quote:Tuuk.
Op donderdag 25 december 2003 15:24 schreef Viper-X het volgende:
RTL+ is toch Duits? Zouden ze al die commentaar op Alexander ook uitzenden?.
Ik vraag me btw af wie de editing heeft gedaan, ik denk Engeland zelf.
quote:Ik ben bang van wel
Op donderdag 25 december 2003 15:24 schreef Viper-X het volgende:
RTL+ is toch Duits? Zouden ze al die commentaar op Alexander ook uitzenden?.
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij ten gehore.
Is RTL+ de gewone RTL? Want ik wil Alex nog wel een keer zien. Super ook dat ze Daniel ff voorbij lieten komen
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 25-12-2003 15:31]
quote:Er is veel uitgeknipt. Ze schijnen oa te hebben gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Jamai de NLse Idols heeft gewonnen.
Op donderdag 25 december 2003 15:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet waar ik het hoorde, maar dacht dat de jury ook tegen Jamai had gezegd dat het enige originele aan hem zn bril was of zoiets en dat heb ik gisteren helemaal niet gezien, is dat eruit geknipt of zo? Zou er nog meer jury commentaar uitgeknipt zijn trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 25-12-2003 15:32]
quote:Je moet dat Poolse commentaar gewoon skippen. Die zat alleen maar grappig te wezen en boorde iedereen ongelooflijk de grond in.
Op donderdag 25 december 2003 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op.Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
Zou dat trouwens nog van invloed zijn op het aantal punten wat dat Poolse meisje van de kijkers krijgt? Zullen ze er rekening mee houden dat dat Poolse jurylid zo'n eikel was?
quote:Is je batterijtje van je gehoorapparaat misschien kapot of zo? Het was niet om aan te horen en dat suffe gespring, bah!
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op.Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
quote:Dat gespring had idd wat minder gemogen, maar ik vond het zoals gewoonlijk weer prima klinken.
Op donderdag 25 december 2003 15:32 schreef Samson het volgende:
Is je batterijtje van je gehoorapparaat misschien kapot of zo? Het was niet om aan te horen en dat suffe gespring, bah!
quote:Grote platenverkoop wil niet zeggen dat je boven alle kritiek staat. Kijk maar naar Britney. Die verkoopt miljoenen en die heeft een werkelijk verschrikkelijke stem waar je eigenlijk nauwelijks iets positiefs over kunt zeggen.
Op donderdag 25 december 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Het moet voor types als Kelly en Will best idioot zijn om weer op die planken te staan. Ze hebben al meer platen verkocht dan menig artiestje in zijn hele leven en krijgen dat kritiek over zich heen.
quote:mja, zo goed zingt hij niet hoor. maar idd, ze zijn veel te hard. Vooral die Amerikaanse, jesus wat een lul.
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op. Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
Is RTL+ de gewone RTL? Want ik wil Alex
nog wel een keer zien. Super ook dat ze Daniel ff voorbij lieten komen
quote:Dat lijkt me idd nogal vreemd voor hun, zij hebben er waarschijnlijk toch schijt aan wat de uitslag wordt, die Kelly heeft zelfs al in een of andere Amerikaans oorlogsserie een gastrol gespeeld, dat zag ik toevallig toen ik er deze zomer was
Op donderdag 25 december 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er is veel uitgeknipt. Ze schijnen oa te hebben gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Jamai de NLse Idols heeft gewonnen.
Het moet voor types als Kelly en Will best idioot zijn om weer op die planken te staan. Ze hebben al meer platen verkocht dan menig artiestje in zijn hele leven en krijgen dan kritiek over zich heen.
quote:Ik geloof het wel. Dezelfde zenders die Wer Wird Miljonar met Gunther Jaugh uitzendt.
Is RTL+ de gewone RTL?
quote:Hee, zelfs Daniel is inmiddels naar plaats 2 gezakt hoor
Op donderdag 25 december 2003 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris.
Alexander is echt niet leuk hoor
.
Maar dat komt ook doordat het concert niet doorging
quote:Jauch
Op donderdag 25 december 2003 15:34 schreef SunChaser het volgende:Ik geloof het wel. Dezelfde zenders die Wer Wird Miljonar met Gunther Jaugh uitzendt.
Das idd de normale RTL.
Hahaha, ik zat net een oud topic door te lezen: Tom, dat snappen ze toch niet als je over Gracia begint
quote:Dat is wel duidelijk. Maar ze kunnen vooral die twee niet verwijten dat ze geen "idool" zijn
Op donderdag 25 december 2003 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Grote platenverkoop wil niet zeggen dat je boven alle kritiek staat. Kijk maar naar Britney. Die verkoopt miljoenen en die heeft een werkelijk verschrikkelijke stem waar je eigenlijk nauwelijks iets positiefs over kunt zeggen.
Het had een leuk programma kunnen worden, maar dit is gewoon niet leuk meer.
quote:ik wel. die stem is *puke*
Op donderdag 25 december 2003 15:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is wel duidelijk. Maar ze kunnen vooral die twee niet verwijten dat ze geen "idool" zijn
Verder ben ik het over Britney totaal niet eens!
quote:De stem is niet geweldig, maar heb je Madonna wel eens live horen zingen? En zo kan ik nog wel 100 topartiesten opnoemen die er live niets van bakken. Britney is een rasartiest / entertainer. Grote klasse!
Op donderdag 25 december 2003 15:41 schreef SilentSinner het volgende:
ik wel. die stem is *puke*
Mijn Vader zegt over de uitzending.
Hoe kunnen ze nou oordelen over iemand die in zijn eigen Land uitgekozen is uit 10.000 kandidaten en al heel vaak een nr.1 hit had.
Dat met de Jury doen ze bij het song festival ook niet. dat is gewoon beinvloeden van de kiezers.
Ja duh, omdattie het gewonnen!!!
quote:Ik weet het
Op donderdag 25 december 2003 15:36 schreef ChrisJX het volgende:
Hahaha, ik zat net een oud topic door te lezen: Tom, dat snappen ze toch niet als je over Gracia begint
Met Daniel had Duitsland veel meer kans gemaakt dan met Alex.
quote:Niet geweldig. Dat is een understatement. Die stem is zéér, zéér zwak. Het is alleen een heel klein beetje acceptabel als er een massa stemeffecten overzitten. En Madonna vind ik trouwens ook
Op donderdag 25 december 2003 15:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
De stem is niet geweldig, maar heb je Madonna wel eens live horen zingen? En zo kan ik nog wel 100 topartiesten opnoemen die er live niets van bakken. Britney is een rasartiest / entertainer. Grote klasse!
quote:Daniel was genadeloos afgebrand: You're a clown, What is it? A circusact?
Op donderdag 25 december 2003 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:Ik weet het
. Maar ik moest het even kwijt
.
Met Daniel had Duitsland veel meer kans gemaakt dan met Alex.
Ik kan zo 120 commentaren verzinnen.
(neemt niet weg dat ik Daniel persoonlijk nog steeds goed vind)
quote:Hij zal best een goeie stem hebben, maar dat heeft ie met zn optreden nu niet bepaald laten zien, ik vond het echt bagger
Op donderdag 25 december 2003 15:53 schreef trudy17 het volgende:
@tom_tom
Als ze Daniel mee hadden laten doen het duitsland echt kunnen vergeten. Hij heeft een Stem die echt slecht klinkt maar hij kan goed entertaimen. Daarom is hij ook zover gekomen.
Ik vind het goed dat ze Alex mee hebben laten doen. Hij heeft echt een goeie Stem.
World Idol gaat om de Stem en niet of iemand goed entertaimen kan
quote:Lijkt me toch dat ze wel wat heeft aangezien ze meer platen verkocht heeft dan menigeen de laatste jaren. Denk je niet? En ja, dat is voornamelijk jeugd, maar daar moeten veel artiesten het van hebben.
Op donderdag 25 december 2003 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rasartieste en entertainer vind ik voor het prefab lipsync-artiestje dat Britney is wel wat overdreven.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 25-12-2003 15:57]
quote:Fout. Gaat om de combinatie! Waarom denk je dat Jamai heeft gewonnen?
Op donderdag 25 december 2003 15:53 schreef trudy17 het volgende:World Idol gaat om de Stem en niet of iemand goed entertaimen kan
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-12-2003 15:57]
quote:Trudy zegt dat het er bij World Idol om gaat...
Op donderdag 25 december 2003 15:55 schreef scanman01 het volgende:Fout. Gaat om de combinatie! Waarom denk je dat Jamai heeft gewonnen?
quote:Lijkt wel Matilde Santink.:)
Op donderdag 25 december 2003 15:57 schreef SunChaser het volgende:
Daniel had geen kans gemaakt. Juliette had DSDS moeten winnen imho en had meer indruk gemaakt dan Alexander.
quote:Jaja, met dat blousje zeker
Op donderdag 25 december 2003 15:57 schreef SunChaser het volgende:
Daniel had geen kans gemaakt. Juliette had DSDS moeten winnen imho en had meer indruk gemaakt dan Alexander.
Juliette was zeer goed, maar qua winnaar van het Idols-programma is Alex beter (qua Idols-format).
quote:Omdat Jim te jong was hebben ze hem tweede laten worden, ivm even rijpen enzo en om de arbeidsinspectie tevreden te stellen. Of dacht je dat jamai echt meer stemmen had gekregen?
Op donderdag 25 december 2003 15:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Fout. Gaat om de combinatie! Waarom denk je dat Jamai heeft gewonnen?
Die 15-jarige sletjes stemden masaal op die stoere Jim, niet op een verwijfd jochie.
quote:Bij World Idol gaat het natuurlijk óók om Zang én entertainment. Een wereldidool is bv Britney Spears en meer van dat soort zangeresjes. Denk je dat die het van hun stem alleen moeten hebben?
Op donderdag 25 december 2003 15:57 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Trudy zegt dat het er bij World Idol om gaat...
quote:Ja. Jim had ook heel erg veel tegenstanders en die hebben massaal op Jamai gestemd (was op het eind het enige alternatief)
Op donderdag 25 december 2003 15:59 schreef SunChaser het volgende:
Omdat Jim te jong was hebben ze hem tweede laten worden, ivm even rijpen enzo en om de arbeidsinspectie tevreden te stellen. Of dacht je dat jamai echt meer stemmen had gekregen?
quote:Dat zat ik me gister dus ook af te vragen... Ik vind Jim ook beter dan Jamai en Jim had ook veel meer kans gemaakt. Ik geloof het ook niet helemaal dat Jamai meer stemmen had.
Op donderdag 25 december 2003 15:59 schreef SunChaser het volgende:Omdat Jim te jong was hebben ze hem tweede laten worden, ivm even rijpen enzo en om de arbeidsinspectie tevreden te stellen. Of dacht je dat jamai echt meer stemmen had gekregen?
Die 15-jarige sletjes stemden masaal op die stoere Jim, niet op een verwijfd jochie.
quote:Ja, ze heeft wat. Een goed management en een goede platenmaatschappij die haar zo hebben gehyped als de next big thing tot je er niet meer naast kon kijken. Maar gelukkig lijkt ze nu wel over haar hoogtepunt heen.
Op donderdag 25 december 2003 15:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lijkt me toch dat ze wel wat heeft aangezien ze meer platen verkocht heeft dan menigeen de laatste jaren. Denk je niet? En ja, dat is voornamelijk jeugd, maar daar moeten veel artiesten het van hebben.
Trouwens, om over World Idol verder te gaan, in België heeft eigenlijk niet echt de beste gewonnen. Die Peter had wel iets alternatiefs (en heeft daarom ook gewonnen), maar de verliezen finaliste (Natalia) heeft een betere stem (zoiets Kelly Clarkson-achtig, ze deed dan ook oa. nummers van Mariah Carey)
quote:Jim was helemaal afgebrand door die jury, want Jim kan gewoon niet super zingen.
Op donderdag 25 december 2003 16:00 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Dat zat ik me gister dus ook af te vragen... Ik vind Jim ook beter dan Jamai en Jim had ook veel meer kans gemaakt. Ik geloof het ook niet helemaal dat Jamai meer stemmen had.
quote:Natalia had er inderdaad moeten staan.
Op donderdag 25 december 2003 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ja, ze heeft wat. Een goed management en een goede platenmaatschappij die haar zo hebben gehyped als de next big thing tot je er niet meer naast kon kijken. Maar gelukkig lijkt ze nu wel over haar hoogtepunt heen.
Trouwens, om over World Idol verder te gaan, in België heeft eigenlijk niet echt de beste gewonnen. Die Peter had wel iets alternatiefs (en heeft daarom ook gewonnen), maar de verliezen finaliste (Natalia) heeft een betere stem (zoiets Kelly Clarkson-achtig, ze deed dan ook oa. nummers van Mariah Carey)
quote:Eigenlijk opvallend dat in Vlaanderen zowel de nummers 2, 3 en 4 (Natalia, Wim en Brahim) nu meer succes hebben op eigen bodem dan Peter. Waarschijnlijk omdat ze gewoon beter zijn. Vooral die Brahim vind ik een degelijke entertainer met leuke nummers.
Op donderdag 25 december 2003 16:08 schreef RedGuy het volgende:[..]
Natalia had er inderdaad moeten staan.
.
quote:Peter lijkt me meer iemand die muziek maakt met liefde, en gewoon zijn muziek wil maken.
Op donderdag 25 december 2003 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Eigenlijk opvallend dat in Vlaanderen zowel de nummers 2, 3 en 4 (Natalia, Wim en Brahim) nu meer succes hebben op eigen bodem dan Peter. Waarschijnlijk omdat ze gewoon beter zijn. Vooral die Brahim vind ik een degelijke entertainer met leuke nummers.
quote:Klinkt bekend. Was dat in NL ook niet zo?
Op donderdag 25 december 2003 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens, om over World Idol verder te gaan, in België heeft eigenlijk niet echt de beste gewonnen.
quote:En in Engeland. Ik zie liever GG dan WY. En in Amerika vond ik die dikke neger ook beter dan Kelly.
Op donderdag 25 december 2003 16:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Klinkt bekend. Was dat in NL ook niet zo?
Jamai was echt vreselijk. Vreselijk nasaal geluid, geen uitstraling, helemaal niet overtuigend gebracht. En dat kinderachtige kleffe gedoe van te voren met Tooske was bijzonder vervelend. Ze hadden beter het programma in twee delen kunnen aankondigen zodat ik dat iig had kunnen vermijden.
Die duitser zong op zich niet al te slecht. Alleen zijn gimmick met die headset pakte een beetje slecht uit omdat hij dan weer niet weet hoe die het moet brengen. In ieder geval als de duitsers dit goed vinden dan begrijp ik ook prima waarom ze zo weglopen met David Hasselhof.
Belgie totaal misplaatste act maar ik heb wel respect voor die vent. Dan erbij, Kurt Cobain live was af en toe niet om aan te horen. Hij bracht het best wel goed.
Het belgische jurylid was het hoogtepunt van de avond.
WTF was dat trouwens voor een figuur die ze bij die beelden van de Zuid Afrikaanse voorronden lieten zien. Geez, slecht van gedroomd.
maare "the Hobbit" zong wel het beste van allemaal hoe lelijk hij ook is
quote:Woon jij in GB dan?
Op donderdag 25 december 2003 17:32 schreef Borin het volgende:
Vanaf ook op ITV1!
quote:idd ik ga kijken, mate!!
Op donderdag 25 december 2003 17:32 schreef Borin het volgende:
Vanaf ook op ITV1!
quote:Hoe laat?
Op donderdag 25 december 2003 18:32 schreef SilentSinner het volgende:[..]
idd ik ga kijken, mate!!
whoehoe, gelukkig hoef ik dat gewalg tussen jamai en tooske niet weer aan te schowen. Hopelijk wel wat inside scoop over Will Young, waarom ie er geen zin in had.
quote:Misschien omdat hij aanvoelde dat de rest van de wereld niet direct zit te wachten op nichterige kutversies van legendarische rocknummers. (zelfs Britney's cover van Joan Jett had meer ballen)
Op donderdag 25 december 2003 18:32 schreef SilentSinner het volgende:
oef ik dat gewalg tussen jamai en tooske niet weer aan te schowen. Hopelijk wel wat inside scoop over Will Young, waarom ie er geen zin in had.
Hij had denk ik grote kans gemaakt, want hij heeft echt een schritterende stem.
quote:Tip: hij treedt ook op bij christmas with the stars op bbc1 vanaf 20.10 tot 21.30 uur
Op donderdag 25 december 2003 18:41 schreef Skaai het volgende:[..]
Hoe laat?
K heb hier satteliet en kan hopelijk meekijken met mijn all time favourite Will Young
I looovvee hem gewoon echt, super kerel is t, geheimzinnig of niet, he's my guy. Alleen had ik m beter verwacht
quote:MEE EENS!
Op donderdag 25 december 2003 16:49 schreef Breakfast het volgende:
Verder vroeg ik me af wat die Jamai en Tooske samen hebben?! Prima dat die 2 het met elkaar kunnen vinden (moeder/kind relatie?), maar ik hoef als kijker niet geconfronteert te worden met die overdreven intimiteit tussen die 2.Het droop van het scherm man en het was super ergerlijk! ZO, en dat wou ik nou ff kwijt!!!
Daar ergerde ik me ook aan, "Jamai je bent goed dit", "Jamai je kan heel goed zingen", kusje hier en daar... super klef allemaal... gatver!
Het leek wel of ze wat met elkaar hadden.
Buiten dit vond ik Jamai echt kansloos, Hind of Dewi had beter geweest.
Ik weet niet hoe stemmen in andere landen is vergaan (sms?) maar bijna iedereen zong beter als Jamai.
Kanshebbers imho: US, Noorwegen, Australië, Canada
quote:Shona zit in de jury van DSDS, dus die zal niet zeggen dat Alexander slecht zingt.
Op donderdag 25 december 2003 17:01 schreef trudy17 het volgende:
@Breakfast
Dat had ik me ook al bijna gedacht dat het gewoon van de voren besproken was gezegt moest worden.
Alleen Shonar Fraser had was goed over Alexander, Henk Smit alleen wat goeds over Jamai. Dat is vast alles afgesproken als ze niks over de Performence gezegt hadden klopt er toch iets niet.
En ik vind dat 'onze' Peter het heel goed heeft gedaan! Finally something different!
En hebben ze in NL ook de vrij lange discussie met de jury laten zien??
Peter liet zich niet doen!
" Who are you to judge me for being unreal?" --> groot applaus in publiek.
Zelfs het Poolse jurylid was positief en gaf Peter een T-shirt met "I did it my way" op.
Die Amerikaan wist op het einde niks meer te zeggen en er ontstond zelfs discussie in de jury! Respect Peter! Well done.
In Belgie waren ze al een stuk ouder gemiddeld. Peter is 26.
De meeste world idols waren ook ouder en meestal kom je dan wat overtuigender over als entertainer. Ik hoop dat er dit jaar wat oudere idols in NL zijn. Maar ja, 15-17 jaar levert toch de grootste bakken geld op ivm alle jonge puberende meisjes.
ik niet. en dan ook nog dat ingeplakte gelach op de achtergrond
quote:British humour baby, you either get it, or you don't.
Op vrijdag 26 december 2003 00:03 schreef patty het volgende:
Hebben jullie ook zo ontzettend moeten lachen om de grappen van de presentatoren? (die twee lijken)
![]()
![]()
ik niet.
en dan ook nog dat ingeplakte gelach op de achtergrond
Mijn top 3:
1 Australie. Guy heeft mijns inziens gewoon een geweldige stem, maar het opvallendste vond ik zijn charisma. Hij spat van het scherm.
2 Noorwegen. geen lekker ding inderdaad, wel een goede stem. Met name aan het begin van Beautiful Day was ik gecharmeerd, toen ie hoger en spetterender moest vond ik het persoonlijk wat minder.
3 Canada. Vond het een aantrekkelijke jongen met een leuke uitstraling en een charmante stem.
Mijn 3 afknappers:
1 Alex (germany). My god, ik vond dit dus echt slecht. Ik had zelfs zoiets van: Jamai valt hierbij vergeleken mee. Totaal fout, niet zuiver en gewoon naar.
2 Kelly Clarkson (Amerika). Ik verwachtte veel meer uitstraling en gevoel. Okay, ze heeft een aardige stem maar ik miste dat extra beetje.
3) Will Young. Voor mijn gevoel haalde hij Light My Fire neer. Het was nu truttig, terwijl ik het juist mooi vond hoe Morrison zoiets simpels liet smeulen.
Extra comment:
-Zuid-afrika was ook dreadfull, die nummer 2 klonk veel beter.
-Peter uit Belgie klonk goed, maar komt volgens mij idd beter tot zijn recht als leadzanger van een band.
quote:Misschien was dat geen officiële Idols. Oostenrijk deed ook niet mee, omdat Starmania niet de originele Idols-format is, maar is gejat.
Op donderdag 25 december 2003 19:33 schreef francia het volgende:
Weet iemand waarom Frankrijk niet meedeed met Jonatán Cerrada?? Hij heeft de Franse Idols gewonnen..Hij had denk ik grote kans gemaakt, want hij heeft echt een schritterende stem.
Ik vond Noorwegen echt goed
Will Young en Kelly Clarkson waren allebei he-le-maal nx Daarbij kan ik dat Clarkson-trutje ook gewoon niet uitstaan
quote:Zal dat laatste er iets mee temaken hebben dat je het niks vond?
Op vrijdag 26 december 2003 11:08 schreef ChrisJX het volgende:
Will Young en Kelly Clarkson waren allebei he-le-maal nxDaarbij kan ik dat Clarkson-trutje ook gewoon niet uitstaan
quote:LOL David Hasselhof
Op donderdag 25 december 2003 17:09 schreef Najra het volgende:Die duitser zong op zich niet al te slecht. Alleen zijn gimmick met die headset pakte een beetje slecht uit omdat hij dan weer niet weet hoe die het moet brengen. In ieder geval als de duitsers dit goed vinden dan begrijp ik ook prima waarom ze zo weglopen met David Hasselhof.
quote:bron
World Idol: It's a turkeyITV chiefs were red-faced last night as it emerged their £1million World Idol had flopped.
The show - pitting various countries' Pop Idol winners against each other - pulled in just 4.5million viewers despite a plum Christmas night prime-time slot.
It was thrashed by EastEnders, with 14million tuning in to see Kat Slater and Alfie Moon wed.
A telly insider admitted: "It was massively ambitious to beam the show across the world, but it's true it was a bit of disappointment."
ITV had hoped for a huge hit after Saturday's British final averaged 10.9 million viewers.
They flew in judges and 11 contestants, met accommodation costs and fees and paid for a studio to record the show last week.
But TV Biz revealed filming descended into farce with judge Simon Cowell almost quitting, saying: "There's such a gulf between these singers, it's like comparing donkeys to racehorses."
An ITV spokeswoman said: "World Idol was a new concept for Christmas Day schedules, which often rely on tried and tested favourites.
"We are pleased with how it performed against very stiff competition from EastEnders."
Ant and Dec will present a live results show on New Year's Day. US star Kelly Clarkson is favourite.
quote:RTL+ HABEN!
Op zondag 28 december 2003 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Nu ook op RTL+
I hate this song as well as Kelly Fuckson.
She herself in the video reminds me of a whore that I met in Las Vegas,
whose pussy really stinks like hell.
Kelly was a bartender(from what I heard on MTV),
so I think everyday she practiced singing in the kitchen while masturbating
with a tequila bottle.
quote:whahahahaaha
Op zondag 28 december 2003 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een leuke reactie van een Amerikaanse forum weten te bemachtigenI hate this song as well as Kelly Fuckson.
She herself in the video reminds me of a whore that I met in Las Vegas,
whose pussy really stinks like hell.
Kelly was a bartender(from what I heard on MTV),
so I think everyday she practiced singing in the kitchen while masturbating
with a tequila bottle.
Doet die Pete Waterman die in de britse idols zo boos was dat die dikke won ook mee aan world idols?
quote:ja!
Op zondag 28 december 2003 23:29 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb even een vraagje tussendoor,...Doet die Pete Waterman die in de britse idols zo boos was dat die dikke won ook mee aan world idols?
quote:Volgens mij wel idd, het zou wel een meevaller zijn als hij erg enthousiast over je zou zijn als deelnemer, hij heeft aardig wat artiesten (wel heel erg foute artiesten geloof ik, Rick Ashley geloof ik?) aan aardig wat zakcentjes geholpen....
Op zondag 28 december 2003 23:29 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb even een vraagje tussendoor,...Doet die Pete Waterman die in de britse idols zo boos was dat die dikke won ook mee aan world idols?
quote:nee, dat was simon cowell
Op dinsdag 30 december 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
Pete Waterman zei dat Jamai een amateur is.
quote:Ik geloof I don't know how to love him..ik vond dr stem goed en vond dr performance en uitstraling absoluut klasse.
Op dinsdag 30 december 2003 23:50 schreef Viper-X het volgende:
Alex was goed idd... Hoe heette dat nummer dat zei zong ook alweer?
quote:Heb ik gisteren op NL niet gezien!? Gaar. Hij leek trouwens precies op een ex van me. Eng
Op donderdag 25 december 2003 23:00 schreef Frederic het volgende:
Heb de show pas gezien. Was in Vlaanderen pas vanavond te zien...En ik vind dat 'onze' Peter het heel goed heeft gedaan! Finally something different!
Peter liet zich niet doen!" Who are you to judge me for being unreal?" --> groot applaus in publiek.
Zelfs het Poolse jurylid was positief en gaf Peter een T-shirt met "I did it my way" op.Die Amerikaan wist op het einde niks meer te zeggen en er ontstond zelfs discussie in de jury! Respect Peter! Well done.
quote:Nope, de jury reacties waren in verschillende landen anders geedit.
quote:Plien & Bianca wie??
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moeders wil liever nu Plien & Bianca zien. Dat is ook leuk, maar dan moet ik World Idol opnemen. Nou ja. Ik volg het hier wel.
quote:Net begonnen..RTL4
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef SunChaser het volgende:
hoe laat begihnt het?
quote:Het is al begonnen.
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef SunChaser het volgende:
hoe laat begihnt het?
quote:Ngorongoro ofzo
Op donderdag 1 januari 2004 20:36 schreef schatje het volgende:
Plien & Bianca wie??
quote:LOL typerend voor de aandacht die deze uitzending nog krijgt als de mod niet kijkt?
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moeders wil liever nu Plien & Bianca zien. Dat is ook leuk, maar dan moet ik World Idol opnemen. Nou ja. Ik volg het hier wel.
En ik maar een 15 posts per minuut topic verwachten
quote:Ik verwacht geen torenhoge kijkcijfers. Sowieso: kerstavond en nieuwjaarsdag vind ik geen logische dagen om het uit te zenden.
Op donderdag 1 januari 2004 20:36 schreef Vibromass het volgende:
LOL typerend voor de aandacht die deze uitzending nog krijgt als de mod niet kijkt?
quote:Jah, dat wel idd
Op donderdag 1 januari 2004 20:48 schreef schatje het volgende:
OMG, Victoria Beckham, playback uiteraard![]()
.
Echt heel fout.
quote:Zeg. Ik wil net typen wat een fantastisch nummer dit is.
Op donderdag 1 januari 2004 20:53 schreef schatje het volgende:
Het wordt steeds gekker, nu Elton John.
Jamai: OMG daar is ie!!!
quote:Met een onwijs blitse oorbel
Op donderdag 1 januari 2004 20:53 schreef schatje het volgende:
Het wordt steeds gekker, nu Elton John.
quote:Nee dat is 't kwakje van z'n vriend
Op donderdag 1 januari 2004 20:54 schreef misterDre het volgende:[..]
Met een onwijs blitse oorbel
edit: Straight Up, in de jaren tachtig een hit in Nederland
.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-01-2004 21:03]
quote:Ow
Op donderdag 1 januari 2004 20:56 schreef Frasier het volgende:[..]
Nee dat is 't kwakje van z'n vriend
quote:Dat was toch een goede danseres?
Op donderdag 1 januari 2004 20:58 schreef schatje het volgende:
Kennen jullie Paula Abdul nog?? Amerikaanse jurylid.edit: Straight Up, in de jaren tachtig een hit in Nederland
![]()
.
Ik blijf voor Ryan
psst gelukkig nieuwjaar
quote:Maar zingen kon hij.
Op donderdag 1 januari 2004 21:04 schreef SuperUli het volgende:
Wat een kneus, die Kurt.
En Kelly ziet er erg schattig uit .
.
quote:Raar dat Alexander meer punten krijgt dan hij
Op donderdag 1 januari 2004 21:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, best wel een afgang voor Jamai eigenlijk.. maja
quote:Best wel, maja
Op donderdag 1 januari 2004 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Raar dat Alexander meer punten krijgt dan hij
.
quote:Klopt, ze heeft ook de choreografie gedaan voor o.a. Whitney Houston
Op donderdag 1 januari 2004 21:06 schreef toska het volgende:[..]
Dat was toch een goede danseres?
Ik blijf voor Ryan
psst gelukkig nieuwjaar
Jij ook .
quote:Nogal.
Op donderdag 1 januari 2004 21:08 schreef Vibromass het volgende:
Stelletje gekke freaks die Arabieren
quote:De uitslag is al bekend hoor.
Op donderdag 1 januari 2004 21:10 schreef bobjuh het volgende:
Kelly gaat winnen.
-edit-: spoiler en smileys zijn in spoilertags zichtbaar, dus weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 01-01-2004 21:15]
quote:vind dat accent juist wel mooi
Op donderdag 1 januari 2004 21:11 schreef Samson het volgende:
Jamai was inderdaad niet echt goed, maar om nu lager te staan dan die valszingende Duitser met zn rare dansje is ook weer wat vreemd, een beschamende vertoning en ik erger me nog steeds aan die lullos van presentatoren met die niet om aan te horen accenten, bah
quote:Inderdaad ja.
Op donderdag 1 januari 2004 21:13 schreef Eilanden het volgende:
Die 10 punten voor Duitsland van Pan Aribie is volgens mij puur politiek .. als Frankrijk had meegedaan dan hadden ze waarschijnlijk ook veel punten gehad...
quote:zeker beoordeeld door een doof iemand
Op donderdag 1 januari 2004 21:12 schreef Merina het volgende:
Die Duitser kreeg net gewoon 10 punten..
quote:Normaal zou ik zeggen dat je gelijk hebt, maar feit is dat Kurt tot nu toe *overal* heeft gewonnen, behalve bij het enige niet-Westerse land. Die trend kan doorzetten, als niet een of andere belachelijke uitslag uit Polen of zo de boel verstiert.
Op donderdag 1 januari 2004 21:10 schreef bobjuh het volgende:
Kelly gaat winnen.
Is toch commercieel veel aantrekkelijker een Amerikaans lekker wijf ipv een Noorse Hobbit
quote:Nou, er wonen hier anders ook (meer dan) genoeg Moslims...
Die 10 punten voor Duitsland van Pan Aribie is volgens mij puur politiek .. als Frankrijk had meegedaan dan hadden ze waarschijnlijk ook veel punten gehad...
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:12 schreef Merina het volgende:
Die Duitser kreeg net gewoon 10 punten..
Maja dat wisten we al
Enne wat krijgt Jamai belachelijk weinig punten zo slecht was hij ook weer niet hoor
quote:In die Arabische landen houden ze van die "valse" jengelende muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 01-01-2004 21:15]
Wel tof dat die Kurt Nilsen zo goed gaat! En die gast uit Belgie....dat had ik dus niet verwacht
Wat me ook opviel is dat de Arabieren geen gevoel voor goede muziek hebben. Die Alexander 10 punten geven.....tja.
quote:Eensch. Alleen die accenten vind ik juist erg cool
Op donderdag 1 januari 2004 21:11 schreef Samson het volgende:
Jamai was inderdaad niet echt goed, maar om nu lager te staan dan die valszingende Duitser met zn rare dansje is ook weer wat vreemd, een beschamende vertoning en ik erger me nog steeds aan die lullos van presentatoren met die niet om aan te horen accenten, bah
quote:Zeker weten
Op donderdag 1 januari 2004 21:11 schreef Molletje het volgende:
Denk dat Hind wat meer puntjes had gepakt
quote:Dat denk ik ook wel ja
Op donderdag 1 januari 2004 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Jim zou het toch beter gedaan hebben
quote:Smaken verschillen, persoonlijk krijg ik altijd direct rillingen als ik accenten uit de richting van schotland en ierland hoor, maar dat zal mijn eigenaardigheid wel zijn
Op donderdag 1 januari 2004 21:13 schreef Molletje het volgende:[..]
vind dat accent juist wel mooi
Jammer dat ik niet ff snel met iemand om geld kan wedden
De laatste plek dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 01-01-2004 21:16]
quote:Let's face it .. Jamai was gewoon een van de minderen en hij zong voor zijn doen nog eens slecht ook .. hij heeft dat wel eens beter gezongen...
Op donderdag 1 januari 2004 21:13 schreef cptmarco het volgende:
Ik krijg een enorm songfestival gevoel: leuk nummer en toch helemaal onderin eindigen.....
quote:Nee, enlighten us!
Op donderdag 1 januari 2004 21:16 schreef Heero het volgende:
Hebben ze in Nederland die urenlange discussie van Peter met de jury getoond vorige week?
quote:Die arabieren hadden een totaal andere smaak volgens mij. De beste waren onderin en de slechtste bovenin
Op donderdag 1 januari 2004 21:17 schreef AirRaid het volgende:
Kurt gaat dus wel overduidelijk winnen, krijg overaal de volle punten behalve van die arabieren
quote:Kut. Wel ja, Peter ging tegen de jury (vooral tegen die Amerikaan) en daardoor ontstond er een hele ruzie tussen de verschillende juryleden. Heel het publiek veerde op. Maar doodzonde dat men het in het buitenland niet toonde, want anders maakte hij een gigantisch grote kans om te winnen.
Nee, enlighten us!
Nu wint die Kelly toch...
quote:Van mij mag ie winnen, hij zingt echt lekker, fijne stem om naar te luisteren, alleen hoef ik de clip erbij niet te zien tzt
Op donderdag 1 januari 2004 21:17 schreef AirRaid het volgende:
Kurt gaat dus wel overduidelijk winnen, krijg overaal de volle punten behalve van die arabieren
Ik vind/vond Will Young trouwens vreselijk, dat hij nog zoveel punten krijgt.
Van mij mag Kurt wel winnen.
quote:Wedje leggen om geld?
Op donderdag 1 januari 2004 21:18 schreef Heero het volgende:[..]
Kut. Wel ja, Peter ging tegen de jury (vooral tegen die Amerikaan) en daardoor ontstond er een hele ruzie tussen de verschillende juryleden. Heel het publiek veerde op. Maar doodzonde dat men het in het buitenland niet toonde, want anders maakte hij een gigantisch grote kans om te winnen.
.
quote:Het is leuk
Op donderdag 1 januari 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
het wordt eentonig
quote:GMTA.
Op donderdag 1 januari 2004 21:19 schreef RemCow het volgende:Ik vind/vond Will Young trouwens vreselijk, dat hij nog zoveel punten krijgt.
BELGIUM
Peter
1. Kurt, 2. Kelly, 3. Heinz, 4. Alexander, 5. Will, 6. Alex, 7. Jamai, 8. Guy, 9. Ryan, 10. Diana
AUSTRALIA
Guy
1. Kurt, 2. Kelly, 3. Heinz, 4. Peter, 5. Will, 6. Ryan, 7. Diana, 8. Alex, 9. Jamai, 10. Alexander
UNITED STATES
Kelly
1. Kurt, 2. Heinz, 3. Diana, 4. Peter, 5. Guy, 6. Will, 7. Ryan, 8. Alex, 9.Jamai, 10. Alexander
PAN ARABIC
Diana
1. Alexander, 2. Ryan, 3. Heinz, 4. Alex, 5. Peter, 6. Kelly, 7. Kurt, 8.Will, 9.Guy, 10.Jamai
POLAND
Alex
1. Kurt, 2.Peter, 3.Kelly, 4. Will, 5. Heinz, 6.Guy, 7.Alexander, 8.Jamai, 9.Ryan, 10.Diana
NETHERLANDS
Jamai
1. Kurt, 2.Kelly, 3.Will, 4. Peter, 5. Guy, 6. Ryan, 7. Alexander, 8. Alex, 9. Heinz, 10. Diana
CANADA
Ryan
1. Kurt, 2.Kelly, 3.Peter, 4.Heinz, 5.Guy, 6.Diana, 7.Will, 8.Alex, 9.Jamai, 10. Alexander
GERMANY
Alexander
1. Kurt, 2. Kelly, 3.Alex, 4. Heinz, 5. Diana, 6. Will, 7. Peter, 8.Ryan, 9.Guy, 10.Jamai
NORWAY
Kurt
1. Kelly, 2. Peter, 3. Ryan, 4.Will, 5. Heinz, 6. Alex, 7. Jamai, 8. Guy, 9. Diana, 10. Alexander
SOUTH AFRICA
Heinz
1. Kurt, 2. Will, 3. Kelly, 4. Ryan, 5. Peter, 6. Guy, 7. Jamai, 8. Alex, 9. Alexander, 10. Diana
quote:Nee hoor, hij zong Lithium erg goed.
Op donderdag 1 januari 2004 21:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
ongeloofelijk dat die Belg zoveel punten krijgt
quote:Haha, stoer
Op donderdag 1 januari 2004 21:18 schreef Heero het volgende:[..]
Kut. Wel ja, Peter ging tegen de jury (vooral tegen die Amerikaan) en daardoor ontstond er een hele ruzie tussen de verschillende juryleden. Heel het publiek veerde op. Maar doodzonde dat men het in het buitenland niet toonde, want anders maakte hij een gigantisch grote kans om te winnen.
.
quote:verassing? Ik vind van niet, misschien is laatste een beetje overdreven, mar de meesten waren gewoon echt beter.
Op donderdag 1 januari 2004 21:19 schreef Viper-X het volgende:
Jamai écht laatste dus..
Helaas, misschien was Hind toch een beter idee geweest
quote:Ik vond het zo ongeveer perfect.
Op donderdag 1 januari 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee hoor, hij zong Lithium erg goed.
quote:We hebben verloren van
Op donderdag 1 januari 2004 21:19 schreef Viper-X het volgende:
Jamai écht laatste dus..
quote:Kurt maar Krachtig!
Op donderdag 1 januari 2004 21:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaaaa alweer kurtwhaha
quote:Jawel , maar ik zie hem nu niet echt een grote zangcarriere voor de boeg hebben
Op donderdag 1 januari 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee hoor, hij zong Lithium erg goed.
quote:Ja
Op donderdag 1 januari 2004 21:21 schreef schatje het volgende:[..]
We hebben verloren van [afbeelding]
quote:Zet dan maar vast een boel teiltjes klaar.
Op donderdag 1 januari 2004 21:20 schreef DarkFire het volgende:
Elke keer als ik Kurt zie krijg ik het gevoel dat ik moet kotsen!
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:21 schreef schatje het volgende:[..]
We hebben verloren van [afbeelding]
quote:Hind had veel meer punten gescoord.. maja
Op donderdag 1 januari 2004 21:22 schreef Viper-X het volgende:
We hadden nog beter Jim kunnen sturen..
quote:als rocker toch denkelijk wel
Op donderdag 1 januari 2004 21:21 schreef toska het volgende:[..]
Jawel , maar ik zie hem nu niet echt een grote zangcarriere voor de boeg hebben
quote:Begrijp jij het
Op donderdag 1 januari 2004 21:22 schreef Viper-X het volgende:
We hadden nog beter Jim kunnen sturen..