quote:Denk je dat hij per uur rekent?
Op dinsdag 30 december 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:
Ok, deal.Hij heeft er vast geen bezwaar tegen om alles te signeren.
quote:Als'ie een goede bui heeft.
Op dinsdag 30 december 2003 19:59 schreef Z het volgende:[..]
Denk je dat hij per uur rekent?
quote:Moet ook wel, Tzadik draait met moeite break-even heb ik ergens gelezen!
Op dinsdag 30 december 2003 20:04 schreef Zander het volgende:
Ach, die Naked City - reunie was ook uitsluitend voor het geld, zo zei hij zelf tijdens de persconferentie, dus als je maar een zak met poen op tafel legt, dan komt het vanzelf goed. "If you build it, they will come".
had het niet eerder gehoord
quote:Ja, net of hij familie is van die coole gast die ooit 'Trapped' zong, Colonel Abrams.
Op dinsdag 30 december 2003 23:51 schreef Summoner het volgende:
Father Abraham klinkt overigens wel een stuk cooler dan Vader Abraham.
Goedemorgen Muziek! Dit was alweer mijn 3e slapeloze nacht. Ik ben me nu sterk aan het afvragen of het het wel zin heeft om van mijn nicotineverslaving af te komen als ik daarvoor in de plaats binnenkort niet meer zonder slaappillen kan.
quote:Dan koop je nog niet genoeg albums!
Op dinsdag 30 december 2003 20:44 schreef Seborik het volgende:
Las pas dat er nog zo'n 10.000 dollar per jaar bij moet, maar misschien zegt'ie overal wat anders of is het een oud interview.
quote:Kom op Jane, even doorzetten.
Op woensdag 31 december 2003 07:27 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, net of hij familie is van die coole gast die ooit 'Trapped' zong, Colonel Abrams.
Goedemorgen Muziek! Dit was alweer mijn 3e slapeloze nacht. Ik ben me nu sterk aan het afvragen of het het wel zin heeft om van mijn nicotineverslaving af te komen als ik daarvoor in de plaats binnenkort niet meer zonder slaappillen kan.
![]()
quote:Ja ja....
Op woensdag 31 december 2003 11:12 schreef julekes het volgende:[..]
Kom op Jane, even doorzetten.
Het is serieus niet de verleiding van een sigaret die het nu moeilijk maakt, maar wel het niet slapen. Ik word namelijk wel moe, maar niet slaperig. Eigenlijk een beetje alsof je elke avond vlak voor het naar bed gaan een pot koffie hebt gedronken, terwijl je best moe bent. Dan wil je wel slapen, maar dan lukt het ook niet. ![]()
En het ergste is dat mijn moeder vertelde dat ze ooit 2 weken bijna geen oog dicht had gedaan toen ze eens niet gerookt had!
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:32 schreef Z het volgende:
De laatste keer dat ik probeerde te stoppen had ik ook veel last van slapeloosheid (10 dagen lang), en dat naast alle andere ontwennings verschijnselen (vooral enorm duizelig). Rook ondertussen weer, maar een nieuwe poging komt er aan. Veel sterkte iig, en na twee weken schijnt alles wel over te zijn...
quote:Jullie weten d'r wel te motiveren zeg.
Op woensdag 31 december 2003 11:35 schreef Maestrov het volgende:
Ik heb zelf een maand niet meer dan 2 uur per nacht geslapen. Je komt daardoor aardig in een Fight Club roes!
Vanavond blijf ik bij mijn ouders overnachten en ik denk dat ik dan wel één van mijn vader's slaappillen ga vragen. Zelf wil hij ze toch nooit innemen. ![]()
Maar ja, moet kunnen voor 1 nachtje, toch? Misschien voel ik me dan morgen wat beter en houd ik de moed er een beetje in.
quote:Misschien dat je met een paar glazen champagne in de kraag slaapt als een babietje.
Op woensdag 31 december 2003 12:07 schreef Jane het volgende:
Ja, ik zet nog wel ff door.Vanavond blijf ik bij mijn ouders overnachten en ik denk dat ik dan wel één van mijn vader's slaappillen ga vragen. Zelf wil hij ze toch nooit innemen.
Maar ja, moet kunnen voor 1 nachtje, toch? Misschien voel ik me dan morgen wat beter en houd ik de moed er een beetje in.
quote:Zonder het huil en in-de-broek-poepen deel dan.
Op woensdag 31 december 2003 12:08 schreef julekes het volgende:[..]
Misschien dat je met een paar glazen champagne in de kraag slaapt als een babietje.
quote:Je speelt met je leven.
Op woensdag 31 december 2003 12:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Of een cd van The Beatles op zetten.Naar schijnt erg slaapverwekkend.
quote:I'm soooo tired...
Op woensdag 31 december 2003 12:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Of een cd van The Beatles op zetten.Naar schijnt erg slaapverwekkend.
quote:Het idee alleen al...
Op woensdag 31 december 2003 12:20 schreef Z het volgende:
Misschien moet het nieuwe slowchat topic maar iets met Abba - Happy New Year worden!? Of weigert iedereen daarin te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |