quote:Lijkt me wel. Niks speciaals met deze dag volgens mij qua dat soort dingen
Op zaterdag 27 december 2003 12:20 schreef Seborik het volgende:
Weet iemand of de post vandaag komt?
quote:Heb het al gevonden.
Op zaterdag 27 december 2003 13:51 schreef OphiOn het volgende:
Weet iemand waar je plastic LP hoezen kan kopen?
Yeah. Vakantie is GOOOD.
quote:Hij is leuk!
Op zaterdag 27 december 2003 12:41 schreef Z het volgende:
Dit hebben jullie waarschijnlijk al eens gezien maar voor diegene die het nog niet gezien hebben, het is echt hilarisch!
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/trailers/ROFL.STARWARS.NERDS.wmv
Die kaasfondue van gisteren ligt als een steen op mijn maag.
quote:Zekers niet. Heb me helemaal dood gegeten en gezopen
Op zaterdag 27 december 2003 16:56 schreef Zander het volgende:
Leuk, die kerstfeestjes, maar erg goed voor de gezondheid is het niet.. .Die kaasfondue van gisteren ligt als een steen op mijn maag.
quote:Zeker niet als de wekker vanmorgen weer om 5 uur ging
Op zaterdag 27 december 2003 16:56 schreef Zander het volgende:
Leuk, die kerstfeestjes, maar erg goed voor de gezondheid is het niet.. .
Ik voorspel dat ik het deze keer niet kan weerstaan.
quote:Nee, dat weet ik niet. Ik begrijp er sowieso weinig van, want bij sommige hoezen kan het wel en bij sommige kan het niet. Meestal zijn het de hoesjes van de kleine labels waarbij het wel kan en bij de top40 cd's niet.
Op zaterdag 27 december 2003 13:18 schreef PogueMahone het volgende:
en weet jij of het geen cd-formaat is als je op 'larger image' bij Amazon klikt?
quote:Kun je 'em inscannen of issie online te bekijken of iets dergelijks?
Op zaterdag 27 december 2003 19:54 schreef Zander het volgende:
Erg interessante bijlage over "Muziek en wetenschap" bij de NRC van gisteren, trouwens.
Student aan de faculteit voor muziek & technologie zijnde moet ik dat natuurlijk wel even lezen
Of misschien is er nu nog wel ergens een tankstation open ofzo.
[edit] Oh wacht, het is hier koopzondag morgen! Dan loop ik wel even langs de boekhandel, die verkopen de zaterdageditie dan heus nog wel
quote:* Bosbeetle woont boven een bruna en ik mag gratis kranten van een paar dagen oud lezen, die bij ons in de centrale ingang tevens opslag van de bruna liggen (dus maar ff de stapel doorzoeken naar de NRC)
Op zaterdag 27 december 2003 20:08 schreef Zander het volgende:
Nope, sorry.. Ik zie 'm niet online staan en ik heb zelf geen scanner. Het is trouwens ook niet de krant van gisteren, maar van vandaag. Misschien anders ff kijken of je 'm maandag voor weinig bij een kiosk kan meenemen, of zo.
quote:"Look at this one... o my God, you look like some kind of supernerd that was built in a laboratory out of parts from lesser nerds. A bionic nerd, if you will."
Op zaterdag 27 december 2003 12:41 schreef Z het volgende:
Dit hebben jullie waarschijnlijk al eens gezien maar voor diegene die het nog niet gezien hebben, het is echt hilarisch!
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/trailers/ROFL.STARWARS.NERDS.wmv
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 27-12-2003 20:58]
Kom eens online op msn ofzo, je hebt ws. toch geen ene fuck te doen.
.d
Zal wel dicht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |