat je om hem geeft.. En als hij hetzelfde doet voorspel ik
Laat je niet kisten! En maak alles bespreekbaar.
wat vinden jullie daarvan?
ik vraag zo wel een beetje om aandacht he.. maar wil graag meningen horen dat helpt echt gigantisch ik dank ook iedereen die hier ff zijn mening post of dat al heeft gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door angelab op 25-12-2003 23:41]
quote:Dan zeg je: Ja, maar je hebt die film al gezien! En ik heb toch ook een bedankje verdiend. Zoiets.
Op donderdag 25 december 2003 23:24 schreef angelab het volgende:[..]
Dat gedoe met die film is niet iets om me al te druk over te moeten maken dus.. ik ga het zeker aan hem voorleggen zoals jij aangaf hierboven dat lijkt me prima. Ik voorspel dat hij zet dat de tickets gratis waren voor de film en dat hij het bedankje van die jongen voor zijn hulp met schoolwerk wel moest aanvaarden:X " ......
ik vindt het best wel belachelijk dat hij dat verkies boven bij mij zijn aangezien alle eerder genoemde factoren een hele vreemde keus als je verlief zou zijn en dit ook zegt tegen de ander
lijkt wel of niemand verder nog wil reageren
quote:Geloof niet dat te maken had of je er wat van zei of niet.. Geloof meer dat dat lag omdat het op internet stond. En ook nog niet correct hoe de vork in de steel zat ook nog!
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik heb ook ooit tegen een vriendin gezegd dat ze een waardeloze relatie had omdat hij haar ongeveer 1x in de eeuwigheid wilde zien (wilde neuken). Soms pas na 6 weken en tussendoor had hij belangrijkere dingen te doen (feesten met vrienden, thuis zitten, kamer van 3x3 opruimen etc).Ze hebben geloof ik nog steeds een relatie en ik ben geen vriendin meer van haar (omdat ik dat zei). Dus op zich hoef ik geen gelijk te hebben dat een relaie in het begin op z'n best moet zijn.
quote:pfff glukkig dat je het zelf inziet zeg. Ik was alle posts aan het lezen, en je was zo aan het doordraven over het feit dat je vriend met en kennis van hem naar de film gaat. Jeetje zeg... als dat het enige is (je hebt geen andere situaties genoemd waarin hij gen tijd voor je vrijmaakte, want weinig tijd heeft hij omdat hij ht druk heeft), dan hoef je je toch niet zo'n zorgen te maken!!!
Op donderdag 25 december 2003 23:24 schreef angelab het volgende:[..]
Dat gedoe met die film is niet iets om me al te druk over te moeten maken dus.. ik ga het zeker aan hem voorleggen zoals jij aangaf hierboven dat lijkt me prima. Ik voorspel dat hij zet dat de tickets gratis waren voor de film en dat hij het bedankje van die jongen voor zijn hulp met schoolwerk wel moest aanvaarden:X " ......
wat vinden jullie daarvan?
ik vraag zo wel een beetje om aandacht he.. maar wil graag meningen horen dat helpt echt gigantisch ik dank ook iedereen die hier ff zijn mening post of dat al heeft gedaan
Die jongen wil iets voor je vriend terug doen (zoals je zegt) en heeft een leuke bioscoopavond geregeld. ik zou het best lullig vinden als je vriend dat af zou zeggen. En NEE, het is ook niet leuk als hij dan zijn vrindin meneemt... ikzelf zit er ook niet op te wachten dat mensen hun partner meenemen als ik wat met ze afspreek. Het is en ander verhaal als die jongen ook zijn vriendin meeneemt, maar doet hij dat niet dan is het voor hem erg weinig aan om samen met een stlletje in de bioscoop te zitten en daarna eventueel wat te gaan drinken.
Je vriend heeft het druk... net op het moment dat jullie wat met elkaar hebben gekregen. Dat is vervelend, maar betkent niet dat hij het niet serieus meent met jou. Het is frustrerend, dat kan ik begrijpen... maar als het goed is komt jullie verlifde priode wanneer hij het wat minder druk heft: dan heeft hij tijd om zich op zijn relati t richten. Doet hij het ook niet als hij het weer rustiger heeft, of blijft hij altijd en druk leven houden, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
quote:Bemoeizucht via internet. En niet onder 4 ogen of de telefoon.
Op donderdag 25 december 2003 22:41 schreef Lemmeb het volgende:Waarom zei je dat eigenlijk tegen d'r? Bemoeizucht of vroeg ze ernaar?
Rare relatie dan trouwens, de eerste paar weken/maanden/whatever wil je toch niet anders dan neuken als konijnen?
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze bijna elke dag huilend aan de telefoon zat met mij vanwege ruzie met haar vriend. Ik vond dat ik dus wel kon zeggen dat de relatie mij bar slecht toeleek.
quote:het is zo dat DIE JONGEN een kaartje van zn werk heeft gekregen voor de bioscoop... dat zegt me vriend tenminste en dat die jongen mijn vriend heeft meegevraagt...
Op vrijdag 26 december 2003 01:12 schreef Courtney het volgende:[..]
pfff glukkig dat je het zelf inziet zeg. Ik was alle posts aan het lezen, en je was zo aan het doordraven over het feit dat je vriend met en kennis van hem naar de film gaat. Jeetje zeg... als dat het enige is (je hebt geen andere situaties genoemd waarin hij gen tijd voor je vrijmaakte, want weinig tijd heeft hij omdat hij ht druk heeft), dan hoef je je toch niet zo'n zorgen te maken!!!
Die jongen wil iets voor je vriend terug doen (zoals je zegt) en heeft een leuke bioscoopavond geregeld. ik zou het best lullig vinden als je vriend dat af zou zeggen. En NEE, het is ook niet leuk als hij dan zijn vrindin meneemt... ikzelf zit er ook niet op te wachten dat mensen hun partner meenemen als ik wat met ze afspreek. Het is en ander verhaal als die jongen ook zijn vriendin meeneemt, maar doet hij dat niet dan is het voor hem erg weinig aan om samen met een stlletje in de bioscoop te zitten en daarna eventueel wat te gaan drinken.
Je vriend heeft het druk... net op het moment dat jullie wat met elkaar hebben gekregen. Dat is vervelend, maar betkent niet dat hij het niet serieus meent met jou. Het is frustrerend, dat kan ik begrijpen... maar als het goed is komt jullie verlifde priode wanneer hij het wat minder druk heft: dan heeft hij tijd om zich op zijn relati t richten. Doet hij het ook niet als hij het weer rustiger heeft, of blijft hij altijd en druk leven houden, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik vindt het nog steeds totaal niet leuk, hij heeft de film al gezien en is liever bij een vreemde dan dat hij bij mij is.. en mischien is het wel een meisje en geen jongen!
Je krijgt toch tegenwoordig op het werk geen vrijkaartjes voor een film als spiderman of lord of the rings??
quote:Waarom zou je geen vrijkaartjes kunnen krijgen via je werk? Zo raar is dat niet lijkt mij: waarom zou jou vriend daarover liegen? En als die andere persoon daarover loog dan is dat nog geen fout van jouw vriend: hij gelooft het nl wel.
Op vrijdag 26 december 2003 01:34 schreef angelab het volgende:[..]
het is zo dat DIE JONGEN een kaartje van zn werk heeft gekregen voor de bioscoop... dat zegt me vriend tenminste en dat die jongen mijn vriend heeft meegevraagt...
Ik vindt het nog steeds totaal niet leuk, hij heeft de film al gezien en is liever bij een vreemde dan dat hij bij mij is.. en mischien is het wel een meisje en geen jongen!
Je krijgt toch tegenwoordig op het werk geen vrijkaartjes voor een film als spiderman of lord of the rings??
Wie zegt dat hij liever bij die andere persoon is? Soms lopen dingen niet helmaal gladjes zegmaar... dan kan je in principe niet makkelijk onder iets uitkomen omdat dat sociaal gezien niet zo vriendelijk is zegmaar (en omdat het natuurlijk ook niet vervelend is om met iemand naar de bios te gaan). Hij zegt tegen jou dat die jongen hem wil bedanken en hem daarom meeneemt naar de bioscoop: waarschijnlijk heeft jouw vriend toen een dubbele afspraak gemaakt, en dacht hij dat het lulliger was om met die jongen af te zeggen JUIST omdat hij hem niet zo goed kent.
JIJ zegt de hele tijd dat het om een jongen gaat: waarom zou IK dan aannemen dat het ook over een meisje zou gaan?? Blijkbaar heeft jouw vriend gezegd dat het om en jongen gaat, en heb je wat dat betreft niks te vrezen denk ik (ik neem niet aan dat jouw vriend over vanalles liegt, want dan heb je idd wel een probleem,... maar ik dacht dat dit topic daar niet over ging!)
Effe alle gekheid op een lollie.
Je moet hem er gewoon mee confronteren. Joh, hoe zit dat tussen ons. Je zegt het 1, maar doet het ander. Als je eromheen gaat draaien, dan maak je hem gek en jezelf gek. Wees concreet en duidelijk!!
quote:Wij hadden nog niks afgesproken voor dit weekend.... en dat is het hem juist in plaats van dat hij dacht van mischien wil ik me vriendin nog zien in het weekend plant ie gewoon het hele weekend vol. Als ik nie concreet met hem had afgesproken voor maandag (leek alsof hij niet concreet wou afspreken maar ik moet hem ff zeggen allemaal en dat ik niet vindt dat ik zo langer zijn vriendin hoef te blijven "
Op vrijdag 26 december 2003 02:48 schreef Merina het volgende:
Gewoon precies hetzelfde terug doen. Met hem afspreken en dan op het allerlaatste moment afbellen: Ik ga met een vriendin naar de bios.Effe alle gekheid op een lollie.
Je moet hem er gewoon mee confronteren. Joh, hoe zit dat tussen ons. Je zegt het 1, maar doet het ander. Als je eromheen gaat draaien, dan maak je hem gek en jezelf gek. Wees concreet en duidelijk!!
ik ga maar niet teveel in op dat film verhaal ik zie het maar als een incident en mocht het vaker voorkomen dan weet ik genoeg.
hij was ook al eerder naar de film geweest met een van ze beste vrienden btw.. had ie me nie eens over verteld vonk ook wel stom van um.. niet dat ik niet mee ging maar dat hij er helemaal niks over zij
En me vriend liegt verder niet zover ik dat kan controleren
quote:No offence, maar het komt op mij nogal zeikerig over. Door dit soort gedrag duw je hem alleen verder van je weg. Leef ook lekker je eigen leven en maak je eigen afspraken. Als hij zenuwachtig wordt en wil afspreken, weet je dat het toch goed zit. En anders niet.
Op vrijdag 26 december 2003 03:05 schreef angelab het volgende:[..]
Wij hadden nog niks afgesproken voor dit weekend.... en dat is het hem juist in plaats van dat hij dacht van mischien wil ik me vriendin nog zien in het weekend plant ie gewoon het hele weekend vol. Als ik nie concreet met hem had afgesproken voor maandag (leek alsof hij niet concreet wou afspreken maar ik moet hem ff zeggen allemaal en dat ik niet vindt dat ik zo langer zijn vriendin hoef te blijven "
ik ga maar niet teveel in op dat film verhaal ik zie het maar als een incident en mocht het vaker voorkomen dan weet ik genoeg.
hij was ook al eerder naar de film geweest met een van ze beste vrienden btw.. had ie me nie eens over verteld vonk ook wel stom van um.. niet dat ik niet mee ging maar dat hij er helemaal niks over zij
En me vriend liegt verder niet zover ik dat kan controleren
Bovendien: ik ben zelf een vrouw en ik zie een vriendje liever ook niet te veel, omdat ik kwaliteit belangrijker vind dan kwantiteit. En omdat ik het verder ook gewoon druk heb. Geef iemand gewoon de tijd om te wennen aan het feit dat er iemand extra in zijn leven is lijkt me.
quote:Heb 't al een paar keer zien staan.
Op donderdag 25 december 2003 22:54 schreef angelab het volgende:[..]
Jah dat dacht ik opzich ook, of at least vraagt hij me mee!!!
Aan de ene kant vind ik dat hij wel erg afstandelijk is, maar je wilt hem ook wel erg opeisen lijkt het.
De volgende keer mag je gewoon doorgaan in je oude topic hoor. Die was nog lang niet vol en was maar een paar dagen oud
ik zou graag willen weten of ik me aanstel als hij:
liever me een vreemde naarde bios gaat dan dat hij bij mij is. terwijl we mekaar al 2 weken niet hebben gezien (ook niet met de kerst) enne.. hij die film al wel eerder heeft gezien...
Ten tweede weet je nog steeds niet hoe hij tegenover relaties staat, misschien zag ie het vriendinnetje voor je teveel en is het daarom uitgegaan. Misschien wil ie ook nog van zn leven genieten en niet ieder afspraak met jou checken...
Hij is nergens verplicht je mee te vragen, maar als je er mee zit dat je geen aandacht van hem krijgt, VRAAG HET HEM DAN!
Het kan een hele andere reden zijn dan jij denkt, zo niet...zoek dan iemand die je 24/7 aandacht geeft en al zijn afspraken met jou checkt.
quote:Je hebt gelijk helemaal, dat wil ik ook niet.. maar snap je dat ik hem al een tijd niet heb gezien en hij dan toch ervoor kiest om met een vage kennis naar een film te gaan die al een keer heeft gezien i.v.p mij weer te zien?? dat zegt toch iets denk ik dan..
Op vrijdag 26 december 2003 13:43 schreef Tranceptor het volgende:
Nog een keer, met je vriendin uit of iets doen is met je vrienden iets doen, al is het een vage vriend/kennis...Ten tweede weet je nog steeds niet hoe hij tegenover relaties staat, misschien zag ie het vriendinnetje voor je teveel en is het daarom uitgegaan. Misschien wil ie ook nog van zn leven genieten en niet ieder afspraak met jou checken...
Hij is nergens verplicht je mee te vragen, maar als je er mee zit dat je geen aandacht van hem krijgt, VRAAG HET HEM DAN!
