quote:Hmmm, niet echt mijn voorkeursplaat maar alla. Misschien dat deze plaat eruit gecensureerd wordt, om de tere zieltjes van de gemiddelde radio 2 luisteraar niet al te zeer te kwetsen? Er zit een redelijk verschil tussen Ons dorp en The number of the beast dacht ik zo.
Op maandag 29 december 2003 17:39 schreef Jane het volgende:[..]
We proberen al 2 jaar Number Of The Beast erin te krijgen, maar helaas nog zonder resultaat.
quote:Nee toch? Ik word echt seniel of zo. Korsakov.
Op maandag 29 december 2003 20:03 schreef thaleia het volgende:
Het Dorp
quote:Denk dat jij een beetje een verkeerd beeld hebt van Radio 2 muziek en de gemiddelde radio 2 luisteraar. We hebben het hier niet over Sky Radio hoor.
Op maandag 29 december 2003 19:59 schreef julekes het volgende:Hmmm, niet echt mijn voorkeursplaat maar alla. Misschien dat deze plaat eruit gecensureerd wordt, om de tere zieltjes van de gemiddelde radio 2 luisteraar niet al te zeer te kwetsen? Er zit een redelijk verschil tussen Ons dorp en The number of the beast dacht ik zo.
Die plaat wordt er zeker niet uitgecensureerd, want er staan ook wel andere 'hardere' rockplaten in. Rock valt ook gewoon onder 'radio 2 muziek'. Wat op Radio 2 wordt gedraaid is niet zozeer harder of zachter dan op bijv. 3FM, alleen over het algemeen ouder.
quote:Afgezien van het obligate (en Tweaker-achtige) Pics! Cupsize! wil ik ook Gefeliciteerd! roepen. Ik doe niet aan popquizzen, omdat ik a) bang ben om af te gaan, en b) mensenschuw ben.
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef thaleia het volgende:
We zijn zevende geworden in de Gonzo popquiz. Van de 15. Eigenlijk waren we veel slechter, ik was namelijk de enige in ons team die nog wel eens een antwoord wist. Maar omdat ik daar al voor vreesde, heb ik heel tactisch mijn vriendin Paula, de Mooiste Vrouw van de Wereld, meegevraagd om met haar charmes de jury te imponeren. De jury zat te ver weg aan de andere kant van de zaal, maar de mensen naast ons (die zesde werden) waren wel bereid haar zowat al hun antwoorden door te brieven. Ik wist het!
quote:Het was slechts een scherts.
Op maandag 29 december 2003 20:48 schreef Jane het volgende:
quote:en c) ze worden nooit georganiseerd in mijn stad.
Op maandag 29 december 2003 20:57 schreef dwerg het volgende:
a) bang ben om af te gaan, en b) mensenschuw ben.
quote:Uiteraard voelde ik me aangesproken en had ik het gevoel als radio 2 luisteraar als 'watje' te worden bestempeld.
Op maandag 29 december 2003 21:01 schreef julekes het volgende:[..]
Het was slechts een scherts.
quote:Ik zou niet durven. Oude mensen kunnen best stoer zijn.
Op maandag 29 december 2003 21:05 schreef Jane het volgende:[..]
Uiteraard voelde ik me aangesproken en had ik het gevoel als radio 2 luisteraar als 'watje' te worden bestempeld.
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:07 schreef thaleia het volgende:
zuipen
quote:En woensdag dan?
Op maandag 29 december 2003 21:17 schreef dwerg het volgende:
Ik heb al een maand geen alcohol gedronken. Dat wordt nog leuk zaterdag.
quote:Ik zie geen reden om op woensdag te gaan zuipen. Oud & Nieuw moet ook maar naar een weekend verplaatst worden.
Op maandag 29 december 2003 21:19 schreef julekes het volgende:
En woensdag dan?
quote:Mijn probleem is dat ik de laatste tijd een beetje te vaak aanleiding zie. Studieontwijkend gedrag en zo.
Op maandag 29 december 2003 21:23 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik zie geen reden om op woensdag te gaan zuipen. Oud & Nieuw moet ook maar naar een weekend verplaatst worden.
quote:ik ook
Op maandag 29 december 2003 22:01 schreef nipeng het volgende:
Cream - Disraeli Gears, toppertje
Ik koop trouwens veel oud spul.
Heb je al solo-spul van Jack Bruce? Zo nee, koop Songs For A Tailor
quote:Nog niet
Op maandag 29 december 2003 22:07 schreef PogueMahone het volgende:[..]
ik ook
Heb je al solo-spul van Jack Bruce? Zo nee, koop Songs For A Tailor
quote:
Customers interested in Jack Bruce may also be interested in:
Sponsored Links (What's this?) Feedback* Bruce Almighty
Online DVD films huren. Gratis thuisbezorgd, geen te laat boetes!
quote:Ik had al zo'n vermoeden dat je dit zou zeggen.
Op maandag 29 december 2003 22:15 schreef Zander het volgende:
Hee, dat ziet er wel uit als een leuke cd.
[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 29-12-2003 22:18]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |