abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15804632
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:39 schreef Jane het volgende:

[..]

We proberen al 2 jaar Number Of The Beast erin te krijgen, maar helaas nog zonder resultaat.

Hmmm, niet echt mijn voorkeursplaat maar alla. Misschien dat deze plaat eruit gecensureerd wordt, om de tere zieltjes van de gemiddelde radio 2 luisteraar niet al te zeer te kwetsen? Er zit een redelijk verschil tussen Ons dorp en The number of the beast dacht ik zo.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_15804729
Het Dorp
pi_15804869
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:03 schreef thaleia het volgende:
Het Dorp
Nee toch? Ik word echt seniel of zo. Korsakov.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  maandag 29 december 2003 @ 20:48:02 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15806291
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:59 schreef julekes het volgende:

Hmmm, niet echt mijn voorkeursplaat maar alla. Misschien dat deze plaat eruit gecensureerd wordt, om de tere zieltjes van de gemiddelde radio 2 luisteraar niet al te zeer te kwetsen? Er zit een redelijk verschil tussen Ons dorp en The number of the beast dacht ik zo.

Denk dat jij een beetje een verkeerd beeld hebt van Radio 2 muziek en de gemiddelde radio 2 luisteraar. We hebben het hier niet over Sky Radio hoor.

Die plaat wordt er zeker niet uitgecensureerd, want er staan ook wel andere 'hardere' rockplaten in. Rock valt ook gewoon onder 'radio 2 muziek'. Wat op Radio 2 wordt gedraaid is niet zozeer harder of zachter dan op bijv. 3FM, alleen over het algemeen ouder.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_15806349
Nee, precies Jane! Dit jaar is ook de single Wildest Dreams voorbij gekomen op Radio 2. Er moeten alleen genoeg stemmen komen...
pi_15806577
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef thaleia het volgende:
We zijn zevende geworden in de Gonzo popquiz. Van de 15. Eigenlijk waren we veel slechter, ik was namelijk de enige in ons team die nog wel eens een antwoord wist. Maar omdat ik daar al voor vreesde, heb ik heel tactisch mijn vriendin Paula, de Mooiste Vrouw van de Wereld, meegevraagd om met haar charmes de jury te imponeren. De jury zat te ver weg aan de andere kant van de zaal, maar de mensen naast ons (die zesde werden) waren wel bereid haar zowat al hun antwoorden door te brieven. Ik wist het!
Afgezien van het obligate (en Tweaker-achtige) Pics! Cupsize! wil ik ook Gefeliciteerd! roepen. Ik doe niet aan popquizzen, omdat ik a) bang ben om af te gaan, en b) mensenschuw ben.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15806696
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:48 schreef Jane het volgende:
Het was slechts een scherts.
Toch verbazenwekkend weinig Iron Maiden op radio 2. Radio 3 ook trouwens.
pi_15806794
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:57 schreef dwerg het volgende:
a) bang ben om af te gaan, en b) mensenschuw ben.
en c) ze worden nooit georganiseerd in mijn stad.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 29 december 2003 @ 21:05:41 #184
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15806816
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:01 schreef julekes het volgende:

[..]

Het was slechts een scherts.

Uiteraard voelde ik me aangesproken en had ik het gevoel als radio 2 luisteraar als 'watje' te worden bestempeld.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_15806889
In reactie op zowel a), b) als c): toch zonde! De winnaars van gisteravond hielden er namelijk 60 euro aan over (totaal van het inschrijfgeld van alle teams), daar konden ze met zijn tweeen leuk van gaan zuipen
pi_15806904
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Uiteraard voelde ik me aangesproken en had ik het gevoel als radio 2 luisteraar als 'watje' te worden bestempeld.

Ik zou niet durven. Oude mensen kunnen best stoer zijn.
Voor de zekerheid nog een keer
dus...
pi_15806921
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:07 schreef thaleia het volgende:
zuipen
pi_15806958
Misschien maar beter ook, ik zuip toch al teveel de laatste tijd. [/r&p]
pi_15807195
Ik heb al een maand geen alcohol gedronken. Dat wordt nog leuk zaterdag.
pi_15807258
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:17 schreef dwerg het volgende:
Ik heb al een maand geen alcohol gedronken. Dat wordt nog leuk zaterdag.
En woensdag dan?
pi_15807283
Ze hadden wel leuke categorieen: "afkortingen" (allemaal fragmenten van XTC, ELO, EMF e.d.), "bands met dode zangers" (dat vond ik de mooiste ), natuurlijk de geijkte categorieen "albumhoezen" en "intro's" (daar wist ik er veel van!) en aan het eind allemaal vragen 'twee aan twee', d.w.z. dat de antwoorden iets met elkaar te maken hadden. Bij John Bonham en Tracy Bonham en dat soort dingen zag ik de link nog wel, maar bij Tom Petty & the Heartbreakers en the Strokes duurde het heel lang voor ik de connectie zag, en heb ik erg lang getwijfeld of er misschien gewoon 1 van onze twee antwoorden fout was
pi_15807372
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:19 schreef julekes het volgende:
En woensdag dan?
Ik zie geen reden om op woensdag te gaan zuipen. Oud & Nieuw moet ook maar naar een weekend verplaatst worden.
pi_15807406
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:23 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik zie geen reden om op woensdag te gaan zuipen. Oud & Nieuw moet ook maar naar een weekend verplaatst worden.

Mijn probleem is dat ik de laatste tijd een beetje te vaak aanleiding zie. Studieontwijkend gedrag en zo.
pi_15807618
Ach, om Tom Waits te citeren: "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy". Maar goed, het is wel weer een voornemen d'r bij voor het nieuwe jaar. Stoppen met roken, minder drinken, vroeger naar bed gaan... ik kan maar beter monnik worden of zo.
pi_15807840
Toch uit nostalgie nog maar eens Snap met Mary had a little boy gedownload.
Alleen jammer van die rapper die er doorheen zit te blaten, die zangeres is best goed.
  maandag 29 december 2003 @ 22:01:24 #196
11502 nipeng
The last ride is free
pi_15808506
Cream - Disraeli Gears, toppertje
Ik koop trouwens veel oud spul.
  maandag 29 december 2003 @ 22:07:01 #197
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15808668
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:01 schreef nipeng het volgende:
Cream - Disraeli Gears, toppertje
Ik koop trouwens veel oud spul.
ik ook

Heb je al solo-spul van Jack Bruce? Zo nee, koop Songs For A Tailor

De Narcis van Gabon
  maandag 29 december 2003 @ 22:13:00 #198
11502 nipeng
The last ride is free
pi_15808891
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:07 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

ik ook

Heb je al solo-spul van Jack Bruce? Zo nee, koop Songs For A Tailor

Nog niet
Heb nog wat van Cream en 2x Ten Years After in de bestelling staan. Maarrrrrr binnenkort krijg ik Psychedelic Jazz & Soul via proxis. Daar staat dus een geweldig nummer van Gary Burton op.
pi_15808991
Hee, dat ziet er wel uit als een leuke cd.
  maandag 29 december 2003 @ 22:17:13 #200
11502 nipeng
The last ride is free
pi_15809034
Was ff aan het zoeken naar Jack Bruce op Amazon:
quote:
Customers interested in Jack Bruce may also be interested in:
Sponsored Links (What's this?) Feedback

* Bruce Almighty
Online DVD films huren. Gratis thuisbezorgd, geen te laat boetes!

quote:
Op maandag 29 december 2003 22:15 schreef Zander het volgende:
Hee, dat ziet er wel uit als een leuke cd.
Ik had al zo'n vermoeden dat je dit zou zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 29-12-2003 22:18]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')