Het kan een hele andere reden zijn dan jij denkt, zo niet...zoek dan iemand die je 24/7 aandacht geeft en al zijn afspraken met jou checkt.
quote:Dat zegt zeker wel iets.. en das niet bepaald positief. Maar het hangt er nog altijd vanaf hoe hij over relaties denkt... dus in hoeverre het iets zegt valt helaas niet goed te achterhalen.
Op vrijdag 26 december 2003 18:02 schreef angelab het volgende:[..]
Je hebt gelijk helemaal, dat wil ik ook niet.. maar snap je dat ik hem al een tijd niet heb gezien en hij dan toch ervoor kiest om met een vage kennis naar een film te gaan die al een keer heeft gezien i.v.p mij weer te zien?? dat zegt toch iets denk ik dan..
quote:Het kan net zo goed nix zeggen als wel iets. Misschien had ie weer behoefte aan gezelschap van die kennis na een hele lange tijd?
Op vrijdag 26 december 2003 18:02 schreef angelab het volgende:[..]
Je hebt gelijk helemaal, dat wil ik ook niet.. maar snap je dat ik hem al een tijd niet heb gezien en hij dan toch ervoor kiest om met een vage kennis naar een film te gaan die al een keer heeft gezien i.v.p mij weer te zien?? dat zegt toch iets denk ik dan..
Darling, you're in for a rude awakening want de meeste jongens zullen hun vrienden altijd voor hun vriendin plaatsen (onder het motto "girls will come and go, but friends are for life")...
Als dat jou niet aanstaat moet je idd niet met m verder gaan...
(overigens had ik geen zin het hele topic door te lezen, misschien is dit al 50x gezegd)
sorrie als ik beetje bot overkom maar kan nu eenmaal niet zo goed tegen mensjes die je gelijk gaan claimen als je even niet aan ze denkt.
trouwens ook 1 van de redenen waarom ik geen relatie heb
(of zou het zijn dat ik mensen afschrik met mijn botheid? )
Je maakt het in je hoofd zoveel erger dan het in werkelijkheid is... als je hem hier op deze manier mee confronteert dan is de kans wel erg groot dat je hem onwijs afschrikt. Je wekt dan nl. de suggestie dat hij voor de rest van zijn leven overal verantwoording voor af moet leggen... en dat is natuurlijk niet echt een droomscenario voor een relatie...
Je kunt hem maandag best voorleggen dat je hem graag wat vaker zou willen zien en uit zijn reactie zal dan wel blijken hoe hij daar tegenover staat! Succes!
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 23:25 schreef W1ZZ het volgende:
so what dat hij z'n vriend evt. belangrijker vindt dan jou? Jij verwacht toch ook van hem dat hij jou belangrijker vindt dan een vriend, zal die jongen leuk vinden...Darling, you're in for a rude awakening want de meeste jongens zullen hun vrienden altijd voor hun vriendin plaatsen (onder het motto "girls will come and go, but friends are for life")...
Als dat jou niet aanstaat moet je idd niet met m verder gaan...
(overigens had ik geen zin het hele topic door te lezen, misschien is dit al 50x gezegd)
quote:dat ga oik al doen, ik ga ut ff aankijken en tja verder hoeven we het er hier ook nie mee zo over te hebben hoor was beetje teleurgestled alleen.. maar het zal wel oed kome moet um ook beetje vrijheid geven in deze hectische periode
Op zaterdag 27 december 2003 00:55 schreef twentemeisje het volgende:
.... Owww my god... zonder al te bot over te willen komen.... maar jij maakt wel een verschrikkelijk megadrama van dat avondje bioscoop...Je maakt het in je hoofd zoveel erger dan het in werkelijkheid is... als je hem hier op deze manier mee confronteert dan is de kans wel erg groot dat je hem onwijs afschrikt. Je wekt dan nl. de suggestie dat hij voor de rest van zijn leven overal verantwoording voor af moet leggen... en dat is natuurlijk niet echt een droomscenario voor een relatie...
Je kunt hem maandag best voorleggen dat je hem graag wat vaker zou willen zien en uit zijn reactie zal dan wel blijken hoe hij daar tegenover staat! Succes!
quote:Dat boeit niets, al was het de eerste de beste zwerver op de hoek... Het punt is: kun jij ermee leven dat andere dingen belangrijker voor hem zijn dan jij?
Op zaterdag 27 december 2003 01:17 schreef angelab het volgende:[..]
het is geen vriend
het is een vage kennis die hij eens heeeft geholpen
de film heeft hij al eerder gezien (met wel een echte vriendin)
In zijn ogen is het hebben van een relatie kennelijk niet dat belangrijke godsgeschenk dat het voor veel mensen wel is, en ik ben 't volledig met m eens trouwens... Daarnaast vind ik net als veel andere mensen hier dat je een enorme heisa maakt van dit ene incidentje... my god
ik sta er maar niet teveel bij stil en geef hem het voordeel van de twijfel... morgen zie ik hem als het goed is (als hij niet afzegt) dus dan zullen we zien... moment van de waarheid komt eraan..Wel mis ik een beetje het inlevingsgevoel (ok dat van die film is echt niet leuk maar dat kan toch gebeuren.. ondanks dat dat wellicht wat betekend of juist niet das niet zo interssant)
ik hoop dat ik hem morgen zie en alles goed gaat komen...
Ik ben eigeljik best wel benieuwd hoe anderen in zon situatie als ik zich zouden voelen, zouden reageren naar hun vriend(in) toe.. wat zou jij doen? ik ben van plan van de film maar niks te zeggen wel dat ik vidnt dat we mekaar wel meer mogen zien
als je alles gelezen hebt wat zou jij dan doen?
Ik zou mijn vriend vandaag zien
gisteren zou hij met vriende stappe..
maar ik heb nog niks van hem gehoord hij zou me sms'e hoelaat we elkaar zouden zien maar ik heb niks van hem gehoord..
ik ben zelfs bang dat ik helemaal niks meer van hem hoor, en dat zou ik heel erg onbeschoft vinde eigelijk.. ik hou me middag vrij zodat ik um kan zien en het is nu al 12 uur geweest en nog niks gehoord!
Als je smiddags iets gaat doen tot hoelaatr vinden jullie dan dat je nog kan sms'e? ik ga um ook niet belle of zelf smsze ik heb geen zin om nog langer achter hem aan te gaan lopen. dan weet ie dat ie me zowiezo kan krijgen en dan zal de situatie nooit verbeteren)
hier (http://forum.fok.nl/showtopic.php/451252) staat wat meer info.. maar omdat dat eigelijk al niet meer zo relevant is toch maar ff een nieuw topic..
Hoe moet ik hiermee omgaan?
Ik ben best gevoelig, we kennen elkaar 6 weken maar hier zit ik wel mee... dat hij helemaal niks van zich laat horen, als het niet komt dan is de enige oplossing nog het uit te maken ben ik bang
ik zet er dan bij dat ik anders na een vriendin ga... en dat als het zo moet dat we er beter mee kunnen stoppen...
is dat verstandig? dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben nu zit ik me af te vragen waarom ik nog niks gehoord heb..
quote:21 hij 19
Op zondag 28 december 2003 12:53 schreef ernie09 het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het komt op mij nl allemaal nogal puberaal over.
quote:Hoezo, je wil een antwoord? Je kunt toch verdomme zelf wel wat beslissen? Moeten het hier voorgekauwd worden ofzo?
Op zondag 28 december 2003 12:57 schreef angelab het volgende:
21 hij 19
ik wil een antwoord!
Als ik jou was zou ik niks van je laten horen... laat het inderdaad even van hem afkomen, en als je niks van hem hoort dan weet je genoeg.
Heb ooit eens een soort van halve (beetje moilijk allemaal) relatie gehad met een jongen die het ook niet nodig vond om mij vaak te zien... hadden we wel een keer afgsproken dat hij langs zou komen toen ik op het huis van mijn nichtje paste. Hij liet echter niks van zich horen die dag. De volgende dag was ik zo woest dat ik hem en email had gestuurd die nogal uit verhouding kwaad was en waarin ik vertelde dat het van mij allmaal niet zo hoefde enzo. Van de ene kant vind ik het god van mijzelf omdat ik met hem toch niet gelukkig gewordn was, omdat hij mij niet d aandacht gaf die ik nodig had. Van de andere kant blek hij wel en reden te hebben dat hij niet was gekomen en ook niet had gebeld en heb ik er best lang van gebaald omdat ik wel echt verliefd op hem was en op deze manier misschien iets stuk heb gmaakt dat best nog beter had kunnen gaan (aangezien hij in een zeer moeilijke tijd had, en dus op dat moment logischrwijs meer met zijn problemen bezig was dan met mij).
Dus denk er eerst wel goed over na en bekijk eerst of het beter gaat in de loop van de tijd (nadat je hm hebt geconfronteerd met ht fit dat j mer contact mt hm wil),... en als je het echt niet aankan, maak het dan uit.
Misschien dat het ook al beter zou gaan als jullie elkaar vaker zouden bellen ed,... want al heeft hij geen tijd om langs te komen, dan heeft hij altijd wel nog evn tijd om te bellen lijkt mij.
ik heb nog steeds niks gehoord, heb een sms gestuurd dat ik het niet leuk vindt dat ik nog niks heb gehoord en dat ik dacht dat we mekaar leuk vodnen, en dat ik daarom het smsje stuur.. heb gezegt dat ik er ben en gevraagt hoelaat hij komt...
als hij het inderdaad niet slecht bedoelt dan zal hij wel een reactie terug sturen anders niet
weetje dat me dag zo al weer verneukt is??
ik voel me helemaala nie goed meer
Het smsje dat je hebt gestuurd moet genoeg zijn... ik zou verder even afwachten wat hij doet. Vraag vandaag wel vanmiddag aan hem of hij wel echt verliefd op je is... omdat je het gevoel hebt dat hij toch wel vaker bij je had willen zijn als dat zo was. Vraag ook hoe hij een relatie voor zich ziet en of het belangrijk voor hem is of niet (tenminste, ik geloof dat dat toch wel jouw grote vragen zijn). Het is toch wel fijn als je van hem wat mer duidelijkheid krijgt over zijn gevoelens.
Hij wil duidelijk geen relatie met je )of alleen een sex op afroep relatie dus ga niet nog meer smsjes sturen waarin je om duidelijkheid vraagt etc, want zijn gedrag spreekt al boekdelen. Wrs vond ie je fysiek aantrekkelijk en that's it. Maak gewoon lekker je eigen plannen met mensen die WEL bij je willen zijn en stel je niet zo afhankelijk op. Hij is niet gek op je.
quote:Heb wel een smsje gekregen er was iets waarvan ik kan zeggen, ok dat kan nog, maar hij had wel even mogen laten weten dat hij kon komen..
Op zondag 28 december 2003 14:04 schreef Courtney het volgende:
Ik weet dus inderdaad hoe dit voelt ja... je bent er de hele dag mee bezig en de teleurstelling (en frustratie) wordt steeds groter. Maar jongens (niet allemaal maar toch vaker) zijn vaak iets minder stipt en wat lakser dan meisjes: hij verstaat misschien onder middag 15.00u terwijl jij er 12.00u onder verstaat. Hadden jullie geen tijd afgesproken? Ik denk dat je dat in vervolg altijd duidlijk af moet sprken want misverstanden zijn zo jammer: hij is zich dan van gen kwaad bewust terwijl jij je ondrtussen hlmaal druk hebt gemaakt, n de afspraak dus zal beginnen met n moilijk moment in plaats van en leuk weerzien.Het smsje dat je hebt gestuurd moet genoeg zijn... ik zou verder even afwachten wat hij doet. Vraag vandaag wel vanmiddag aan hem of hij wel echt verliefd op je is... omdat je het gevoel hebt dat hij toch wel vaker bij je had willen zijn als dat zo was. Vraag ook hoe hij een relatie voor zich ziet en of het belangrijk voor hem is of niet (tenminste, ik geloof dat dat toch wel jouw grote vragen zijn). Het is toch wel fijn als je van hem wat mer duidelijkheid krijgt over zijn gevoelens.
Ik heb hem sms gestuurd dat ik de indruk had dat hij nie techt bij me wou zijn en dat het in dat geval niet verder hoefde van me... hierop heb ik niet echt een reactie gehad.
wel op mijn 1e smsje (Waarna ik een reply kreeg van hem) daarna kwam mijn 2e smsje pas... hij geeft me nog steeds geen duidelijkheid wat ik ga doen is het volgende: i kwil duidelijkheid die hij me nie tgeeft dus ik ga morgen bellen en hem erop pinnen..
Ik heb hem sms gestuurd dat ik de indruk had dat hij nie techt bij me wou zijn en dat het in dat geval niet verder hoefde van me... hierop heb ik niet echt een reactie gehad. -->> ik wil hierop dus een antwoord... wellicht als ik hem niet per telefoon kan bereiken dan sms ik wel maar ik wil antworod, dat heb ik nodig voor mezelf zo kan ik er nie tmee verder. ik ben er teveel mee bezig omdat ik hem best leuk vindt.. wellicht is het naiviteit van hem maar hij kan me ook aan het lijntje houden en daar pas ik voor..
ik krijg zowiezo eigelijk geen smsje meer van hem de laatste tijd.. mara morgen moet alles duidelijk worden... zoniet dan maak ik er een einde aan, net zoals ik in mijn smsje schreef aan hem (waarop geen duideijk antwoord kwam)
hij schreef alleen nog een sorry smsje dat het hem speet dat hij niet gebeld had , maar door de stituatie (die ik hier niet post maar die ik wel geloof en die ook kan) niet kon komen.. maar geen reactie op mijn vraag of hij wel echt bij me wilde zijn en dat het als dat inderaad zo was dat het dan van mij niet hoefde..
quote:In zulke gevallen is zwijgen meestal toestemmen.
Op maandag 29 december 2003 01:31 schreef angelab het volgende:.. maar geen reactie op mijn vraag of hij wel echt bij me wilde zijn en dat het als dat inderaad zo was dat het dan van mij niet hoefde..
OF het is naiviteit van hem
OF hij geeft echt niet om me... en in dat geval is het byebye
quote:verstandige keuze lijkt me toch?
Op maandag 29 december 2003 01:35 schreef angelab het volgende:
hij stuurde wel weer een lief smsje dat met een X erin ..
dus ik ga morgen bellen ik wil nu echt duidelijkheid..OF het is naiviteit van hem
OF hij geeft echt niet om me... en in dat geval is het byebye
Sorry hoor, maar als je iets zo graag wilt weten, dan bel je toch op? Ik bedoel dus spreek-telefoon, je weet wel, heel ouderwets misschien.. maar toch?
mobielloos
quote:Ja inderdaad
Op maandag 29 december 2003 01:43 schreef hace_x het volgende:
sms-je....?Sorry hoor, maar als je iets zo graag wilt weten, dan bel je toch op? Ik bedoel dus spreek-telefoon, je weet wel, heel ouderwets misschien.. maar toch?
mobielloos
Die vrouwen van tegenwoordig moeten eens leren dat SMS'en Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werkt, als je iets aan iemand duidelijk wilt maken of iets van iemand wilt weten. Dan hoor je gewoon die hoorn op te pakken en direct het gesprek aan te gaan.
Ik wordt altijd erg bedroefd van al dat idiote ge-SMS, en vele mannen met mij.
Het lijkt er op dat de interesse voor elkaar de laatste zoveel jaar naar de klote is gegaan, Intereseren we ons niet meer voor andere mensen, wordt dit de nieuwe sfeer voor relaties denken jullie, en zoja, komt dit door alle electronische zooi, e-mail, msn, sms?
Maar ff verder over het onderwerp.... Stap een keer op hem af dan vraag hem wat hij nou eigenlijk wil, en dat hij of moet kappen of er voor 100% voor moet gaan, hoe moeilijk het is ook, weet ik uit ervaring
Succes ermee
quote:Ik heb eerder het idee dat mensen een beetje bang zijn geworden voor direct contact
Op maandag 29 december 2003 09:50 schreef Koenvanvliet het volgende:
Het lijkt er op dat de interesse voor elkaar de laatste zoveel jaar naar de klote is gegaan, Intereseren we ons niet meer voor andere mensen, wordt dit de nieuwe sfeer voor relaties denken jullie, en zoja, komt dit door alle electronische zooi, e-mail, msn, sms?
quote:Wat een enorme doos
Op maandag 29 december 2003 10:00 schreef Twiggy het volgende:
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat een vriendin van me (31 jaar oud) in paniek aan de telefoon hing omdat haar scharrel de sms niet had afgesloten met een 'x'.
quote:Understatement
Op maandag 29 december 2003 10:03 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Wat een enorme doos
.
quote:Alsof alleen de vrouwen weigeren een behoorlijk gesprek aan te gaan. Mijn ervaring is meer precies het tegenovergestelde. Je moet mannen zo ongeveer bedreigen
Op maandag 29 december 2003 09:40 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik wordt altijd erg bedroefd
van al dat idiote ge-SMS, en vele mannen met mij.
quote:Da's iets heel anders. Waar ik trouwens geen last van heb. Maar ze gaan hun verhaal tenminste niet SMS'en of je een lange brief sturen, terwijl je ze elke morgen ziet.
Op maandag 29 december 2003 10:13 schreef Maerycke het volgende:
Alsof alleen de vrouwen weigeren een behoorlijk gesprek aan te gaan. Mijn ervaring is meer precies het tegenovergestelde. Je moet mannen zo ongeveer bedreigen, willen ze zeggen wat ze dwars zit of hoe ze over iets denken en dan nog hoor je zelden de hele waarheid.
Slotje!
quote:Helemaal mee eens. Ik vind dit eigenlijk een behoorlijk triest topic. Zo'n groot drama om zo'n pietluttig detail (dat hij zaterdag met een vage vriend naar de bios gaat naar een film die hij allang gezien heeft..da's pas drama..sjeezus!..
Op maandag 29 december 2003 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
Dit wordt meer en meer een heel puberaal topic. Enige advies dat ik zou kunnen geven aan angelab is wordt volwassen en hou op met dat geclaim en ge-eis. Je moet hem gewoon opbellen en met open vizier vragen wat ie nou eigenlijk wil en hem uitleggen wat jij verwacht van zoiets.
Waarom zoveel tijd en energie en gepieker in een klein detail van het issue steken, een issue dat met 1 telefoongesprek allang verheldering had kunnen bieden! en al dat getwijfel "zal ik dit, zal ik dat?.." Sjeezus, bel hem toch gewoon!! Ik weet dat het resultaat misschien wel zwaar tegen kan vallen en dat is ook echt niet leuk, dat begrijp ik wel, maar je komt er toch niet onderuit als het zo is. Van al dat gepieker wordt je nu eenmaal ook niet bepaald vrolijker denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 29-12-2003 21:56]
Komop, je bent 21, net als ik, maak het dus met 'm uit en spreek wat met mij af. Ik ben d'r altijd voor je
ik heb hem gebeld en het hem gezegt... ik had iets harder willen zijn maar dat lukte me niet.. ik heb gevraagt of hij me nog wel graag zag...
hij zij tuurlijk wel.. ik zie je nog wel graag
ik zij zo van " ik dacht al dat je me niet meer wou zien ofzo" hij nee tuurlijk wel
anyway...
ik ben nog niet helemaal tevreden en ik geloof het nog nie thelemaal. het is best wel slopend voor je gevoel zon situatie....
maar ik geeft het tenminste nog niet zo 1 2 3 op.. heb um nog een sms gestuurt dat ik um leuk vindt en van um hou dan weet ie dat (had paar dagen niks van me laten horen) gisteravond daar heb ik nog geen reactie op..
toen ik vroeg wat ie zaterdag avond ging doen zij die dat ie dat nog niet wist :S zondag wou die wel zowiezo bij me zijn en mischien zaterdag. Ik had daar nog verder op in willen gaan. en hem moeten zeggen maar dan wil je toch bij je vriendin zijn? dat heb ik op dat moment niet gedaan dat bedacht ik pas later..
wat ik dus nu ga doen is zijn sms afwachten en als die niet komt een speciaal mailtje sturen dat het van mij niet meer hoeft en dat ik toch de indruk heb dat ie niks om me geeft.. in dat geval is het uit...
ik wou um verder nog bellen en zeggen, ik weet wel wat je zaterdag gaat doen dan kom je mooi bij mij dan halen we die afgelopen 2,5 week dat we elkaar niet gezien hebben in.... maar als ik geen smsje terug krijg hoef ik dat nie tte doen.. dat zou alleen maar zwak over komen (alosof ik achter hem aan loop)
in ieder geval wordt het na deze week wel duidelijk...
mischien stuur ik dat mailtje zometeen ook wel.
quote:Goed dat je dat niet gedaan hebt. Dat is niet zo vanzelfsprekend vind ik.
Op dinsdag 30 december 2003 12:17 schreef angelab het volgende:
UPDATE:
en hem moeten zeggen maar dan wil je toch bij je vriendin zijn? dat heb ik op dat moment niet gedaan dat bedacht ik pas later..
quote:Wat is dat toch tegenwoordig? Sorry hoor, maar je zit niet meer op de basisschool. Je gaat het toch niet via een mailtje spelen? Dan komen dingen misschien verkeerd over en dat werkt misverstanden in de hand. Zeg gewoon dat je hem wil spreken en als ie geen tijd heeft, gewoon op je strepen staan en zorgen dát ie tijd maakt!
wat ik dus nu ga doen is zijn sms afwachten en als die niet komt een speciaal mailtje sturen dat het van mij niet meer hoeft en dat ik toch de indruk heb dat ie niks om me geeft.. in dat geval is het uit...
quote:Dat klinkt al een stuk leuker en positiever! Dan kan ie er ook moeilijker "onderuit", omdat je het veel positiever brengt.
ik wou um verder nog bellen en zeggen, ik weet wel wat je zaterdag gaat doen dan kom je mooi bij mij dan halen we die afgelopen 2,5 week dat we elkaar niet gezien hebben in....
[Dit bericht is gewijzigd door ernie09 op 30-12-2003 12:45]
Ik zag mn ex soms 2 weken niet, als ik dan me druk moest gaan maken over smsjes die ik niet meteen terugkreeg....
quote:Heb hem gebeld, al 2,4 week niet gezien. vroeg hem of hij nog verder wou.. hij zij van wel...
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Escaflowne het volgende:
Goed dat je hem hebt gebeld.
Wat ik alleen niet begrijp is dat je het nu nog steeds niet met hem hebt uitgepraat?! Nu weet je immers nog niet waar je aan toe bent.... Zo blijf je aan de gang en daar komen alleen maar meer misverstanden van, want zolang je geen 'SMS' van hem terug ontvangt, blijf je zitten met al je twijfels en gedachtenspelingen... Dat was toch zeker niet de bedoeling?!
heb um een mail gestuurd waarin ik um laat kiezen en waarin ik zeg dat het overkomt op mij alsof hij me liever kwijt dan rijk is.. (in iets andere bewoording)
anyway ook nog geen reactie op een sms van um gehad.. ben benieuwd of die nog komt.. ik bedoel als je een i love you smsje stuurt dan zou je toch binnen 24 uur een reactie terug verwachten..
anyway... ik wacht het emailtje af of het smsje.. hij is gewoon thuis snap ook nie waarom ie nie ff wat van zich laten horen, er is wel famillie bij hem een neef... mischien dat ie daarom ff beetje afstanderlijk is, zn ouders weten nog niks van ons namelijk..
naja ik laat het jullie weten als er een reactie is ondertussen zou ik graag vernemen of ik me niet al teveel aanstel |(diverse virenden van me zijn het met me eens en vinden het ook raar ) dus
suggesties opmerkingen zijn nog van harte welkom!
quote:Je hebt nu 7 weken een relatie met hem denk ik (?) en hem misschien nog maar 3 keer gezien? Het contact loopt blijkbaar veelal over MSN en via SMS, al is dat blijkbaar erg schaars van zijn kant. Het lijkt mij erg ongewoon voor een beginnende relatie, want hoe moet je elkaar op deze manier nou leren kennen en is er eigenlijk wel sprake van iets van passie/verliefdheid? De vonken vlieger er schijnbaar niet bepaald vanaf.. Ik weet niet waar jullie relatie precies op gebaseerd is, voor mij persoonlijk zou dit niets zijn, maar ja, iedereen is anders. Als je je er niet happy bij voelt en het idee krijgt dat er niets aan gaat veranderen zou ik het uitmaken. Er lopen nog genoeg andere leuke en interessante jongens rond, al zijn ze niet allemaal even makkelijk te vinden natuurlijk.
Op dinsdag 30 december 2003 21:26 schreef angelab het volgende:
naja ik laat het jullie weten als er een reactie is ondertussen zou ik graag vernemen of ik me niet al teveel aanstel |(diverse virenden van me zijn het met me eens en vinden het ook raar ) dus
suggesties opmerkingen zijn nog van harte welkom!
Zelf had ik de eerste maanden dagelijks emailcontact met mijn vriend en later zagen we elkaar zo goed als elk weekend, ondanks de 230 km die er tussen ons zat, maar ja, als je die passie voelt, dan doet dat er niet toe. Ook met vroegere relaties zag ik mijn vriend eens in de 1 a 2 weken en dan was er ook echt wel duidelijk een verlangen van 2 kanten hiernaartoe. Kijk, je kunt niet je vriend gaan claimen om bij je te zijn eens in de zoveel dagen, maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat er een duidelijk constateerbaar wederzijds verlangen aanwezig moet zijn, niet alleen om 'gezellig' de tijd met elkaar door te brengen, maar ook om elkaar eens wat beter te leren kennen!
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan!
...maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat er een duidelijk constateerbaar wederzijds verlangen aanwezig moet zijn...
Om eerlijk te zijn heb ik hier het gevoel dat het behoorlijk eenrichtingsverkeer betreft... Ik denk dat je dat zelf ook wel ziet maar dat je bang bent om het uit zijn mond te horen... Ik zou de eer aan mezelf houden, het is immers graag of helemaal niet!
Daarnaast vind ik dat je erg op moet passen met je 'claimerige' houding, dit kan erg afstotend werken.
Veel succes!
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:18 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Om eerlijk te zijn heb ik hier het gevoel dat het behoorlijk eenrichtingsverkeer betreft... Ik denk dat je dat zelf ook wel ziet maar dat je bang bent om het uit zijn mond te horen... Ik zou de eer aan mezelf houden, het is immers graag of helemaal niet!
Daarnaast vind ik dat je erg op moet passen met je 'claimerige' houding, dit kan erg afstotend werken.
<> Ik heb een email gestuurd ,ik wil het van hem horen..
die email kan hij niet negeren<> Vanavond was hij 3 seconden online nog voor ik wat kon zeggen
was hij alweer ofline, niet even hallo zeggen ofzo
Hij heeft mischien me mail gelezen.. maar geen reactie<> Ik heb gisteravond (toen ie al sliep denk ik) een smsje verzonden met i love you erin. en ik heb er nu nog niks op terug ontvangen, ik bedoel als je online kan komen om je mail te checken dan check je toch ook je sms? dat had ie allang wat terug kunnen sturen
> is dit een domme gedachte
> ben ik te bezitterig als ik dit zo denk?Gelukkig komt hier snel een einde aan
als hij inderdaad om me geeft merk ik dat voor geen mm
Veel succes!
quote:Dat TS dat uberhaupt al een relatie noemt.
Op dinsdag 30 december 2003 22:10 schreef Escaflowne het volgende:Je hebt nu 7 weken een relatie met hem denk ik (?) en hem misschien nog maar 3 keer gezien?
Afgezien van bovenstaande gok denk ik dat jullie sowiezo een heel verschillend beeld hebben van wat een 'relatie' inhoudt, en dat dat alleen al reden genoeg kan zijn om er de brui aan te geven. En zeker na 1 a 2 maanden.
quote:Hij is bang om de confrontatie aan te gaan met je in een gesprek. Zie boven.
Op dinsdag 30 december 2003 23:59 schreef angelab het volgende:
<> Vanavond was hij 3 seconden online nog voor ik wat kon zeggen
was hij alweer ofline, niet even hallo zeggen ofzo
Hij heeft mischien me mail gelezen.. maar geen reactie
heb nog steeds geen sms terug gekregen...
ik ga hem morgen gewoon bellen!!!
ondanks dat dit zwak overkomt... ik ga het hem zeggen en dan maken we er een einde aan.. want dit kan ik toch het beste in 2003 afsluiten, dan ben ik vrijgezel op oudjaarsavond en zit ik niet hem.. .dan kan ik helemaal doen wat ik zelf wil vogelvrij
het lijkt me inderaad ook topic replyer... hij had wel even hallo gezegt op msn het lijkt er sterk op dat het waar is wat je zegt dus morgen bel ik hem en dan ga ik het hem zeggen...
Ik bedoel als je je mail leest dan kan je ook terug smsn...
dus ik ga morgen bellen en dan zeg ik het hem... dan vraag ik eerst of hij me mailtje heeft gelezen en zoniet dan mag hij dat eerst doen...
bedankt zover morgen maak ik een einde aan deze (voor mij ) lijdens weg...
hij vindt ook dat (net als mij) dat we elkaar even in de verkeerde tijd hebbe ontmoet.
Hij geeft toe dat hij het niet altijd laat merken dat hij om me geeft, maar mailt me terug dat het wel zo is.
naja we gaan in het nieuwe jaar wel zien waar het op uitloopt.
Volgens mij wordt er idd op een heel vervelende manier met je gesold. En houdt je 'vriendje' er een dubbele 'agenda' op na .
quote:en dat is alles????..... dat meen je toch niet he?!?!..... Wonen jullie dan zo ontzettend ver uit elkaar, zit hij vet in de schulden, of is zijn hele vrijheid aan banden gelegd door familie en vrienden?....
Op woensdag 31 december 2003 11:32 schreef angelab het volgende:
Het kom wel weer goed....
hij heeft me mailtje gelezen... en ik zie hem zaterdag
quote:Hoezo? Dan moet er wel heel iets ingrijpends aan de hand zijn hoor.
hij vindt ook dat (net als mij) dat we elkaar even in de verkeerde tijd hebbe ontmoet.
quote:Je hebt hem toch wel gevraagd waarom dat is mag ik hopen?...
Hij geeft toe dat hij het niet altijd laat merken dat hij om me geeft,
quote:Mailen en laten blijken zijn twee totaal verschillende dingen.
maar mailt me terug dat het wel zo is.
Tsja, ik heb zo mijn twijfels en het verbaast me ook dat er nog steeds zoveel onbeantwoorde vragen zijn!
Veel sterkte iig, ik hoop dat je er gauw uit mag komen.
ik ben eerglijk gezegt ook niet tot op me oren verliefd, maar als ik bij um ben dan voel ik me wel heel lekker (Dus dan ben ik wel verliefd) door de sistuatie de afgelopen tijd ben ik me gevoelens een beetje gaan inhouden, ik wil ook niet gekwetst worden.
Het punt famillie is nog steeds een probleem..
dat ga ik hem ook zeggen dat hij het eens tegen zn ouders zou kunnen zeggen..
+ vragen of ie wel verliefd is.... we willen elkaar gewoon allebei eerst wat beter lerenen kennen.. en ik ga um wel een beetje gek maken
quote:Waar begin je eigenlijk aan? Ook ik heb veel van die "leuke vriendjes" gehad waar ik eigenlijk niet echt verliefd op was. Voorkom jezelf veel gedoe, gezeik en verdriet en zoek iemand waar je wèl verliefd op bent en hij op jou! Gun jezelf geluk in plaats van dom surrogaat gedoe.
Op woensdag 31 december 2003 18:16 schreef angelab het volgende:
ik ben eerglijk gezegt ook niet tot op me oren verliefd,
Vrijgezel zijn is ook erg leuk.
als hij gisternacht niet kon bellen dan kon ie at least een smsje sturen vanochtend...
Naja ik stuur ook maar niks meer dan loop ik er alleen maar achteraan.
Ik vindt dit zo vervelend jongens... na de relatie met mijn ex en hoe die ies uitgegaan zit me dit toch wel dwars... Ik hoor niks... helemaaal niks van hem.. en als ie op msn is is het 3 seconden, hij praat ook niet ff met me
ik weet wel wat jullie nu willen gaan zeggen... zeg het maar.. zeer waarschijnlijk gaat het toch wel gebeuren. als hij a) zaterdag af zou zeggen
Ik hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen.... ik zie hem graag en dat weet hij ook wel maar zoals het nu gaat kan het gewoon nooit wat worden en zo wil ik het ook niet langer (had um zelf beter niet kunnen ontmoeten dat was nog beter geweest voor me welzijn... op een paar leuke avonden na dan)
quote:Lieve schat er VALT niets uit te maken want je wil dit toch niet serieus een relatie noemen he! En sorry hoor, maar waarom zou ie niet kunnen bellen, je kan ALTIJD bellen als je dat wil hoor, tenzij je ergens op de bodem van de zee zit.
Op donderdag 1 januari 2004 12:53 schreef angelab het volgende:
tja hij zou me bellen gisteravond heeft hij ook niet gedaan..
ik zie het eigelijk helemaal niet meer zitten maar wil het ook niet uitmaken een echt dilemma... (zie ook mijn andere topic)als hij gisternacht niet kon bellen dan kon ie at least een smsje sturen vanochtend...
Naja ik stuur ook maar niks meer dan loop ik er alleen maar achteraan.Ik vindt dit zo vervelend jongens... na de relatie met mijn ex en hoe die ies uitgegaan zit me dit toch wel dwars... Ik hoor niks... helemaaal niks van hem.. en als ie op msn is is het 3 seconden, hij praat ook niet ff met me
ik weet wel wat jullie nu willen gaan zeggen... zeg het maar.. zeer waarschijnlijk gaat het toch wel gebeuren. als hij a) zaterdag af zou zeggenIk hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen.... ik zie hem graag en dat weet hij ook wel maar zoals het nu gaat kan het gewoon nooit wat worden en zo wil ik het ook niet langer (had um zelf beter niet kunnen ontmoeten dat was nog beter geweest voor me welzijn... op een paar leuke avonden na dan)
Wat wil je nou nog recht in zijn ogen zeggen meiske, hij lacht je alleen maar uit want je neemt het veel te serieus, hij is helemaal niet met jou bezig, dat blijkt wel.
Heb je uberhaupt wel eens van het woord ´zelfrespect´gehoord. My god je lijkt wel 8 jaar oud.
Op basis van wat er in dit topic staat zou ik zeggen: mee kappen, je wordt inderdaad niet serieus genomen, je verwacht er veel meer van dan hij. Zoals al veel meer mensen hebben gezegd. Niet zozeer omdat hij op die avond met een vriend naar de film is geweest, maar door alles er omheen.
Maar nu snap ik het even niet meer....
Wat is er overigens mis met alleen vriendschap als je toch niet verliefd bent?? Er lopen immers nog genoeg aantrekkelijke potentiele partners rond. Komt dus wel een beetje wanhopig over IMO.
Kortom: VAAG!
quote:stiekum ben ik wel beetje verliefd maar ik zal wel ff met dr praten wat zij onder vrienschap verstaat... denk dat we mischien anders beter helemaal niet kunnen zien,..
Op vrijdag 2 januari 2004 18:41 schreef Escaflowne het volgende:
TS, je doet wel erg onnodig ingewikkeld hoor
En als je dan toch niet verliefd bent, vanwaar dan al die stress om zo een kleine dingen en die steeds weer terugkerende naieve kijk op dingen?
Het komt mij allemaal nogal geforceerd over, volgens mij is er nog veel meer aan de hand, of juist niet natuurlijk.Wat is er overigens mis met alleen vriendschap als je toch niet verliefd bent?? Er lopen immers nog genoeg aantrekkelijke potentiele partners rond. Komt dus wel een beetje wanhopig over IMO.
Kortom: VAAG!
kijk als ik bij haar niet de behoefte voel om me te zien af en toe, toen we 'wat haddne' zagen we elkaar al bijna niet... dus tja hoet moet dat dan als vrienschappelijk..
ik voel me gigantisch alleen en ellendig alweer...
ik kan er gewoon niet goed tegen dat het zo gaat, het leek zo leuk met ze 2tjes het leven is hard en het leven zuigt... gruwelijk
quote:Moet ik em effe voor je bellen?
Op donderdag 25 december 2003 22:54 schreef angelab het volgende:iemand please help me... ik kan niks met me gevoel het zit in de weg
quote:Ik denk dat je 'haar' bedoelt, net als angelab, lijkt me de enige logische verklaring
Op vrijdag 2 januari 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:
Moet ik em effe voor je bellen?
quote:En.. hoe is het gegaan?
Op donderdag 1 januari 2004 12:53 schreef angelab het volgende:
ik weet wel wat jullie nu willen gaan zeggen... zeg het maar.. zeer waarschijnlijk gaat het toch wel gebeuren. als hij a) zaterdag af zou zeggenIk hoop eigelijk dat ik hem zaterdag zie en dan ga ik dit hem zeggen recht in zijn ogen....
ik heb dr nu maandje niet gezien..
flirt nog wel met dr opmsn we doen wel gek.. soms lijkt het alsof er wat is soms niet...
weetnie... ze stuurde me nog wel smsje enzo en online zeuren waarom ik niks terug stuurde heb ut verder zo gelaten.. heb dr wel beetje gek gemaakt online..
wat ik eigeljk wil is haar gewoon maar het lijkt zo onbereikbaar zo ver weg... ze komt ook zelf nog niet met dingen.. mischien heel mischien stuur ik dr morgen nog wel smsje.. moet ik nog maar ff kijken
quote:Nu heb je het weer over een Ze??? En in een ander topic schrijf je dat je een kloon bent en man
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef angelab het volgende:
we blijven vriendin...ik heb dr nu maandje niet gezien..
flirt nog wel met dr opmsn we doen wel gek.. soms lijkt het alsof er wat is soms niet...weetnie... ze stuurde me nog wel smsje enzo en online zeuren waarom ik niks terug stuurde heb ut verder zo gelaten.. heb dr wel beetje gek gemaakt online..
wat ik eigeljk wil is haar gewoon maar het lijkt zo onbereikbaar zo ver weg... ze komt ook zelf nog niet met dingen.. mischien heel mischien stuur ik dr morgen nog wel smsje.. moet ik nog maar ff kijken
Ik ben het ff kwijt nu....
eerst dacht ik dat je een vrouw was en je had problemen met je vriend. Later was je ineens een man en problemen met je vriendin.
Nu ben je een vrouw en je hebt problemen met je vriendin.
argggggg
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:48 schreef Emel het volgende:
ik volg het totaal niet meereerst dacht ik dat je een vrouw was en je had problemen met je vriend. Later was je ineens een man en problemen met je vriendin.
Nu ben je een vrouw en je hebt problemen met je vriendin.argggggg
nou, wat denk je als psychologe , identiteiscrisisje
quote:Of je leest gewoon alle berichten even...
Op vrijdag 16 januari 2004 13:48 schreef Emel het volgende:
ik volg het totaal niet meereerst dacht ik dat je een vrouw was en je had problemen met je vriend. Later was je ineens een man en problemen met je vriendin.
Nu ben je een vrouw en je hebt problemen met je vriendin.argggggg
quote:nou, ik heb het gelezen en ik snap er niets van.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:15 schreef ElisaB het volgende:[..]
Of je leest gewoon alle berichten even...
vriend(in) wil vrienschap... begin van einde?
ze (of hij ) spreekt in dit topic over haar object of desire als HIJ heeft niet gesms-ed
quote:en eindigt nu opeens met ZIJ heeft niet gesms-ed.
Ik ga hem het zeggen als ik hemzondag zie... dat als ie niet bereijd is meer tijd voor me vrij te maken dat het dan van mij niet hoeft.
wat is TS nu, een jongen of een meisje en wie sms-ed of belt er nu niet, de vriend of de vriendin
ik zou zeggen: lees zelf maar eerst alle berichten goed door
quote:laat ik maar mn mond houden
Op vrijdag 16 januari 2004 14:03 schreef milagro het volgende:[..]
![]()
nou, wat denk je als psychologe , identiteiscrisisje
Het viel me wel opdat hij vaak praatte in termen van hij/zij en vriend/vriendin en het het liefst een beetje in het midden liet en het was vaak ook iets waar nogal overdreven de nadruk op werd gelegd, wat mij deed wijzen op een mogelijke identiteitscrisis.
N.a.v. de laatste topics denk ik dat hij toch een man is, maar met sterk vrouwelijke trekjes. "we blijven vriendin" staat namelijk een beetje vreemd als hij echt man zou zijn.
Ook dat van 'ik heb een relatie' kwam nogal twijfelachtig over (aangezien daar blijkbaar helemaal geen sprake van was) en dat hij het ene moment verliefd is, het ander moment weer zegt dat niet te zijn, de vriend/vriendin is bang dat hij/zij teveel voor hem/haar voelt, maar die laat nooit van zich horen en dan ineens zou die weer wel van zich laten horen en zou alles weer goed zijn, waarna het kort daarna toch weer op een teleurstelling uitloopt, etc..
Adviezen van velerlei mensen werden ook niet echt serieus genomen, m.a.w. het bleef allemaal maar vaag en werd onnodig ingewikkeld gemaakt als je het mij vraagt.. TS draait er veel teveel omheen, dat moet hij/zij zelf ook weten, maar ja, ik vraag me af of hij nou echt naar antwoorden zocht. Ik denk eerder dat hij/zij bezig was met luchtkastelen op te bouwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 17-01-2004 10:13]
quote:volgens mij wordt ze gewoon wakker straks
Op vrijdag 16 januari 2004 19:07 schreef Escaflowne het volgende:
lang verhaal
Inmiddels is het uit zegmaar, voor zover er al wat was (ik had het gevoel van wel)
we zouden vrienden blijven, .. maar ik dacht dat ze niks meer wou
ze wil nu niks meer.. laat nooit meer wat van zich horen.. heb dr gezegt dat ze ook op msn niks meer tegen me hoeft te zeggen de stomme trut... ik bedoel wees dan duidelijk, mij zogenaamd een leuke jongen vinden om me aan het lijntje te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |